Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: EU odložila emisní limit 95 g/km na rok 2021

Evropská unie se dohodla na kompromisu ohledně zpřísnění emisních limitů pro výrobce. Hlasovat se bude v pátek 29. listopadu.
Zpět na článek
28. 11. 2013 20:40
28. 11. 2013 12:06
Nadpis je zavádějící
V roce 2020 bude muset plnit emisní limit 95 % vozidel od kazdého vyrobce, což se bude týkat cca 200 tisíc vozidel v EU, při odhadovaných registracích 14,5 mil. ks je to cca 1,4 % nových vozidel. Takže napis "EU odložila emisní limit 95 g/km na rok 2021" je z meho pohledu zavadejici.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
28. 11. 2013 12:19
Re: Nadpis je zavádějící
JJ, JEN TAK DÁL KDYŽ CHCETE CHCÍPAT ... [odkaz] "Za hlavní zdroj znečištění ovzduší prachem ve městech označuje zpráva WHO automobilovou dopravu..." (40-70%) [odkaz]
:-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-!
Avatar - Vaeden
28. 11. 2013 12:35
Re: Nadpis je zavádějící
Někde si přečti, kolik % znečištění ovzduší připadá právě na automobily, budeš možná trochu překvapenej, že je to tak malí číslo... že lidem vadí smog z aut ve městě, tak at do***e dostavěj Pražskej okruh a já z Ustí do Brna nebudu jezdit centrem Prahy :-)

At se milí zachránci tulenů zaměřej na lodě, který spalujou surovou ropu, nebo mazut, protože taková lod za týdení provoz vyprodukuje emise jako všecky auta na světe za rok... Leteckou dopravu taky nikdo nešikanuje ač vypouštět emise v té výšce je pro životní prostředí mnohonásobně horší...

Ale automobilizmus je šikanovanej všema směrama ekologům se zavírá huba elektromobilem, kterej jak je všeobecně známo má baterky z těch největších sraček co na světe existujou...
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
28. 11. 2013 14:59
Re: Nadpis je zavádějící
Kdybys pořádně četl: [odkaz] "V centru města a podél frekventovaných komunikací k této situaci navíc negativně přispívá automobilová doprava. V těchto místech je doprava původcem až 40% imisí. Vzhledem k tomu, že do této
rozptylové studie nebyla zahrnuta sekundární prašnost, bude ve skutečnosti podíl imisí prachu
z dopravy v těchto místech ještě vyšší."
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
28. 11. 2013 15:12
Re: Nadpis je zavádějící
prý "má baterky z těch největších sraček co na světe existujou..." >:D jaks na tu kravinu přišel?? seš snad nakrmenej ropákama boco, samý nesmysly hochu, víc studuj
Avatar - Vaeden
29. 11. 2013 08:18
Re: Nadpis je zavádějící
Mno tak povidej teda, když si tak chytrej, že čeho se vyráběj baterky do aut? ze dřeva a vody to nebude :-)
28. 11. 2013 13:10
Re: Nadpis je zavádějící
Pozveš nás do svýho kyslíkovýho stanu? >:-[]
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
28. 11. 2013 15:02
Re: Nadpis je zavádějící
Nepozvu, už zavírá [odkaz]
28. 11. 2013 14:52
Re: Nadpis je zavádějící
Tady si nekdo plete pojmy a dojmy. Nařízení se týká emisí CO2 z osobních automobilů a nemá s emisemi PM co dělat. Krom toho největšími producenty PM jsou nákladní vozidla a autobusy.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
28. 11. 2013 15:04
Re: Nadpis je zavádějící
Víš, mmjn díky internetu nemusí být člověk expert, aby viděl co se kolem něho děje [odkaz]
28. 11. 2013 23:01
Re: Nadpis je zavádějící
Zpráva o životním prostředí České republiky 2012 (doporučuji nastudovat). V roce 2011 pocházelo 37,6 % celkových emisí PM10 z lokálních topenišť. Vliv vytápění domácností na životní prostředí a zejména na zdraví obyvatel je značný. Doprava se podílela 20,5 %, což je dáno u nás velmi využívanou kamionovou dopravou (viz výběr mýtného, též doporučuji nastudovat). A pro po doufam, že doma netopíte uhlím. :-)
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
29. 11. 2013 16:53
Re: Nadpis je zavádějící
Tak zaprvý zpráva je stará dva roky (data 2011) od tý doby se vymontovalo spousty dalších DPF filtrů a přibylo spousty nových přidušených TSIček bez filtru pevných částic, stačí nosánkem na silnici začuchat. Zadruhý je to nečasovic zpráva ... pár teček. Zatřetí 20% průměr z celkovýho ovzduší odpovídá 40%+ ve městech (A TO JE MOC) a poblíž silnic kde je hodně čuchajících tvorů, včetně účastníků silničního provozu v automobilu na silnici jedoucích, kteří přez ventilaci nasávájí velkou dávku přímo od zdroje před tebou. A za 4tý, proč jezdit na ropu když nemusíte? Proč vyvážet CZK při nákupu ropy (pakovat rusaraba) když si můžete vyrobit vlastní elektřinu :

Jen pro predstavu v ČR se ročne vyrobí necelých 90TWh a spotrebuje asi 70TWh.
Tzn. 90-70 = 20TWh = 20.000 GWh = 20.000.000MWh = 20.000.000.000kWh / 85kWh (Model S) / 100 = 100x nabití ročně (tj. nabití ob 3 dny tzn. 800km týdně) 2.352.940 ks ELEKTROMOBILŮ supr Vidíte to, můžeme s klidem všechny spalováky hodit do šrotu a jezdit ELEKTRO a s TheMelinem na tho máme !! [odkaz]

Pak se divte vypaka, že vám ČNB skokově poníží Korunu na 27/EUR, počkejte až přidá na 35 to se vám pak protočí panenky, ekonomika holt nešlape chlapci, když si tak moc nakupujete ze zahraničí, třeba ta ropa na benzin a diesel pro auta (náklad i letadla budou dál na ropu) - samý zbytečnosti.
Když už jste chudý a na ELEKTROMOBIL zatím nemáte, nekrmte alespoň sebe i svoje děti drogama, dobře vám po nich bude jen chvilku a o to tvrdší pak bude ten pád do reality >:D

KDO JE TO ELON MUSK [odkaz] (TESLA MOTORS USA CALIFORNIA FREMONT [odkaz]
KDO JE TO CARLOS GHOSN (NISSAN MOTOR Co.) [odkaz]
LITHIA pro baterky SPOUSTA [odkaz] [odkaz]

POKUD NEMÁTE NA ELEKTROMOBIL, kupujte AUTO na CNG !!
Pokud máte starší AUTO na BENZIN - předělejte ho na LPG !! [odkaz] [odkaz]
Předělávka na plnou automatiku s mazáním a toroidní nádrží místo rezervního kola stojí 25.000 až 30.000 Kč
Kdy potom je : spotřeba téměř stejná, výkon stejný, motor tišší, náklady na údržbu :
1000Kč kapalina mazání ročně
1000Kč technická kontrola ročně
5000Kč toroidní nádrž za 10 let = 2.500Kč ROČNĚ
Náklady na provoz [odkaz] : 1L = 17Kč * 8(L/100km) = 136Kč/100km

BENZIN za 1 rok = 8(L/100km) * 35Kč * 100 = 28.000Kč (na 10.000 km)
LPG za 1 rok = 8(L/100km) * 17Kč * 100 = 13.600Kč (na 10.000 km) + 2.500Kč = 16.000Kč

PS: Zpráva o životním prostředí České republiky 2012:
Z hlediska struktury vozového parku dle pohonů se výrazně zvyšuje podíl osobních automobilů s dieselovým pohonem na celkovém počtu registrovaných osobních automobilů. Zatímco v roce 2000 představovaly dieselové automobily cca desetinu vozového parku (383 tis. vozidel), v roce 2012 se jejich podíl blížil jedné třetině (1,4 mil. vozidel, tj. 29,7 %). Jelikož se však produkce emisí z dieselových vozidel díky zdokonalování motorů a využití koncových technologií (oxidační katalyzátor a filtr pevných částic) postupně blíží úrovni benzinových vozů, nemá tento trend významný dopad na produkci emisí z automobilové dopravy. Alternativní paliva a pohony mají ve vozovém parku osobních automobilů velmi malé a nestoupající zastoupení, početnější jsou jen přestavby benzinových pohonů na LPG, v roce 2012 se jednalo o 141,1 tis. vozidel. Dohromady vozidla s alternativním pohonem zaujímají cca 2 % vozového parku všech motorových vozidel.
Avatar - MaTMaTa
28. 11. 2013 20:40
A kam to vede?
Lukáš Veverka dnes napsal: "Studie společnosti TÜV Nord upozorňuje na fakt, že moderní benzinové motory vypouští až 1000krát více pevných částic než jejich předchůdci." A na otázku jak je to možné. Přichází jednoduchá odpověď: honba za emisemi >:-[] , jelikož downsizing je na první pohled přece cool a sexy a dá nám levnější pojištění, ale na pohled druhý, zjištujeme že ten přidušenej motor produkuje ještě něco horšího než co2 ... takže sarkasticky tleskám :-| a říkám nechte motory zase dýchat :P

Navíc jak už tu bylo zmíněno problém, který by se měl řešit prvotně je v tankerech letadlech apod.

Zajímalo by mě třeba srovnání emisí v Przae: DPP vs TAXI vs Osobní automobily, proč třeba DPP nemá electrobusy, pro ně by přece nebyl problém je nabíjet a toho místa pro baterky :). Proč electrotaxi nedostane určité zvýhodnění (např. na daních). Proč to zase musej schytávat obyčejní lidé? Asi protože je to nejjednodušší 8-s
Rozbalit vlákno
1
28. 11. 2013 23:14
Re: A kam to vede?
Studie srovnaní emisí ohledně OA versus MHD jsou daji se i najit. Proč nemají DPP alespon autobusy na CNG. Odpoved je jasna, CNG ani KWh si domu neodneses. Nedavno jsem slyšel, že někde v zahraničí řidičům MHD přidali na platu a zavedly všechny autobusy na CNG a bylo po problému. MHD ušetřilo náklady, řidiči měly vyšší platy :-).
Bohužel lidska pohodlnost a hektická doba nutí mnohdy jet autem místo MHD. Bohužel ČR na rozdíl od vyspělých zemí stále redukuje výdaje na veřejnou dopravu, takže jsou lidé zejména v malých městech jezdit autem. Kamaradi co jsou mimopražští než aby nechali auto na okraji prahy a zaplatili za jizdenky 250 Kč tak dojedou autem. Onehdá jsem si zkusil spočitat náklady na cestu MHD cesta tam a zpět hodina a 48 Kč, autem to samé za 20 minut a 42 Kč a to nemá EV. :-) :-) ¨
Pokud se chces projet elektrobusem vyraz do Ostravy :-)