Jo, ale zase když v tom Audi chceš zatočit, tak fakt zatočí, narozdíl od toho citrónu.. Takže dost možná nebude potřeba, ta odolnost vůči bočnímu nárazu.
Citroeny jsou dobrý auta, akorát je blbý, že těch minimálně posledních deset let nezatáčej a maj úplně nepoužitelnej podvozek. Interiér teda taky naprd, hodně poruchový, ale jinak fajn.
To je fajn ze víš co je aktivní bezpečnost = jen nechápu jak ti z toho vychází že x násobně dražší prémiovýho SUV má mít horší pasivní bezpečnost :-)
Kdybys to nechápal = malej levnej Citroen nabízí při bočním nárazu lepší ochranu = to je pro větší těžší dražší SUV Audi potažmo Porsche těžko vysvětlitelná ostuda :no::-|
Jestli ti to stačí ke štěstí, pak príma ;-):yes:
Je to sice jen v nárazu na sloup, ale je to tak. Ono 18 metráků je 18 metráků.Oproti C3 dost výrazný rozdíl.
Objektivita? To říkáš ty? Když do sloupu stejnou rychlostí narazí 18 metráků a nebo (odhaduji) 12, bude to trochu rozdíl, viď? Hodně výrazný rozdíl.
Q5 je samozřejmě bezpečnější než C3, to sis určitě z výsledků přečetl.
Co říkáš na stejnejch 58% za elektronický pomocníky = taky budeš okecávat? :-|
A pokud to fakt nechápeš tak jo, jednoznačně jo = drahý velký těžký prémiový auto musí bejt i v bočním nárazu bezpečnější než spodek nabídky mainstreamovýho výrobce
Jediný kde bych měl pochopeni je bezpečnost vůči chodcům, tam je C3 taky lepší ale budiž. V bezpečnostních systémech a reálnym nárazu musí větší dražší Audi který se navíc prodává i jako Porsche něco tak malýho levnýho jako C3 spláchnout
58% je ostuda. Sloup za ostudu nepovažuji. I Volvo V90 je na tom se sloupem stejně jako levný Citrón. I XC90.
Co takový Lexus NX, dá se považovat za "velký prémiový auto"? Nebo je to levné auto jako Citrón?