Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropský trh v říjnu 2018: Pád pokračuje, stále se však daří Dacii. A taky Mercedesu

Výrazně si během října v Evropě prodejně pohoršily Volkswagen, Renault nebo Fiat, naopak Mercedes, Toyota nebo Dacia rostly.
Zpět na článek
15. 11. 2018 13:37
15. 11. 2018 17:01
15. 11. 2018 18:56
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2018 12:12
S trochou nadsázky
Kdo podváděl padá kdo ne roste

Propad Audi je ale i tak až fascinující
Rozbalit vlákno
14
15. 11. 2018 12:25
Re: S trochou nadsázky
Není fascinující. Je pochopitelný. Nemají modely, nemají marketing, nedělají pro prodej téměř nic. Etron na výstavě v Praze tomu moc nepomůže.
U dealera nemohou objednat polovinu modelů, v podstatě prodávají jen skladovky a jsou prodejci, kteří vážně uvažují, ze opustí prodej Audi a nechají si jen servis.
Nejlepší motory značka vůbec netlačí, ani nepřizpůsobuje novým emisním normám.
Premiovka jako je A7 nebo Q8 je nabízena pouze s jedním hlučným a s provedovkou nekompatibilnim dieslem.
Je to hrůza a jako fanouška značky, který ji miluje od sedmi let věku už 34 roků, je to katastrofa.
Příkladem je třeba model TTRS. Jezdil jsem s nim na Audi days. Moc pěkná jízda. Importer model představí novinářům a významným zákazníkům, ale do dnešního dne nebyl ani v konfiguratoru, ani u žádného prodejce. A pak přijde nějaký manager a tvrdí, ze o sportovní kupé není velký zájem. Co toto je?
Je mi z toho nanic. Druhá nejoblíbenější značka Lexus. Fajn, byl jsem nalomeny k LC500. 50 procent bych dal akontaci a zbytek na úvěr. Tak jsem to řekl i prodejci. Do dnešního dne se mi neozval. U tak drahého auta se proste vnucovat nebudu.
Avatar - wakantanka
15. 11. 2018 12:50
Re: S trochou nadsázky
Pekne si to popísal, mám taký pocit že by sa to dalo vztiahnuť na viacero značiek, nielen na Audi či Lexus. Ak by som to vztiahol na naše krajské mesto, tak v uliciach vidno ktorý dealer sa obracia a ktorý na to zvysoka prdí. A ak na to prdí ešte aj importér, tak sa nečudujem ničomu.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2018 14:43
Re: S trochou nadsázky
Od fandy značky oceňuju :yes:

Párkrát sem tady o blbym sladění převodovky napsal = a náležitě to od nesoudnej fanoušků schytal

I tak je propad přes 50% u takovýhle značky neskutečnej. S důvodem souhlasim = a možná je reálnej rozdíl myslim náskok MB a BMW eště větší

U v kusech prodávanýho LC je takovej přístup fakt těžko pochopitelnej. Kde si byl = v Brně? Kterej [odkaz] ? :-)
Avatar - _Karel_
15. 11. 2018 17:14
Re: S trochou nadsázky
Hlučnej motor s neadekvátní převodovkou? Co pamatuju, tak ses rozplýval. Co se stalo?
15. 11. 2018 22:23
Re: S trochou nadsázky
Kde jsem se rozplýval? Kritizoval jsem ho jak v mem testu A7, tak v testu A8. Sladenost je tragická, odezva na plyn je na dnešní dobu naprosto nemožná. A přesně tak to zaznělo ve videich.
Avatar - _Karel_
16. 11. 2018 05:51
Re: S trochou nadsázky
Jo, teď si to čtu znovu a ty jsi psal o 3,0TDI, ne V8 TDI, sorry.
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2018 09:36
Re: S trochou nadsázky
To mi vysvětli! >:-[]

Když sem to samý co stealth01 napsal já = sesypali ste se na mě a :no: padaly jen lítaly :-)

Vysvětli ;-)
Avatar - _Karel_
16. 11. 2018 10:05
Re: S trochou nadsázky
Co chceš vysvětlovat? Stealth projel auto a má názor, já s nejnovějším 3,0TDI nejel, takže mu určitě nebudu oponovat a navíc nemám pocit, že by nedokázal poznat, když je něco špatně - jeho názor pro mě má adekvátní váhu.
Ty máš vše jen vyčtené, a už jsem se nejednou přesvědčil, že si vyvozuješ podivné závěry nad rámec toho, co někdo napsal. Tvůj názor je tedy pro mě naprosto irelevantní.
15. 11. 2018 22:28
Re: S trochou nadsázky
[odkaz] Čas 10:25 (přes iPhone nevlozim časovou značku).
[odkaz] Čas 38:18
16. 11. 2018 00:02
Re: S trochou nadsázky
nic v zlom, ale test auta si predstavujem trocha inak ako sa vozit po meste. Dost to bolo nudne a zbytocne sa tam mudruje a nic to nikomu neda. Lepsie je ukazat, co v aute je.

[odkaz]

a tu je jedno spickove video na Audi TT

[odkaz]

V klude popozerajte a porozmyslajte :-)
16. 11. 2018 09:39
Re: S trochou nadsázky
To je jedno, jsou tam i jiné pasáže, než jen ve městě... :-)
Já si tím nedělám reklamu, chápu, že se má videa nemusí lidem líbit. Jen jsem chtěl vyvrátit Karlovi tézi, že jsem z V6 TDI byl nadšený... ;-)
16. 11. 2018 00:07
Re: S trochou nadsázky
aj toto stoji za pozretie. Ale je pravda, ze po Rastovi sa tazko pozera niekto iny >:D

[odkaz]
15. 11. 2018 16:35
Re: S trochou nadsázky
Nie je to tak uplne pravda. Napr. 1.5dci Blue dci bol v A Classe od leta, veselo sa predava, su v ponuke skladove vozidla. Podobna situacia u 1.3tce. Mercedes first. Duster dostal blue DCI ihned ale len s 'dodatocne' namontovanou nadrzou na adblue. U Renaultu ked v cenniku nic nie je tak si to nikto neobjedna, tri mesiace trvalo nez sa tento motor objavil v Megane, avsak este stale bez 7stupnoveho automatu. Takisto aj Talisman a Scenic na nove diesle a automaty stale cakaju.
15. 11. 2018 17:03
Re: S trochou nadsázky
Tak já vidím u Renaultu za 1-10 růst, sice malý, ale růst. Naopak Mercedes má propad 4,5%.
Avatar - Londonbridge
15. 11. 2018 13:37
Audi
Zalezi na dealerovi. Ja som bol u dealera Audi Wimbledon kedze to mam 10 min peskom od domu a nechal som mu detaily auta co som chcel kupit mal som vyhliadnute nej predvadzaci A6 3 tdi avant povedzme nalietanych do 5 tisic km. Este som im potom volal atd. Ta neochota a pomaly servis ma poslalo do Mercedesu a tam nevahali a vytiahli na mna par nalestenych a slusne vybavenych aut comu sa nedalo odolat... velka skoda ze najblizsi dealer MB je cca 30 min autom. Zatial som s nimi spokojny a nemam pricinu vracat sa do Audi alebo inde.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
15. 11. 2018 17:01
Jak
je to možné, vždyť ty hrozné Peugeoty a ošklivé Citroëny vůbec nikdo nechce...
Rozbalit vlákno
1
15. 11. 2018 18:56
Re: Jak
No já třeba 3008mu chci..;-)Super auto s perfektním interiérem.Jel jsem v tom, nechtěl jsem ho vrátit.Vůbec se nedivím že se tak dobře prodává.