Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: EU se dohodla na nových testech automobilů. Co přinesou?

Modernější testy aut, která vstupují na evropský trh, jsou součástí nových pravidel takzvaného typového schvalování motorových vozidel, se kterými souhlasily členské země Evropské unie.
Zpět na článek
30. 5. 2017 09:12
30. 5. 2017 09:26
30. 5. 2017 10:15
30. 5. 2017 10:19
30. 5. 2017 11:55
30. 5. 2017 11:11
Avatar - praděda7
30. 5. 2017 09:12
Nic,
než víc byrokracie (daňový poplatníci "jásejte") a šikany motoristů od toho vážení nečekejte. EU opět perlý... >:-[]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2017 09:26
Re: Nic,
Počkej až se EU rozpadne = to bude teprve jízda >:D

Řešení tohohle problému je přitom tak snadný = na osobní auta aplikovat systém dávno používanej používanej u náklaďáků. A je to ;-)
Avatar - praděda7
30. 5. 2017 10:15
Re: Nic,
Já si samozřejmě rozpad EU nepřeju. Přeji si jen, aby to tam šéfovali rozumní lidi a návrhy zelených ekofašistů si předem ověřovali. :-!
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2017 10:19
Re: Nic,
To já taky = tak dobrou volbu většině z nás :-)
30. 5. 2017 11:55
Re: Nic,
a co takhle rozumni ldi co si overi navrhy vsech, nejen ekofasistu?
Avatar - mariov8
30. 5. 2017 11:11
Re: Nic,
Jo a ne. Emisní soustava nákladních vozidel je dimenzovaná na instalovaný výkon. Který při jízdě do stoupání a rozjezdu soupravy takové vozidlo relativně dlouhodobě využívá.

Pokud by se měla takto dimenzovaná soustava instalovat i u osobních vozidel bylo by to zajímavé. Když vemu tahač o běžně instalovaném výkonu kolem 350kW a kombi střední třídy se vznětovým motorem o instalovaném výkonu 120kW, znamenalo by to, že třetina toho obrovského emisního kontejneru toho tahače se musí umístit někam do toho osobního automobilu. Ale kam? Do kufru? A kam se zavazadly? Proto se řeší kompromisní testy řešící jízdní cyklus vyžadující menší průtok výfukových spalin...
30. 5. 2017 12:06
1 test na 50tisic aut?
Takze treba Slovensko bude muset testovat jedno nove auto kazdych 1,2roku, ale kde to bude testovat, kdyz SK STK nepozna ani odstraneny DPF nebo SCR/EGR? Zase se celoevropsky neresil nejvetsi problem a to jsou auta stara, jezdici po silnici v emisne nevyhovujicim stavu. Na starou diesel plecku (EU0-EU3) by mela byt ekodan min 80tisicKC.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Barry Lyndon
30. 5. 2017 13:54
Re: 1 test na 50tisic aut?
taky už by se konečně měly i ve východní Evropě zavést nízkoemisní zóny. Pokud ta vznětová plečka Euro0-Euro3 (já bych teda klidně přidal ještě minimálně i Euro4), jezdí někde kolem kravína, tak se to ze sociálních důvodů snad ještě dá pochopit. Pouštět takové krumply do měst je ale fakt zhůvěřilost...
30. 5. 2017 14:23
Re: 1 test na 50tisic aut?
presne tak
24. 6. 2017 20:33
Re: 1 test na 50tisic aut?
Pokud vim, čim modernější diesel tim větší svinstvo se musí filtrovat. já jsem naopak pro návrat někam do euro 0-1 ke starým TDičkum co nesmrděly jako ty dnešní a lítaly z nich mnohem míň škodlivý a větší saze.
Zlatá Avie nebo Trambus oproti těm dnešním novinkám co smrděj sírou ještě 5 minut po zmizení za obzor
24. 6. 2017 23:01
Re: 1 test na 50tisic aut?
To neni sira ale NOx
Avatar - twistedTSD
30. 5. 2017 16:14
Re: 1 test na 50tisic aut?
Stará auta se z provozu vyřadí sama, euro 0 a 1 dnes tvoří jen malý zlomek provozu. Pokud chce stát vést občany (ty méně majetné) k ekologickému smýšlení, měl by jim přispět a ne ukládat likvidační pokuty, to je naprostá zhovadilost.
31. 5. 2017 08:22
Re: 1 test na 50tisic aut?
Jiste vyradi, protoze shnijou, ale trva jim to 15-20 let.
31. 5. 2017 12:35
Re: 1 test na 50tisic aut?
To na Slovensku nejste schopni homologovat auto?
31. 5. 2017 15:03
Re: 1 test na 50tisic aut?
Jako asi ano, tak nejak jak to dela skodovka, ze si tu sluzbu zakoupi v Anglii ve firme ktera to dela pro vic automobilek. Takze to nic neresi, bude to jako doted, uplatis jednu firmu a 100 modelu projde homologacii.
31. 5. 2017 18:51
Re: 1 test na 50tisic aut?
V UK dělá homologace VCA. To je úřad pod jejich ministerstvem dopravy.

Až na to, že tu zákazníkem bude stát. Asi to půjde zadávat i do zahraničí. V ČR je několik firem, které dělají homologační zkoušky, pokud vím, i když ne všechny dělají emise (například státní podnik EZÚ zvládne akorát elektromobil). Nějaká univerzita by mohla mít takovou schopnost. Přinejhorším budete muset vybavení koupit a zřídit si laboratoř.
Avatar - flyboyeda
31. 5. 2017 11:00
Nedohodla, já jsem nedílnou součástí EU
A nikdo se mě na nic neptal, takže to neplatí : Vetuju to :-)
Rozbalit vlákno
0