Opravdu vynikající výsledky a navíc byly získány u auta s velmi příznivou pohotovostní hmostností! Notoričtí pomlouvači AR puknou vzteky! : >:-[] >:-[] >:-[]
Když už uvádíš hodnocení auta měl bys uvádět správná čísla. 91% je celkové hodnocení testu, nikoli 98%. Pořád krásné číslo, tak snad není třeba přikrášlovat ne?
Čekal jsem, který první chytrák s tím přiběhne ;-)
V nárazovém testu má 98%, což je nejvíce ze všech testovaných aut. To jaké jsou body za chodce a asistenty málokoho zajímá a o autě samotném toho moc už nevypovídá. Marketingově to jde výborně využít (v čemž je FCA "přeborník", takže je to asi stejně jedno ;-) )
Nikoliv, většina aut VIN uvedený nemá, stačí se podívat na souběžně testovaná auta z poslední doby, kde je uvedeno například:
VIN From Which Rating Applies - all Astras
[odkaz]
Konkrétní číslo VINu je uvedeno pouze tam, kde v průběhu testů dojde po dohodě s výrobcem k nějaké úpravě modelu a pak se udává číslo VIN od kterého platí výsledky testů, protože starší VIN tyto úpravy logicky nemají.
Jaktože nevadí, že se po nárazu figurína praští hlavou do B sloupku? Vím, že zdaleka nejde jen o záležitost Giulie a fakt by mě to zajímalo. U některých Japonců jsem viděl, že se při čelním nárazu spustily i hlavové pytle, které tomu zabrání.