Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP: Dacia Sandero - Tři hvězdy v době pětihvězdičkové?

Konstruktéři Renaultu vědí velmi dobře jak postavit auto, které dokáže projít testy Euro NCAP s pěti hvězdami, ale cíle Dacie jsou poněkud odlišné. Když se šetří na nákladech, všechno know-how je málo platné.
Zpět na článek
27. 11. 2008 14:18
neregistrovaný ".Deadlift"
27. 11. 2008 16:59
neregistrovaný "Horways"
27. 11. 2008 17:00
neregistrovaný "Horways"
29. 12. 2008 23:28
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
26. 11. 2008 22:40
neregistrovaný "janko_blaho"
27. 11. 2008 00:09
neregistrovaný "RayBan"
26. 11. 2008 22:44
neregistrovaný "janko_blaho"
26. 11. 2008 23:01
neregistrovaný "janko_blaho"
26. 11. 2008 23:14
29. 11. 2008 16:19
29. 12. 2008 23:01
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
27. 11. 2008 14:21
neregistrovaný ".Deadlift"
27. 11. 2008 17:20
neregistrovaný "Patrik007"
27. 11. 2008 18:26
neregistrovaný "prakuba"
27. 11. 2008 18:27
neregistrovaný "prakuba"
29. 12. 2008 23:04
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
27. 11. 2008 00:12
neregistrovaný "RayBan"
27. 11. 2008 10:46
27. 11. 2008 14:24
neregistrovaný ".Deadlift"
27. 11. 2008 11:07
27. 11. 2008 11:19
27. 11. 2008 12:10
27. 11. 2008 12:18
27. 11. 2008 11:44
27. 11. 2008 17:16
neregistrovaný "Patrik007"
27. 11. 2008 18:54
27. 11. 2008 19:18
27. 11. 2008 19:36
27. 11. 2008 12:26
27. 11. 2008 18:39
neregistrovaný "prakuba"
27. 11. 2008 14:35
27. 11. 2008 15:33
27. 11. 2008 16:20
27. 11. 2008 17:02
neregistrovaný "RayBan"
27. 11. 2008 17:02
neregistrovaný "Horways"
27. 11. 2008 21:34
27. 11. 2008 21:57
neregistrovaný "Hlinda"
29. 11. 2008 09:46
30. 11. 2008 16:16
neregistrovaný "exctenar"
1. 12. 2008 09:30
neregistrovaný "patapuf"
26. 11. 2008 22:14
Docela se divím...
Mno to zas bude povyku a nutno uznat že oprávněně.Holt je potřeba dokoupit vejbavu či nebourat.Myslím že se píše rok 2008 a tohle by nemělo jako nové opustit dvůr továrny.Proč-??Protože to není do budoucna dobře,nějakej standart by měl bejt stanoven, aby jednou i v době "ojeté" byly ty auta co nejbezpečnější.Škoda, čekal jsem lepší výsledek. ;-\
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný ".Deadlift"
27. 11. 2008 14:18
Re: Docela se divím...
tak koukám, že v dáčii docela mákli. Tohle už vypadá docela použitelně.
Snad jenom ten náraz zpětně putující hlavy řidiče na B-éčkový sloupek v prvním videou je trochu hard

že by někdo šetřil 4500,- na bočních pytlech a pyropatronách - to snad ne?

za pár let to doženou i číňani a to bude mazec ;-)
Avatar - gld
27. 11. 2008 16:12
Re: Docela se divím...
číňania budú o pár rokov radi ak doženú felíciu..
neregistrovaný "Horways"
27. 11. 2008 16:59
Re: Docela se divím...
>:D >:D
neregistrovaný "Horways"
27. 11. 2008 17:00
Re: Docela se divím...
Co jsou pyropatrony???
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
29. 12. 2008 23:28
Re: I Ty povyku
Ať si každej spočítá, kolikráte za život bourá tak, že by ho museli celej den vystřihávat. Pokud potkáte rozdováděnou Tatru 815 plnou štěrku, tak vám pomůže jen to, že taky sedíte v té samé Tatře. Ani teréní Toyota by proti takové hordě železa nic nesvedla. Pokud bouráte co chvilka, nebo co chvilka do vás někdo ze zadu prdne, pak odevzdejte řidičák.
Takové testy jsou jen pro nějaké srovnání, ale pokud v NCAPu neví, jak vypnout přední airbag a pod. pak to je známka eurodemence. Za chvilku budou sledovat i to, jak přesně v časovým intervalu komu bliká blinkr a body budou ubírat za nesynchronizované blikání.
Shrnuto a podtrženo: Pokud se dostanu do křížku v uzavřené osadě s autem 5 x těžším, než mám já, pak mám problém, v opačném případě si po vlastních dojdu na pojišťovnu. Pokud jedu po dálnici, tak záleží na "přistávajících" autech, resp. jejich pilotech, jest-li si ve 250km/h a s mobilem u ucha všimnou, že se před nima ploužím jen 180.....
26. 11. 2008 22:15
Sandero - panděro
No a? Za ty prachy byste jich snad chtěli deset? >:D
Rozbalit vlákno
3
Re: Sandero - panděro
ne jen pet >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - iudex
27. 11. 2008 08:28
Re: Sandero - panděro
Súhlas, cakat krevety za pat korún je dost nereálne.
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2008 13:49
Re: Sandero - panděro
Tak leda v krevety v trenkách. >:D >:D >:D
neregistrovaný "janko_blaho"
26. 11. 2008 22:40
64 versus 70
priznam sa hned na uvod, ze rad sledujem vysledky euroncap...a ospravedlnujem sa ak moje info budu neuplne...pred casom asi 3mesiace prebehol na autobild.de zaujimavy test...totiz ak sa testuje naraz auta pri rychlosti 64kmh znamena to situaciu ze vodic jazdiaci rychlostou 100kmh zbada prekazk, ktorej sa nyvhne a po istom case...ten zial neviem..reakcny atd. x sekund vrazi....to je ta rychlost 64kmh...a tak vsetci glorifikuju 5hviezdicie... pani z ludovej dem.rep. si vzali na paskal renault lugunu sucastnej generacie..a zahrali sa co by sa stalo..ak by vodic siel rychlostou 110kmh a potom zbadal prekazku a zareagovala vrazil...teda rychlost crahtestu...a tu si presne nespominam..chcecknite si to na autobild.de....cca 70kmh...vysledok bol fatalny..i pre automobil..kt. obstal na 5hviezd....o co mi ide..jazdime tak aby sme vedeli vcas pribrzdit..asi o to mi islo:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - riderhenry
26. 11. 2008 22:48
Re: 64 versus 70
Fatalni mozna ten vysledek byl, ale na druhou stranu jde prezit naraz i ve vyssi rychlosti i bez zraneni. Testy jsou opravdu silne orientacni.
neregistrovaný "RayBan"
27. 11. 2008 00:09
Re: 64 versus 70
Stačilo říct: jezděte pomalu, volové >:D >:D
neregistrovaný "janko_blaho"
26. 11. 2008 22:44
64 versus 80 :D:D:D
No vidite baran som...bol to ADAC a bola to 80kmh..tak sorry.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - riderhenry
26. 11. 2008 22:49
zadna tragedie....
Clovek, ktery setri na bezpecnosti, si je asi vedom toho, ze pri narazu nebude chranen. Osobne si nedovedu predstavit cloveka, kteremu by bylo blbe utratit takove DROBNE za tu vybavu! Vzdyt tolik stoji treba brzdove kotouce... No a 4 hvezdicky nejsou zadna tragedie, tech ma i dost drazsich aut (novych). Taky bych bral ohled na to, ze i bez bocnich airbagu a zminovane vybavy mel skoro 4 hvezdicky...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "janko_blaho"
26. 11. 2008 23:01
Re: zadna tragedie....
ano to beriem neoplati sa setrit tych par tisic..ale co som sa snazil podotknut je ... ze zakaznik...vnima hviezdy ako nieco co mu zarucene zachrani zivot..ano ista svedska studia sa presne zaobera..vplyvom poctu hviezd na znizenie smrtelnych zraneni..ale najdolezitejsie je..jazdit tak aby som nemusel ratat hviezdicky co uvidim...
Avatar - VDC
26. 11. 2008 23:14
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
29. 11. 2008 16:19
Re: ...
Trosku placate nesmysly. Zrovna Omega dokazala udelat stejny vysledek jako Sandero jiz pred deseti lety. Uz tehdy davno predtim nez zacala bezpecnost byt in, dokazala Omega bez bocnich bagu (tehdy absolutni novinka) udelat tri a s nimi ctyri hvezdy. :yes:
Krome toho EuroNCAP test maximalne znevyhodnuje velke vozy, realne bude v prumerne srazce rozdil v bezpecnosti vyrazny pro tu Omegu.
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
29. 12. 2008 23:01
Re: ...
Myslí š Omegu, co právě sjela z výrobního pásu, nebo tu běžnou prožranou rzí? V tom druhým případě Tě ta Omega zraní i když se ióni jen opřeš a v tom prvním je to nezjistitelný.
27. 11. 2008 00:05
Dacia Sanpero - Tři hvězdy na nejdrazsi rakev
Opravdu revolucni asi nejdrazsi nova bomba rakev do 200 tisíc Kc :no: :no: :no: .

Vety v PR DACIE uz mi davaji veci smysl..

Styl, prostor a "odolnost" jsou konečně dostupné… skutečně velkorysý! >:D >:D >:D >:D >:D

Odolný a spolehlivý, vůz Sandero byl navržen tak, aby byl schopen dlouhodobě čelit náročným jízdním i klimatickým podmínkám >:D >:D >:D >:D >:D

Bravo Renault :yes:
Rozbalit vlákno
16
27. 11. 2008 00:22
Re: Dacia Sanpero - Tři hvězdy na nejdrazsi rakev
Renault bych do toho netahal. Druhz test, ktery tu zatim neni riak ze novy Megane ziskal, jako druhe auto na svete 5* a totalne maximalni pocet bodu. Takze kazdy si muze od Renaultu vybrat. Jak rika reklama v originale " ona (dacia) je o tom, co lide potrebuji". Kdyz potrebuji auto za par sprdliku tak at se nedivi. Kazdy sveho stesti strujcem.
27. 11. 2008 01:12
Re: Dacia Sanpero - Tři hvězdy na nejdrazsi rakev
Jo chapu, tu jednu hvezdu vzali Sanderu a dali ji Meganu >:D
Avatar - Pierro
27. 11. 2008 10:39
Re: Dacia Sanpero - Tři hvězdy na nejdrazsi rakev
hele ty jeden znalče, většina aut deset a více let starých by neměla yni ty tři hvězdy. Tak se ty hvězdo podívej kolik takových rakví jezdí na silnicích... možná i tvoje auto, pokud vůbec nějaké máš je jednou z nich. Takže dělat si tu srandero ze sandera mi přijde jako hodně prostoduché... :-!
Avatar - Perun
27. 11. 2008 10:47
Re: Dacia Sanpero - Tři hvězdy na nejdrazsi rakev
:yes:
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2008 13:51
Re: Dacia Sanpero - Tři hvězdy na nejdrazsi rakev
Přesně tak, i A6ka předešlý model měla kráné 3*.....
neregistrovaný ".Deadlift"
27. 11. 2008 14:21
Re: Dacia Sanpero - Tři hvězdy na nejdrazsi rakev
a to byla možná testovaná podle mírnější specifikace a při 56km/h >:-[]
27. 11. 2008 18:05
Re: Dacia Sanpero - Tři hvězdy na nejdrazsi rakev
testovaci rychlost netusim, ale A6 navic ma i bocni bagly v zakladu, takze Sandero ktere je nema dopadlo vlastne lip, holt mam peknou rakev >:D
27. 11. 2008 17:48
Re: Dacia Sanpero - Tři hvězdy na nejdrazsi rakev
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Katikakus
27. 11. 2008 11:46
Re: Dacia Sanpero - Tři hvězdy na nejdrazsi rakev
Ta rakev za 200 tis. ma lepsi vysledek v celnim narazu nez Octavia za 600 tis. To jen pro poradek.
I kdyz ja bych si Sandero nikdy nekoupil, pokud nahradi stare 105ky a Favority - na tuto klientelu Dacia miri, bude to velky pokrok v bezpecnosti vozoveho parku v CR.
neregistrovaný "Patrik007"
27. 11. 2008 17:20
Re: Dacia Sanpero - Tři hvězdy na nejdrazsi rakev
jak můžeš srovnávat sandero s octávií , když jsou obě dvě vozidla v jiný kategorii
neregistrovaný "prakuba"
27. 11. 2008 18:26
Re: Dacia Sanpero - Tři hvězdy na nejdrazsi rakev
Pokud vim tak v ADAC crash testech se nehodnoti dle tridy vozu. 4*minivuz chrani osadku stejne jako 4*stredni trida.
neregistrovaný "prakuba"
27. 11. 2008 18:27
Re: Dacia Sanpero - Tři hvězdy na nejdrazsi rakev
sorry, NCAP samozrejne..
Avatar - Katikakus
27. 11. 2008 19:16
Re: Dacia Sanpero - Tři hvězdy na nejdrazsi rakev
Jednoduse - Sandero celni naraz 12 bodu, Octavia celni naraz 11 bodu. Sandero celkovy vysledek 31 bodu, Octavia celkovy vysledek 27 bodu. Cisla si uz snad srovnat zvladnes sam. Cemu nerozumis?
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
29. 12. 2008 23:04
Re: Dacia Sanpero - Tři hvězdy na nejdrazsi rakev
Máš pravdu, to nejde, Sandero má víc prostoru v kabině pro posádku než Octáfka a to při stejným rozvoru. Octáfce urveš vanu i mírně otevřeným víkem od kanálu, zatímco Sanderem přejedš bez obav ty trávníkový předěly u supermarketů.
Avatar - gld
27. 11. 2008 16:15
Re: Dacia Sanpero - Tři hvězdy na nejdrazsi rakev
bože ty si vôl
27. 11. 2008 16:34
Re: Dacia Sanpero - Tři hvězdy na nejdrazsi rakev
Mensi nez ty ;-) jestli to je k veci >:D
neregistrovaný "RayBan"
27. 11. 2008 00:12
Buďte v klidu
zítra se vyjádří naštvaná automobilka a za týden tady bude nový opravný test, kde Sandero získá

Všichni víme, jak to u NCAP chodí, ne ;-) ?
( třeba "povedený" test Škoda Roomster )
Rozbalit vlákno
4
Avatar - riderhenry
27. 11. 2008 01:20
Re: Buďte v klidu
To mi pripomina - co treba vysledky takove Octavie II - to nikomu nevadi? Myslim, ze kdyz takove auto spada pomalu do stejne kategorie, jako Dacia, tak to taky o necem vypovida - nechci utocit na skodovku, jen podotykam to, ze kazda mince ma dve strany... ;-) Pro Sendero mi neprijde vysledek "3 az 4" nijak spatny, spis ocekavatelny. Krom toho - NCAP zahrnuje do tech testu i takove "kraviny", jako je oznaceni detskych sedacek. Kdyz toto muze rozhodnout o poctu hvezd, tak uz nevim - na to by mohli zavest specialni kolonku s nazvem "auto vyzaduje po uzivateli inteligence:", nebo by si lidi proste jen mohli zacit cist manualy, kdyz jde o zivot ditete na autosedacce... To je jako by NCAP zaporne hodnotil fakt, ze ridic muze za jizdy vystoupit a to je nebezpecne...

Jeste bych doplnil, ze Fabia, ktera konkuruje Sanderu spis, ma na celni naraz jen o jede bod vice, zatimco na bocni naraz o 3 body vice, a to s bocnimi a hlavovymi airbagy. Ochrana deti je pak u Dacie dokonce lepsi o 2 body, fabie ziskava 2 body za pripominac pasu a 2 body za "pole" test (bocni naraz na sloup). Zarazejici je spis 6 bodu za ochranu chodcu dacie, kde fabia vede o 11 bodu. Shrnuto podtrzeno - dacia bude pravdepodobne bezpecnejsim autem, nez fabie, priplatime-li za bocni airbagy, ktere zahrnuji i "vylepseni" pasu... Pak jsou tu ale jeste chodci...

BTW kdyby mela Dacia pripominac pasu, tak ma 4 hvezdy a nikdo se tim nevzrusuje. To mi neprijde jako zrovna objektivni posuzovani bezpecnosti auta... ;-)
Avatar - chlapecx
27. 11. 2008 08:43
Re: Buďte v klidu
NO A VO TOM TO JE, PROSTĚ TAGLE DEBILNĚ S PROMINUTÍM JE TEN SYSTÉM NASTAVENEJ... TAKY SE MI TO NELÍBÍ, bych to posuzoval trochu složitějc, než sčítáním...ty airbagy bych oddělil a nechal jen body za prostou destrukci... ještě víc to bije do očí za ten hlásič nezapnutejch pásů a uchcení sedaček a body za zakreslení sedaček bch tam taky nepočítal... Ano, bezpečnost dětí je oddělená, ale proč teda za to přičítaj body?
za základ toho tesstu pvoažuju crash test - to jak se auto deformuje a ne to, že někdo tím, že má kolenni airbag, získá o 1 bod více a díky tomu pátou hvězdičku....
Jasně, airbagy atd jsou důležitý a často zachrání život, nebo zamezí zranění, ale ty testy jsou ovlivněný už tím že ne každý to auto má věch sedm pytlů...
Avatar - Perun
27. 11. 2008 10:46
Re: Buďte v klidu
;-) :yes:
Avatar - PicoBello
28. 11. 2008 08:32
Re: Buďte v klidu
skvely koment.
27. 11. 2008 01:33
slušny výsledek
na Dacii jsou 3-4 hvězdy slušný výsledek :yes: vždyť 4 hvězdy ma hodně aut... takový chrysler voyager nemá ani ty tři
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
27. 11. 2008 09:07
To je dobrý! Jako předchozí Superb!
Takže ty komentáře nějakých Deadliftů jsou komické. Opět... :-!
Rozbalit vlákno
2
27. 11. 2008 09:27
Re: To je dobrý! Jako předchozí Superb!
jen ho nech alespon bude mit GTI koho nominovat do ventylku >:D >:D :yes:
Avatar - Katikakus
27. 11. 2008 12:09
Re: To je dobrý! Jako předchozí Superb!
:yes: A lepsi nez Octavia II.
27. 11. 2008 10:34
Lepší než jsem čekal
Vzhledem k tomu jak je starej Renault Sandero z jižní Ameriky, kterýho je Dacia kopie, čekal jsem o dost horší výsledek. Co se týká opravdové bezpečnosti při havárce (pro lidi uvnitř), je na tom Sandero jako Fabia nebo i Octavia, body dolů sráží detaily jako třeba vzhled vypínače airbagu nebo diskutabilní hodnocení srážky s chodcem.
Mě u auta zajímá, jestli se při nárazu karosérka zdeformuje a mě uvnitř rozmačká, což není tento případ, takže bych doporučil chytrákům co mluví o pojízdné rakvi a jezdí ve Fabce nebo dokonce Filcce aby se uklidnili...
Rozbalit vlákno
0
27. 11. 2008 11:04
Dacia vs Renault
Dacia postavila jedno z nejlevnejsich aut na trhu pro jistou a danou skupinu lidi, kdo chce bezpecnejsi auto, ma moznost koupit si starsi bazarove auto mozna bezpecnejsi, ale ne nove od Renaultu. Spousta lidi je rada ze tady to auto za ty penize je a ze maji moznost si ho koupit. Nekde se setrit muselo a tohle je vysledek i tak myslim ze dobry. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný ".Deadlift"
27. 11. 2008 14:24
Re: Dacia vs Renault
spousta lidí tu machruje a pak si vozej pr.del v 6 let starým focusu se dvěma peřinama, kterej by dneska na ty tři hvězdy ani nedosáhl ;-)
Avatar - Perun
27. 11. 2008 11:07
VO CO DE?
Očekává snad někdo výsledek prémie? Pokud ano, nastal čas uklidit hračky v pokoji a zeptat se táty, jak je na tom ta vaše Felicie...
Levné Sandero je určené jako náhrada za ty stodvacítky (sorry, Pierro ;-) ), Žigulíky a Favority... Každého z nich spolehlivě přebije bezpečností o několik generací a kdyby pomohlo zachránit jen jeden život (a bude jich určitě víc ;-\ ), tak je to na 1*
Sandero není ekvivalent Octavie (která stejně získala ty hvězdy 4), je to alternativa za stárnoucí a nebezpečný vraky, kterých tu po silnicích jezdí haldy... třeba proto, že na nové auto by ti lidé prostě neměli dost peněz a do ojetého se jim nechce.
Sám bych si ho nekoupil, ale velmi dobře rozumím motivaci lidí, kteří tak učiní.
Za mě osobně - Bravo Sandero!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Pierro
27. 11. 2008 11:19
Re: VO CO DE?
naprostej souhlas perune :yes: :yes: ;-)
Avatar - Perun
27. 11. 2008 12:10
Re: VO CO DE?
;-)
Dnes bych to viděl tak někdy na sedmou, ok?
Avatar - Pierro
27. 11. 2008 12:18
Re: VO CO DE?
ještě bychom se dohodli. uvidím jestli mi to vyjde. ;-)
Avatar - Katikakus
27. 11. 2008 11:44
Re: VO CO DE?
Sandero dopadlo lip nez Octavia, o tom to presne je. I tak levne auto je bezpecnejsi nez ten krap z MB.
neregistrovaný "Patrik007"
27. 11. 2008 17:16
Re: VO CO DE?
ty jseš asi dobrej idiot ,jestli si to nepochopil tak nejde srovnávat vozy , který jsou v úplně jiný kategorii
Avatar - Perun
27. 11. 2008 18:54
Re: VO CO DE?
To je přesně ten typ příspěvku, který tuto diskuzi jaksi povznáší na duchu v nelehkých časech módních vulgarit. Vybraná mluva, jemné náznaky namísto doslovné kritiky... Křehké umění diplomacie, Mlacane ;-\
Avatar - Katikakus
27. 11. 2008 19:18
Re: VO CO DE?
Ano, vetsi auto dpoadlo hur, nez mensi a levnejsi. A kdo je tady potom idiot.
27. 11. 2008 19:36
Re: VO CO DE?
Ano, o 4 roky starší auto dostalo méně bodů. To ale neznamená, že je nebezpečnější...skoš se kouknout na euroncap.com a zkus to pročíst
Avatar - Katikakus
27. 11. 2008 11:42
Dacia Sandero vs. Skoda Octavia II
Nevim co byste chteli. Na to, za jako cenu to je, je ten vysledek v pohode. Podivejte se na vysledky Skody Octavia II, ktera stoji 2-3x tolik co Sandero a ma v celnim narazu pouze 11 bodu, teda horsi vysledek nez Sandero a nikomu to zjevne nevadi.
Jinak samozrejme pri te cene Safety packu pro Sanderu neni duvod si za nej nepriplatit - to je pak celkovy vysledek Sandero 31 bodu vs. Octavia II 27 bodu jeste vic na povazenou.
Gratuluji Dacii/Renaultu k uvedeni bezpecnejsiho auta za mnohem nizsi cenu a ustedreni porazky Skode Auto.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Pierro
27. 11. 2008 11:47
Re: Dacia Sandero vs. Skoda Octavia II
hele klid, víš přece kde se fasujou mokrý hadry??
Avatar - Katikakus
27. 11. 2008 11:48
Re: Dacia Sandero vs. Skoda Octavia II
??? Opravdu netusim. K vam jsem nikdy nezabloudil a dobrovolne bych tam nesel. ;-)
27. 11. 2008 11:56
Re: Dacia Sandero vs. Skoda Octavia II
naprosto souhlasim 4* neni spatnej vysledek :yes:
27. 11. 2008 13:26
Re: Dacia Sandero vs. Skoda Octavia II
Kačdý průměrně vzdělaný člověk, který ovládá čtení a psaní si celkem snadno může sehnat nějaké info, než tu začne plkat kraviny.
!!!Čelní náraz nelze mezi skupinami porovnávat!!!...u ncap je octavia a sandero vzáleno o 2 skupiny (sondero je supermini a octavia large familly car). Boční náraz naopak lze srovnávat přímo a proto je tam takový propastný rozdíl.

Jinak souhlasím, že za tu cenu to není nijak tragické, spíš me zaráží, že u auta které téměř dosáhlo na 4 body po takovéto kolizi nejdou otevřít dveře bez pomoci nářadí.
Avatar - riderhenry
27. 11. 2008 14:27
Re: Dacia Sandero vs. Skoda Octavia II
Proto je dobre Dacii srovnavat s NOVOU Fabii, to se clovek taky velice divi... Dle meho nazoru je ostuda v dnesni dobe udelat auto, ktere nema 5 hvezdicek, nemluvime-li o znackach, jako je Daewoo (Chevrolet) nebo Dacia, kde kazdy rozumny clovek ceka horsi bezpecnost. Ale fabia, ktera je nekdy i drazsi nez konkurence? :no:
27. 11. 2008 19:17
Re: Dacia Sandero vs. Skoda Octavia II
:-!
neregistrovaný "prakuba"
27. 11. 2008 18:39
Re: Dacia Sandero vs. Skoda Octavia II
Copak se různé kategorie aut hodnotí odlišně? Náraz je ve stejné rychlosti, stejná jsou hodnocení rizika poškození jednotlivých částí těla...V čem je tedy podle tebe rozdíl?
27. 11. 2008 18:54
Re: Dacia Sandero vs. Skoda Octavia II
copak si tu vážně myslíte, že fiátek 500 je bezpečnější auto, než třeba audi Q7, protože má o 5 bodů v hodnocení víc?
Jsem línej to hledat... Zkrátka to vychází z toho, že testované auto naráží do stejného auta. Proto když velký auto má v čelnim nárazu třeba 10 hvězd a trefí se s malym autem, který jich má 16, tak to pro toho prcka pravděpodobně dopadne zle.
Avatar - Katikakus
27. 11. 2008 19:20
Re: Dacia Sandero vs. Skoda Octavia II
Kazdy prumerne vzdelany clovek si uvedomi, ze za stejnych podminek narazu do deformovatelne pevne prekazky je u Sandera riziko vazneho poraneni mensi nez u Octavie. Cemu nerozumis ty?
27. 11. 2008 19:23
Re: Dacia Sandero vs. Skoda Octavia II
A jakpak se to stane?
27. 11. 2008 19:32
Re: Dacia Sandero vs. Skoda Octavia II
Nerozumim tomu, co ty jsi za chytrolína... >:D >:D
27. 11. 2008 14:35
Dácija
Tak toto si ja naozaj nikdy nekúpim!!! Taký šrot!!! A ešte tie nekvalitné plasty. Najlepšie auto je Fábia.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - riderhenry
27. 11. 2008 15:33
Re: Dácija
>:D >:D >:D nazor do pranice...
Avatar - gld
27. 11. 2008 16:20
Re: Dácija
..červená corrida, nezabudni
neregistrovaný "RayBan"
27. 11. 2008 17:02
Re: Dácija
ale pouze s bílou střechou, bez ní nejsi škodovák >:D
neregistrovaný "Horways"
27. 11. 2008 17:02
Re: Dácija
Šrot to je, ale Fabia neni o moc lepší. >:D ;-)
27. 11. 2008 21:34
Re: Dácija
kvapku si nepochopil, ale nevadí... >:-[]
27. 11. 2008 18:00
s tema hvezdama nadelate :)))))
moje A6 ma taky jen 3 hvezdicky a to ma i bocni bagy a nijak me to netrapi ze ma jen 3 hvezdicky :-! a to je to rocnik 03 takze as tak prehistoricka kara to neni a daserict ze dnes i v podobne cene jako to Sandero >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hlinda"
27. 11. 2008 21:57
Fabia II
Celkový výsledek ochrany cestujících na předních sedadlech tedy činí 13 bodů za čelní náraz, 15 bodů za boční náraz, 2 body za náraz na kůl a 2 body za připomínače nezapnutých bezpečnostních pásů. Celkem 32 bodů. Pokud by Fabia nasbírala v těchto disciplínách 33 bodů, získala by od Euro NCAP ne 4 hvězdy, ale 5 hvězd.
Rozbalit vlákno
0
27. 11. 2008 23:22
Hlavně seriózně informovat...
Je asi nuda napsat "Sandero má v podstatě 4 hvězdy"... ono totiž mnohem líp zní "Tři hvězdy v době pětihvězdičkové? Když se šetří na nákladech, všechno know-how je málo platné." ;-\
Rozbalit vlákno
4
29. 11. 2008 00:35
Re: Hlavně seriózně informovat...
S losím testem jako u Logana by asi tentokrát už neuspěli, tak zkouší šířit pomluvu že Sandero je zastaralá pojízdná rakev. Levnější konkurence se musí ničit jak to jde ;-) Btw. teď Dacia vyplní na trhu i volný místo co vzniklo po ukončení výroby Felicie PickUp, takže koncernu musí ležet už hodně v žaludku >:D
29. 11. 2008 16:24
Re: Hlavně seriózně informovat...
Dacia je kazdemu u p*dele, to neni vyznamny hrac. Mnohem horsi jsou Korejci, ti uz jsou schopni az do nizsi stredni konkurovat jako skoro rovnocenni partneri. Dacia je volba pro lidi co by si jinak koupili ojetinu.
Avatar - riderhenry
30. 11. 2008 14:43
Re: Hlavně seriózně informovat...
Koho myslis, kdyz mluvis o korejcich? Kia ani Hyundai nejsou podprumerni, co se tyce bezpecnosti. A Chevrolet je zrovna znacka podobna Dacii, rekl bych - kazdemu je jasne, ze kupuje slabe auto po vsech strankach krome ceny...
Avatar - Ada je zase tady
30. 11. 2008 10:04
Re: Hlavně seriózně informovat...
Hlavně je třeba seriózně informovat, že Sandero je v podstatě Renault.

Na té zpráve je zajímavá ta noticka, která říká, že: "...při nárazu povolily některé svary ve spodní části A-sloupku..." To totiž znamená, že to auto je typický francouzský šlendrián.
29. 11. 2008 09:46
kdo šetří
máá za 3 :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "exctenar"
30. 11. 2008 16:16
jedině H3
Moc jsem nepochopil některé hádky, kdo chce mít pocit bezpečí,jde do tohoto [odkaz]
a pak je jedno,jestli potká auto s jednou nebo deseti hvězdičkama. Asi se mu nic moc nestane a osádka osobáku bude hasiči vystříhána, naložena do dřevěných spacáků a vrak sešrotován. Je fuk,kolik hvězd má další auto... :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patapuf"
1. 12. 2008 09:30
Celkem slušné
Takže s bočními airbagy 4*. To je při dané ceně auta velmi slušné. Co by mě při koupi auta spíše odrazovalo jsou motory. Ve městě dosti žíznivé. Jinak si myslím, že 7-10 let to jezdit vydrží a pak už je to stejně jedno.
Rozbalit vlákno
0