Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropský trh v srpnu 2010: Pořadí modelů, značek a zemí

Evropskému trhu s novými automobily vládne i nadále Volkswagen. Většina modelů si ovšem pohoršila, to samé lze říci také o hlavních zemích.
Zpět na článek
24. 9. 2010 00:58
24. 9. 2010 06:43
24. 9. 2010 07:35
24. 9. 2010 07:02
24. 9. 2010 13:56
24. 9. 2010 20:51
24. 9. 2010 16:53
24. 9. 2010 07:49
24. 9. 2010 08:35
24. 9. 2010 08:42
24. 9. 2010 08:50
24. 9. 2010 09:00
24. 9. 2010 09:17
24. 9. 2010 16:59
24. 9. 2010 23:14
25. 9. 2010 08:55
25. 9. 2010 13:06
25. 9. 2010 15:01
24. 9. 2010 09:55
25. 9. 2010 13:06
24. 9. 2010 08:41
24. 9. 2010 08:46
24. 9. 2010 11:53
24. 9. 2010 08:48
24. 9. 2010 10:26
24. 9. 2010 17:03
27. 9. 2010 18:16
24. 9. 2010 08:33
24. 9. 2010 09:44
24. 9. 2010 10:03
24. 9. 2010 11:05
24. 9. 2010 17:24
neregistrovaný "turlupin"
24. 9. 2010 14:35
24. 9. 2010 15:15
24. 9. 2010 17:37
25. 9. 2010 16:09
25. 9. 2010 16:58
25. 9. 2010 17:17
25. 9. 2010 17:38
25. 9. 2010 17:56
25. 9. 2010 18:55
25. 9. 2010 20:10
25. 9. 2010 20:26
25. 9. 2010 19:59
26. 9. 2010 10:10
26. 9. 2010 16:22
26. 9. 2010 16:25
26. 9. 2010 20:10
26. 9. 2010 17:36
26. 9. 2010 19:10
26. 9. 2010 20:09
24. 9. 2010 23:29
26. 9. 2010 12:22
25. 9. 2010 13:28
26. 9. 2010 16:27
24. 9. 2010 00:58
VW
No, ten VW jede! To se nedivím, že místním mindrákům tolik zvedá mandle...

PS: jen tak spekuluju, nemají největší propady prodejů v % právě ty státy, co tam proběhlo to slavné šrotování?
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Katikakus
24. 9. 2010 06:43
Re: VW
Tak nevim, mozna by to chtelo dostudovat interpretaci cisel. Pokud cely trh ma pokles 11.8 procenta a VW klesl o 15, tak to teda moc "nejede". Naopak, jakozto nejvesti se na onom celkovem poklesu trhu znacnou merou podili.

Ad PS: Tos objevil novy svetadil - zrejme Ameriku, ne?
Avatar - KANKUNEN
24. 9. 2010 07:35
Re: VW
No to je tak jediné, z čeho můžou antiVWci radost. Tržní podíl má skoro jako druhý a třetí do kupy. Dokonale ukazuje jak se to má dělat. Stále se drží stylu co kdysi nastavil a jen to dotahuje k dokonalosti. Nafta už je CR a v benzínu jsou teď na vrcholu. Navíc nabízí to co jiní nemají vůbec v nabídce. Každý zákazník ví co může očekávat od příští generace a pokud je spokojený, ví kam jít. Když si to porovnáme jak designově lítá třeba Opel, tak se není co divit, že se jim tak daří.
24. 9. 2010 07:02
Re: VW
Tak to máš pravdu...-15%, ten si našliapol... >:D
Prepady trhu klesajú. A pozri, kde je Slovensko - na úrovnio Nemecka! Vy na to, brachu, nemáte! >:-[]
24. 9. 2010 13:56
Re: VW
Trochu ti závidím tvůj jednoduchý pohled na svět, umět si hned všechno sám zdůvodnit, takže vlastně nemáš problém a svět je jednoduchej černobílej a krásnej (teda pokud to nemáš z toho, že hulíš trávu) - to mi vždycky chybělo! :-)
24. 9. 2010 20:51
Re: VW
Nauč sa čítať smajlíky, ak už nevieš čítať medzi riadkami. ;-)
Avatar - escorpion
24. 9. 2010 16:53
Re: VW
Jasné, že je VW vo všetkom naj. Najmä v cenách je to prémiová automobilka :no:
24. 9. 2010 07:49
Re: VW
"VW jede". Taky se prodává nejvíc toho nejobyčejnějšího salámu, nebo třeba čínských bot. 80% populace se vždy spokojí s nejobyčejnějším, nejtuctovějším....
24. 9. 2010 08:35
Re: VW
ako je ale mozne ze VW auta su vo vacsine drahsie ako ostatna konkurencia a aj tak to ludia kupuju?? cize by som to neporovnaval s lacnym tovarom z ciny...
24. 9. 2010 08:42
Re: VW
Vždyť se to nevylučuje. Zkrátka těm 80% nedojde, že si kupují předraženou tuctovku. Nezlob se, ale jezdit v drahým autě, který stojí před každým panelákem, to svědčí o nevkusu. Prostě ovce koupí, co vidí u souseda, ať je to drahý jak chce.
24. 9. 2010 08:50
Re: VW
V tom případě nevim, co se ti nezdá na tvrzení, že VW jede.
Až třeba někdy lidem dojde ten blábol, co jsi vyplodil a VW začne klesat tržní podíl, nevidím problém v kostatování, že VW dělá něco špatně.
24. 9. 2010 09:00
Re: VW
Ano, VW jede. Asi jako Dacia. Jen si nemyslím, že za ty prachy to je něco extra, jak se vaše většina tady domnívá. Holt je Německo převažující trh.
24. 9. 2010 09:17
Re: VW
Z čeho usuzuješ, že si myslím, že VW je něco extra. Dle mne je to prostě mainstreamová automobilka, stejně tak jako Ford, Renault, Citroen, Opel, Fiat, Škoda atd.... S tím jediným rozdílem, že prodává ze všech nejvíc, což jim umožňuje použít větší prostředky na vlastní vývoj a také v některých případech nabízet něco víc než ostatní.
Srovnání s Dacií přejdu s decentním úsměvem nad páteční kávou. V porovnání s vlastními čísly a stavem automobilek za řekněme posledních 5 let "jede" Dacia daleko více než VW.
Avatar - escorpion
24. 9. 2010 16:59
Re: VW
Bez nemeckého trhu by VW určite nebol na prvých dvoch miestach, možno ani v prvej päťke. Všade v Európe je to obyčajné auto (v Nemecku si ho môže kúpiť upratovačka po pár platoch), to len v Čechách a na Slovensku je niečo extra. Skoro ako sen, ale je to iba predražená krabica na 4 kolesách ...
24. 9. 2010 23:14
Re: VW
Nejdem citat vsetky prispevky len poviem jedno. VW je TOP znacka co sa tyka kvality spracovania, materialov a techlologii.
Smejdy ako psa, renault taliani, opel alebo ford su o tiedu nizsie. Kto to nevidi nechape co je poriadne auto a nikdy nemal auto rozobrate, a ak mal a nevidi to je to proste lama. Na kazsom sprostom plastiku, obycajnom vypinaci vidno, ze vw je o niecom inom.
Avatar - escorpion
25. 9. 2010 08:55
Re: VW
Si myslíš, že ten obyčajný vypínač, žiarovka, pružina, batéria, brzdy sú výrobky VW ? Oni to nakupujú od dodávateľov, tak ako peugoet, fiat, ford a pod.
25. 9. 2010 13:06
Re: VW
Ano, nakupují to od dodavatelů, ale nakupují to co po něm chtějí a co pro ně vyrábí v kvalitě jakou chtějí.
25. 9. 2010 15:01
Re: VW
Zkus se na auta podívat i jinde než na vrakáčích.
Avatar - KANKUNEN
24. 9. 2010 09:55
Re: VW
Tak co se má teda místo třeba Passatu kupovat. Fiat má jen obludu Cromu, Peugeot má přední převis větší než kufr, Laguna je odporná. Opel je největší auto s nejmenším vnitřním prostorem, Mitsu a Nissan nic nemají. Honda má zas microkufr. Toyota je 100x tuctovější než VW. Zbývá citroš, ale má špatné jméno, Ford a Mazda, tam je ale problém s konfigurací. To nemluvím o tom, že VW má AWD a dvouspojku. Vypadá to vlastně tak, že VW to první místo utrpěl.
Avatar - KANKUNEN
24. 9. 2010 08:41
Re: VW
To je ale hloupost co jsi napsal. Nejobyčejnější salám i čínské boty jsou ty nejlevnější, to jaksi VW není. Spíše to je vysočina a adidasky za 1500. Chceš snad VW vyčítat, že dělají auta tak jak to lidi chtějí.
24. 9. 2010 08:46
Re: VW
Kdyby to s auty bylo tak jednoduché, vládne Dacia s "prémiovou" nadstavbou v podobě Kie a Hyundaie a všichni ostatní by byli jen neprodejný předražený luxus.
Podívej se na porovnání Punto ve. Polo. Na to jak je Fiat vzíván jako "bůh" přes malá auta a Polo jako předražené a ničím vyjímečné, tak je něco špatně (z mého pohledu neochota přiznat si realitu).
Avatar - white label
24. 9. 2010 11:53
Re: VW
Aha, takže proto se tak dobře prodávají levná auta jako třeba Panda?
Jak je vidět, tak dost lidí je ochotno připlatit si za kvalitnější zboží, než je salám Junior, příp "čínské" boty (mimochodem mrkni někdy na štítek svých "najků" vyrobených určitě někde v Asii)...
Kvalita designu (ani vkus) není rozhodně nepřímo úměrná výskytu určitého zboží!
Pokud budeš mít (jako jediný z celé čtvrti) na zahradě sádrové trpaslíky, místního designového guru to z tebe opravdu neudělá... ;-)
24. 9. 2010 08:48
Re: VW
VW "jede" lebo Nemecko je najväčší trh a Nemci radšej kúpia svoj výrobok ako vyrobený inde. Stavím sa, že keby bol VW francúzskou firmou, tak aj keby vyrábala rovnako kvalitný tovar, tak by aj tak najväčšie predaje v Európe mali nemecké značky. Aké jednoduché ...
24. 9. 2010 10:26
Re: VW
Z nějaké části to pravda je. Např. u nás se prodává Škodovka, protože je "doma" a má výhodu servisů a náhradních dílů. Ale např. Saaba tu potkáte málokdy. Oproti tomu v severních zemích o Škodovku a VW skoro nezavadíš, ale potkáváš z 80% jen Saaby a Volva, zbytek si rozdělí ostatní automobilky.

Nic to nemění na tom, že si VW první místo zaslouží, to musím uznat i když nejsem jejich fandou. Ale pořád platí, že většina prodaných vozidel sou naprostý základy za nejnižší ceny. Ono zase tolik lidí nekupuje VW v plných palbách za vyšší ceny, nemají na to.
Avatar - escorpion
24. 9. 2010 17:03
Re: VW
Všade to tak je. V Nemecku VW, vo Francúzsku peugeot, v Taliansku fiat. V každej krajine kupujú domáce značky.

Keďže je Nemecko najväčší automobilový trh v Európe, tak preto je VW najpredávanejší. Bolo by krátkozraké si myslieť, že VW je jednotkou aj v Taliansku, Francúzsku či Anglicku.
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2010 07:38
prvych 7 statov
predalo spolu 550 tisic aut, ostatne staty su fakticky do poctu ;-)

tu je aspon vidno ake su nase trhy bezvyzname a aj tak sa hadame ako by sme boli najdolezitejsim clankom v EU >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Frasier
24. 9. 2010 09:55
Re: prvych 7 statov
Presne tak, koncernovci sa tu ukájajú nad výsledkami škody že je stále prvá a nakoniec v celoeurópskom meradle nie je ani v TOP10....
24. 9. 2010 10:46
Re: prvych 7 statov
Někdo tvrdí, že je Škoda v celoevropském měřítku první ? Není pravda, že Škoda je v ČR první ? Je to neúspěch Škody ?
24. 9. 2010 08:33
TOP10
Škoda, že tu není kompletní seznam ale jen nejúspěšnější desítka. Celá třetina trhu tedy chybí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2010 09:29
autor clanku je zrejme povercivy
Česká republika je na nešťastném třináctém místě s 12 tisíci přírůstků za srpen, zaznamenala prakticky shodný výsledek jako loni, pohoršila si o zanedbatelných 86 kusů (-0,7 %).

Co je na tom 13 mieste nestastneho vie zrejme len autor clanku ;-)

Slovensko je na peknom stastnom 18 mieste >:D
Rozbalit vlákno
0
24. 9. 2010 09:44
Gratuluji
Vw to dělá komerčně dobře, i kvalita není špatná (nepřirovnával bych k levnému salámu :-) ). Na můj vkus je to ale hodně masová produkce, takže u mě vždycky vyhraje jiný výrobce.... Když už přirovnání, tak: Titanic vidělo asi víc lidí jak Pulp Fiction, já si radši pustím PF. Jenže kšeft je kšeft, takže s gratulací to myslím vážně.
Rozbalit vlákno
1
24. 9. 2010 10:03
Re: Gratuluji
OT: Od auta snů (dostupnějšího) nejsi tak daleko.....
24. 9. 2010 11:05
EVWROPSKÁ ČÍSLA
Jen nevzdělaný prosťáček může na diskuzích ve vztahu k prodejním číslům Volkkswagenu argumentovat tím, že gothaje se také v glubusu prodá více než uheráku. Až bude gothaj dražší než uherák, pak se ozvi, zatím jen šmejdi v mezerách na parkovištích před delvitou a trénuj život.

Neboť, jak známo, platí jedna zásada - úspěšní lidé jezdí v úspěšných autech. Nebo snad znáš nějakého úspěšného člověka, který by usiloval o to, jezdit nejhorším autem Evropy?

Golf je první automaticky, zaslouženě a oprávněně, o tom tu asi těžko nekdo může rozvíjet teorie spiknutí. Co však dnes vyzdvihuji, to je úspěch modelu POLO - elegantně, nenásilně stoupá a stoupá. No bodejť by ne, postav si vedle Pola třeba... punto, a máš jasno hned.

Co dále stojí za zmíňku, no především to, že v každé evropské zemi, která vyrábí nějaký národní "klenot" boduje tento klenot v domácím prostředí zcela přirozeně, viz Fabia,
Octavia, Golf, Mégane. Vezmeme-li si však do této úvahy Itálii, je všechno jinak, Není to tak dlouho, někdo tu napsal, že nejprodávanějším kompaktem v Itálii je - GOLF :yes: Umíš si představit, že například v Česku by bylo nejprodávanějším kompaktem Bravo? >:D Tak z tohoto pohledu je potřeba nahlížet na "sílu" automobilek. Jestliže tedy nejsem prorokem v zemi vlastní, co chci dokázat v exportu?... Přitom prodejní čísla nejsou v Itálii vůbec špatná, otázkou ovšem zůstává, co ty prodeje tvoří. Jistě, v prémii je to především Mercedes, BMW a AUDI, v mainstreamu (vím, supermainstream) je to Golf... V rámci objektivity však u té prémie uznemje, že co jiného tam v té Itálii mají jezdci jezdit. Na výběr jsou tam například ve střední třídě jen dva domácí modely - subprémiová Alfa 159 a mainstreamová Croma. domácí prémie neexistuje. Jo jo, kolebka motorismu... Myslím, že ani není potřeba psát jak s italskými čísly v malých autech (údajná italská doména) zatočí přicházejícxí VW LUPO...

No, a konečně je potřeba se vyjádřit k velmi inspirativní myšlénkce kolegy Navtecha, který nadhodil ekonomickou "logiku" tzv. šrotovacího tripu. Jistě, souhlasím s ním, že šlo jen o krátkodobý efekt, který však o to více negativně zasahuje do prodejů v budoucnu.

P.S. Mégane ztrácí pozice. Dívíš se? Já ne.

BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
26
24. 9. 2010 11:39
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Megane ztrácí pozice? jaký prohlížeč používáš. já IE a v tom to podle té tabulky tak rozhodně nevypadá ;-)

3 místo mezi kompakty těsně za stále ještě novinkou Astrou.

Tahle generace sice není můj favorit, hatch se mi začíná vysloveně nelíbit, ale kombík (na rozdíl od Tebe ;-) ) můžu a myslím že se povedl :yes:

Běží ještě někde šrotovné?
Avatar - white label
24. 9. 2010 12:01
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Souhlas, kombík se ještě dá, ale HB je "hrůza", hlavně proti minulé generaci...
Avatar - Katikakus
24. 9. 2010 12:58
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Z Meganu mam stejne pocity - HB nic moc, ale kombik je super. :yes:
Avatar - pocitac
24. 9. 2010 13:20
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
No vidíte, já mám zase podobný názor na Golf, HB ještě ujde ale kobi je doslova „hrůza“ a to od IV generace až po současnost.
24. 9. 2010 14:25
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
tak GURU to má u mně s kombíkem nahnutý až v posledních 2 (1.5 jak je libo) generacích. G3 Variant byl fajn, G4 Variant byl supr :yes: , ale ty poslední fakt nemusím...

HB naopak G6 (nebo 5 1/2 pro nepřejníky >:-[] ) je naopak bomba. Dokonce se mi líbí víc než můj oblíbený G4, fakt se jim povedl :yes:

jinak Megane 3 - ten dizajnový styl je velice podobný třeba Bravu, nebo nové Astře, částečně Leonu. Ale bohužel u Rencků to zvládli podle mně nejhůř :-(
Avatar - iudex
24. 9. 2010 15:17
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Ja mám obdobný názor na G Variant a evidentne nie sme sami, keď sa rozhliadnem po cestách. Kým Octavií kombi je kopec a pomer LB: kombi je tak 55:45, pri Golfe odhadom 90:10 v prospech hatchu. ;-\
24. 9. 2010 15:33
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Ano, zvládli to nejhůře. Přesně jako v předchozí generaci a přesně jako v generaci "vajíčko".

snad bych ještě doplnil, že jedna věc je subjektivní názor (líbí/nelíbí) v té jaksi nejpovrchnější rovině, a jiná věc je objektivizace daného designového řešení.

Asi by nám mělo na diskuzi jít spíše o objektivizaci. Taže v tomto kontextu je právě ten GOLF tím nejlepším designovým řešením. Řada prosťáčků se domnívá, že VW udržuje golfa na podobné vizáži proto, že jinou karoserii udělat neumí... :-) aniž by si byli schopni uvědomit, že vizáž auta je určena především filosofií.

Mégane je naopak zase odrazem hledání, které ovšem nemá tu koncovku. Jak se auta mají dělat, o tom dostatečně přesvědčivě vypovídají prémiové modely. Mercedes vypada "stejně" takřka 50 let, obdobné to je u BMW a v posledních pětadvaceti letech též u AUDI. Pozvolné designové změny můžeme například vnímat nyní u Volva, ovšem vždy je tam v těch autech vedle novosti silně zakódovaná historie. V renaultu ovšem zakódovaného není nic. Oni např. přijdou s doslova evropským esem (Renault 5) a... a po druhé generaci nic, dál opět jen hledají.

Tedy nezapomínejme na tento úhel pohledu na auta. Naivní popěvky o tom, že Golf je trága, neb nemá každej rok jinej design tu lze tolerovat možná tak pubertálním zobákům, kteří se zatím učí žít, dospělý člověk, by měl vědět, že charakter karoserie, a právě on, ta identifikovatelná linie je tím "stříbrem" automobilky, na němž musí lpět, co to dá. Že to nese ovoce, ví i u Porsche. A konečně - sleduj, jak na tomhle pracuje škodovka, na unifikaci předních masek a tak... ano, to je to pravé mistrovství designu.

P.S. Velmi dobře to také začíná uplatňovat Kia (Peter Schrayer...), jistě, jinak to nejde. Rozhodně to nejde tzv. "porenultovsku či novodobě pocitroenovsku. Neb jejich modely se propadají do propasti zapomění s příchodem generačního nástupce.
24. 9. 2010 15:55
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Nepochopím proč jednu myšlenku musíš rozvádět na padesát řádků. Tvůj pohled je samozřejmě čistá demagogie. Design není jen jeden a tobě sedí přístup VW. Někdo má raději jiný přístup. Ty oceňuješ mezigenerační návaznost. Někdo má naopak rád rozvíjení nějaké myšlenky u modelů v určité generaci. Oba tyto směry mohou vést ke kvalitnímu designu i ke kýči. Stejně jako u aut to funguje i v módě, architektuře, umění, hudbě,... Ty sám taky asi nebydlíš v nějaké pětiletém barokním domečku. Alespoň doufám.
24. 9. 2010 16:06
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Můj pohled je pohledem objektivním, životným a vychází z dlouholeté praxe, a koneckonců i z objektivních tabulek (viz shora). Historky o špičkových modelových generačních designových veletočích jsou než historky mladých hošíků, kteří neví co by, a tak v jinakosti hledají svou spásu. Sem spadají všechna ta lehce postpubertální prohlášení o masové produkci, o tom, že přednost je nutno dát originálu pokud možno něco mezi Twingem a Puntem... :-)

Tedy pamatuj - ten, kdo má svojí "linku" ten je úspěšný. Ostatní se jen snaží ukousnout nějaký ten krajíc. Příznačným příkladem jsou právě tři poslední generace meganu. Konfrontuj si je s posledními třemi generacemi Golfu. Pokud dáváš přednost méganu vajíčko, (elipsiodní etapa) před G4, zeptej se někde po novejch brejlích.

Avšak co je nutno si napsat, ne každý má vkus, tedy ne každý dokáže vyhmátnout tu "klasu" v daném modelu. Koneckonců, co myslíš, tak jako nemá každý Golfa, nemá každý parádní botky. Jen se kolem sebe rozhlédni, co jsou lidé schopní nazout na chodidlo. Jsou také lidé (a je jich mnoho) tzv. kýčaři, antouškové atp. A těm se musí také nabídnout auto... No... a o tom to je.
24. 9. 2010 16:13
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Člověk, který je schopen adorovat takové kýče jako Passat nebo Golf Variant, by se neměl k designu vyjadřovat. Tuto záklopku však u kýčaře těžko najdeš. Na druhou stranu chápu, že i ke kolotočům nějaké auto potřebuješ.
24. 9. 2010 16:26
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Golf Variant je (mimo Octavie combi) nejlepším, pravým a nefalšovaným kombikompaktem. Skutečnost, že třeba ty cítíš přitažlivost v velké tůře od méganu je ovšem daná něčím jiným, než přitažlivostí ke kombi, ty v tom hledáš něco jiného. Tedy, chceš-li kombi, bereš buď Octavii nebo Golfa.

Passat je dodens (a stále) nejkrásnějším autem mainstreamové střední třídy. Vyzrálé křivky, a půjdeme-li na detail, pak například záď sedanu je úchvatná. Koneckonců o kvalitě designu Apoštola nejlépe vypovídá variace CC. Ale i kombi je tím nejlepším, co lze v této třídě pořídit, srovnej například s nemastným mondeem, či hororovou lagunou. Vedle Superbu prakticky nic jiného v úvahu nepřipadá. Kýčaři ovšem mají v jiných modelech nepřebernou možnost výběru, to uznávám.

Je jen dobře, že se ten Passat prodává v tak velkých počtech, alespoň to na silnici pěkně vypadá.
24. 9. 2010 16:33
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Jen nechápu, proč se VW po nástupu toho Itala do designu, tak rychle zbavil stylu, který právě Passat a Variant představoval - to mohutné chromování na masce + boční lišty prostě kýč jsou. S dnešním designem VW žádný problém nemám, spíše naopak. Ještě musím přiznat, že VW šel v designu dopředu, Renault s Meganem HB dozadu.
24. 9. 2010 16:55
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Já bych to chromování jako kýč nehodnotil, avšak souhlasím s tím, že to na danou třídu bylo možná až příliš "naodiv"... tohle si uvědomoval i VW a tak nabízel v programu individual tu masku saténovou, matnou.

Souhlas, v aktuální produkci lze (až nečekaně) design VW charakterizovat jako "jiskřivý". POLO je fantastické, Golf též. Nový touareg, no to je absolutní trefa. Uvidíme jak si povede nový Apoštol, ale věřím, že VW chybičku neudělá. Bude to určitě trefa.
neregistrovaný "turlupin"
24. 9. 2010 17:24
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Ba, nebyl to kýč, to byla "Chromová erupce" :-!
24. 9. 2010 16:34
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Jsi magor.
Avatar - escorpion
24. 9. 2010 17:42
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Keď chcem kombi, tak na výber je viac ako octavia alebo golf. I30 CW, ceed SW, ford focus kombi, renault grandtour, opel caravan, 308 SW... Výberu je viac ako dosť.
A passat, že dobre na ceste vyzerá ? Prvé čo si všimnem keď vidím passat je samozrejme TDI (čo iné, takmer 100 %) a potom si pomyslím, že to je ďalší k....t, ktorý sa predvádza a aj podľa toho sa správa, resp. jazdí.

P.S. Nie som antiVW, ale väčšinu idiotov vidím práve s TDI (golf, passat, octavia). Bez blinkrov, riskantné predbiehanie do kopca a zákruty, nedodržiavanie odstupu atď. Keby som vymenoval všetky prehrešky proti cestnej premávke, tak by to bol veľmi dlhý príspevok.
24. 9. 2010 16:33
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Jsi magor.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 9. 2010 16:51
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Pod tohle se, GTI, podepisuju!

Přesně tohle já u aut doceňuju taky. Tzn. když to přeženu, že vypadají "pořád stejně". Když to opět přeženu, tak to můžeme vidět na ikoně ikon Porsche 911. To vypadá "pořád stejně" a jen vzhled vybrušuje jako diamant. Jasně, J. Clarkson se směje, že Porsche nemá designery, tak proto dělají stejná auta >:D , ale to je z trochu jiného soudku. Abych to shrnul, tak přesně taková auta se mi líbí. Můžeme to vidět i třeba na Octavii. První něco načla, druhá to vylepšila a jak jsem viděl nějaké skicy trojky, tak ta design opět posune dál. Má nějakou filosofii, nějaký směr a osobitý styl. A takových aut je mnohem víc, které prostě něco načnou, nějakou svou filosofii, a v dalších generacích ji jen modernizují a vylepšují podle trendů. Opak bývaly korejské vozy, které co čtyři roky měnili generace a zgruntu měnili od základu design. Ale jak taky velice správně píšeš, tak KIA, ale i Hyundai si myslím svůj designový jazyk našli a vydali se tím správným směrem. Dokonce si dnes už dovolím tvrdit, že bych se nebál koupě nějakého modelu Hyundie či Kie místo francouze či itala (němce vynechávám...). Zato Renault je po designové stránce katastrofa o Peugeotu taktně mlčím a Citroen si to u mě vyžehlil DS3 a C5, ale C4/DS4 se mi opět nepozdává, tak uvidíme.
24. 9. 2010 16:56
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Souhlas, Pardo, napsal jsi to přesně :yes:
Avatar - escorpion
24. 9. 2010 17:57
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Renault je katastrofa to uznávam, peugeot rcz dosť dobré, nová 508 veľmi dobré.
Kórejci (hyundai, kia) už predčili francúzov a talianov, o dizajne nehovorím, ale v kvalite a najmä spoľahlivosti určite (hyundai získal ocenenie - 1. miesto vo veľkom reporte kvality nemeckého magazínu AUTO BILD).

Od roku 2001 najväčší nemecký motoristický magazín AUTO BILD každoročne publikuje komplexný report kvality. Poskytuje rýchlu a fundovanú orientačnú pomôcku pre posúdenie rôznych oblastí ako sú spoľahlivosť, dlhodobá kvalita a spokojnosť zákazníkov všetkých najdôležitejších automobilových značiek predávaných v Nemecku.

Víťazom reportu 2010 sa stal Hyundai ako prvá kórejská značka v jeho histórii.

Značka Hyundai v roku 2010 predbehla tradičných víťazov predchádzajúcich rokov – japonské značky Toyota a Mazda. Pre ľudí z automobilovej branže to nie je nijaké prekvapenie. Riaditelia výrobných závodov BMW verejne chvália príkladné výrobné metódy značky Hyundai. Christian Klingler, člen predstavenstva Volkswagen pre oblasť predaja, dáva pokroky dosiahnuté značkou Hyundai za príklad pre vlastnú prácu: “Hyundai je číslo 1, od neho sa môžeme učiť.“

1. Hyundai 2,3
2. Honda 2,4
3. Audi 2,6
Mazda 2,6
Toyota 2,6
6. Mitsubishi 2,6
7. Suzuki 2,7
8. BMW 2,7
Mercedes 2,7
10. Nissan 3,0
Poradie Výrobca Známka (1-5)
Seat 3,0
Škoda 3,0
13. Ford 3,1
Kia 3,1
Opel 3,1
VW 3,1
17. Renault 3,6
18. Citroën 3,7
Fiat 3,7
20. Peugeot 3,9
25. 9. 2010 15:11
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Myslím, že tímto příspěvkem přesvědčuješ hlavně sebe. Peugeot a Hyundai chválíš jen proto, že ti stojí v garáži. K Peugeotu se vyjadřévat nebudu, ale ten Hyundai moc nechápu. Jediná motivace pro kupujícího může být jen cena. Nevidím jiný důvod proč v Evropě kupovat korejce. Nemá to žádnou historii, žádné zajímavé modely, v motorsportu nic, v designu nic, v technice nic.
Avatar - Ronault.
24. 9. 2010 12:11
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Jednou někde někdo povídal a ty z toho máš vánoce každý den na několik let dopředu. Chce to aktuální čísla.
24. 9. 2010 16:07
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Tobě se divit nedá. Asi máš problém s rozlišením plusu a mínusu. + znamená, že prodej roste, - je pokles. Teď už snad nebudeš mít v tabulkách bordel.
24. 9. 2010 16:33
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
Jsi magor.
24. 9. 2010 23:43
Re: EVWROPSKÁ ČÍSLA
PS: Ja znam spousty "bohatych" ci uspesnych lidi, majitele firem, co jezdi v obycejnych autech, to by ses divil. A vis, ze clovek se neposuzuje podle toho v cem jezdi, ale co dela ? Ale to ty se znakem VW v mozku nikdy nepochopis, vrat se chudacku do komunismu, tam bys zapadl...
Spousta tech uspesnych ma rodiny s detmi a uprednostnuje i mene dle tebe "uspesna" auta...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 9. 2010 12:33
Prosba
Měl bych prosbu na redakci. Nešlo by uveřejňovat celé tabulky především modelů a značek? Prvních deset je dost málo. Velice by mě zajímalo, jak si vedou vozy BMW a třeba také Škoda. Zato státy zveřejňujete všechyn, což mě až tak nebere. Děkuji

Teď j místní diskuzi. Nechápu, jak někdo může napsat ironikcy "VW jede" kvůli jeho propadu 15%?! Mě přijde logické, když se celý trh propadl, tak že bude propad také u lídra. A že je propad VW větší než celkový je přece dán tím, že je VW no.1 v Německu, kde skončilo šrotovné, takže je spíše úctyhodné, že si i přesto dokázalo VW udržet pozici jedna celoevropsky!!! Myslím, že propad doma bude mít obrovský, ptž ty historky, že naši dovozci vozili gečka zpátky do Německa na šorotovné jsou všem známy. Takže na jiných evropských trzích musel být určitě prodejní vzestup. To jsou ty čísla, které by nás měly zajímat. Stejná tabulka bez Německa by tady místním anitVWakům zavřela ústa. Takže VW jen tak dál, výsledky jsou zasloužené, neb tak mladou, širokou a vyrovnanou modelovou paletu nemá nikdo.
Rozbalit vlákno
31
24. 9. 2010 14:35
Re: Prosba
široukou a vyrovnanou určitě, ale mladší by se našli ;-)
Avatar - iudex
24. 9. 2010 15:15
Re: Prosba
Tak tak.... Passat od 2005, Phaeton od 2002 (!)...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 9. 2010 16:07
Re: Prosba
Řkal jsem si, napiš tam krom Pahetonu, to rýpalům nedá spát. Ano, krom Phaetonu, divím se, že jste nezapomněli zmínit Sharana, který donedávna kroutil 14.rok... A Passi? Jasně, čeká už novou generaci, ale pět let není moc a narozdíl od jiných dokáže být stále v kursu i na sklonku života. Pokud vím, tak je stále jedničkou střední třídy v Evropě. To je tak vše co můžete mít proti VW, ale po Paříži vám sklapne úplně. Hold přiznejte si fakt, že je VW jedničkou za všech okolností...
24. 9. 2010 17:37
Re: Prosba
VW nejede? I přes ty propady je stále jednoznačně na špici, nebo ne? Že z toho ironii uďelá nějakej milovník točenýho salámu v čínskejch sandálech, není směrodatný.
Krom toho pochybuju, že by sem redakce dávala podrobnější tabulky modelů, nebo prodeje v jednotlivých zemích, protože by těm největším křiklounům bylo ouzko.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 9. 2010 19:50
Re: Prosba
Dyť říkám, že nechápu ty co tvrdí že VW nejede. Já myslím, že z toho nedělali ironii, mysleli to vážně. Přečti si to ještě jednou. A o těch salámech mleli spíš ve smyslu, že prý VW má každý či co, no hrozné plky.
Nechci, aby tady dávali tabulky prodejů konkrétních zemí, chtěl bych, aby uveřejnili prodeje všec značek nejen deset a to samé o modelech! Čti pořádně příspěvky na, které reaguješ! :yes:
25. 9. 2010 16:09
Re: Prosba
Chlape tohle neokecas, dyt si zjevne protirecis. Nejvice na srotovne doplatil prave VW a prave na nejvetsim trhu, kde byl zjevne jeden z nejvetsich propadu. Tak jakepak jedeme? To, ze je stale prvni je jedeme?

A veta "No, ten VW jede! To se nedivím, že místním mindrákům tolik zvedá mandle..." .... ma asi znamenat co? Ze ty poklesy zvedaj odpurcum mandle? he? anebo i pres poklesy stale prvni he? Ani jedno vylozene pozitivni neni pro VW. Jsi moc rychly doufam, ze ne i v zivote ..hehe

A fakt zacinam obdivovat GTIiho jednoduchy zivotni algoritmus..., primitivnost (ne v pejorativnim smyslu) schovana za tunou bezobsaznych slov, chvalim, ze i na tomhle a takhle se da vybudovat image na auto.cz.

Takzer palec nahoru GTI :yes:
Avatar - white label
25. 9. 2010 16:58
Re: Prosba
Aha, takže podle tebe "jede" víc ten, co prodává víc než "loni" (jedno kolik), než ten kdo prodal nejvíc "loni" i "letos", "logicky" proto, že "letos" prodal méně než "loni"... 8-s >:D
To je fakt těžká matematika... :*) >:-[]
25. 9. 2010 17:17
Re: Prosba
haha super, takze kdyz se nekdo otre o VW - tak se diskuze rozjizdi. Dobre, budiz. Kde ctes a kde z logiky meho prispevku vyplyva, ze ten druhy "jede" vice v jakemkoliv smyslu? Ja se vyjadroval jenom k poklesum VW a k jeho tristni jizde, ktera byla vylicena jako uspech.

>:D
Avatar - white label
25. 9. 2010 17:38
Re: Prosba
Bože, ty si fakt "mimoň". Zkus na chvíli zapomenout na VW, na které reaguješ jak býk na červenou a zůstaň v obecné rovině ve které jsem začal i já.
Pokud obhájíš zlatou s tím, že si sice svůj čas zhoršíš a ten druhý a třetí si ho naopak zlepší, bude to tvůj neúspěch?
Pokud je někdo dlouhodobě první je to jasný úspěch, bez ohledu na vzestupy a poklesy jeho i ostatních. Pokud jsi na tom některý rok velmi dobře (proti ostatním), je pravděpodobné, že na tom budeš příští rok zase naopak (relativně) o něco hůř (do nekonečna neroste nikdo).
A naopak, kdo byl na tom hodně špatně loni, bude mnohem pravděpodobněji a snadněji (relativně) růst.
Vlivy jako krize a šrotovné je třeba brát logicky také v potaz...
25. 9. 2010 17:56
Re: Prosba
Dobre prevedl jsi to do obecne roviny ty. Ja jen reagoval na nesmysly vykrik radosti. Ja neznam financi situaci skupiny VW anebo Renaultu, ale z te mlhy si troufnu tvrdit, ze skupina VW ma z prodeju celkem velkou bolest hlavy, poklesy jsou citelne - a to je fakt ne ze ne. A take je celkem paradox, ze to byla prave VW kdo nesmirne lobboval o srotovne v cele Evrope a ze to bude prave VW, ktery na toto doplati a propad v Nemecku je fakt veliky.

Ale jestli si tu budem hrat na stupne vitezu ala zakladka - tak ano je supr, ze VW obhajila prvni misto a mimochodem ja proti VW nic nemam az na to, ze mi ve vetsine jeji auta nelibi, ale to mi nebrani mit respekt pred tim co byli schopni vybudovat.

Mimochodem Renault druhy nejmensi propad. Cim to? Pruznost managementu na narodnich urovni? celkem uspech z tohoto hlediska ne? Lepsi je uz Audi v prvni desitce.
Avatar - white label
25. 9. 2010 18:55
Re: Prosba
V čem je pro prvního tak zásadní rozdíl, jestli prodá (díky šrotovnému) jeden rok "100" jednotek a druhý rok jen "50" jednotek a je stále první. nebo když by (nebýt šrotovného) prodal "75" jednotek oba roky a také byl stále první...?
Celkově se krize logicky musela projevit prakticky u každého (u někoho míň, u někoho víc), šrotovné ji mohlo jen dočasně oddálit, nic víc....
Pokud někdo prodal loni hodně málo, nemusí mu k celkové spokojenosti stačit ani letošní větší vzestup...,čím méně loni prodal, tím víc letos (relativně) stoupá...
Největší vzestup ještě (sám o sobě) zdaleka neznamená automaticky celkově největší úspěch a naopak...
25. 9. 2010 20:10
Re: Prosba
Boze to jsou pocty jak s jablkami, mne jako akcionare by to sakra stvalo a ten rozdil bych sakra videl.

To, ze se krize projevila u vsech vubec nerozporuji, ja tady nehajim nikoho, jen se pozastavuji nad tim, ze kdyz tady nekolik mesicu v kuse po srotovnem klicove trhy padaji a hlavni automobilky maji dvouciferne propady......tak se presto najde nekdo kdo nad takovym vysledkem jasa(!).

A mimochodem jestlize se v dobe srotovneho = dotovneho nedarilo auta prodat a ted ta auta jedou na dracku - to fakt neznamena uspech? si delas srandu nebo co? To neznamena uspesne zmeny, ktere byly inicializovane managementem? fakt ne?
Avatar - white label
25. 9. 2010 20:26
Re: Prosba
Přečti si to znovu. Psal jsem to v obecné rovině. Psal jsem, že to samo o sobě nemusí/automaticky neznamená (ne, že nikdy nemůže znamenat) CELKOVĚ NEJVĚTŠÍ úspěch (a v tomto případě také neznamená) a naopak...

P.S. Šrotovné nebylo zdaleka jen v Německu!
Avatar - Parda71 (BMWfans)
25. 9. 2010 19:00
Re: Prosba
Zjevně si nic nepochopil, white label ti to vysvětlil, ale já reaguju taky. Chápej loni bylo šrotovné v Německu, jak snad dobře víš. A VW tam prodával vše co mělo čtyři kola a znak VW na kapotě. Zkrátka obrovské množství aut. Letos šrotovné není. Takže VW má v samotném Německu určitě největší pokles (přesné číslo neznám), no a právě proto, je fakt, že je stále číslo jedna v Evropě tak důležitý, protože došlo na jeho největším trhu k významnému propadu. Proto by byla zajímavá čísla prodejů zemí JATO bez Německa. Tam by dle mého měl VW míso poklesu 15% velký růst, větší než ostatní. Tudíž v ostatních velkých evropských zemí měl VW určiotě růst...
No snažil jsem se, snad jsem to ted podal dost jasně a už sis uvědomil i ty, co jsem chtěl říct.

GTI má příspěvky s myšlenkou a se smyslem. A že je umí zabalit do hezkých slov je jen dobře. Bohužel tyto slova ty nikdy nepochopíš.
25. 9. 2010 19:59
Re: Prosba
Booze si delas srandu? Vzdyt pisi ten paradox s tim srotovnym uz v druhem prispevku.

cece fakt parada "Proto by byla zajímavá čísla prodejů zemí JATO bez Německa. Tam by dle mého měl VW míso poklesu 15% velký růst, větší než ostatní. Tudíž v ostatních velkých evropských zemí měl VW určiotě růst..." - zert? Tak sem ty cisla hod a nehazej svy dojmy.

No snažil jsem se, snad jsem to ted podal dost jasně a už sis uvědomil i ty, co jsem chtěl říct. >:D :yes:
26. 9. 2010 10:10
Re: Prosba
Tak třeba v Británii měl VW pokles 13%, Renault naopak rostl o 58%.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
26. 9. 2010 12:46
Re: Prosba
Já si srandu nedělám, srandu tady děláš ty svou nechápavostí. Nevím jestli si jen tak hloupý a nechceš topochopit, protože je řeč o VW, nebo to děláš naschvál, fakt už nevím ;-\ Myslím, že to co jsem řekl sice nemám podloženo čísly, ale logika věci by tomu dost odpovídala. Ale taky nic netvrdím na beton, proto píšu: ,,Proto by byla zajímavá čísla prodejů zemí JATO bez Německa" vidíš to by byla?
Co ty si chtěl říct? Jo to vím, pro tebe je vlastně vítěz něčeho poražený, první místo není úspěch, jo to si chtěl říct. Ještě když známe fakta šrotovné, krize apod. Teď čtu, že si akcionář (!), sakra tak to se divím, že se vůbec uživíš...
No nic, tak asi jsme se oba snažili, ale nepochopil jsme se, snad příště ;-)
26. 9. 2010 16:22
Re: Prosba
Dával jsem ti čísla z Británie.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
26. 9. 2010 16:30
Re: Prosba
Ano, všiml jsem si. Děkuji.
26. 9. 2010 16:25
Re: Prosba
Vidis ty ani evidentne neumis cist a chapat vety v souvislostech. Z vety " mne jako akcionare by to sakra stvalo a ten rozdil bych sakra videl." opravdu automaticky nevyplyva, ze jsem akcionar, jak mi podsouvas, nechci tady pokracovat v nesmyslnem flamu.

Takze prijd s cisly z Evropy a pak se muzeme o necem bavit.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
26. 9. 2010 16:33
Re: Prosba
Vaše komenty s white labelem jsem jen projel očima, asi mi utekly souvislosti, stane se ;-)

Já s nimi nepřijdu, neumím je najít. Stačí mi to, co mám tady a s tím manipulovat, na rozdíl od tebe.
26. 9. 2010 20:10
Re: Prosba
Alespon trochu uprimnosti. Diky :-!
Avatar - white label
26. 9. 2010 17:36
Re: Prosba
Pod čísly z Evropy právě diskutujeme. Pokud se ti zrovna tyhle nelíbí, dej sem nějaké "svoje"...
Doufám, že sis všiml, že se jedná pouze o měsíční čísla (nikoli roční, nebo aspoň za 1-8), takže případné závěry z poklesů a nárůstů mají i tak "hodnotu" pouhé dvanáctiny roku..., např. v červenci 2010 na tom byly oba VW ještě podstaně lépe, než teď v srpnu 2010, ale přesto jsou stále první, samotný jeden měsíc ještě nic zásadního neznamená..., až budou celková roční evropská čísla, můžem tu začít "bilancovat"...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
26. 9. 2010 18:47
Re: Prosba
Sakra já jen navrhl, že by byly zajímavá čísla Evropy bez Německa a hned je oheň na střeše. Copak jsem sám, koho by zajímaly prodeje Evropy, bez jeho největšího trhu, který je momentálně v kocovině po šrotovném?

A ano, vím že to jsou čísla za srpen, měsíc, který bývá vždycky slabý a odlišný ;-)
Avatar - white label
26. 9. 2010 19:10
Re: Prosba
Já ale přece nereagoval na tebe, ale na lled(a), viz šipka k původnímu příspěvku... ;-) :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
26. 9. 2010 19:21
Re: Prosba
Aha >:D jsem vůl, ale je už tu toho tolik, že se v tom nevyznám >:D Myslel jsem si, že reaguješ na to, jak jsem si dovolil trošku spekulovat. Tak ok ;-) :yes:
26. 9. 2010 20:09
Re: Prosba
Ne. Bylo to mysleno za jednotlive staty v Evrope, jak to Parda71 dopisoval.
24. 9. 2010 23:29
Re: Prosba
Auto.cz to nevydava komplet kvuli vam a podobnym, abyste nemeli zaspinenou klavesnici a monitor az se budete u vysledku VW ukajet >:D
PS: nejsem antiVW, ale ty vase keci jak nam vsem zavrete pusu a BRAWO mne uz opravdu lezou krkem !!!
Avatar - Parda71 (BMWfans)
25. 9. 2010 00:48
Re: Prosba
VW výsledky jsou právě v té první desítce, hlupáčku. Mě jde o výsledky Škody a BMW modelů, nic v tom nehledej.
A že ti leze krkem to či ono je čistě a jen tvůj probém ;-) Hold pravda někdy bolí.
26. 9. 2010 12:22
Re: Prosba
Dik za vysvetlenou, chytracku...
Ach jo
Tak nevím mám-li plakat nebo se smát.
Pochopím subjektivní názory na cokoliv bez znalostí problematiky. Pak ale nemohu tvrdit, že jsem odborník a můj názor je objektivním, ba co víc a to je mnohem horší, odborným. To je sprostá lež a ta má pánové krátké nohy.

Takže si čísla shrňme. Golf -29,3%, Megane +17,1%.
VW -15,0%, Renault -4,5%. Mezi středněproudými automobilkami jednoznačně nejmenší propad.

Pak se ale dočtu, že VW jede jako jediná automobilka a že Golf ( jakýsi kukurukuku) je trhák na rozdíl od Megane který ztrácí.
Vás mistři slova a faktů bych ve firmě za nic nechtěl, protože i za darmo jste drazí.

Doporučuji všem, kteří podnikají s vlastní firmou a dostávají se do červených čísel, čerpat z objektivních a zaručených mouder od místních specialistů-ekonomů.
Rozbalit vlákno
0
25. 9. 2010 13:28
statistika
Chtěl bych vyzdvihnout, že se u nás prodalo 12000 aut, ve stejně obydleném maďarsku cca 4x méně a v litvě 20x méně, která není 20x menší. To svědčí o ekonomické síle obyvatel. Doufám, že tyhle statistiky taky objeví věčně nespokojený socky a kolenovrti z diskusí novinek.cz atp.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - escorpion
25. 9. 2010 13:58
Re: statistika
Kto je socka ? Ten kto si nekúpi golfa, ale citroen ?

Socka je ten, kto má problém vyžiť z výplaty do výplaty, počíta každú korunu, aby mal čo jesť, zaplatiť energie a pod. Taký človek o aute ani neuvažuje a štatistiky sú mu ukradnuté.
25. 9. 2010 20:08
Re: statistika
v mém významu jsem měl na mysli postkomunistického lempla, který si neustále stěžuje a nikdy nezačne pracovat sám na sobě, aby se z toho přežívání k výplatě dostal. takových lidí je dost, mohlo by jich být méně.
Avatar - jenik1
26. 9. 2010 16:27
Kde je Škoda?
Nikde nevidím "geniální" vozy Škoda
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Parda71 (BMWfans)
26. 9. 2010 16:39
Re: Kde je Škoda?
Tvůj příspěvek je tak hloupý, že asi odráží i inteligenci autora, ale při neděli mám čas se jim zabývat. Zamysli se, uvědom si (pokud to je ve tvým silách), jakou automobilkou je Škoda Auto, resp. jaká je její výrobní kapacita a poptávka po jejich vozech na obrovských evropských trzích. A taky si srovnej kolik vozů prodá v Evropě ona a kolik největší německé a francouzské automobilky. Máš? A teď se podívej znova na tvůj příspěvek a pořádně se plácni do hlavy.
26. 9. 2010 17:31
Re: Kde je Škoda?
Jen pro doplnění - Megane poráží v srpnu Octavii i na skoro domácím německém trhu. Duster v německu v TOP50, Yeti mimo pořadí, pád Fabie z TOP5 na 33. místo, Scenic v první 30 jako nejlepší z MPV - Touran mimo pořadí.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
26. 9. 2010 17:42
Re: Kde je Škoda?
Díky za ty čísla, byť si očividně vytahuješ jen to, co ti vyhovuje, ale nevadí. Nemůžeš sem ty tabulky vložit? Nebo odkaz? Zajímá mě jak si vede nová F10 a 3er.
26. 9. 2010 19:30
Re: Kde je Škoda?
Máš pravdu, vytahuji jen to, co se mi hodí. Jen jsem to dal pro dokreslení pádu Megana v Evropě, jak to vidí GTI. Jinak 3er je v Británii nejprodávanější ze střední třídy.
1 Fiesta 2,660 1 Fiesta 66,863
2 Focus 1,926 2 Focus 54,448
3 Astra 1,906 3 Astra 53,449
4 Corsa 1,629 4 Corsa 51,147
5 3 Series 1,600 5 Golf 37,171
6 Golf 1,511 6 Polo 30,574
7 Qashqai 1,456 7 207 27,880
8 Insignia 1,193 8 3 Series 25,849
9 Polo 1,193 9 MINI 25,189
10 A3 1,037 10 Qashqai 24,836

[odkaz]

Německo za červenec - ten je z mého pohledu zajímavější než srpen.

1 1 VW Golf, Golf Plus, Jetta 16.228 153.156 -50,7 -25,7
2 15 VW Polo 7.782 58.790 40,1 -17,8
3 10 VW Passat 6.800 43.006 5,2 -20,0
4 25 Mercedes E-Klasse 6.220 41.611 54,9 50,5
5 11 BMW 3er 6.172 41.505 2,1 -8,5
6 14 Mercedes C-Klasse 5.639 37.742 -1,1 -17,3
7 2 Opel Astra 5.519 42.417 -54,9 -37,1
8 7 Audi A4 5.359 36.478 -22,9 -24,7
9 8 BMW 1er 5.196 35.415 -21,0 -23,6
10 6 Audi A3 5.184 37.398 -25,7 -16,0
11 19 Mercedes A-Klasse 5.166 30.517 11,7 -8,7
12 4 Opel Corsa 4.726 38.164 -43,7 -42,9
13 9 Ford Focus 4.688 29.181 -28,1 -25,4
14 3 Ford Fiesta 4.436 33.045 -51,7 -50,7
15 27 Mercedes B-Klasse 3.354 21.155 -4,6 -15,0
16 17 VW Caddy 3.161 18.588 -38,6 -41,8
17 38 VW Tiguan 3.151 20.474 20,9 -28,5
18 35 BMW 5er 3.149 24.068 17,1 17,2
19 33 Opel Meriva 3.057 13.292 0,7 -32,3
20 29 Mini 2.803 17.952 -12,6 -14,5
21 30 Opel Insignia 2.781 17.952 -12,7 -24,4
22 44 Renault Mégane 2.775 17.336 12,9 -3,5
23 46 Audi A6 2.769 17.027 22,1 -21,9
24 37 Nissan Qashqai 2.766 13.198 4,9 8,2
25 36 Smart Fortwo 2.743 16.909 3,9 -19,9
26 43 Hyundai i30 2.605 18.116 5,3 3,4
27 21 Skoda Octavia 2.589 24.693 -42,1 -29,6
28 41 VW T5 2.468 21.937 -0,5 20,3
29 68 Renault Scénic 2.368 14.335 80,2 153,8
30 226 BMW X1 2.352 15.057 4026,3 26315,8
31 16 Renault Twingo 2.349 12.046 -56,2 -43,8
32 23 Seat Ibiza 2.303 13.616 -46,8 -59,1
33 5 Skoda Fabia 2.302 28.561 -69,9 -56,8
34 12 Peugeot 207 2.129 14.974 -63,6 -66,3
35 65 Audi A5 2.114 14.922 56,0 53,0
36 48 Audi Q5 2.105 13.012 -3,4 -0,2
37 58 Seat Altea, Leon, Toledo 2.100 11.106 19,3 -6,3
38 18 Fiat Panda 1.949 14.680 -61,3 -64,8
39 22 Dacia Sandero 1.868 10.703 -56,9 -68,3
40 28 Renault Clio 1.831 13.935 -43,3 -29,7
41 40 Nissan Micra 1.622 12.177 -35,5 18,7
42 26 Opel Zafira 1.491 11.431 -58,0 -48,5
43 50 Citroën C3 1.465 10.213 -29,3 -14,8
44 77 Ford Kuga 1.446 7.972 24,7 -3,3
45 59 Fiat 500 1.429 10.534 -18,5 -32,6
46 49 Ford Mondeo 1.404 11.485 -33,6 -24,7
47 80 Ford S-Max 1.403 6.078 37,1 -9,9
48 31 Toyota Yaris 1.271 10.256 -59,5 -64,0
49 – Dacia Duster 1.264 3.311 – –
50 61 Peugeot 308 1.257 9.198 -21,0 -23,0

Srpen ve Francii
1. Peugeot 207 : 8 700
2. Renault Clio 3 : 7 800
3. Renault Megane 3 : 7 000
4. Citroën C3 II : 6 000
5. Renault Scenic 3 : 5 400
6. Dacia Sandero : 4 952
7. Renault Twingo 2 : 4 942
8. Peugeot 308 : 4 900
9. Volkswagen Polo 4 : 4 800
10. Peugeot 3008 : 4 700
11. Citroën C4 Picasso : 4 600
12. Volkswagen Golf 6 : 3 500

Chce snad někdo Koreu ? :-!
Avatar - Parda71 (BMWfans)
27. 9. 2010 16:15
Re: Kde je Škoda?
Díky za čísla, klidně je tu dávej každý měsíc ;-) Čumím jako blázen na to 4. místo E klasy v Německu. To asi nějaká velká taxikářská firma obnovovala park či co, to je fakt úspěch.