Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropské Automobily roku: Mercedes-Benz 450 SE (1974)

S-Klasse byla vždy na špičce evropských luxusních vozů, pochopitelně vyjma aristokratických britských dvou R a okřídleného B. U série W116 tomu nebylo jinak, získala si dokonce i obdiv motoristických novinářů.
Zpět na článek
4. 1. 2016 12:10
4. 1. 2016 15:47
4. 1. 2016 23:03
4. 1. 2016 12:19
4. 1. 2016 12:27
4. 1. 2016 12:53
28. 1. 2016 09:42
Avatar - Barrichello
4. 1. 2016 12:10
Legenda
Asi nejlepší Mercedes co se týče běžných sedanů z celé éry. Zejména verze 450 SEL 6,9 je legendární. Taková luxusní evropská amerika :-)
Rozbalit vlákno
3
4. 1. 2016 15:47
Re: Legenda
Je to věc názoru, ale já bych se raději přiklonil k následujícímu W 126 s motorem 560.
Avatar - vabis
4. 1. 2016 23:03
Re: Legenda
Jo 6,9 bylo opravdu super, hlavně když ti to podřadilo v zatáčce na mokru na dvojku >:-[] Souhlas s kolegou níže, s w126 se jezdilo o něco líp a paradoxně 560 táhla výrazně lépe než papírově ne o tolik slabší 500.
Avatar - Barrichello
5. 1. 2016 08:30
Re: Legenda
Na mokru s tím nesmíš jak jak ho*ado, to ti může ustřelit cokoliv z té doby se zadním náhonem
4. 1. 2016 12:19
Pekny wágen
Skoda ze dnes ho uz vacsina populacie povazuje za cigansky povoz. Sice je to len okrajove, ale v casti o svetlach ste mohli spomenut ze rovnake mala aj Tatra 613 špeciál :-)
Rozbalit vlákno
2
4. 1. 2016 14:10
Re: Pekny wágen
Tatra 613 byla skutečně dobovým souputníkem tohoto Benze. Jen na té smutnější straně železné opony. Samozřejmě o ABS, vzduchovém podvozku, automatu či klimatizaci (s výjimkou několika kusových Speciálů) si mohla nechat zdát…
Avatar - Uživatel_5340709
4. 1. 2016 20:06
Re: Pekny wágen
Při vší úctě k Tatře 613, která je z r. 75, tak už při uvedení její 3,5 l osmiválec měl o 20 Kw míň, než 3,5 V8 od Mercedesu, který byl považován za zastaralý a byl v dalším roce vyměněn. Tatra nestíhala technologií výroby, nestíhala technicky, MB byl oproti Tatře asi 100x lépe vyvážený, atd........... Navíc bez inovací a kvůli zastavenému vývoji Tatra rychle zestárla, a kdyby byla tak dobrá, tak v ní tehdy jezdil místo MB Saddám Husajn a jiní tehdy spřátelení diktátoři.
Avatar - Stejsn
4. 1. 2016 12:27
Cóóóóó???
"stěrače zadních světel s ostřikovači" - to jako těch vroubkovaných, jo? >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - hedvin
4. 1. 2016 12:47
Re: Cóóóóó???
není nic, s čím by si v německu neporadili >:D a ještě chybí ostřikovač zadní spz
Avatar - Barrichello
4. 1. 2016 14:02
Re: Cóóóóó???
A jo, přeci uberwagen >:D >:D
4. 1. 2016 12:53
Krasavec
Jeden krasavec mi stojí doma, je pravda že na to jak je to starý to jezdí super. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Machýrek
4. 1. 2016 23:15
Re: Krasavec
:yes: gratulace, pro tyhle "stary krapy" mam taky slabost ;-)
4. 1. 2016 15:42
Nádherný stroj!
W 116 je skvostný, ale nástpce s označením W126 se mi líbí ještě o dost více, podle mě je to vůbec nejkrásnější Esko všech dob. Současná generace mě vzhledově vůbec neoslovuje, hlavně pak svojí "rozteklou" zádí s vertikálně orientovanými svítilnami a podivným víkem kufru. Z toho auta přímo sálá čínský nevkus... :'-( :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Stejsn
4. 1. 2016 19:40
Re: Nádherný stroj!
a paradoxně se právě W116 a 126 říká Číňan...
4. 1. 2016 20:47
Re: Nádherný stroj!
Nikoliv, čína nebo Číňan se říká pouze W 126. Řadě W 116 se říká velké piáno.
Avatar - Stejsn
4. 1. 2016 21:35
Re: Nádherný stroj!
Hm, asi jak kde. Tady v Praze jsme tomu vždycky říkaly Stará Čína a Nová Čína. Naopak velké piáno jsem nikdy neslyšel.
5. 1. 2016 09:59
Re: Nádherný stroj!
Tady v Praze se tomu říká tak jako všude jinde - velký piáno. Nic jako stará nebo nová čína žádnej fanda starších hvězd nikdy nepoužíval.
Avatar - Uživatel_5340709
4. 1. 2016 20:10
Díky Aleši,
a příště si dámééééé ...................................... "piáno"! ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lordlord
28. 1. 2016 09:42
.
Stěrače zadních světel?
Rozbalit vlákno
0