Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP 2017: Kia Rio – Dvě hodnocení s rozdílem dvou hvězd

Organizace Euro NCAP pro Kia Rio zveřejnila dvě různá hodnocení. Podle prvního dosáhl tento vůz pouze na tři hvězdy a podle druhého, do nějž se promítlo vybavení systémy AEB, má plný počet pěti hvězd.
Zpět na článek
7. 9. 2017 12:40
Každé auto si zaslúži dve hodnotenia
Aktívna bezpečnosť zvlášť a pasívna bezpečnosť zvlášť. Keď sa to mieša, je z toho guláš a dve autá s rovnakým počtom hviezdičiek môžu byť z pohladu bezpečnosti zásadne odlišné. Alebo naopak dve podobne bezpečné autá dostanú výrazne odlišné hodnotenie.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lvy
7. 9. 2017 14:36
Takže hodnocení k ničemu.
Bohužel takový způsob hodnocení je k ničemu, protože asistenční systémy nejsou všechno. A dát pasivní bezpečnosti pouze 40%? To je výsměch. Navíc z vlastní zkušenosti asistenční systémy v moderním autě prostě nefungují jak mají a spíš obtěžují dobrého řidiče. Možná jsou k něčemu pro majitele ŘP, kteří se snaží řídit auto, ale ti by za volant neměli ani lozit.
Rozbalit vlákno
5
7. 9. 2017 15:48
Re: Takže hodnocení k ničemu.
Tiez si myslim ze ked zacali do toho rata nezmysli ako ochrana chodcou a aktivnu bezpecnost, tak to hodnotenie stratilo vyznam. Vo vysledku ak ide crash test tak ma predsa zaujima len a len aku mam sancu prezit a pri celnom naraze je mi na nic bod za ochranu pred vybocenim z pruhu.
7. 9. 2017 19:53
Re: Takže hodnocení k ničemu.
Mne neobtěžují. Front assist zachránil bábu která mi nečekaně z chodníku skočila do cesty. Auto brzdilo dřív než jsem dal nohu z plynu.
Avatar - lvy
8. 9. 2017 11:02
Re: Takže hodnocení k ničemu.
Problém je v tom, že na jeden úspěšný zásah je často mnoho neúspěšných resp. zcela špatných.Takže já to vypínám a zapínám např. jen v noci, kdy už skoro spím abych dojel jen někam na odpočívadlo a prospal se. Jde hlavně o to, že se na tyto systémy nelze spolehnout.
8. 9. 2017 12:24
Re: Takže hodnocení k ničemu.
Co máš za auto, že to tak dobře nefunguje? Já s tím problém nemám, fungují spolehlivě. Jak mám rozumět těm tvým neúspěšným zásahům? Že před jedním chodcem zastavíš
a deset jsi jich už přejel?
Avatar - lvy
8. 9. 2017 16:21
Re: Takže hodnocení k ničemu.
Tak zrovna před chvílí, jedu do kopce, vpravo autobusová zastávka, kde zrovna stojí autobus. Jedu normálně v pruhu a najednou auto dupne na brzdy, ABS jen cvrká a já se děsím nečekané návštěvy v kufru. Naštěstí to dobře dopadlo, ale lekl jsem se teda řádně. Nedovedu si to moc představit v zimě, to by to asi dopadlo špatně.
8. 9. 2017 08:00
automaticke zastaveni
Myslim si, ze třeba automaticke zastaveni u kraje vozovky, když se ridici udela nevolno nebo usne by mělo byt povinne uz z vyroby bez priplatku, při nevolnosti zavolat automaticky pomoc...a to místo třeba blbych ventilku na hlidani tlaku v pneu, který vam při prurazu uz nepomohou, jelikož dobry ridic by to mel poznat na jizde a před jizdou si ma každý vuz zkontrolovat......rikam to hlavne z duvodu, ze jiz par lidi z mého okoli zemrelo za volantem prave kvůli usnuti a nebo nevolnosti...kdy pak vleteli třeba do dalšího vozu a zavinili ještě vetsi ztraty...také jsme na naší lince ozivovali pana, který dostal infarkt, nastesti se to stalo u nas a ne na silnici...
Rozbalit vlákno
0