Čepro chce v rámci modernizace a konkurenčního boje zavést nový systém slev pro živnostníky a malé podnikatele. Za dva měsíce by měl být spuštěn pilotní projekt zahrnující 11 čerpacích stanic.
V Česku je veselo. Nikdo sice nevíme co znamená pojem velkoobchodní a maloobchodní cena, ale budeme jezdit čerpat k modrejm pumpám. Cena je pouze jedna ... tedy - cena. Velkoobchodní a maloobchodní cena to jsou pojmy z doby ostnatejch drátů, plánovaného hospodářství a rudého teroru. Pokud nastává doba, že někdo bude chtít tvrdit - živnostníku, přijeď, prodám ti za velkoobchodní cenu... nebude to dlouho trvat a někdo to hodí jako dokonalé sousto do Brna. Má tam sídlo úřad na ochranu hospodářské soutěže. P.S. Abychom tu socálkapitalistickou pakárnu, pohrobka po minulých lidovládách dotáhli, pak je potřeba si říci, že "velkoobchodní" cena je vlastně ta nižší a "maloobchodní" ta vyšší. Že seš z toho jelen? Nediv se, kapitalismus se na socialistickejch základech budovat sice dá, ale pak to takhle vypadá... Hlavně, až půjdeš k holiči, nezapomeň říci, že očekáváš velkoobchodní cenu. Možná ti udělaj jako bonus melír v rudé barvě 8-s
Už zase přednostňování naších otrokářů , levněji a ještě si to odepisují z daní , jen tak dál , na pracující chudý lid je potřeba přísnost , je potřeba ještě víc ten benzín pro normálni lidi zdražit , aby jsme se těm lepším na silnici nepletli !!!
Už zase přednostňování naších otrokářů , levněji a ještě si to odepisují z daní , jen tak dál , na pracující chudý lid je potřeba přísnost , je potřeba ještě víc ten benzín pro normálni lidi zdražit , aby jsme se těm lepším na silnici nepletli !!!
Nejzajímavější na celém článku je informace, že majitel sítě čerpaček Euro Oil je firma vlastněná státem. Domyslet si, kdo poskytované slevy ve skutečnosti zaplatí je tedy snadné.
Mě je to úplně jedno kdo to zaplatí ( ten rozdíl ¨), protože teď platím daně na nepracující, důchodce a spoustu ostatních , za které platí stát (i z mých peněz)tak z toho chci konečně také něco mít. A za druhé: všichni mají možnost si to vyzkoušet, jak jsou schopní a také platit daně a pak možná mít oproti ostatním tu výhodu slevy benzínu (možná 0,50 až l Kč za litr), kde stejně spotřební daň je ve prospěch státního rozpočtu 60 - 70% z ceny.
No s tim, ze si to kazdy muze vyzkouset souhlasim, ale s tim placenim dani .. nevim, nevim jestli zamestnanec je ten kdo plati nejmensi dane, zvlast kdyz ma hodne nadprumerny prijem ;-)
Žádný problém, na jejich Natural 95 jsem obvykle zároveň dosáhl nejnižší spotřeby - nemůžu potvrdit, že za to ten benzín může, ale nějak to ovlivnit možná mohl.