Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP: průměrné výsledky vozů Hyundai Santa Fe a Kia Magentis

Prosincového kola crashtestů se zúčastnili také dva zástupci korejské školy – nová generace Hyundai Santa Fe a sedan Kia Magentis.
Zpět na článek
22. 12. 2006 19:48
neregistrovaný "rafan"
22. 12. 2006 19:59
neregistrovaný "sixx"
24. 12. 2006 23:13
neregistrovaný "wendy"
14. 2. 2007 00:16
anonym
22. 12. 2006 20:16
anonym
22. 12. 2006 21:59
neregistrovaný "RS4"
23. 12. 2006 01:24
neregistrovaný "polo"
23. 12. 2006 12:37
23. 12. 2006 08:20
neregistrovaný "Stilo"
23. 12. 2006 13:30
23. 12. 2006 14:37
neregistrovaný "švihák"
25. 12. 2006 10:46
neregistrovaný "MATO"
25. 12. 2006 19:54
neregistrovaný "švihák"
23. 12. 2006 17:46
neregistrovaný "Juan Pervez"
23. 12. 2006 19:18
neregistrovaný "IT"
24. 12. 2006 20:44
neregistrovaný "polo"
26. 12. 2006 19:26
neregistrovaný "IT"
25. 12. 2006 13:24
neregistrovaný "patrik"
2. 1. 2008 12:04
neregistrovaný "skodov-kar"
neregistrovaný "rafan"
22. 12. 2006 19:48
Prostě korejec
Někde se ušetřit musí.Na bezpečnost chodců bych se taky vyprdnul,mají se čučet než někam vejdou.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "sixx"
22. 12. 2006 19:59
Re: Prostě korejec
Hmmm... keby vsedci cucali tak by sme sa stale vozili na Skode 105 a 120 :-!
neregistrovaný "wendy"
24. 12. 2006 23:13
Re: Prostě korejec
Aha, takže taková Oktávka nebo Fabia je vlastně taky ošizenej korejec, protože mají úplně stejný čtyři hvězdy? Doufám, že si teď aspoň sám před sebou přiznáš, že jsi ze sebe udělal hlupáka... >:-[]
anonym
14. 2. 2007 00:16
Re: Prostě korejec
a čo už AUDI Q7, žeby čistokrvný kórejec ? tiež má 4 hviezdičky
anonym
22. 12. 2006 20:16
vzdy
lepsie nez zomriet ranou od airbagu ;-) :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS4"
22. 12. 2006 21:59
Re: vzdy
tak o tom by se dalo polemizovat,pro nic zanic nedostala skoda 5 hvezdicek,tim samozrejme netvrdim,ze je ten airbeg ok ;-\
neregistrovaný "polo"
23. 12. 2006 01:24
HNUS
Korejci jsou ***,zlatá škodovka :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
23. 12. 2006 12:37
Re: HNUS
Do silvestru ještě pár dní zbývá... >:-[]
neregistrovaný "Stilo"
23. 12. 2006 08:20
Pryč s Korejci
Jo přesně taky nadávám na toho korejce a tady je dokonce i výsledek crash testu né??zlatá škodovka
Rozbalit vlákno
0
23. 12. 2006 13:30
zatím
Na automobilové giganty,které vyrábí auta několik desetiletí zatím korejci v bezpečnosti prostě nemají.Mnoholeté zkušenosti se koupit nedají... :-O
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "švihák"
23. 12. 2006 14:37
NÁVRH pro pana Škodovku
Hele, mám nápad, pane Škodovka, ty si sedneš do oktávky, já do santy, rozjedeme to proti sobě každý na třicet, a na otázku co je bezpečnější už nestačíš odpovědět...Můj Range Rover má taky čtyři hvězdy, když narazím do zdi, tak se auto složí jak domeček s karet, ale při střetu s osobákem je to tank. Nesrovnávej nesrovnatelný.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "MATO"
25. 12. 2006 10:46
Re: NÁVRH pro pana Škodovku
Je to tak, cista pravda, ze to niekoho konecne napadlo ze sa nebura len do stien! :yes:
neregistrovaný "švihák"
25. 12. 2006 19:54
Re: NÁVRH pro pana Škodovku
:-! :yes:
neregistrovaný "Juan Pervez"
23. 12. 2006 17:46
kde je cina?
panove tak uz to vipada ze i korejci umej udelat relativne bezpecne auto... tak koho budem pomlouvat ted? Prima facia si musime pockat na cinsky auta ty budou hrde i na dve hvezdy. Uz se tesim to zas bude kecu... :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "IT"
23. 12. 2006 19:18
Re: kde je cina?
Koho? Škodu přece!!! Ta je "IN" stále a drží se v kurzu. :-) Tam se vždy něco najde. :-! :no:
neregistrovaný "polo"
24. 12. 2006 20:44
Re: kde je cina?
>:D >:D >:D >:D >:D DEB ILE
neregistrovaný "IT"
26. 12. 2006 19:26
Re: kde je cina?
Hm,možná jsem *,ale alesoň umím jako majitel 3 roky staré Škody-a bezporuchové...(teda krom jiných aut) napsat bonmot.Že jej někdo nepochopí,je spíše jeho osobné tragédie,že? Bonmot je slovo pro specifický druh fórku.Kdybys zase nevěděl....tynaše zvaná trotl >:D :yes:
neregistrovaný "patrik"
25. 12. 2006 13:24
Rozlišovací schopnost testů
Znovu musím opakovat, co jsem řekl jinde: metodika NCAP, při které nějakých 95% aut získá 4-5 hvězd,je podle mě nedostatečně jemná v rozlišení rizik a jejich váhy. To, co se jako detailní připomínky napíše do komentářů, už je obvykle interpretace provedená některým z pracovníků NCAP (v horším připadě redaktorů médií) a není tvrdě vztažená na systematická bodovaná a vážená kritéria. Pak se tady můžeme do nekonečna dohadovat, jestli je lepší, když se při čelním nárazu ustřihne Roomsteru kabeláž nebo Magentisu posune pedálová skupina... Mimochodem, tzv. bottom-out, tedy propad hlavy figuriny až na dno nafouknutého airbagu, se zkrátka občas objevuje u nejrůznějších značek (viz SX4), a to zřejmě kus od kusu, ne vždy - a protože airbagy pravděpodobně dodává automobilkám několik málo globálních výrobců, pokládám to spíš za otazník s vykřičníkem pro ně. Tuším, že problém bude hodně složitý - zkombinovat požadavek dostatečného nafouknutí a zároveň neuražení hlavy a koordinace s čidly a pásy nebude žádná švanda, tím spíš u soudobých dvoustupňových airbagů, které v první fázi nafukují "měkce". Typicky se ve zdejší debatě projevilo i to, že díky zúžení výsledků testů mezi 4-5 hvězd se dnes výsledek 4 hvězdy pokládá za chabý, přestože ještě doslova před pár lety znamenal už velmi dobré hodnocení. "Odborníkům" na "korejské" produkty jen připomenu, že OII, Fabia i Superb mají po 4 hvězdách, z toho Superb s jistými potížemi. Pro úplnost taky připomenu, že úplně jiná organizace (britská Thatcham) podle jiné metodiky provádí testy sedaček (tj. zejména hlavových opěrek), ve kterých četné renomované automobilky (evropské i neevropské) propadají do nejnižších stupňů hodnocení, týká se to i prémiových kategorií. Jinak řečeno, čelní náraz je jedna věc, offsetový náraz, při kterém vám špatná opěrka zlomí krční páteř je věc druhá (btw: tradičně nejlepší jsou Saab a Volvo, přitom 36% testovaných aut doaáhlo v roce 2005 hodnocení "slabé"). Proto bych byl velmi opatrný při vynášení laických soudů o bezpečnosti určitého modelu, a už vůbec podle automobilky nebo dokonce země sídla mateřské společnosti. -- Veselé Vánoce a přeju všem, ať příští rok jezdí bez nehody :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "skodov-kar"
2. 1. 2008 12:04
skodovkari
zlata skodovka?nahlad do minulosti....napalil som z favoritom do zvodidiel v 40km/hod a som rad ze som to prezil....to iste je aj felda....
Rozbalit vlákno
0