Toyota Motor Europe (TME) prodala za první čtvrtletí letošního roku 2006, 278 680 vozů a ve srovnání se stejným obdobím loňského roku zvýšila odbyt v Evropě o 4 % (celkový trh s automobily zaznamenal přitom nárůst o 3 %).
Brácho, tohle na nalití na směč.. ale dneska budu hodnej a nechám to bez komentáře ;-) Píšu jen proto, aby bylo vidět, že Vás TTTom sleduje >:D >:-[];-) Lexus ruleZZ :yes:
Důležitá je motivace. Důvod ke koupi konkrétního auta. Třeba malá auta... Tuším, že zde se utkávají Yaris s Grande Punto. Tak prosím vás, kdo viděl Yarise i PUNTO :yes: Mohl by mi srozumitelně vysvětlit, jak dospěje k závěru, že si nekoupí toho Fiata? Opravdu moc prosím o vysvětlení... A žádám taktéž kolegu Coulina o odbornej rozbor.
fakt. raději než punto, bych koupil yarise, no. ani jedno z nich není bůhvíjakej krasavec, jenže mi o tohle ani moc nejde. chci kvalitní a spolehlivý auto, to je u mě priorita.
Praktičnost, benzínové motory, cena, kvalita. Design Punta mně neoslovuje, takže za něj žádné body. Ohledně kvality- ankety a statistiky zrovna nepřeceňuju, ale něco mi říká, že v tomto případě bude mít japonec navrch. A abys neřekl, že je to zase volba splasklé peněženky- kdybych se rozhodl dát do toho víc peněz, koupím si... lépe vybaveného Yarise ;-)
Zdravím Tě ty proevropský a hlavně progermánský zoufalče.jen kdyby ty čísla byli pod článkem s véčkama... :-! to by byli ódy...Ale jak jsou to čísla oTTT,tak jsou to jen čísla... :no::no::no: Ale tebe už nikdo nepředělá...k tomu srovnání a ty důvody:
-právě ty čísla-hovoří jasně o prodejích i o výrobcích
-technologie TTT-VVTi a D4-D-motory bez konkurence výkon+ spotřeba-
-variabilní interiér-zadní lavice :yes: lidi koukaj jako blázen
-robustní podvozek-neklepe ani po hodně kilometrech
-lepší povědomí o značce
-nižší spotřeba
-lepší manévrovatelnost-nejmenší poloměr otáčení
-jeden z největších interiérů
-velké množství odkl.prostor
-větší záruky-jedny z nejnižších nákladů na servis
-v celé Evropě s vyjímkou ČR nejnžší pojistky :yes:
-vysoká úroveň kvality,u této generace i pocitové kvality
-napaditý design přístrojů i středové konzole-neubírá prostor
-lepší výhled a přirozenější posaz
-solidní výbava i v zákl.provedení
určitě je GP velmi dobré auto,100% je lepší než tebou opěvované POLO.Fiatu každopádně přeji úspěch,protože do GP vkládá velké naděje a bere ho jako poslední záchranu před zánikem... naopak Toyota má Yarise jako předvoj před zničujícím tažením do staré dobré Evropy...Jesli chceš více srovnání přečti si třeba nějaký testík-Yaris skoro pokaždé v čele i v autobildu dostal 1-A teď mi ty vysvětli proč tomu tak je... :yes::yes::yes: >:D >:D a záměrně jsem nepoužil žádná čísla... :yes::-!
Couline, jestli mi tu chceš nadávat do progermánských zoufalců 8-s >:D , tak to mi raději nepiš. Očekávám jemnou omluvu ;-) Hele, nejsem padlej na hlavu, abych nepochopil, že si někdo místo A4ky koupí třeba toho nového Lexíka... jasně... ale pokud jde o Yarise... já ho viděl :-) A přestože nejsem nedšený příznivce Punta, dávám ho za segmentární příklad k Yarisu... Punto je podle mého prostě auto, tzv. malé dělo... Umím si představit mladého kluka, co ho miluje. Prosímtě, POLO bude brzy nové, tak nekonfrontuj výběhový model s úplně novým Yarisem. Já tě žádám o jasné vyjádření - Líbí se ti opravdu Yaris? Sedí ti styl toho auta, ty nechceš kapličku s rychloměrem a otáčkoměrem mít před volantem? P.S. Sedím, kopyta na stole a představuji si, že na mě čeká moje holka někde v kavárně, já valím PUNTO na stopětadevadesátkách v 16ti palcích... prostě JE to o něčem, pak si představím to samé v Yarisu :-)... a... prostě... pochop... pro mne je řešení to PUNTO.
Milej GTI,toho zoufalce neber jako nadávku,ale jako projev loajality že TY jako jediný neustále držíš potápějící prapor Vlkohradu-zoufalé situace si žádají zoufalé činy-něco jako harakiri po germánsku.Ale jestli se tě to dotklo beru zpět a sumi masem-promiň,omlouvám se...Ten projev chlapáctví je jen podle úhlu náhledu a cítění...nevím proč by mladej kluk nemohl sedět v Yarisu T-sport na sedmnáctkách,pod kapotou 200k jedna osmu.Muj názor je takovej že tyhle všechny malý HB m;užou být pěkně ostrýa vzhled je jen individuelní pohled.Každopádně NG Yaris je proti předcházející generaci tak rozdílnej jako mezi Favoritem a Fabii.Z autíčka pro ženy co jezděj do Delvity se stalo robustní nakrčené dynamické auto,které ukrývá nevídaně velký prostor,který si může využít každý podle svých předstev a nálad,ale i potřeb...Na délku má sice Yaris cca 20cm do mínusu,ale v ostatním má skoro všude velké plus.Zkus si představit že m;užeš mít takové autíčko v oranžové metle,dáš na nej řádný sedmnáctky,přistaneš u nohatý dvacítky co má solidní trojky až čtyřky a pok i ty čísla nejsou nezajímavá...Někdy je taky lepší se o něco dělit,proto ta kaplička uprostřed,kde u T-sportu vyváděj dvě splašený rafičky místo tebou opvrhovaného displeje.mně osobně se líbí jiná kategorie vozů.Od TTT se mi vždy líbil lexus IS 200... :yes:
;-) Omluvu přijímám :yes: Víš, Couline... já to vnímám jinak. Přiznám, jsem zastáncem ostrejch hochů s ošlehanou tváří a sarkastickým úsměvem... tihle řízkové mi teda seděj v autech, co vypadaj jako auta... v klasickém pojetí... Prostě malý Punto... je "zmenšený Maserati" a věřím, že i proto si ho hoši jako já budou kupovat. Yaris je auto pro jinou kategorii. Nemyslím to negativně. Yaris je pro empétrojkovýho kovboje. Rozumíš, vidím to takhle - rozcuchanej melír, v jednom uchu pecku, bavlněnej svetr s jemným vzorem, pod tím tričko Replay. Dlouho vybíraný jeansy a městský tretry... tedy kategorie pro mne zčásti umělá. Přiznám ovšem, že záleží jenom na něm, co ze sebe udělá v čase. P.S. Moc cením tvou estetickou upřímnost ohledně Yarise ;-) Vážím si toho :yes:
No, brácho, troufám si tvrdit, že žádnej trendyboy nejsem. Rozcuch ani číro si nevyrábím, džíny jak po setkání se ředidlem nemám, pecky ani pérový podložky po sobě nerozvěšuju ;-)
Ještě k Yarisu- nezastírám, že esteticky z něj odvázanej nejsem, to na druhou stranu ale asi z žádného auta této kategorie (třeba Punto mi připadá, že kouká jak myš, neřkuli potkan). Líbí se mi dynamický styl Coltu, bohužel jízda mně nepřesvědčila.
Každopádně vím, že za pár měsíců mně bude zajímat hlavně jak a za kolik to auto jezdí, jak je v reálu použitelné, pohodlné, atd., a nevybavím si ani vzor potahů. Beru to zkrátka dost prakticky, kterýžto pohled nikomu nevnucuji.
Přiznám, se peugeoty nejsou moje krevní skupina, obzvláště po nástupu lví tlamy. Se vzhledem 207 to vidím podobně jako u Alfy 159- předchůdce geniální, nástupce slabý odvar. Jiné atributy si netroufám posoudit, nečetl jsem ani pořádný test. Nicméně odhaduji, že bude sázet hodně na design, jako ostatně většina peugeotů, cena spíše vyšší. I kdyby mně lvíček náhodou zaujal, nestihl bych obměnu vozového parku ohraničenou jednak dovolenou, druhak mizejícím vzorkem na letním obutí mého současného pekáče :-)
P.S. Začínal jsem u nového Clia. Cestou z předváděčky jsem projel Jazz a prolezl Colt a, jak bych to řekl, měl jsem pocit, že kdo umí umí a kdo neumí čumí, a tomu já svoje prachy přece nedám ;-)
Yaris už je objednán ;-) Polo jsem nezkoušel ani o něm vážněji neuvažoval , selský rozum mi říká, že je již za zenitem, podobně jako Fabia nebo Fiesta (z téhle trojky bych když už volil Fiestu). Navíc ve výbavě, benzinových motorech a cenách malých vozů, obávám se, Koncern příliš neekceluje. Priority byly (nejen v tomto pořadí)- prostor pro cestující (především vpředu); pohodlí (odhlučnění, podvozek atd); benzínový motor s dostatečným výkonem (tzn. žádný základ ani 3válec); nejlépe lehce variabilní interiér; pochopitelně byl cenový limit, ale kdybych si v něm nevybral, asi bych šel do "zajetiny". Nemusím s sebou vozit 500l kufr, na druhou stranu nesnáším krámy na zadních sedadlech a věř, že možnost udělat si posunutím sedadel rázem dalším 100l je příjemná. Clio je velké spíš zvenku, rozhodně ve srovnání s T., ani jinak mě nepřesvědčilo. Colt mě zklamal při jízdě- tvrdý, tříválec hlučný, řízení umělé. Jazz je drahý a jeho bezpečnostní výbava je dost omezená - boční pytle nejsou k dispozici. Getz slušný, ale bezpečnost a kufr slabší než T. K Polu a spol. jsem se vyjadřoval, 207 není ještě k dispozici, Punto není, jakožto Ital, můj šálek čaje. Yaris je za 340 v "plné palbě" s 1.3 VVTi (86k), bezpečnost za 1, prostor a kufr taktéž, jízda velmi příjemná, že se bude sypat asi neočekáváš ani ty ;-)
Docela by mě zajímalo, jak se u Vás praktikuje ten pull-systém, o kterým se tuhle přel Tom a spol.. Mohl by ses k tomu nějak vyjádřit? Máš přehled, jak to u Vás chodí? Díky za odpověď
Psal jsem o tom v jiném článku,jeho výhodou je max efektivita,ale jeho nevýhodou pro mne jako prodejce je přesvědčit zákazníka o tom autě, a nejde zadávat individuelní požadavky do výroby... :no:
Jedu akorát nový CD Bruce Springsteena :yes::yes::yes: Jo, je to tam, ostrý a pravdivý jako břitva na krkavici. Jsou tam prašný cesty dálek a touhy po svý holce. Když tu tak píšem... sakra brácho... ty přece tohle cejtíš, ne? Ty přece, když sedláš to svý PUNTO, valíš vlastně malý Maserati, když lezeš do svý Fiesty... vždyť ty přece zatínáš svý ostruhy do slabin Jaga E-TYPE. Nenech si tohle nikdy vzít. Nikdy, brácho. Musíš mít srdce dobrodruha, musíš se umět vracet a musíš umět taky odjíždět... Buď rozpraskanej jako kůra tisícročnýho sekvoje, buď tvrdej jako žula, buď věrnej jako pramen a svobodnej jako den... buduj ikony a nenech se vmanipulovávat do ohrad novejch světů. TY jsi přece svět. Tak buď svět, buď středem vesmíru... pro někoho... pro nějakou... a až ti ona jednou nad ránem vyrve tvý srdce z hrudi a pohodí ho do prachu cesty... zvedni ho a jeď ve svý káře dál... Sakra brácho... dej ruce na ten oleštěnej volant, podívej se před sebe... jo, před sebe..., nikdy ne šikmo vpravo... tak před sebe - na kapli cos vysvětil ve jménu svýho boha dálek. A jeď tam, kam dojet máš. To je tvůj cíl. P.S. Toho Springsteena si můžeš uiž zejtra koupit... tohle je zas po dlouhý době nářez Springsteenovskýho nářezu. BRAVO SPRINGSTEEN, BRAVO KAPLIČKA, BRAVO CESTA. :yes:
Brácho, zkus se na chvilku začít soustředit.. teď přijde šok, velkej šok.. za chvilku zjistíš, jak to v tom opravdu velkém světě vypadá a kdo je tím opravdovým automobilovým guru, nezpochynitelným vládcem, šéfem všech ostatních.. jo brácho, jsou to čísla, ale ne ledajaká.. tyhle čísla, to jsou ty nejdůležitejší čísla z nejdůležitějších.. tyhle čísla vládnou světem a kdo vládně těmhle číslům.. tohle určitě uhodneš i ty, že.. [odkaz]%2fbusiness%2… Brácho, žiješ? To je masakr co, takovou nakládačku si asi nečekal ani v těch nejčernějších snech.. to není rozdíl v procentech,to není dokonce ani rozdíl dvojnásobku.. chápeš, je to řádově jinde.. brácho já vim, tohle není jednoduchý pobrat, to je tak hrozdné, že tomu asi ani nechceš věřit.. jo, je to pravda.. brácho, vem všechny ostatní velké automobilky světa, sečti ty jejich číslíčka a výslednou sumu porovnej se šefém.. zajímavý co, celej svět má co dělat, aby se šefovi vůbec vyrovnal.. chápej brácho, tyhle čísla značej sílu, pozici.. tohle ani nemá cenu dál komentovat.. sorry brácho, asi nebudeš mít klidné spaní.. jenže já to prostě zveřejnit musel >:-[];-) Brácho, Zavádim Zásadní inovaci!!! TODAY = TOYOTA :-!
Přesně tak.. nejdřív mě dostal ten rozdíl v tržních kapitalizaci.. pak sem zkouknul ty zaměstnance: Toyota má o 70000 méně zaměstnanců a přitom vytvoří téměř 2x více aut než VW.. sice neznám podrobnosti metodiky výpočtu, ale už od pohledu je vidět, že je něco shnilého v království vlkohradském :no: TPS ruleZZ ;-)
To je všechno moc krásný... a určitě si to oceňujou manažéři TTT... já nejsem ale generální ředitel TTT ;-) já jsem konzument... a jako konzument vím přesně, co chci. Tak jako ty. Tak klid, Tome... na silnici je důležitý, kdo je první na kopci... jestli má nějaká automobilka víc či míň zaměstnanců, či jestli šrouby utahujou zubama mě nezajímá. Jinak dobrá zpráva (z tisku) pro tebe - Lexík je víc a víc oblíbený v Evropě. Tedy u jistých uživatelů... přesto je nutno tohle ocenit. :yes:
Chápej, tyhle čísla Ti sice na první pohled neříkají nic o tom, kdo bude první na kopci.. ale mají svůj důležitý význam.. když to chceš brát z pohledu jízdy do kopce - těch ukazetelů je tam více, nemusíš jim ani moc rozumět, ale stejně Ti je jasné, jak je na tom Toyota - říká Ti to jednu důležitou věc a to, že Toyoty a Lexusy budou lepší a lepší :yes: Ještě jedna důležítá věc: třeba máš z evropských médií a reklamní masáže dojem, že je některá automobilka minimálně středem světa.. zkoukneš tohle a zjistíš, jak to na tom světe doopravdy vypadá.. zjistíš, kdo je rozkvetlá sekvoj a kdo je středně vzrostlá bonsaj >:-[];-)
No, vidím, že nečteš aktuální motoristickej tisk. Kup si Auto moto a sport... tam je velmi rozsáhlý článek o ataku Lexíka na německou premiovou produkci. Dokonce se tomu na úvod věnujou i v editorialu... Jinak samozřejmě nejsem schopen pochopit, že by to v Evropě mohlo někomu dělat radost, jako tobě... opravdu je mi to záhadou, ale objektivně tu ten tlak je... to samozřejmě žádná záhada naopak není... Nemám obavu... takové tlaky přece k podnikání opatří. Uvidíš, že to premiovky zvládnou... co, zvládnou, zvládaj...
Brácho klid, tohle je jen další kapitola v zapeklitém procesu otvírání Tvých očí a rozšiřování Tvých obzorů ;-) Zanamenal sem jistý pokrok v oblasti Mazd a Lexusů - bravo, jde Ti to! >:D P.S. četl si redakční test MPS? Doporučuji! Super kára.. zkoukni za kolik ji můžeš mít doma.. dokonalá nirvána! :-!:yes:
Když budu hnusný, řeknu, že to říká hlavně to, že se jich prodává víc a víc s větším ziskem, asi jako preference komoušů;-)
A tu reklamní masáž si já osobně neuvědomuju, ty cítíš, že se na tebe valí VW ze všech stran? Na druhou stranu, myslíš, že v Japonsku neuvidíš dva ovály spojené v 'T' na všech rozích a billboardech?
Dříve to bývalo horší, ale mnoho periodik ještě moc objektivních není (co se vlastně divím, stačí kouknout odkud pocházejí vlastníci ;-\ ).. kdybych nehledal na netu, tak se třeba takovýhle (a spoustu jiných) informace nikdy nedozvim - asi není zrovna velký zájem na tom, aby k jejich zveřejňování docházelo ;-) To mi vadí :no: Nepodléhám iluzím, že by to v Japonsku nebylo podobné ;-)