Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: EuroNCAP 2017: Land Rover Discovery – Poprvé za pět hvězd

Land Rover Discovery ve své nejnovější podobě v testech EuroNCAP překonalo v bodovém hodnocení svého předchůdce a získal plný počet hvězd.
Zpět na článek
5. 3. 2017 15:09
5. 3. 2017 15:46
Avatar - Hammunasakra
5. 3. 2017 13:28
Nazdar Karle
Taky by to šlo líp ale jak vidno boční náraz neni jen o váze vozu = Discovery je lepší než Q5 a do C3 mu chybí jen fous :-)

Tam je to ostatně odvěkej problém [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - _Karel_
5. 3. 2017 14:16
Re: Nazdar Karle
Nazdar, opět hlupák, viď?
Ano, Disco je lepší ve sloupu, než Q5. Přesto pořád tvrdím, že těžší auta jsou dost handicapovaná.
To Disco je celkově pro pasažéry méně bezpečné, než Q5.O pár procent. No a?
Jen ty děláš stupidní závěry.
Mmch, stejně "blbě" jako Q5 je na tom se sloupem i Lexus NX (kecám, je na tom hůř). Taky luxusní prémiový auto. No a? Tvůj stupidní koment k tomuto zjištění byl: NX mě nezajímá. Fu.ck

Proč ze sebe pořád musíš dělat takovýho trotla? Mě by teda ani nenapadlo tu pod NCAP Discovery začít plácat jako ty: hehehe v Discu je pasažér o 10% víc zramovanej než v Rapidovi, ha háá to je ale křáp, kde udělali soudruzi chybu, to je důkaz, jakej je to podvod anglickej ".
Avatar - KLAS
5. 3. 2017 15:09
Re: Nazdar Karle
V akom ohľade je Discovery 5 menej bezpečné ako Audi Q5? Že má väčšiu hybnosť pri náraze a dochádza k väčšej kinetickej záťaži pre pasažierov?
Ja si myslím, že je podstatné to, o aký náraz ide. Veď ak sa zrazia dve moderné autá, tak to ťažšie je v značnej výhode. To už testy IIHS, aj ADAC-u ukázali. Takže aj tvoja myšlienka, že je Discovery 5 menej bezpečné ako Audi Q5 platí len pre určité nehody. Alebo sa mýlim?
Avatar - _Karel_
5. 3. 2017 15:17
Re: Nazdar Karle
Vycházím čistě z procentuálních výsledků nárazového testu NCAP. Poškození pasažérů jsou u Disca trošku větší. Ale - vážně je mi to jedno. To je reakce na Hammunasakru, který tu měl hrozné hallo z toho, že v nárazu na sloup je 18 metráková Q5 horší, než C3.
A taky tvrdí, že SUV jsou méně bezpečné, než běžná osobní auta.
I podle mě jsou těžší auta při vzájemné srážce s něčím lehčím ve výhodě.
Avatar - KLAS
5. 3. 2017 15:46
Re: Nazdar Karle
Ovšem ty píšeš hore, že těžší auta jsou dost handicapovaná, čili to myslíš obecně, nie len vzato k tomuto konkrétnemu výsledku Discovery 5. Preto sa pýtam, prečo by mali byť ťažšie autá v nevýhode.
Avatar - _Karel_
5. 3. 2017 16:12
Re: Nazdar Karle
Mám na mysli čistě v nárazu na sloup. Když se proti sloupu vrhne auto s 18ti nebo s 12ti metráky, jen to těžší v nevýhodě. I když - je to vždy, pokud narazí do pevné překážky. Ne při srážce dvou aut, tam je to samozřejmě naopak.
Avatar - Hammunasakra
5. 3. 2017 21:32
Re: Nazdar Karle
V nevýhodě je = proto je taky tolikanásobně dražší = aby za ty prachy zvládli aspoň to co třeba ten levnej klumpr C3 za 200 tisíc

Jako [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
5. 3. 2017 21:31
Re: Nazdar Karle
Oceňuju sebekritiku :yes: ;-)

Před tejdnem si se vysmíval faktu že SUV nejsou bezpečnější a podívej se dneska :yes: :-)

Že mnohanásobně dražší SUV nezvládá zlomek tý ceny dát do stejný boční bezpečnosti jako ultralevnej základ aut za 200 tisíc = to je fakt tristní. Tristnější je snad jen to že se to snažíš furt okecávat ;-\

Minimálně by měli zvládnout stejnou bezpečnost = už to chápeš?

Když se chce jde to [odkaz] [odkaz]