Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: EU chce vynutit dodržování rychlostních limitů systémem ISA

Britští řidiči by už v budoucnu nemuseli mít úplnou kontrolu nad svými vozy. Evropská unie chce totiž zavést automatické omezovače rychlosti.
Zpět na článek
5. 9. 2013 10:43
5. 9. 2013 10:45
5. 9. 2013 11:28
5. 9. 2013 13:30
5. 9. 2013 13:42
5. 9. 2013 19:33
6. 9. 2013 00:58
5. 9. 2013 16:01
7. 9. 2013 22:15
5. 9. 2013 16:22
5. 9. 2013 19:31
6. 9. 2013 01:00
Avatar - Zetti
5. 9. 2013 10:08
Kapsch už se těší
to budou rychlé a bezpracné miliardy
Rozbalit vlákno
0
5. 9. 2013 10:16
Rozvin svuj klid obcane ...
... a bud dobry.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
5. 9. 2013 10:26
Re: Rozvin svuj klid obcane ...
>:D :yes:
Avatar - WinDiesel
5. 9. 2013 10:45
Re: Rozvin svuj klid obcane ...
polkni prášek
Avatar - Dinar
5. 9. 2013 10:51
Re: Rozvin svuj klid obcane ...
To je Demolition Man, klasika, emane! >:D :-!
5. 9. 2013 10:55
Re: Rozvin svuj klid obcane ...
:yes: 8-s
5. 9. 2013 15:39
Re: Rozvin svuj klid obcane ...
V Demolition man to bylo možná vtipný v reálu se tomu asi nikdo smát nebude. Jestli tuhle ***inu zavedou, tak budem ještě vzpomínat, jak jsme za komoušů byli svobodní.
5. 9. 2013 16:56
Re: Rozvin svuj klid obcane ...
jak zavedou... kdo se o tom jen zmini vazne, tak ho pri nejblizsich volbach poslat to vecnych lovist a je vyrizeno... a takhle jednat s kazdou pakazi, kterou napadne jakakoliv podobna *
5. 9. 2013 13:03
Re: Rozvin svuj klid obcane ...
Win Diesele, máte pokutu jeden kredit za porušení slovního morálního statutu. >:-[]
5. 9. 2013 10:16
Děláte si legraci?
Cituji:
"Uznáváme však, že by nějaké opatření proběhnout mělo. Každý rok totiž ve státech Evropské unie na silnicích umírá přes 30.000 osob a více jak 1,5 milionu je zraněno. Určitě ale existují i jiné způsoby, jakými neposlušné řidiče dostatečně umravnit."

Tohle si mohl autor na webu o autech opravdu odpustit, speciálně pasáž o umravňování neposlušných řidičů, pasovalo by mě to spíš někam do bulváru.
Rozbalit vlákno
3
5. 9. 2013 10:42
Re: Děláte si legraci?
sak jsi na bulvaru, nebo si jako myslis ze Blesk není bulvar?
5. 9. 2013 11:20
Re: Děláte si legraci?
Tak nějak jsem doufam, že to tady ještě není blesk.cz, že takováhle * napadla někoho v Bruselu, tomu se vůbec nedivím, ale napsat článek, který to defacto schvaluje, to už je fakt síla. On pan Mička předvádí bulvární novinařinu opravdu v každém druhém článku.
5. 9. 2013 15:40
Re: Děláte si legraci?
Souhlas. Navíc jistě těch 30000 mrtvých nezemřelo díky tomu, že jeli na dálnici o 20 km/h rychlejc.
Avatar - twistedTSD
5. 9. 2013 10:22
co je moc, to je moc
Je mi z toho zle, sledováni a omezováni na každém kroku "pro dobro všech". Ale rychlost zabíjí, že...Doufám, že EU včas padne.
Rozbalit vlákno
7
5. 9. 2013 10:27
Re: co je moc, to je moc
Holt občané řidiči asi budou muset do ulic >:D Proč ty Europolitiky napadají takové hovadiny, ale pořád :no:
Avatar - WinDiesel
5. 9. 2013 10:47
Re: co je moc, to je moc
moc věcí mne nevytočí ale tady jsem připraven vyrazit do ulic ............
oni jsou schopni ve jménu našeho dobra odpojit internet, aby zabránili organizaci protestů ...........
5. 9. 2013 10:54
Re: co je moc, to je moc
Hosani, asi ste este neboli v Japonsku - obmedzenie rychlosti na baze GPS na 60kmh a na dialnici na 100kmh alebo v USA maximalka na dialnici cca 115kmh
5. 9. 2013 11:46
Re: co je moc, to je moc
To že je to tak jinde, ještě neznamená, že to tak má být i tady, z tohoto eurofašismu / eurokomunismu chce zvracet. Chtěl bych vidět, jak by se Ti líbilo, kdyby tenhle "skvělý" systém vyhodnotil, že jedeš příliš rychle a zbrzdil Tě při předjíždění kamionu, to by pak byl adrenalínek-))
5. 9. 2013 12:07
Re: plno anti-obmedzovac fiiem ako u DPF
Nehovorim, ze to je dobre, ale musel by si pocitat s maximalkou 113kmh, ako teraz vies ake su limity tvojho auta a predbiehal by si len tych ktori by isli povedzme 110kmh.

Ale nemam obavu z toho, ze by sa to vyrojilo plno anti-obmedzovac fiiem, tak ako to je s DPF napriklad. V Bruseli este ani po dvoch rokoch neboli schopni na to zareagovat podobne i nase organy, takze bez obav.
6. 9. 2013 06:09
Re: plno anti-obmedzovac fiiem ako u DPF
Tohle není fašismus, ani komunismus... tohle je ta pravá demokracie :-) Jenom naivka věří, že demokracie = svoboda :-!
5. 9. 2013 23:20
Re: plno anti-obmedzovac fiiem ako u DPF
Nevím, odkud je tato informace. Ale vím, že třeba Nissan GTR prodávaný v Japonsku má omezovač nastavený na 180 km/h a je jedno jestli je ve městě, nebo na dálnici. Pouze pokud najede na závodní okruh, omezovač se deaktivuje.
5. 9. 2013 10:36
toto je cista buzeracia
absolutny nezmysel. V Nemecku nie su rychlostne limity a statisticky tam nie je viac umrti.
Jednoducho ludia umieraju a budu umierat. Ak chcu tuto statistiku upravit treba
1. prestavat cesty, natiahnut novy povrch, upravit krajnice
2. dbat na lepsiu bezpecnost automobilov
3. nepustat na cesty blaznov s IQ 90,

Rychlost nie je dovod umrtia na ceste.
Toto mi skor pride ako nastroj na monitorovanie. A stavim sa ze vladne auta, policajne nebudu musiet mat tieto limitery.

a tiez si myslim ze toto neprejde. Z coho by potom Kalinak platil odmeny policajtom keby nevyberali vypalne v podobe pokut.
Rozbalit vlákno
5
5. 9. 2013 10:46
Re: toto je cista buzeracia
v Nemecku jsou rychlostni limity, to ze na par usecich dalnic nemaj omezenou rychlost ještě neznamena ze namaj rychlostni limity ;-) a na dalnicich umira nejmíň lidi ze všech moznych typu silnic, nejcastejsi umrti a zraneni je v obcich a mestech kde plati limity velice podobne po cele EU (výjimky se najdou, jako třeba IsleOfMan a nejsem si jistej Islandem, jenze tam jde spise o minimum dopravy, par aut za den)
Avatar - WinDiesel
5. 9. 2013 10:50
Re: toto je cista buzeracia
Kecáš voloviny. Na dálnici v Německu skutečně nemají rychlostní limit. To, že je někde maximálka upravena značkami, neznamená, že existuje dálniční limit pro maximálku. Platí tedy - kde není maximálka upravena značkami (pouze na dálnicích), není maximální rychlost upravena nijak, můžeš tedy jet libovolně rychle.
5. 9. 2013 11:20
Re: toto je cista buzeracia
precti si muj post ještě aspoň 10x a třeba ho pochopíš ty volovino ;-)
5. 9. 2013 20:20
Re: toto je cista buzeracia
Maximálka na nemeckých diaľniciach je upravená dopravnými značkami veľmi často, úsekov bez limitu stále ubúda.
Avatar - Otrava
5. 9. 2013 13:36
Re: toto je cista buzeracia
Neomezená rychlost je jen na dálnicích. Jenže v Německu také lépe funguje vymáhání pokut/trestů a ty dosahují vyšší úrovně. Jinak řečeno - mají tam větší bič. A už jsem viděl dost Němců, co jakmile překročili naše hranice, chovali se s prominutím jak čuníci.
Samozřejmě mají i kvalitnější silnice, ale jejich slušnost je také do značné míry vykoupena poctivou kontrolou a hrozbou postihu. Obávám se, že u nás běžný řidič na nic jiného tak dobře nereaguje...
5. 9. 2013 10:37
za par tisic to kazda firmicka co dnes cipuje auta vyradi
je to jen mala domu pro tyhle firmicky od uredniku EU
Rozbalit vlákno
2
5. 9. 2013 11:17
Re: za par tisic to kazda firmicka co dnes cipuje auta vyrad
Naco preboha firmicka? Toto vyradi aj obycajna gps-rusicka cinskej vyroby, ktoru mozes kupit za 20$...
5. 9. 2013 13:38
Re: za par tisic to kazda firmicka co dnes cipuje auta vyrad
Nejsem si jistý, jestli se nevystavuješ riziku pokuty. Protože vysílání je regulované. Vím, že minimálně jedno letiště mělo problémy se systémem pro navádění letadel kvůli rušičkám GPS, které používali řidiči. Rušit GPS, pokud signál pronikne mimo tvůj majetek, není správné a dokonce je to v některých případech přímo nebezpečné a život ohrožující. Jednodušší je prostě odpojit anténu. Jinak pokud by šlo o integrovaný systém, přijdeš tím o navigaci. I kdyby si na to nedošlápl regulátor, je tu pořád riziko, že se dopustíš obecného ohrožení, nebo jiného TČ.
5. 9. 2013 10:39
Zbytečný stres
Podobných návrhů tu již byly hromady a upřímně, kolik z nich bylo nakonec realizováno? Navíc, podle článku by systém zasahoval až při dlouhodobém překročení rychlosti, tedy zřejmě jen při rychlé jízdě na dálnici. Jinde, kde se stabilně zrychluje a zpomaluje (město a okresky) by tak asi nefungoval.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
5. 9. 2013 10:51
Re: Zbytečný stres
Co to je dlouhodobé překročení rychlosti? 5 s? 10 s? 15 s? Nebo třeba i 2 s? Bude záležet na blahovůli úředníků ............. :no:
5. 9. 2013 12:46
Re: Zbytečný stres
Článek bych jako směrodatný neviděl. Směrodatné bude až konečné znění. Pokud tenhle nesmysl tedy někdo protlačí...
5. 9. 2013 10:39
Buď dobrý
Dr. Cocteau :yes:
Rozbalit vlákno
0
5. 9. 2013 10:43
to je moc
ale někdy se naskytne situace v provozu na pozemních komunikacích v tom, že když přejíždějící auto překročí povolenou rychlost tak může vyhrocenou situaci vyřešit vyšší rychlosti a tím k nehodě nedojde, a když není nehoda tak nejsou zranění a hmotná škoda. A co je tedy lepší z hlediska bezpečnosti? Když při snaze překročit povolenou rychlost a BEZPEČNĚ VYŘEŠIT SITUACI ZASÁHNE SYSTEM, který zpomalí toto rychlé vozidlo a tím dojde k nehodě, kde třeba budou zranění, Pro tyto zranění by snad bylo lepší kdyby sice vyšší rychlostí přejížděcí auto zmizelo někde v předu bezpečně vpředu. Sice nesouhlasím s tím, aby se záměrně překračovala rychlost, ale když je přece překročena, je někdy lepší přidat, než úpěnlivě brzdit
Rozbalit vlákno
0
5. 9. 2013 10:45
to je moc
ale někdy se naskytne situace v provozu na pozemních komunikacích v tom, že když přejíždějící auto překročí povolenou rychlost tak může vyhrocenou situaci vyřešit vyšší rychlosti a tím k nehodě nedojde, a když není nehoda tak nejsou zranění a hmotná škoda a co je tedy lepší z hlediska bezpečnosti, když při snaze překročit povolenou rychlost a BEZPEČNĚ VYŘEŠIT SITUACI ZASÁHNE SYSTEM, který zpomalí toto rychlé vozidlo a tím dojde k nehodě, kde třeba budou zranění, Pro tyto zranění by snad bylo lepší kdyby sice vyšší rychlostí přejížděcí auto zmizelo někde v předu bezpečně vpředu. Sice nesouhlasím s tím, aby se záměrně překračovala rychlost, ale když je přece překročena, je někdy lepší přidat, než úpěnlivě brzdit
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Rojin
5. 9. 2013 11:28
No jóó..
.. borci zase musí vykázat určitou aktivitu, tak vymysleli další hovadinu.
Rozbalit vlákno
0
5. 9. 2013 12:12
Jak dlouho
bude ještě trvat,než EU očipuje jednotlivce,aby konečně měla přehled i o tom kdy a kolik toho vyse*eme a jestli si tím pádem nežijeme nad poměry průměrného Euroobčana? 8-s
Rozbalit vlákno
0
5. 9. 2013 12:37
Sila internetu
Ked uz preberate nezmysly z inych zdrojov, aspon preberajte aktualne znenie. Napr. [odkaz]

[odkaz]

Cely tento humbuk je jeden velky nezmysel, ktory si vymyslel jeden novinar v UK a odtial sa to rychlostou blesku rozsirilo to celeho sveta. Ludia, pouzivajte rozum.

P.S. Do pozornosti odporucam radsej [odkaz]{%22562767433…
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Kolouš
5. 9. 2013 17:39
Re: Sila internetu
Dekuji za jeden z mala normalnich prispevku!
5. 9. 2013 21:31
Re: Sila internetu
Paci sa :-) Uz len ten uvod... Ze "britski ridici". Je toto snad britska stranka? A co ceski a slovenski vodici? Ti nie su v EU?

Prebrat hocijaky nezmysel bez citovania zdroja a overenia informacii... :no:
Avatar - euro89
5. 9. 2013 12:48
Vražda, smrt, zabití...
A pak že Demolition Man je Sci-Fi >:-[] Pomalu ale jistě se blížíme obrazu filmového Los Angeles v r. 2032. 8-s :no: Vždycky jsem si myslel, že nedokážu žít jinde, než ve velkém městě. Ale postupem času si říkám, abych se ještě jednou rád neodstěhoval někam co nejdál od civilizace, internetu a GPS, kde budu moct žít jako normální člověk, nikým nesledován, neomezován a nebuzerován! :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Otrava
5. 9. 2013 13:30
50 na 50
Třeba ve městě bych podobný systém ocenil. Za ním už by to bylo horší a nevím jak by dokázali bezpečně vyřešit předjíždění.
Na druhou stranu, nechci nikomu sahat do svědomí, ale představa jak jedu třeba z jižních Čech po hlavním tahu a nikdo se mi nelepí na zadek, protože nejedu 110, popř 120, u některých opravdu spěchajících lidí i více....to zní jako pěkný sen :-)
Rozbalit vlákno
3
5. 9. 2013 13:42
Re: 50 na 50
Hlavním problémem u nás je lidská stupidita a neznalost pravidel.
Kdo vlastně respektuje řazení se po předjetí..zipování..nájezd a výjezd z kruháče?
jeden z 10?
Je to k pláči.
Avatar - petrumr
5. 9. 2013 19:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 9. 2013 00:58
Re: 50 na 50
Tak sa ti bude lepit nonstop 90kou, lebo ta nebude moct predbehnut. Uplna vyhra.
Avatar - VWrofl
5. 9. 2013 15:58
Jeremy Clarkson
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you." :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - antiKamenjak
5. 9. 2013 16:01
1984
Orwelle mám pocit, že se pomalu plní Tvá představa, kterou jsi nám předložil v knize... víc a víc, každým měsícem
Rozbalit vlákno
1
7. 9. 2013 22:15
Re: 1984
Nee, pravdu měl spíš Huxley (Brave New World) - aneb jsme zahlceni informacemi a už neumíme vybrat skutečně relevantní věci. Total Denial jako předpovídal Orwell nefunguje :-)
5. 9. 2013 16:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Kolouš
5. 9. 2013 17:47
Téměř všichni diskutující jsou ovce
přátelé, čím dál častěji se v diskuzi používá pojem ovce, každý se tím ohání a ukazuje tak, že on ovce rozhodně není. Jenže pánové (a některé děti), právě diskuzí pod tímto podbízivě bulvárním článkem jen dokazujete že jste ovce a stádo non-plus-ultra. Je mi jasný, že přečíst pár lehkých odstavců jednoho podprůměrnýho pisálka je mnohem jednodužší než se o věc opravdu zajímat a poté si utvořit vlastní názor.
Nejsem eurofil, nemám k tomu důvod, ale kurnik-šopa to neumíte nic než jen házet na cokoliv špínu, bez toho aniž byste se o věci snažili zjistit trochu víc?????

pro pomalejší, přečtěte si prosím příspěvek Moutona ve 12:37
Rozbalit vlákno
1
5. 9. 2013 17:48
Re: Téměř všichni diskutující jsou ovce
:yes:
Avatar - petrumr
5. 9. 2013 19:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
5. 9. 2013 20:56
to je jen otázka času
vzhledem k tomu, že většina řidičů nemá pud sebezáchovy, tak je to jen logicky vývoj. Kdyby ho měli, nemusely by být žádné předpisy, policejní kontroly, kamery ani takové systémy. Také se mi to nelíbí ale můžeme si za to sami.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Kolouš
5. 9. 2013 22:02
vzkaz pro Jana Mičku
Vážený pane, jste dokonalým příkladem toho, že na to aby člověk mohl cokoliv publikovat ve veřejném médiu nemusí být novinářem. Vám podobným se velmi dařilo za totalitních režimů, kde Vaše práce dokonale rozdmýchávala náladu "obyčejných lidí".
Článek je tendenční
Článek je bez ověření jakýchkoliv faktů
Článek ani není článek, jen český přepis stejného škváru z cizojazyčného bulváru

:no: Vaší práci ! ! !

Nejsem Eurofil, nemám nic společného se státní správou, nejsem novinář.

Vážené Auto.cz
Soustřeďte se prosím na testy aut. To je důvod proč Vás více než 13 let čtu a V Y S E R T E se prosím na podobné věci.
(omluva za vulgaritu, ale teď už to jinak nešlo)
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2013 01:00
3U
Pokracujuca totalita v znameni blazinca EU by uz mala dostat na frak. Ak sa o to nepostaraju o(v)bcania, tak uz nikto.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
6. 9. 2013 08:22
Systém by bol ok, ak by bol vypínateľný a dobrovoľný
Všetkými desiatimi by som bral systém, ktorý by dokázal automaticky prispôsobovať rýchlosť auta povolenej rýchlosti. Často sa v dopravnej džungli nedá vyznať, aká rýchlosť je tam vlastne povolená. Napr. na diaľnici cez Bratislavu sa nachádza len veľmi málo značiek obmedzujúcich rýchlosť. Môžem tam ísť 130, 90, 80? Ani srnka netuší. Možno by som to mal vedieť z predpisov, ale čo zahraniční vodiči?
Ale systém by mal byť dobrovoľný a za rýchlosť by aj naďalej mal zodpovedať vodič. Plne automatický by samozrejme bol v prípade riadenia auta pomocou automatického pilota.
Hrozí však nebezpečenstvo, že sa to celé zvrhne a pomocou E-call systému (povinný už o 2 roky) bude tento systém "bonzovať" všetky prekročenia rýchlostí a dopravných predpisov do policajnej centrály. Aj s fotkami z kamery na palube vozidla. >:D
Rozbalit vlákno
0
7. 9. 2013 08:26
To je spíš problém britů...
, že si dělají peklo vzájemným sledováním kamerarami a pod. EU s tím nemá nic společného, ale chápu, že pro četnost čtení článku je jednodušší napsat EU chce zákázat to a to a hysterické reakce na sebe nenechají čekat. Podobně jako HOAXy že nám unie zakáže tvarůžky (naopak dostali chráněné označení), že zakáže guláš, slivovici a podobně..
Že nějaký chorý mozek něco navrhne neznamená že to projde do legislativy - a v tomto bych byl klidný. I evropští politici se zodpovídají a žádná norma na této (EU) úrovni nevznikne jen od stolu.
Rozbalit vlákno
0