Evropský trh v dubnu znamená návrat do starých kolejí. Na prvních příčkách jednotlivých žebříčků jsou Volkswagen Golf, značka se dvěma véčky, i německý trh. Ovšem nedá se říci, že by se nic zajímavého nedělo.
Ty pableskující hvězdičky,extra na posledním obrázku to je vážně moc,tomu už chyběj jenom modrý neony.A do tak skvostnýho interiéru sedačky jak ušitý ze starýho pyžama? :-O
Ano, "pyžamo design" Focusových sedaciek je nechválne známy (a predbieha v nevkuse este aj káro zo 70. rokov v jednej legende).
Na druhej strane na to, ze ide o výbehový model, fakticky jeden z najstarsích v TOP 10, sa Focusu darí nadmieru dobre. Co by iné ovela mladsie vozy v segmente B alebo C za takú pozíciu v Európe dali.
No, priznávam, bolo to také malé podpichnutie Tvojím smerom, ci sa chytís, ale nic v zlom. ;-) Ale osobne retro dizajn na autách nemusím, a to ani zvonka, ani v interiéri (i ked v prípade toho GTI ide o odkaz na históriu GTI).
Věřím, že k velkému úspěchu celého VW zásadně přispělo nasazení nových motorů. Samozřejmě naftových CR, ale hlavně benzínových TSíček, vždyť nabídka benzínových motorů byla do éry TSI u VW dost neuspokojivá. Pokud se agregáty osvědčí i z hlediska výdrže, není co řešit...
Potvrdzujem. I z vlastného okolia viem, ze ludia, ktorí by o koncernovom aute doteraz neuvazovali, menia názor práve vdaka spickovým motorom TSI. Dokonca az tak, ze na oplúvanú Fabiu sa teraz cez prizmu motora 1,2 TSI dokázu pozriet.
Suhlas. Kebyze mam vymenit moje stare polo za nieco nove a za slusne prachy Fabia tsi 77kw z manualom by mi uplne stacila. Doteraz som o Fabiu ani nezavadil lebo nebol dovod ale odkedy su v nej motory Tsi to auto uz je autom a zacina davat zmysel :yes:
Líbí se mi, jak si tady pánové notujete nad skvělými TSI, ale kdopak z vás ho vlastní- myslím, že nikdo a věříte tomu co je v testech a na papíru! No a já ano (1.4 TSI)a musím konstatovat, že ZAS TAKOVÁ SLÁVA A PŘEVRAT TO OPRAVDU NENÍ!!! Hlavně obrovské rozdíly ve spotřebě závislé na stylu jízdy. Nikdo neví, co a za kolik se na tom vys..e např při 100 000 km. ;-) Pokud ho někdo z vás ale má a píše ze svých zkušeností - omlouvám se.
na stranke www sme bodka sk v rubrike auto je test novej fabie s motorom TSI a je tam aj video, nieco na sposob roadlook TV, tam si pozri ako chvalia TSI a ako sa s tym jazdi, ide to ako zihadlo ;-) aleja by som chchel manual nie dsg ako tam testuju a samozrejem beriem zelenu farbu a 16tky elektrony minimalne
Vdaka bohu za TSI vo Fabii, o pane vyslisal si nas, sme tvojimi dlznikmi odteraz na veky vekov amen
Z úzkej vysokej kozy sa jednorozec nestal, zostala kozou. O tom ale debata nie je. Tá je o tom, ze spickové moderné motory pridávajú silný argument v prospech Fabie, pretoze doteraz nebolo z coho normálne vybrat.
Tady někdo objevil ameriku, že benzínové turbo má velký rozptyl spotřeby (nízkou/vysoukou) podle jídzního stylu a IQ řidiče. Co se na TSI může podělat, v čem je rozdíl oproti stadardní 1.8turbo, která byla nezničitelná? Hádám, že je tam navíc jenom vysokotlaká pumpa a jiné vstřikovače...to soudím podle GDI systému od Mitsu, kde byla nízkotlaká pumpa, vyskotlaká pumpa a vstřikovač, TSI neznám.
Nemám ho, ale Tvoj spomínaný 1,4 TSI som jazdil. Spotrebu som exaktne nemeral, len okrajovo podla PP, ale nemám pocit, ze by islo o nejak závratné hodnoty. Ak porovnám s identicky výkonným atmosférickým motorom (1,8 - 92 kW), tak dynamika rovnaká, dokonca od 2000 ot. mierne zivsí prejav TSIcka, vo vysokýsh zase skor haslo. Spotreba velmi zhruba 7,5 pri normálnom stýle jazdy, co sa mi pri 1,8 nepodarilo, tam to bolo nad 8.
Až pro nás budou mít v MB hotovýho Yetihi, dám vědět, bude tam 1,2 TSI, ale je to tak špatnej motor, že ho nestíhají vyrábět a jsou na něj obludný čekačky... >:D >:D >:D
Možná budu psát trochu mimo mísu, ale mám 2.0 TSI DSG v OII a dá se s ní jezdit za 7,5 l (dodržování rychlostních limitů) nebo také za 10 - 11 l při hodně razantní jízdě, což si vůbec nemyslím, že je špatná hodnota. V předchozí OII (1,9 PD, 77 kW, 4x4) se spotřeba taktéž pohybovala od 4,5 l do 6,5 l dle razance a podílu město/mimo město.
u sucasnych motorov nepoznam taky (bez rozdielu nafta - benzin a turbo - atmosfera) u ktoreho by nebola spotreba velmi zavisla od stylu jazdy. Posledny motor, ktoremu asi bolo jedno co stvaras bol 1.9sdi, alebo hladka naftova 1.9, ktora sa trapi s citronom jumper a bez ohladu na to co robis zere 10 l/100km >:D >:D . Faktom je, ze pokial mas lahke nohy, tak aj s tsi mozes jazdit za slusnu spotrebu
Musim se pridat... jeste nedavno jsem po Fabii plival co to slo... nabizet neco tak obludneho s temi silenymi atmo motory za nemecke ceny v nasem absurdistanu 8-s Ale rok 2010 se nese v duchu prekvapeni a i ja jsem nakonec zvazoval, jestli nejit do toho oskliveho nevyvazeneho kombiku (ktery se mi ovsem z bocniho pohledu vzdy libil) s novym 1.2TSI... ale slovo moji drahe polovicky rozhodlo - Fabii vypustit z vyberu... ale to TSI mi taky lezi v hlave, snad ho daji i do Ibi ST... to je nas soucasny favorit...
Zvenku ST dobrá, ale jestli interiér bude klasický Seat, pak to zase takový terno nebude... Vlastně nechápu, jak to může Seatu v rámci koncernu procházet?
Komentovat to raději ani nebudu ;-) Nebo přijde basmati club a vysvětlí mi, že "oni" nemají trh, kde se prodá 12 mio kusů ročně, jako prioritní. Ahoj...
a nejen v Itálii.... Ono i v Německu se Fiat obrovsky přiživil na šrotovném (prostě nemajetní lidi když kupují nové auto, tak berou Pandu nebo něco podobného....).
Takže tak jak bylo nereálné, že loni byl Fiat touhle dobou snad evropská nr.3, tak stejně je nereálné to, že je na tom teď tak bídně....
Prostě se jenom trhy srovnávají s tou vlnou, kterou způsobilo šrotovné....
No mě to vysvětlovat nemusíš. Já jsem tady mezi prvními krotil výsledky Fiatu, které zde mnozí z oliva klubu připisovali něčemu úplně jinému, než probíhajícímu šrotovnému.
Radím pohledat onu diskuzi. V tomto kontextu se poté ukáže, kdo má přehled a kdo je jen zaslepeným nemyslícím fandou. ;-)
Zblblý bývá většinou ten,kdo druhé nazývá zblblými.Pokud bys byl důsledný,pak na SK se má prodávat jen kija,hjůndaj a nějaké malé pežoty a citóny.Blava dělá stejně pro západní trhy,ne? >:D
Rendlik rostl pouze vlivem vyssiho odbytu ve Francii. Pritom v Nemecku trh poklesnul. Zkuste se zamyslet proc: kvalitni nemeckou a japonskou produkci neni nutne obmenovat kazdy druhy rok, protoze jsou schopny bez problemu najezdit statisice km. Tim se v dobe ekonomicke krize muze bez problemu koupe noveho vozu odlozit o rok, dva i tri. Naopak nekvalitni francouzske vozy je nutno po kratkem pouziti sesrotovat. A proto je v dobe krize odbyt francouzskych vozu relativne vetsi - ovsem ne proto, ze jsou kvalitni, ale prave naopak. Nastesti lide v Evrope nejsou zblbnuti jako Francouzi...
Inu, blábolí u diskuze o další úžasné bezporuchové AR 159, která délkou své výroby možná dotáhne i Pandu. A radují se nad tím, jak v časopise, který jindy označují za proněmecký automobilový bulvár nástupce 147 (to jméno neumím napsat) natřel BMW jedničku (pár let starou, jen tak na okraj).
Když se ale německý trh tak propadl, jak to, že na postavení VW to není zas tak markantní? Že by ty VWčka kupovali i jiní, než jenom ti hnusní tupí hloupí Němci v důchodu? To je totiž vysvětlení této statistiky a vzpomeňme si na ní, až se tady zase objeví ony bláboly, jak jenom "Germáni" a pár tupých Čechů drží VW nad vodou....
S tim rozdilnym vyvojem prodeju na nemeckym trhu a automobilky vw je to vazne dobry postreh. ;-) Faktem je, ze tu opravdu casto slychame o tom, ze postaveni VW prameni z konzervativismu nemeckych gerontu ci stadovityho chovani marketingem zpracovanych Cechacku. A ejhle, byt se nemecky trh propadl o vice jak 30%, VW zaznamenal vzhledem k pomerum na trhu pouze relativne maly propad, ktery mu bohate stacil na obsazeni prvniho mista. VW je zkratka znacka siroce rozkrocena po vsech evropskych trzich a napric vetsinou zakaznickych skupin, jakykoliv jiny vysvetleni by nebylo nic nez sebeklam.