Německá kancléřka Angela Merkelová vyzývá Evropskou unii, aby pozdržela zavedení přísnějších emisních norem pro nové vozy. Návrh má vejít v platnost od roku 2020.
TO JE JEŠTĚ MÁLO !! DOUFÁM ŽE JAKMILE BUDE DÁL OD VOLEB, LIMIT SE JEŠTĚ ZPŘÍSNÍ MINIMÁLNĚ PRO NĚMECKO S PŘESUNEM NA ROK 2016 - TZN. AUTOMOBILKY BUDOU S PŘEDSTIHEM UVÁDĚT JEDOVATÝ SPALOVACÍ POPELNICE NA SHNILÝ DINOSAURY [odkaz] S NORMOU EURO 6 / 95mg/1km DO VÝROBY MIN OD ROKU 2015 !! >:D >:D >:D
CHÁPEJTE: PODDANÝ LID JE JEN STÁDO S KTERÝM MANIPULUJÍ MOCNÍ. JE TO STANDART A JE TO DOBŘE !! VĚTŠINU V NĚM TOTIŽ MAJÍ ZASTOUPENÍ BLBCI A TUPOUNI A S TĚMA STEJNAK NENÍ ROZUMNÁ ŘEČ. A JELIKOŽ SE ZRUŠILO NEVOLNICTVÍ BYLO TŘEBA VYMYSLET ZPŮSOB JAK JEJICH POČÍNÁNÍ NA PLANETĚ ZEMI KORIGOVAT >:D >:D >:D
PS: UŽ JSTE SLYŠELI ŽE V NĚMECKU VE FRANKFURTU MĚLA 10.09.2013 [odkaz] OVÍRAČKU TESLA MOTORS - FREMONT CALIFORNIA USA - s elektromobilem TESLA MODEL S [odkaz] který s přehledem splňuje EMISNÍ NORMU EURO 666 ;-):-) >:D >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
jsem ráda že jsem tě rozesmála i když nepotěšila, důležitý je ale že to splnilo účel !! - pro tebe brmbrm motoristu smutnou informaci jsi sblajsnul a přežil - i tu slzu v oku opojen humorem v záchvatu smíchu a nadějí sice jiných ale lepších zítřků ;-) >:D SRANDAMUSÍBEJTCHLAPY
Co takhle vrátit se do druhé třetí základní, ty Berenyko .......... Od takové blbky si tady opravdu někde nechá radit.
Nech si zkontrolovat to co máš na krku, nějaká kolečka ti v tom elektromotorku chybí nebo přebývají.
A přihlas se do soutěže Miss Caps lock ..... >:D >:D >:D Hvězdná pěchota tě jistě nemine.
Tak voliči jsou tady od toho aby volili, a Merkelová od toho aby dělala co energetická lobby potřebuje. Bylo to nad slunce jasné, jak to po volbách dopadne, ale překonala všechny rekordy v otočení korouhvičky po větru ......... je to na Guinessovu knihu rekordů.
ty hele a přečetl jsis si pořádně? je tam "Německá kancléřka Angela Merkelová vyzývá Evropskou unii, aby POZDRŽELA zavedení přísnějších emisních norem pro nové vozy. " to pozdržela jsem dal velkejma abys to viděl ;-)
tyjo tak ty ses teda vtipalek nostalgista zabednenec jak BRNOV..E, si přečti co ta zkrvn ropa tady za posledních 50let napáchala a teprv napáchá [odkaz] Jen počkej až padne vzp a s ní dosavadní systém zdarmapéče [odkaz]
Pak možná ti to možná docvakne
Myslíš jako že ta tvoje Teslo haluška je nějaký auto, že se tu s tím furt oháníš? Jestli padne VZP tak to bude dost šrumec. To už asi lidi jen tak mávnutím ruky nerozdejchají. Nemyslím, že by se Češi nechali vrhnout někam zpátky do středověku. Tj nechali si tu aplikovat zaostalý americký zdravotní systém.
Proc nezmeni nejdrive metodiku? Pokud tech 95g bude dosazeno stejne, jako dnesni 3 litry nafty na 100 v sedanu stredni tridy s 1.6kou, tak to cele postrada smysl
Metodiku změní, bohužel. Takže se máme na co těšit. Radši úředníkovi strčím na pivo, protože jezdit za 4 litry (v konvenčním autě) je pro mne utopie. To nejezdím ani na motorce.
WLTP odstraňuje některé hlouposti. Jako třeba pevně určené řazení. Teď na to budou mít výpočet, který jim pro dané auto řekne, jak se má řadit. Je tam více zrychlování/ zpomalování a méně stání. Jsou lépe určené podmínky měření. Je to takový NEDC na steroidech. Nejvyšší dosažená rychlost je teď 131 místo 120, jestli se nepletu, ale nedrží ji, ihned začne zpomalovat. Při pohledu na graf mi chybí nějaký náznak klidnější jízdy ustálenou rychlostí - je to takové brzda-plyn, místy možná brzdění motorem. Uvidíme, co z toho bude padat za čísla.
Neví tu někdo, jestli/ jak se bude měnit metodika pro výpočet spotřeby hybridů? Jestli zachovají R101, tak je recept jednoduchý - hybrid s velkým množstvím baterií.
Bože můj, hloupost některých politiků nezná mezí. Takže budeme mít přísný limit na neškodný CO2, ale CO, HC a PM můžou z aut padat po kilech ? Kdyby se raději soustředili na ty opravdu škodlivé emise.
Opatrně, kámo, tady je jasná kontinuita a pod normou Euro 6 mají nové vozy opravdu VELICE NÍZKÉ ŠKODLIVÉ EMISE, A TO SE CHYSTÁ EURO 7.
UPŘÍMNĚ ŘEČENO, ONO UŽ TADY NĚNÍ MOC CO ZLEPŠOVAT, NAPŘ. S METODOU SCR MŮŽEŠ DOSÁHNOUT SKUTEČNĚ NULOVÝCH EMISÍ NOx.
Pokud máš zájem, hodím ti do SC speciální ghraf škodlivých emisí, budeš v šoku, jak blízko nule všechny ty emise jsou.
Auta, ta osobní (nová), už dávnou nejsou tím, co skutečně škodí. Skutečně škodí námořní a říční lodní doprava a lokální topeniště na pevná paliva horší kvality.
no jo jenže ta SPALOVACÍ AUTA NOVA která budou za pár let stará a přitáhnou se z německa jetá NORMU uz samozřejmě huř dodrží a po koumáckým vymontování DPF už vůbec ne a to nemluvě o neustálým obtěžování těch spalovacích polenic na čerpací stanici a tím pádem vývozu CZK, ee hošani doba se mění a lidi taky ;-)
No právěže NÉ !! :-) Přísný limit CO2 je jen zámika - automobilky ho samozřejmě se svými dosavadními jedovatými spalovacími popelnicemi nesplní a vývoj nový popelnice co by to eventuálně dokázala splnit by je tak ekonomicky zatížil že si rozmyslí jestli : 1) se vybodnou na spalovací popelnice a ropnou zaprodanost a začnou produkovat ELEKTROMOBILY anebo 2) budou ji vyvýjet a to je ekonomicky vyčerpá a buď se položí nebo je schramstne konkurence, která zavčasu už přešla na ELEKTROMOBILY. No chápeš už o čem to je, AAANNNOOO JE TO O ELEKTROMOBILECH HURÁ HURÁ HURÁ HURÁ
SMRT SHNILEJUM DINOSAURŮM [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
to by nebylo marný ale má to háček : DIESEL JE ODPADNÍ PRODUKT PŘI VÝROBĚ BENZÍNU. Tzn drahá výroba benzínu = drahý benzín a příliž odpadu diesel - co pak s ním?? Takže to nejde, je potřeba tím pádem zrušit obadva. Přeci jenom k rozjetí výroby ELEKTROMOBILŮ naplno nesmí výrobní kapacity a obchodní trh zatěžovat obtěžovat ubírat kus trhu SPALOVÁKY, takže šmitec ;-)
Berenika je odpadní produkt jaderné reakce v elektrárně TheMelin...
Co třeba nastudovat si něco o separaci ropných derivátů a pak přestat vyprávět o ceně výroby benzínu...
Člověče ty jsi ještě blbější než to tady vypadalo. Víš co, zavři se v nějaké té americe, hoď si dovnitř hadici, budeš si čichat ten vzdoušek a na světě bude zase o něco lépe bez jednoho dementa. Ostatní promiňte že jsem sprostý ale jinak to nešlo.