Euro NCAP: Renault Kangoo jako ochránce dětí
Čelní náraz
Prostor pro pasažéry zůstal při nárazu stabilní. Sloupek řízení představuje při nárazu potenciální riziko pro stehna řidiče. Ochrana hrudníků obou pasažérů byla vyhodnocena jako kritická. Přesto si tento model odvezl 13 bodů ze 16 možných za ochranu cestujících při čelním nárazu.
Boční náraz
Za boční náraz získal Renault Kangoo 14 bodů z 16ti možných, zbývající dva body nemohly být uděleny kvůli tomu, že vůz neabsolvoval náraz na kůl (hlavové airbagy nejsou standardním vybavením).
Za připomínač nezapnutých bezpečnostních pásů byl udělen 1 bod, celkem získal tento Renault 28 bodů a kvalifikoval se do kategorie čtyřhvězdičkových vozů.
crashtest renault adac mpv novemodely
Ochrana dětí
Spolujezdcův airbag je možno deaktivovat a umožnit tím umístění dětské autosedačky proti směru jízdy. Informace o aktuálním stavu airbagu, určená řidiči, není ale dostatečně jasná. Varovný štítek srozumitelně poukazoval na nutnost odpojení airbagu před tím, než se na sedadlo umístí proti směru jízdy obrácená dětská autosedačka. Přítomnost uchycení ISOFIX nebyla na spolujezdcově předním a na zadních sedadlech dostatečně vyznačena.
Celkově získal Renault Kangoo 41 bodů a 4 hvězdy za ochranu dětí.
Ochrana chodců
Nárazník obdržel maximální počet bodů za ochranu chodcovo nohou při nárazu, naopak přední hrana kapoty neobdržela při testech bod ani jeden. Stupeň ochrany, který hlavě dospělého chodce poskytuje kapota byl vyhodnocen jako převážně nedostatečný. Za ochranu chodců si 1429 kilogramů těžké Kangoo připsalo průměrných 14 bodů a dvě hvězdy.