Diskuse

Euro NCAP 2017: DS 3 – Tři hvězdy odhalují skutečné stáří šarmantního hatchbacku

14.12.2017

DS 3 ve svém aktuálním provedení v testech organizace Euro NCAP získal jen tři hvězdy.

 

  • 42 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 14.12.2017  21:24

    Pořád stejná písnička

    Je to pořád stejné - starší, ale stále vyráběný model (Punto, Giu, DS3) se otestuje podle současných pokřivených měřítek Euro NCAP (míchající pasivní bezpečnost a různé jízdní asistenty a upozorňovače) a z dříve pětihvězdičkového modelu se udělá "nedostatečně bezpečné" auto. Jak ubohé a jak průhledné.... :-O 8-s
    • 34 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 14.12.2017  22:58

      « Re: Pořád stejná písnička

      Nechápem, čo je to za vtákovinu testovať staré modely novými metódami. Na čo je to dobré?
      • 23 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 15.12.2017  02:52

        « Re: Re: Pořád stejná písnička

        Asi na to, že se to furt vyrábí a prodává, jelito jedno.
        Co příspěvek, to sranec.
        • 32 Reagovat !

          foto Ja-Prvni-123

          Ja Prvni 123 15.12.2017  08:02

          « Re: Re: Re: Pořád stejná písnička

          No tak, soustřeď se.. . pointa je v tom, že ta auta jsou pořád dobrá... nerozpadají se při nárazu atd...
          Do metodik dodali úplně nesmyslný body, na jejichž čele stojí tzv asistenční systémy... když si dobře přečteš i tenhle článek, tak se dozvíš, že za nízké hodnocení mohou právě nepřítomné asistenční systémy.. a za vrchol popvažuji tento odstavec:
          "Airbag předního spolujezdce sice lze vypnout pro umístění dětské sedačky proti směru jízdy, ale informace, které jsou poskytnuty řidiči o jeho stavu, nejsou dostatečně jasné a systém nebyl hodnocen."...

          Jako majitel auta... budeš odkázán na to, že funkce vypínání airbagu je srozumitelná i negramotnému "běženci"?!

          Auta jsou pořád fajn.. špatně jsou ty testy. A slavná Euro NCAP se prostě nechala koupit, aby pomohla křivení trhu ve prospěch toho, co se dnes prodává jako auta... nová auta už nevyvíjejí autaři, ale SW inženýři, zadáním není vyrobit lepší auto, ale vyrobit auto levněji.. a přitom udělat servis i opravy dražší.
          To je ale v zájmu výrobců, nikoliv majitelů těch aut.
          • 01 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 15.12.2017  08:05

            « Re: Re: Re: Re: Pořád stejná písnička

            Ale to "rozpadnutí při nárazu" je prvek, který má právě pohltit co nejvíce energie. Není problém vyrobit tuhé auto, problém je pak z něj vytáhnout živou posádku při nárazu.
          • 01 Reagovat !

            foto fostek

            fostek 15.12.2017  09:39

            « Re: Re: Re: Re: Pořád stejná písnička

            Soustřeď se ty. Až budeš reagovat na příspěvek, bylo by dobrý, kdyby ta reakce s tím příspěvkem nějak souvisela.
            Neřešil jsem relevanci testu a už vůbec ne, co budu chtít jako majitel. Řešil jsem, že traveldrive nepochopil, že auto je pořád v prodeji, ale pod "luxusnější" značkou.
          • 10 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 15.12.2017  13:02

            « Re: Re: Re: Re: Pořád stejná písnička

            Za co bojuješ? Ty jsi snad rád, když výrobce ve své inovativnosti vymyslí nějakou pitomost, a ještě bys ho za to pochválil? Tím nehodnotím řešení v DS3, neznám ho (děti nemám, airbagy vypínat nemusím). Můžeme se bavit o tom, jaké mají nároky, jestli neomezují vývoj, ale v principu je to správné. V těchto věcech by neměly být nejasnosti, neměl bys hádat. Otevřel jsem si původní test z roku 2009 a je to tam také. Také tam zmiňují, že příslušné varování (že máš vypnout airbag) není na všech trzích v místním jazyce. Osobně nemám rád, když mám na výrobku hromady upozornění (běžně viditelných). Ale souhlasím s nimi v tom, že když už tam je upozornění (a tohle je celkem vhodné upozornění), měl by mu zákazník rozumět.
    • 03 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 15.12.2017  08:04

      « Re: Pořád stejná písnička

      Nebo jak průkazné, že starý model zkrátka už nemá na trhu moc své místo. Zejména je to vidět u toho přesluhujícího Punta, které už mělo být dávno nahrazeno novou generací. A to Punto dopadlo blbě i v nárazové části, ne pouze u asistenčních systémů. Když i Duster, který je považovaný za levné a nepříliš propracované auto, dopadne lépe, bude něco hodně špatně...
      • 10 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 15.12.2017  10:24

        « Re: Re: Pořád stejná písnička

        Ano , Punto by už mělo být nové , nicméně bylo několikrát dost upgradováno facelifty.
        Není to stejné auto jako v roce 2006.
        Testy nárazu u malého auta nelze srovnávat s Dusterem..autem o třídu větším.
        Konkurent Punta je Dacia Sandero..a tam se testy moc neliší.
        • 01 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 15.12.2017  12:54

          « Re: Re: Re: Pořád stejná písnička

          Jako že facelift nějak zásadně změní konstrukci, platformu, nebo bezpečnostní prvky? Ale notak...
      • 02 Reagovat !

        foto jenda911

        jenda911 15.12.2017  10:59

        « Re: Re: Pořád stejná písnička

        no pokud se podíváš na výsledky zkoušek a na videa, tak si nejsem jistý, jak moc lepší je zrovinka Duster, ono je to tak fifty-fifty. Co je lepší - když má spolujezdec poranění v hrudní části (těžká), nebo když má řidič hlavu totálně na kaši? (šlo o ránu přímo do zdi) To nejde brát takhle od stolu. Je ale vidět za těch 13 let posun - nove Polo při nárazu ani neohrozí nohy řidiče (stehna), ovšem to může dost vylepšit kolenní AB a ten třeba i to omílané Punto má taky... jen v testech byla "holá" sériovka. Z toho plyne dobrý tip pro sebevrahy - když to chcete ukončit, rozjeďte se s Dusterem proti zdi vyšší než testovanou rychlostí a máte to v kaspe. Je to lepší než předjíždění přes horizonty.
      • 02 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 15.12.2017  11:37

        « Re: Re: Pořád stejná písnička

        Ano, Punto je konstrukčně starší model, ale pevnost jeho skeletu je stále obdivuhodná a hlavně: který jiný malý hatchback lze v současnosti vybavit až 8 airbagy? ;-)
        • 02 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 15.12.2017  12:55

          « Re: Re: Re: Pořád stejná písnička

          Jen škoda, že ani těch osm pytlů by mu nepomohlo...I čelní náraz dopadl tragicky.
          Smiř se zkrátka s tím, že Punto je už přežité.
      • 02 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 15.12.2017  11:38

        « Re: Re: Pořád stejná písnička

        Ano, Punto je konstrukčně starší model, ale který jiný malý hatchback lze v současnosti vybavit 8 airbagy? ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 15.12.2017  13:10

      « Re: Pořád stejná písnička

      Takový Yaris také není nové auto, také ho teď testovali a co myslíš? Pět hvězdiček. Očividně to jde, když se chce. Nevíme tedy, jestli Toyota test sama nezaspozorovala, tedy si věřila, byla připravená.

      Jinak to podle tiskové zprávy vypadá, že testovali faceliftované modely. Aby měly hodnocení srovnatelné s novými.
  • 31 Reagovat !

    foto Auto-CZ

    Auto CZ 15.12.2017  10:14

    Prosím na porovnanie test Fabia a Citigo

    >:D
    Fabia nemala v základe ani airbag spolujazdca, poťažmo ESP, to znamená že podľa dnešných hodnotení by mala tiež 1 a pol hviezdičky?
    • 11 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 15.12.2017  10:25

      « Re: Prosím na porovnanie test Fabia a Citigo

      To tady nikdy neuvidíš.. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 15.12.2017  12:56

      « Re: Prosím na porovnanie test Fabia a Citigo

      A ta Fabia se dodnes vyrábí a prodává v téhle konfiguraci?
  • 00 Reagovat !

    foto JohnST

    JohnST 15.12.2017  16:54

    Podvodne reklamy!!!!

    Pod clankami sa nachadzaju podvodne reklamy! Dokonca z ruskych webov. To redakcii evidentne nevadi pokial inzerent plati. :no:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Nemocných chřipkou v Česku přibývá. Čtyři pacienti už zemřeli

Nemocných chřipkou v Česku přibývá. Čtyři pacienti…

Nemocných chřipkou od minulého týdne přibylo o 12 procent. Je jich asi 1110 na 100 tisíc obyvatel. Zatím nejde o…

Sněhová vánice ochromila Skotsko. Stovky řidičů nocovaly v autech na dálnici

Sněhová vánice ochromila Skotsko. Stovky řidičů…

Stovky řidičů ve Skotsku musely strávit noc na dnešek ve svých autech kvůli přívalu sněhu, který zasypal hlavní…

 

iSport.cz

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na olympijských hrách v Pchjongčchangu bude jednou z nejsledovanějších disciplín, i když na ZOH 2018 po…

Kolomý dojel čtvrtý, Češi mají problémy. Klymčiwa čeká druhá operace

Kolomý dojel čtvrtý, Češi mají problémy. Klymčiwa…

Martin Kolomý s kamionem Tatra se postaral o nejlepší český výsledek v 11. etapě Rallye Dakar. Pilot týmu…

 

Reflex.cz

Očima libertariána: Důvody k optimismu jsou všude kolem nás. Kde je hledat?

Očima libertariána: Důvody k optimismu jsou všude…

Média přinesla zprávu, že ČR je šampiónem inovací. Často takovéto zprávy zapadnou díky standardnímu mediálnímu…

Winston Churchill – válečník i prozíravý politik, který předpověděl obě světové války

Winston Churchill – válečník i prozíravý politik,…

Zájmy Britského impéria obhajoval Winston Churchill nejen jako politik, ale také „se šavlí v ruce“. Roku 1897…