Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP začalo hodnotit také ochranu dětí při nehodě

Uznávaná autorita v oblasti pasivní bezpečnosti-Euro NCAP- poslala proti zdi dalších 10 aut a od listopadu 2003 zavádí nový rating bezpečnosti dětí. Včera byly v Aténách zveřejněny výsledky, které jsme doplnili stručným komentářem.
Zpět na článek
28. 11. 2003 11:58
neregistrovaný "roman"
28. 11. 2003 14:03
neregistrovaný "koroptev"
28. 11. 2003 14:32
neregistrovaný "Maara"
28. 11. 2003 15:44
neregistrovaný "Dr.Caligula"
28. 11. 2003 19:54
neregistrovaný "Šumík"
29. 11. 2003 10:50
neregistrovaný "jag"
28. 11. 2003 15:33
neregistrovaný "Kuba"
28. 11. 2003 15:42
neregistrovaný "Dr.Caligula"
28. 11. 2003 15:43
neregistrovaný "Dr.Caligula"
28. 11. 2003 15:55
neregistrovaný "Kuba"
28. 11. 2003 16:20
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
28. 11. 2003 17:38
neregistrovaný "Kuba"
3. 12. 2003 15:47
neregistrovaný "Bromik"
28. 11. 2003 21:05
neregistrovaný "Scenic"
1. 12. 2003 14:15
neregistrovaný "Maara"
29. 11. 2003 22:19
neregistrovaný "bodyia"
29. 11. 2003 23:55
neregistrovaný "Šumík"
30. 11. 2003 18:38
neregistrovaný "anonym"
30. 11. 2003 21:30
neregistrovaný "Šumík"
30. 11. 2003 20:47
neregistrovaný "anonym"
1. 12. 2003 10:46
neregistrovaný "anonym"
1. 12. 2003 14:36
neregistrovaný "Maara"
1. 12. 2003 15:36
neregistrovaný "Audinář..."
1. 12. 2003 16:21
neregistrovaný "Maara"
1. 12. 2003 16:56
neregistrovaný "Audinář..."
7. 12. 2003 20:55
neregistrovaný "rasto"
neregistrovaný "roman"
28. 11. 2003 11:58
vw rules :-)
Blahozelam VW k neskutocnemu uspechu. Dokonca predbehol Daciu a ziskal 5 hviezdiciek skor ako sa to mohlo rumunom podarit so svojim prvym automobilom. Ozaj je este v europe automobilka, ktora by nemala aspon u jedneho modelu 5 hviezdiciek ?
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "koroptev"
28. 11. 2003 14:03
Re: vw rules :-)
škodovka
neregistrovaný "Maara"
28. 11. 2003 14:32
Re: vw rules :-)
...jo, eventuelně ještě Škodovka...!!
neregistrovaný "Dr.Caligula"
28. 11. 2003 15:44
Re: vw rules :-)
Jednoznačně Škodovka!
neregistrovaný "Šumík"
28. 11. 2003 19:54
Re: vw rules :-)
Nezapomeňte, že Oktávka je na trhu hodně dlouho. Jinak prima, že Touran a A3 dopadly v pohodě.
neregistrovaný "jag"
29. 11. 2003 10:50
Re: vw rules :-)
A co Superblb?Ten je novy a dopadl hure nez PAssat nebo A4.Jde videt jak Škodovka blbe skopirovala Passata.Taka levna kopie a jeste spatne.Škodovka si hlavu z bezpecnosti nelame.
neregistrovaný "Kuba"
28. 11. 2003 15:33
Re: vw rules :-)
Nedavno jsem nekde cetl, ze tyto testy prestavaji byt objektivni, protoze vyrobci (specialne Renault)zacinaji cim dal tim vic auta optimalizovat na narazy, pri kterych EuroNCAP tyto testy dela. Je pravda, ze ten test je statisticky nejcetnejsi, ale v realu neni presazeni presne 60% a rychlost neni 56 km/h (nevim presne hodnoty, sorry)........ Takze pak se muze stat, ze auto, ktere ma v testu "jenom" 4 hvezdicky muze byt v realne bouracce bezpecnejsi, nez auto s 5 hvezdickami.
Nebo taky staci, aby se "nezranitelny mistr sveta" nepripoutal a vsechny hvezdicky si pak muze dat tak maximalne na nahrobek :-/
neregistrovaný "Dr.Caligula"
28. 11. 2003 15:42
Re: vw rules :-)
K čemu si myslíš že ty testy jsou? Aby se na jejich výsledky výrobci vysrali a nadále vyráběli rakve? Je naprosto logické, aby se vyráběly auta tak "aby testy prošly" co nejlépe. Jde o bezpečnost!
neregistrovaný "Dr.Caligula"
28. 11. 2003 15:43
Re: vw rules :-)
...Že si na tom pak někdo založí reklamní kampaň je jen jeho plus.
neregistrovaný "Kuba"
28. 11. 2003 15:55
Re: vw rules :-)
Myslel jsem trochu neco jinyho. Urcite je dobre, ze se ty testy delaji, ale zacina se v tom trochu podvadet. Strucne - je to otimalizovane presne na ten jeden konkretni naraz, ale v realenm provozu se auta srazi treba s prekrytim 50%, rychlosti 70km/h a jeste treba pod uhlem 20°.... prirovnal bych to k podvadeni v 3DMarku.
V minulosti uz se to stavalo u testu emisi - emise se merili pri presne urcenych otackach a presnem zatizeni (napr. 2000 ot/min a 80% plynu.....). Pak se prislo na to, ze nektera ridici jednotka tento stav rozpoznala a nastavila jine hodnoty tak aby to proslo. Od te doby, se meri nejen tyhle urcene body na charakteristice, ale jsou tam navic nahodne zvolena mista, ktera maji za ukol najit tuto optimalizaci. Nemluvim o mereni emisi pred STK, ale pri homologaci auta.
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
28. 11. 2003 16:20
Re: vw rules :-)
Otazka c. 16 a c. 13 z FAQ na www.euroNCAP.com
16. Won’t manufacturers just design their cars to pass Euro NCAP tests?

No, manufacturers have to design and test their cars to meet many more safety issues than are tested in the Euro NCAP tests. However they do use the NCAP procedures as an in house target/standard for those aspects that we test.

13. How will you know if Euro NCAP has been effective?

Euro NCAP has been responsible for a dramatic change to overall car safety. This is readily seen in how quickly manufacturers improve their safety equipment and the steps they take to do well in the tests. Real world injury studies carried out by SNRA (Swedish National Roads Aministration) and SARAC (Safety Advisory Rating Committee) demonstrate a reduction in injury risk for every Euro NCAP star received.

Studie ke stazeni tamtez.
neregistrovaný "Kuba"
28. 11. 2003 17:38
Re: vw rules :-)
OK, tak to co jsem cetl byl bulshit.
Ale neco pravdy by na tom byt mohlo
neregistrovaný "Bromik"
3. 12. 2003 15:47
Re: vw rules :-)
No jasně, že Euro NCAP nepřizná, že by se to mohlo dít. Ale v posledním Autobildu se k poslední várce testů u Euro NCAP vyjadřuje šéf vývoje bezpečnostních systémů od Mercedesu. A ten jasně řekl, že Mercedes se nebude ubírat cestou optimalizace svých aut na testy Euro NCAP, ale bude vývoj ubírat cestou vlastních testů a anylýz. (Tím nepřímo nazanačil, že se tak u ostatních děje) A kdybych si měl vybrat, tak radši nabourám novou E-Klasse než Scenicem.
neregistrovaný "Scenic"
28. 11. 2003 21:05
Re: vw rules :-)
to Kuba: když ti to zlepší spánek, tak ti potvrzuji, že to tvoje auto je nejbezpečnejší i když v testu nedopdlo dobře. V jiném uhlu by to bylo určite na 100%. Buď spokojenej. ( PS. Tu jde o tak velkej biznis že každá levárna by se rychle provalila. viď MB A-klase)
neregistrovaný "Maara"
1. 12. 2003 14:15
Re: vw rules :-)
To máš možná pravdu, ale přesně naopak se k tomu staví Saab. Ten má ve svým vývoji (dlouholetým) zakořeněnou Real-Life-Safety. Na tu se soustředí a vkládá do ní víc pěnez ze svýho než kdejaká automobilka. Funguje to tak, že analyzují skutečné nehody (ve spolupráci s pojišťovnou) a ty pak vyhodnocuje pro vyšší bezpečnost... např aktivní opěrky hlavy, nebo srážka se Sobem... nebo podobné situace jako má modelově EuroNCAP.. A na tom staví a možná právě pro to, že se neorientují v první řadě na EuroNCAP dosáhly vždy 5 hvězdiček v těchto testech... Tím pádem si může konkurovat maximálně Saab a Volvo..!! Nikdo jinej a už vůbec ne VW...!!!!!!!!!!!!!!!§
neregistrovaný "bodyia"
29. 11. 2003 22:19
Re: vw rules :-)
Ono je hlavně úžasné, jak Touran k hvězdičkám přišel - zdokonalil systém, který upomíná pasažéry k připoutání a dostal za to celé dva body, čímž se přehoupl ke kýženému cíli. Ano, tomu říkám vylepšení! Napříště instalují ještě chytřejší mašinku, která nejenže auto ani nepůjde nastartovat, ale ještě zavolá hlídku polcie, aby neposlušného řidiče pokutovala. Určitě za to dostanou další bodík k dobru.
Čili zůstává, že scenic je stále o 20% při čelním nárazu bezpečnější než touran, viz www.euroncap.com.
neregistrovaný "Šumík"
29. 11. 2003 23:55
Re: vw rules :-)
Ale je pro mě vošklivej, takže ani kvůli 20% lepší bezpečnosti bych ho nebral
neregistrovaný "anonym"
30. 11. 2003 18:38
Re: vw rules :-)
Jo a Touran je jako hezkej, jo? Chlape, ty by ses mel lecit! Scenic je hnus, ale proti te mizerne, rozhrkane zrude od VW je to opravdovy skvost.
neregistrovaný "Šumík"
30. 11. 2003 21:30
Re: vw rules :-)
Nevím, co je na Touranu špatnýho. Je technicky lepší než Megan a design sice nezaujme na první pohled, ale je solidní, precizní. Ale u Meganu je lacinej a snaží se upoutat...
neregistrovaný "anonym"
30. 11. 2003 20:47
Re: vw rules :-)
cau a ty si jako myslis ze ostatni automobilky za to body nedostaly nebo co?to jako ta kontrolka vubec nezvysuje bezpecnost?podivej se prevazuje tady nazor ze VW dela auto pro senilni dedky no budiz a ted si vem ze ten dedek sedne do turana a zapomene si vzit pas ( alzhaimer je svina) naboura a vycestuje prednim sklem primo do stromu ale kdyz tam ma tu kontrolku tak je mu treba aspon divny co to tam sviti.no a pokud ten alzhaimr neni moc rozlezlej tak to pochopi a privaze se. uz chapes?jasne ze kontrolka je tak trosku volovina a asi te fakt nezachrani pred tim aby ti neproletel hlavou A sloupek ale svuj prinos muze mit. muze te aspon upozornit ze neco delas spatne a nahlodavat svedomi
neregistrovaný "anonym"
1. 12. 2003 10:46
Re: vw rules :-)
Jenomže tak to udělali všichni předtím takže VW pochopil že by přicházel o body kdyby to neudělal taky. Viz Peugeot 807 napřed 4hvězdy\ za 32 bodů, potom 5hvězd za 33 body. proč asi? No přece kontrolka pásů.
neregistrovaný "Maara"
1. 12. 2003 14:36
..!...
no jak jsem už napsal... VW rozhodně nemá na prvním místě bezpečnost a zřejmě ani nic s tím spojenýho... Prostě neumí udělat dostatečně bezpečný auto a spíš se orientuje jak prodat za každou cenu atd... Stejně hraje prim Saab a Volvo a všichni se od nich učí..!! nebo by aspon měli.. Tím chci říct, že chlapíci od VW neví moc o bezpečnosti a ti co je řídí a myslí si že mají bezpečný auto, tak už nevědí ale vůbec nic... Kdo chce nějaký argumenty (např. Šumík) ať se zeptá...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Audinář..."
1. 12. 2003 15:36
Re: ..!...
Je škoda , že takový lidé , jako jsi ty věčně prosazujou jen to svoje , aniž by si uvědomovali svoji hloupost a neznalost , když vypoušěj takový bludy s dutiny ústní.Běž si nejprv vypláchnout a potom se nad sebou zamysli .Vw sice nedělá nejbezpečnější auta , ale patří na špičku pasivní bezpečnosti,ten kdo má možnost se účastnit krešovejch zkoušek mi dá za pravdu . Možná by jsi se divil jak moc dobře je natom Fábka , která se vyrábí už čtvrtým rokem .Oktávka je na tom o trošku hůř , protože je už ve výrobě od 1996roku Superb na tom není také tak špatně, ale Fábka s přehledem poráží i dnes automobily , které se začli vyrábět loni i letos.To že tvrdíš , že automobilky jako je VW , Škoda nedělaj nic pro bezpečnost je tvrzení hlupáka a člověka neznalýho věcí.Volvo už taky není to co bývalo a hodně automobilek se mu přiblížilo , Nejen VW, Škoda, ale i Renaul , Peguot a podobně, rozdíly jsou nepatrné spíš jen dílčí...
neregistrovaný "Maara"
1. 12. 2003 16:21
Re: ..!...
Neprosazuju vlastní názor... jezdím Peugeotem.. Ale o bezpečnosti švédů vím dost.. A hlavně i když třeba Volvo "už není to co bývalo" (nevím dle čeho soudíš, tak právě tyto 2 značky tu bezpečnost mají prvotřídní (né-li nejlepší) už skoro 50 let.. mám na mysli spotřební auta pro běžnej provoz, takže oni nic novýho nezkouší, protože čerpají a vylepšují z historie. Ono třeba bezpečnostní pásy!!! Kdo si myslíš, a kdy je začal dávat jako první seriově do aut..??? nebo boční vzpěry proti nárazu... nebo aktivní opěrky hlavy... nebo už zmíněný připomínač pásů a obojí dohromady pasivní a aktivní bezpečnost??? No rozhodně to nebyli hošani od VW...
neregistrovaný "Audinář..."
1. 12. 2003 16:56
Re: ..!...
No pokud to bereš takhle , tak by Volvo patřilo k horšímu průměru . Nepsal jsem otom , že VW je nejbezpečnější , ale že patří ke špičce, a otom , že Volvo už není to co bývalo . Nikdo se nepře otom , kdo tvoje zmiňované věci začal používat jako první ani otm , kdo je vymyslel . Na dnešní dobu , ale jen s opěrkama, a hlavovkama neuspěje žádná automobilka.dnes je to úplně o něčem jiném , např o deformáčních zónách , o vyztužení karoserie pomocí takovvých materialů které se používaj třeba na péra do hodin, , na přeseném svaření karoserie, o různých výztuhách , které nejsou vidět , protože jsou zabudované v karoserii , , různé profily ve sloupkách a jiný . To není zásluhou jen VW , ale většiny automobilek . Vím , že spousty automobilek jsou na dobré úrovni , ale jsou také automobilky , které bych lidme nedopuručil ani kdyby to byly nepřátelé např. Dejvu Matiz.To je opravdová rakev pro řidiče .
neregistrovaný "rasto"
7. 12. 2003 20:55
Re: ..!...
saab a volvo su vyborne auta a bespecne bohuzial u nas ich je malo neni su to ludove auta mam teraz moznost jazdim na saab 95 2.0 turbo automat je to parada ale mne staci aj moj ford lebo take auto by som neuzivil alebo velmi tazko spotreba 11 l naozaj su teraz auta kvalitne skoro vsetky zoberte si teraz auto nema problem po 10 r z koroziou ako stare skoda ,lada atd teraz sa kupuje uz len znacka a kazdy tu piseo VW ale o forde nikdo viete ze ford focus moze ist aj bez vody v chladici v pripade poruchy na pol vykonu max 80 km ktori motor to dokaze to je ten pokrok a renault je srot tie ich podvosky stale ako dacia liziny japonci fuj kopie