Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropský trh v roce 2013: Pokles o 1,8 %, dařilo se Dacii nebo Škodě

Evropské trhy mají to nejhorší zřejmě za sebou. Mnoha automobilkám zdejší prodeje klesly, najdou se ale i výjimky.
Zpět na článek
17. 1. 2014 15:03
17. 1. 2014 18:04
17. 1. 2014 19:03
17. 1. 2014 16:25
17. 1. 2014 15:03
Mercedes
Velká gratulace v tý tabulce co je tu vyzobrazena si vedl nejlépe jsem zato rád a přeju další úspěšné roky.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CHerokee
17. 1. 2014 18:04
Re: Mercedes
Taktéž. Rozšíření portfólia se vyplácí. A vzhledem k spodní tabulce je nadpis článku krapet zavádějící.
17. 1. 2014 19:03
Re: Mercedes
To jo no ale co by člověk čekal na auto.cz
Avatar - 3_diamanty
17. 1. 2014 15:09
preco tu nie je cela tabulka?
chyba tam polovica statov za prve a za druhe celkove pocty predajov by som ratal aj so statmi EFTA ( alebo snad svajciarsko nepatri do europy? ) takze by tie cisla boli trosku ine [odkaz] - v odkaze sa jedna o prvu a tretiu tabulku , tie su podstatne
:yes:
Rozbalit vlákno
2
18. 1. 2014 00:10
Re: preco tu nie je cela tabulka?
Než začneš psát příspěvek, je vždy vhodné si článek přečíst. Tie tvoje iné čísla jsou totiž ty, které najdeš článku, protože vychází ze zprávy ACEA.
18. 1. 2014 10:50
Re: preco tu nie je cela tabulka?
Auto.cz sice vychází z čísel ACEA. Pan redaktor jen trochu popletl tabulku a dal tam EU bez států EFTA. :-)
Avatar - volvo s60
17. 1. 2014 15:33
Tak tomuhle tedy nerozumím!?
Škoda při menší výrobě vyšší prodeje!? Tak to jsou tedy opravdu kouzelníci! >:D :yes:
Rozbalit vlákno
3
17. 1. 2014 15:54
Re: Tak tomuhle tedy nerozumím!?
tak ona Škoda neprodává jen v Evropě :-!
17. 1. 2014 19:54
Re: Tak tomuhle tedy nerozumím!?
Navíc je rozdíl mezi počtem vyrobených, dodaných a registrovaných aut.
18. 1. 2014 13:10
Re: Tak tomuhle tedy nerozumím!?
prodeje např. v lednu jsou z větší části výroba v prosinci další viz níže.
17. 1. 2014 16:25
Ford nechápu
Ford je na druhým místě v prodejích v celý EU ale furt si stěžuje jak na tom v Evropě zle a jak příášerně tu prodělává. Co je špatně?
Rozbalit vlákno
14
17. 1. 2014 16:39
Re: Ford nechápu
to je dobrý postřeh, v takovém objemu nepochopím proč nezačali "optimalizovat", protože prodeje jsou evidentně dobré, ale asi to není tak jednoduché :-)
Avatar - twistedTSD
17. 1. 2014 17:07
Re: Ford nechápu
Podobně je na tom Opel.
17. 1. 2014 17:41
Re: Ford nechápu
Fordu chybí silný partner, se kterým by sdílel techniku (viz koncern Volkswagen, Renault-Nissan nebo PSA). Navíc tahle značka propásla nástup středoevropských a východoevropských zemí, které se vyznačují velmi nízkými výrobními náklady. A právě tato položka evropskému Fordu nesmírně škodí (proto se například výroba přesunula z Belgie do Španělska). Ostatně podobně na tom jsou i francouzské automobilky, které jsou velmi nacionální a většinu výroby soustředí doma.
17. 1. 2014 18:30
Re: Ford nechápu
To už je bohužel demence dnešního světa a toho kam dospěl. Všude je draho tak vešekrou výrobu všeho přesuňme do číny a pak se divmě proč naše země mají rekordní nezaměstnanost. Protože se tu nic nedělá. Je fajn že francouzský automobilky dělaí svý auta doma. Tak to má vypadat. Ale jak říkáš ještě kvůli tomu skončíjou špatně. Je to fakt děs dneska.
17. 1. 2014 19:35
Re: Ford nechápu
Dementní? Naopak, je to naprosto přirozené. Automobily jsou vysoce spotřební zboží, které za posledních 15 let zlevnily o několik desítek procent. Naproti tomu výrobní náklady o několik desítek procent vzrostly. Musíš chápat, jak funguje ekonomika. S tím, jak roste výkon ekonomiky, rostou i vstupní náklady. Navíc masově vyráběné produkty se prakticky ve všech segmentech potýkají s cenovou válkou, která sráží marži na každém kusu. Tento jev alespoň částečně smazává počet vyrobených kusů.
Co z toho plyne? Buď se tedy výroba bude postupem času stěhovat do levnějších destinací, nebo budou výrobci nuceni dramaticky zvyšovat ceny. Jak by se ti líbilo, kdyby nová Octavia v základní výbavě začínala na ceně 749 900 Kč? Podíl sekundárního sektoru (průmyslu) se ve vyspělých ekonomikách snižuje na úkor terciárního sektoru (služby) a kvartérní sektor (věda a výzkum). Je to zcela přirozený trend vývoje, se kterým nic neuděláš.
17. 1. 2014 21:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 1. 2014 23:07
Re: Ford nechápu
To je sice pravda, ale však už si je francozský prezident (či předseda vlády, teď si nejsem jist) pozval jejich šéfy na koberec a museli slíbit, že už další odliv automobilové výroby z Francie zastaví... V současné přísně socialistické Francii je prostě i toto možné. Nemluvě o obrovském tlaku francouzských odborů. Jestli je to dobře nebo ne, je velkou otázkou... :-O
18. 1. 2014 10:58
Re: Ford nechápu
Nemuseli slíbit nic. Slibovat museli, jen když budou chtít nějakou pomoc od státu. S tím tlakem odborů to také není tak hrozné. U Renaultu odbory podepsaly dohodu o konkurenceschopnosti, čímž se francouzské továrny dostaly na úroveň britských a španělských. I díky tomu se do Francie bude výroba vracet. Třeba budoucí Micra se bude společně s novým Cliem dělat ve Francii, možná i s novým Mercedesem postaveným na stejné platformě. Také je možné, že se Francii bude v další továrně společně s novou lagunou a Espacem bude dělat model střední třídy od Nissanu.
18. 1. 2014 12:35
Re: Ford nechápu
Tak to rád slyším, francouzká auta mám rád. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
18. 1. 2014 13:43
Re: Ford nechápu
To bude poslední hřebík do rakve Hnissanu :no: Spojení francouzské techniky a arabských rukou bude smrtící :no:
18. 1. 2014 13:52
Re: Ford nechápu
Po škole jsem byl nějaký ten měsíc v Audi a tam jsem ve výrobě taky moc Němců neviděl. A nebylo to vůbec ke škodě. Šlo jim to pěkně bez ohledu na původ.
18. 1. 2014 15:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2014 15:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2014 15:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.