Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropský trh v únoru 2010: Pořadí modelů, značek a zemí

Automobilový trh v Evropě posílil oproti únoru 2009 o zhruba 4 %, prodalo se znovu přes milion vozů, i když jen těsně.
Zpět na článek
25. 3. 2010 07:36
25. 3. 2010 07:53
25. 3. 2010 07:57
25. 3. 2010 09:21
25. 3. 2010 09:39
25. 3. 2010 09:42
25. 3. 2010 10:40
25. 3. 2010 11:09
25. 3. 2010 11:24
25. 3. 2010 09:43
26. 3. 2010 06:09
26. 3. 2010 10:11
25. 3. 2010 10:00
25. 3. 2010 10:15
26. 3. 2010 06:10
26. 3. 2010 12:01
26. 3. 2010 18:32
25. 3. 2010 07:39
26. 3. 2010 09:13
neregistrovaný "VaclavII"
25. 3. 2010 14:31
25. 3. 2010 18:55
25. 3. 2010 23:04
26. 3. 2010 12:36
25. 3. 2010 21:17
25. 3. 2010 23:01
26. 3. 2010 10:42
26. 3. 2010 12:07
26. 3. 2010 09:41
26. 3. 2010 10:46
25. 3. 2010 07:36
hm...
... a kde je Škoda?
V prvej desiatke po dva modely VW, Opel,Renault a Fiat, po jednom Ford a Peugeot...
V poradí značiek 5 Nemcov, celá francúzska trojka (ale na to, aké šmejdy vyrábajú, docea dobré, nie? >:-[] ), Fiat a jediný mimoeurópsky zástupca Toyota. No tá Škoda mi tam fakt chýba...
Rozbalit vlákno
16
25. 3. 2010 07:53
Re: hm...
V pr.....
Chtělo by to trochu soudnosti. Škoda se těžko bude dostávat do top 10 mezi zavedený značky, na to potřebuje mnohem víc času než +- 15 let.
Buď rád, že ti Frantík jezdí a o Škodu se nestarej ;-)
25. 3. 2010 07:57
Re: hm...
Trochu soudnosti, kde je volvo,saab,kia,hyundai,alfa,lanča,seat,d… Žebříčku budou vždy vévodit mainstreamy z lidnatých a bohatých zemí, a to Česko ani jedno není.
Avatar - white label
25. 3. 2010 09:39
Re: hm...
Ptáš se kde má VW (v první desítce) svou Škodu?
Pak se taky třeba klidně ptej, kde má Renault (v první desítce) svou Dacii...
25. 3. 2010 10:40
Re: hm...
No, takhle je to spravne... je jasne kdo plni jakou roli.To co plni Dacie u Renaultu, to plni Skoda u VW :yes:
Avatar - T613
25. 3. 2010 11:09
Re: hm...
ano, Superb 3,6 4x4 je toho jasným důkazem :yes:
25. 3. 2010 11:24
Re: hm...
Nezapominej clovece, ze Dacia ma letos taky 4x4 ;-) >:D :yes:
25. 3. 2010 09:43
Re: hm...
ty si ale provokatér hneď takto z rána ;-)
26. 3. 2010 06:09
Re: hm...
aApoň jeden, čo pochopil aj bez nápovedy... ;-) :yes:
25. 3. 2010 10:00
Re: hm...
Mně né, protože umím počítat. A nemám se škodovkou problém, byť bych si ji asi nekoupil. Ono když se nějakého modelu vyrobí víc než je produkce středně velké automobilky v Evropě (o světových měřítcích ani nemluvím), tak asi těžko bude svými čtyřmi nebo dokonce pěti řadami aut okupovat přední příčky v Evropě.

Jinak, jsou tam samá evropská auta, ty nevíš kde se dělají Toyoty prodávané v Evropě?
25. 3. 2010 10:15
Re: hm...
Tak tak. Škoda nemůže konkurovat automobilkám s tak velkým portfóliem nabízených modelů jako je VW nebo Renault a to hovoříme pouze o osobních automobilech. nicméně si myslím, že je to jen otázkou času. Škoda nemá výrobní kapacity na to aby mohla konkurovat VW, Fordu... atd, ale jak říkám je to jen otázka času.
26. 3. 2010 06:10
Re: hm...
Všetky? Aj ich vyvijajú Angličania?
26. 3. 2010 12:01
Re: hm...
Ne, Francouzi...Yaris se dělá přece v Sarkozyho království. Nebo císařství? Vývoj pro Evropu je snad v Německu (kde jinde), ale není kompletní, jako gřeba v případě Kii. Tady se přece jenom "modyfykuje" pro starou dobrou Evropu.
26. 3. 2010 18:32
Re: hm...
Je to nakoniec celkom fuk, nie...?
25. 3. 2010 07:39
Bravo FIAT
5. místo je skvělé a dva modely v první 10 taky super :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
25. 3. 2010 08:15
skvělý výsledek...
skvělý výsledek pro VW... je vidět, že i bez Německého šrotovného prodeje nijak zásadně neklesají. Naopak vzestup Francouzů a Italů je dán nynějším šrotovným...
Rozbalit vlákno
10
25. 3. 2010 08:27
Re: skvělý výsledek...
To je skvělá dedukce :-) Je jedno, jestli je podpora v Německu, nebo Andoře, hlavně, že se prodává.
25. 3. 2010 08:41
Re: skvělý výsledek...
je to jedno v celkových evropských prodejích, ale už to není jedno v prodejích jednotlivých značek. Nejvíc VW se prodá v Německu, naopak nejvíc Fiatů se prodá v Itálii a nejvíc Rendlíků a Pažoutů ve Francii. Proto jednotlivá šrotovná výrazně ovlivňují prodeje jednotlivých značek. VW ale prodává i bez podpory německého šrotovného a jako celý koncern si udržuje v Evropě podíl přes 20% na celkovém trhu. ;-)
25. 3. 2010 08:56
Re: skvělý výsledek...
VW je ze všech značek nejlépe rozprostřeno v celé Evropě, proto nejsou patrné tolik výkyvy při pobídkách. Fiat loni vylétl kvůli německému šrotovnému, teď se pase na domácí louce. Jeho problém je v tom, že pokud člověk vidí kladná čísla u Punta a Pandy a srovná s celkovým číslem růstu automobilky, je jasné, že ostatní řady zaznamenaly propad. Všudezdejší Ford je na tom v zásadě obdobně. I když se u něj i přes rozporuplnost vnímání Fiesty dá ještě předpokládat díky italskému šrotovnému růst Fiesty, tak Focus brzkým představením nástupce, ale prodejem až v příštím roce výrazně ztratí.
25. 3. 2010 09:45
Re: skvělý výsledek...
jestli ono to nebude tím, že v rámci šrotovného třeba v Itálii se taky prodávají VW ;-)
25. 3. 2010 09:48
Re: skvělý výsledek...
Pokud se nepletu tak Golf se v Itálii prodává lépe jak Bravo. Pokusím se dohledat nějaké čísla. Jinak dobrý postřeh :yes:
25. 3. 2010 09:53
Re: skvělý výsledek...
ano, v poslední době je to holt tak. Byly tady nějaké statistiky z loňska a tam bylo Bravo tuším až třetí v rámci třídy, přeskočil ho i Focus.

Kde vlastně ještě úřaduje šrotovné? U talošů ano, žabáci už skončili ne?

Jinak zajímavá jsou čísla podle zemí. Nevím kde přesně šaškovali se šrotovným, ale některé země (hlavně menší) vykazují relativně stabilní čísla meziročně, někde jsou ty výkyvy naopak obrovské (Reich propad, Francie naopak výrazný růst)
25. 3. 2010 09:56
Re: skvělý výsledek...
U žabáků mají pořád eko příspěvek. V případě, že koupíš nový vůz s splňující určitou emisní normu dostaneš myslím 500 €.
25. 3. 2010 10:21
Re: skvělý výsledek...
ale to už měli i před šrotovným ne?
25. 3. 2010 10:25
Re: skvělý výsledek...
myslím že ano
Avatar - white label
25. 3. 2010 10:28
Re: skvělý výsledek...
To ani moc hledat nemusíš, je to tak... ;-)
Avatar - strýček BOB
25. 3. 2010 08:55
Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
Korejci začínají sklízet plody své kvalitní práce. Jejich moderní vozy jdou na dračku a tato tabulka je toho důkazem. V malých vozech kraluje Rio a i20, v nižší střední Ceed a i30, střední třída se otřásá v záladech před nájezdem dua Magentis a i40, malé MPV ovládá bezpečná Venga a nakonec evropské SUV deklasuje duo Sorento - i35. Smekám čepici a tleskám...
Rozbalit vlákno
39
25. 3. 2010 08:58
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
To, že nejsou v TOP10 neznamená, že nerostou. Samozřejmě, že ano a na něčí úkor...
25. 3. 2010 09:25
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
Zbytečná ironie! Korejci opravdu začínají sklízet plody své kvalitní práce. Co takovej malej flashback deset let zpátky? Kvalitou jsou tyto auta již plně srovnatelná s evropskou produkcí. Rio a Accent jsou orientované na chudší trhy a po propadu cen kdy za stejnou cenu můžeš mít subkompakt nebo i vůz nižší střední třídy evropského původu se stávají tyto vozy špatně prodejným zbožím.
25. 3. 2010 09:54
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
Holt tady máme některé jedince, kteří svoje zbožná přání a myšlenky vydávají za fakta. A není to jenom špageta wolff, na jehož povyk se až neskutečně těším. Já osobně proti Korejcům nic nemám, dokonce si nemyslím, že by jejich auta byla horší než francouzsko-italská konkurence. Portfolio Hyundae třeba v porovnání s Fiatem je daleko širší a KIA je podle toho, co vyrábí typická evropská automobilka. Navíc, je mi podstatně milejší korejský výrobek, jehož 80% pochází z Evropy než "auta" dovážená třeba s Číny. Shodou okolností si myslím, že ti převážně evropští Korejci mají jako cílovou skupinu právě Francouze a Italy (samozřejmně ne Ferrari :-) a dříve nebo později se tato tendence začne projevovat. Nezdá se mi totiž, že image Renaultu nebo Fiatu je lepší, než image Hyundaie nebo Kii. Jist si už nejsem třeba u Opla nebo škodovky, nicméně na volkswagena z tohoto hlediska Korejci zalíceno nemají. Kupec Golfa si i30 nekoupí. Kupec Megana, bude-li se řídit rozumem ano. Strýčk BOB má problém s Korejci, Áda s Renaultem, ale to je holt takovej místní folklór.
25. 3. 2010 10:08
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
Musím říct, že z vlastní zkušenosti bych bral i20 víc jak Clio (a to jsem velkej fanda Renaultu)Já už tyto korejce považuju za typické reprezentanty evropského mainstreamu. Bezpečnost těchto aut už je na vysoké úrovni, motory jsou také výborné a design už je stavěný pro oko evropana. U toho Megana bych si nebyl tak jistej, ale tato volba už je jen o osobních prioritách každého kupce a i design zde bude hrát svoji roli.
26. 3. 2010 06:18
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
Vidíš, tak ja zas možno radšej to Clio, interiér mi príde o kus príjemnejší, podobne ako podvozok, ten v i20 mi príde trochu pritvrdý, podobne ako jeho sedadlá. Ale ako píšeš, je to na osobnom zvážení, Kórejci sa proste dotiahli na európsky stred, a tam minimálne zostanú. Hoci skôr mám tušáka, že KIA by chcela ísť aj ďalej (a na muške má práve VW) a pozíciu strednopoliara prenechať Hyundaiu.
26. 3. 2010 10:14
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
to by ale poprelo celú doterajšiu stratégiu Hyundai/Kia. Na druhú stranu je pravda, že povedomie a image oboch je zatial +/- na rovnako.
Avatar - iudex
26. 3. 2010 12:50
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
Ty co más nocnú, ked píses o stvrt na sedem ráno? :-O :-)
26. 3. 2010 18:34
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
Ja chodím do práce ráno, Ty pred obedom? :-)
Avatar - iudex
27. 3. 2010 15:57
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
No, kedze mna nikto do práce nenahána, niekedy aj áno... ;-)
26. 3. 2010 12:06
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
jednoznačnej souhlas
25. 3. 2010 10:15
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
Komentuješ chování evropských zákazníků z pohledu Čecha a to je trochu problém. V Evropě naopak vedle Korejců můžeš pověstí a cenou stavět třeba Škodovku. Klasické značky jako VW, Ford, Renault, Peugeot mají image a cenu v podstatě stejnou.
25. 3. 2010 10:24
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
tak tak, jedna věc je image v ČR, druhá třeba v Reichu nebo žabákově :-!
25. 3. 2010 10:43
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
Opatrně opatrně... hádej kde má největší prodeje Dacia? >:D
25. 3. 2010 10:52
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
snad nechceš porovnávat image Dacie, tradiční evropské značky, historicky, kvalitativně i dizajnově pevně ukotvené v odkazu evropského automobilizmu s nějakým přivandrovalci z východu! :-! >:-[]

Tipnul bych, že nejvíc jede Dacia buď v Reichu nebo u žabáků
25. 3. 2010 10:56
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
>:D >:D >:D
Těsně vedle v Deutschlandu ;-)
25. 3. 2010 11:37
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
btw, jak je Dacia brandovaná v Německu? Moc ji sice nesleduju, ale vím, že v řadě teritorií má nalepené logo Renaultu.
25. 3. 2010 11:49
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
V Evropě je jako Dacia, v Rusku Renault to platí i pro Jižní Ameriku. V Mexiku se Logan prodává pod Nissanem a v Indii jako Mahindra >:D celkem guláš
25. 3. 2010 12:36
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
Hm. já viděl Logan na své vlastní oko prodávat ve Francii jako Renault, proto mě to napadlo. Díky :-)
26. 3. 2010 10:47
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
víš to jistě? [odkaz]
26. 3. 2010 14:38
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
Vím, na tohle vlastní oko (o)jsem ho viděl, ale je to asi 2-3 roky, nevím, jak to mají dnes.
26. 3. 2010 12:21
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
Vycházím z určitých, ale zdůrazňuji subjektivních osobních zkušeností ve Švýcarsku, Finsku, Rakousku a Německu. A k tomu Německu - je to druhá nejlidnatější země Evropy a měřítka jsou zde kraj od kraje velice rozdílná. Mezi Bavorskem, Porýním a třeba Pomořany je setsakra rozdíl. Pro většinu Čechů je naopak cena zásadní, komické je, když chtějí "image" a zároveň za babku. Čech si radši koupí holobyt ve větším provedení, nebo "značku" v základní verzi, než třeba lépe vybavené a menší auto, o kterém se "domnívá", že je prestižnější. Zrovna pro Němce je dneska škodovka už přece jenom něco víc, než korejec nebo ital (myslím hlavně Fiat), pozoruhodné je, že francouze hodnotí výš a to včetně Renaultu. Sranda je, jak třeba Italové touží po německých autech. Manažer bez Audi, BMW nebo Mercedesa je švorcák, Golf platí za něco podstatně lepšího než třba Bravo.... Před mnoha lety jsme byl coby vlastník čerstvé AR 156 konfrontován s jedním italským dodavatelem (současně spoluvlastníkem firmy), který měl samozřejmně pětkového bavoráka a ten nemohl pochopit, proč jsme si koupil AR 156, když bych za stejné prachy dostal Golfa (což sice nebyla tak docela pravda), ale on to tak podal.
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
A ty máš problém sám se sebou.
Ještě mi dej přednášku kromně o image o tom, kde se vyrábí nekvalitní a kde kvalitní auta, trochu něco o preciznosti a kšuntu.
Doporučuji znovuzrozenou dělnickou stranu, tam se chytneš!!!
26. 3. 2010 12:22
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
Dej si mokrej hadr na hlavu, nevíš co blábolíš a když nevíš, tak si svoje přihlouplý reakce nech pro sebe.
25. 3. 2010 10:52
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
Lepe bych to nenapsal... :yes: :yes: :yes: jen k tomu mistnimu folkloru bych s chuti par jadrnych slov pridal... nastesti jsem si uvedomil, ze kazdy uhoz do klavesnace na toto tema je pro me ztratou casu :-!
25. 3. 2010 09:49
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
dnes začínáš nějak brzy ;-)

vidím, že svojí tvrdou a vytrvalou prací se snažíš probojovat na medailové pozici místních "expertů" :-!
25. 3. 2010 10:47
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
Hele xenofobe, tohle je Evropsky trh, kam se snazi Asiati dostat, to je jako by se tu jine individuum (tobe podobne) vysmivalo nektere Evropske znacce za jeji uspech na trhu Asijskem ci Americkem.
25. 3. 2010 11:32
Re: Korejci to myslí s útokem na Evropu vážně
To je milá a popravdě nečekaná pochvala, Bobe, lepšíš se ;-) Bohužel jsi ale kladné hodnocení přehnal. Kia ani Hyundai samozřejmě nekralují evropským žebříčkům, na to je příliš brzo a kdoví, jestli to vůbec někdy nastane. V Evropě totiž z historických důvodů převládají evropské značky a je to tak správně, jinak bychom tu všichni za chvíli chodili v mastných džínách žebrat před Evropský parlament o zbytky ze závodky.

Taková Kia reálně přišla do Evropy teprve před pár lety a někdy kolem roku 2005 prožila i s Hyundaiem asi dva roky stagnace až poklesu prodejů, proto se v poslední době pořádně chytili za nos a začali koncentrovaněji makat na vylepšení portfolia a kvality plus snížení nákladů přestěhováním výrobních kapacit přímo do prostoru EU. V únoru prodala Kia v Evropě 24.992 jednotek, což znamená nárůst 34,4% proti únoru 2009, přitom globálně za únor rostla o 39.5%. A tak asi budou v European Sales Kie svým skromným způsobem spokojení.
25. 3. 2010 12:42
Re: Mercedes asi krachuje, však ....
Nie je v rebríčku ...
25. 3. 2010 12:57
Re: Mercedes asi krachuje, však ....
plody své "kvalitní práce" jsou v tom, že z upadajícího podílu 3,7% na evropském trhu to nyní díky velkým investicím a dumpingu dotáhli na 4,2% podílu na Evropském trhu, za cenu postavení fabrik tady a v SR. Nevím jak to vidíš ty, ale já to na nějáký zázrak nevidím. Netřeba se zatím bavit o nějáké ziskovosti Evropské divize. Např. plán Nošovic na 220 tisíc aut za minulý rok nějak nevyšel, reál byl lehce nad polovinou, takže nyní to jejich podnikání jde celkem do záporu nemluvě o tom, že současné nejprodávanější modely maj prodejně už nejlepší za sebou. ;-)
25. 3. 2010 15:24
Re: Mercedes asi krachuje, však ....
vy dva jste se tak dlouho hledali, až jste se našli

Akorát že v tom fanatickém antikoreanizmu někdy kvůli lesu nevidíte strom - jeden se koreji vysmívá a druhý ho ještě peskuju >:D >:D >:D
26. 3. 2010 06:21
Re: Mercedes asi krachuje, však ....
Vrana k vrane sadá...
Problém je medziiným v tom, že keď sa dajú dohromady dvaja s IQ 70, nebudú mať spolu IQ 140... >:-[]
26. 3. 2010 10:25
Re: Mercedes asi krachuje, však ....
>:-[] :yes:
26. 3. 2010 12:04
Re: Mercedes asi krachuje, však ....
:yes:
25. 3. 2010 17:27
Re: Mercedes asi krachuje, však ....
Vždycky mě fascinuje, jak lze tutéž věc použít jako zdůvodnění opačných názorů. O ziskovosti evropské divize asi opravdu nebudeme mluvit, pokud se jí započítávají k tíži obě investice - Nošovice i Žilina. Ovšem díky tomu, že celkově Hyundai a Kia jako jedna z mála v době krize průběžně navyšuje prodeje a hospodaří se ziskem, má zatížení rozpočtu investicí parametry chování zdravé společnosti, ne nějaký úpadek. O žádném podnikání do záporu jdoucím žádný analytik odvětví nemluví, naopak. Pokud jde o současné v Evropě prodávané modely a ty, co ještě letos dorazí, mají naopak prodejně spíš teprve život před sebou (Venga, ix35, nové Sorento a Sportage, později v roce MPV od Hyundaie), nebo jsou někde uprostřed (cee'd, i30, i20, Rio) a výrobce je samozřejmě bude napřed hledět vytěžit, než je za 2-3 roky nahradí. V Evropě podle statistik ACEA prodává skupina HKA řádově 50.000 aut měsíčně (asi 4% trhu), s trvale růstovou tendencí. Řadí se tím velikostně do kategorie skupiny BMW, Daimler a relativně na dohled Toyoty-Lexu (5,2%). V dáli na obzoru je mírně tušitelné GM, které má prodeje pod 90.000 (7,2%). Ostatní japonské značky předstihuje HKA všechny, většinu z nich Hyundai a Kia i každá zvlášť. A tak zůstávají vpředu jen opravdu velcí tradiční evropští hráči - skupina VW, PSA, Renault, Fiat, Ford. To by bylo smutné, aby je Korejci složili na domácím dvorku. A tak bych nemluvil o útoku na Evropu, ale o vydupání si svého místa v Evropě - HKA má mnoho dobrých důvodů pečlivě sledovat a analyzovat evropské výsledky Toyoty a používat je jako měřítko zdravého rozumu. Kdyby obří Toyota byla schopná Evropu pohltit, s radostí by to udělala a nespokojila by se s nějakými 5%, když VW má skoro 20% ... Hlavní bitva o přežití automobilek se dnes stejně odehrává v Číně, Indii, další Asii a taky v Brazílii, ne v EU zahrádce.
26. 3. 2010 10:27
Re: Mercedes asi krachuje, však ....
hezky to píšeš, číselka, fakta, žádné růžové ani černobílé brýle :yes: ;-)
26. 3. 2010 14:44
Re: Mercedes asi krachuje, však ....
:-)
25. 3. 2010 13:59
Re: Mercedes asi krachuje, však ....
já na korejcích obdivuju tu dravost, rychlost, během pár let dokázali nabídnout auta, která se minimálně vyrovnají produkci evropských "zavedených" automobilek, do 20 let koupí BMW anebo MB
26. 3. 2010 06:25
Re: Mercedes asi krachuje, však ....
Ja registrujem ich snahu asi od roku 1989, keď k nám prišli prvé autá Daewoo Racer, čo bol prerobený Opel Kadett, potom Espero, ktoré využívalo technický základ Ascony. Už to neboli zlé autá. Potom k nám prišiel, myslím, Hyundai Pony, a že to už nebola žiadna novinka, skoro rovesník Golfa, na svete bol od roku 74. Prešlo 20 rokov a Kórejci sa doťahujú na špicu Európy. Tak rýchle nepostupovali ani Japonci.
26. 3. 2010 10:33
Re: Mercedes asi krachuje, však ....
ano, podobne postupujú aj v iných odvetviach. Oni sú neskutočne učenliví, cieľavedomí a pracovití. Začnú treba licenciami starších modelov z džapanu, potom prejdú k vlastným pokusom, kde si otestujú cestu, vychytajú muchy a potom už útočia na tvrdo.
25. 3. 2010 13:41
Přece zcela logické..
"V pořadí modelů přeskočil překvapivě Fiat Punto Volkswagen Polo. Punto se zlepšilo o více než 40%".

Co je na tom proboha překvapivého a divného, je to důsledek zájmu lidí, který vychází z nabídky těchto modelů a Fiat je skutečně o málo lepší, ať už designem, ale hlavně prostorností a přívětivostí interiéru.
Takže :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
25. 3. 2010 16:46
Re: Přece zcela logické..
A proč se to Punto neprodávalo už dřív? Důvod bude jednoduchý... ani design, ani technika, ale šrotovné v Itálii.
26. 3. 2010 06:27
Re: Přece zcela logické..
Možno máš pravdu. Ale mne sa v tejto diskusii najviac páči to, že keď sa dobre predáva VW, je to zásluhou toho, že sú to dobré a kvalitné autá. Ak sa dobre predáva Fiat alebo francúzske vozy, je to kvôli šrotovnému a ekologickému bonusu vo Francúzsku... >:D
Avatar - Emel
26. 3. 2010 12:04
Re: Přece zcela logické..
No, já VW nic zadarmo nedaruju... neboj ;-)
26. 3. 2010 18:36
Re: Přece zcela logické..
Ja som to tiež nemyslel na Teba ... ;-)
26. 3. 2010 12:29
Re: Přece zcela logické..
Tak to bylo úplně přesný. :yes: >:D
neregistrovaný "VaclavII"
26. 3. 2010 09:13
Re: Přece zcela logické..
To je velmi přehnané, protože to šrotovné pomohlo i VW, nebo myslíš, že Itálie dává srotovné jen Italským autům?
26. 3. 2010 18:38
Re: Přece zcela logické..
Rusi majú šrotovné len pre seba - nová Lada 2105 tam stojí asi 3000,-€, šrotovné je približne tisícka. Takej cene nemôže konkurovať prakticky nikto, suma-sumárum v rámci šrotovného sa vpodstate vypredávaju sklady automobilky Lada. Počet ostatnýcj za šrotovné sa dá možno spočítať na prstoch jednej ruky...
25. 3. 2010 14:31
To je teda gól
V Lucembursku s počtem obyvatel cca 500.000 se prodalo o 35% více aut než v desetimilionovém (tj. 20x větším) Maďarsku.
Lucembursko :yes: >:D
Rozbalit vlákno
6
25. 3. 2010 16:17
Re: To je teda gól
No já bych spekuloval, že lucemburský telefonní seznam napoví, že tam nesídlí žádní chudobní pojídači leča z puszty, ale především euroúřednictvo, které má přímo za profesionální povinnost kupovat (evropské) vozy a hlavně je často obměňovat. No a taky nějaké ty šikovné firmy...
26. 3. 2010 10:36
Re: To je teda gól
>:D pojídači leča z puszty :yes: :yes: >:D
Avatar - iudex
26. 3. 2010 11:12
Re: To je teda gól
Ty ale také dobré leco...hmmm, zacínam byt hladný... :-)
26. 3. 2010 13:29
Re: To je teda gól
dobré lečo z čerstvej zeleniny, do toho trošku párkov prípadne špekačku, fajnový biely chlieb a Supersport je hneď v kastrole >:-[]
Avatar - iudex
26. 3. 2010 14:33
Re: To je teda gól
Párky? Ty barbar! To jedine dobrú klobásu!!! >:D
26. 3. 2010 18:39
Re: To je teda gól
V Maďarsku? Jedine hálaszlé, magyar gulász a cszeresz pálinku. ;-)
25. 3. 2010 18:55
AUTO ABSOLUT
Tabulka prodejů, tabulka pravdy. Zde a právě zde se odráží síla Golfu. Široko daleko žádný třídní konkurent. Jen až na předposlením místě vystrašený mégane. Bojí se Astry. Oprávněně, do tří měsíců ho přeskočí. GOLF je prostě eso.

P.S. Co tabulku modelů příště obohatit o Octavii a Fabii? Myslím, že zde není nikdo (s mozkem) koho by to nezajímalo, a kdo Škodě nedrží palce.

BRAVWO GOLF :yes: A že mu to na silnici sluší, co? Čím dál tím více.
Rozbalit vlákno
4
Re: AUTO ABSOLUT
Čím dál méně.
Okoukaný byl momentem, jakmile vyjel 1 kousek na světlo boží.
Jinak propočtama mi vychází( myšleno celkovým prodejem v té či jiné zemi a absolutní číslo každého modelu) že megane, není-li na úrovní golfu, je v těsném závěsu.
25. 3. 2010 23:04
Re: AUTO ABSOLUT
Golfu se prodává skoro jednou tolik co mégana. V závěsu za golfem je Fiesta, což je ovšem auto o třídu nížeji.

Zítra se běž seznámit s G 6, na tohle auto (ani designem) nemá nikdo ve třídě.
Re: AUTO ABSOLUT
Tvá tvrzení jsou falešná. Nevadí. Do betla ale s tebou nejdu. Dávám ti pár let. Pak s protaženými ústy budeš slintat.
PS: Hale bod G neexistuje, takže ani G6 není nic. Leda že by jsi hrál lodě. >:D
26. 3. 2010 12:36
Re: AUTO ABSOLUT
Bohužel je to jen klišé, a prodeje jsou jaksi ze setrvačnosti, samozřejmě kromě německa, tam je to skoro nemoc, tj. ten nacionalismus ohledně vlastních značek.
Ale popravdě řečeno, když potkávám nebo předjíždím G6 kolikrát si vůbec nevšimnu, že se jedná o tento model, ničím nezaujme, oproti např. Mitu, které tě doslova rozpálí svým designem, hned máš lepší náladu.
Tohle samozřejmě platí pro lidi, kteří designem žijí a hlavně: vyznají se v něm. ;-)
Avatar - Emel
25. 3. 2010 21:17
Vivat France
Při pohledu na růsty a poklesy je to tentokrát jednoduché... vivat France.
Rozbalit vlákno
7
25. 3. 2010 23:01
Re: Vivat France
Kup si auto, Emele. Kup si toho, kterého si kupuje největší skupina lidí v Evropě. Uvidíš, že jim dáš za pravdu. Nebo si kup toho, koho si kupuje devátá nejpočetnější skupina v Evropě. Dáš zase za pravdu mně... ;-)
26. 3. 2010 06:30
Re: Vivat France
Je ľahké fandiť najúspešnejšiemu, teda obchodne najúspešnejšiemu. Len neviem, ako by si obstál v prípade inej značky. ;-)
Re: Vivat France
Neboj Klaudie, včas se korouhvička otočí.
26. 3. 2010 18:40
Re: Vivat France
Neotočí, GTI je dávno na lopatkách, e ešte si pritom vrní, jak sa mu dobre leží... >:-[]
Re: Vivat France
Já raději celozrnný rohlík, než za 90 hal. Ale jestli je celozrno na 9 místě v prodejnosti....
To víš, tělo netloustne...
26. 3. 2010 10:42
Re: Vivat France
největší skupina německy mluvících lidí v Evropě ;-)
Avatar - Emel
26. 3. 2010 12:07
Re: Vivat France
Golf není moje oblast zájmu, možná v kombíku.. ale tam když už bych zatoužil po koncernové technice, vzal bych Octavii. Mou úvahu ale znáš... raděj než Golfa za stejné peníze Lagunu.
Avatar - iudex
26. 3. 2010 09:41
DIZAJN FIESTY
Bez snahy o povysovanie nad jej ostatných súperov poukazujem na fakt, ze dizajn Fiesty, na tomto fóre tolko kritizovaný ako prvoplánový, nevkusný, rýchlo opozeratelný a pod. sa Európanom ocividne páci, a to az tak, ze medzirocne jeho predaje rastú a necháva za sebou vsetkých triednych konkurentov. Takze Ford pri cielení na európsky vkus az tak neminul...
Rozbalit vlákno
4
26. 3. 2010 10:04
Re: DIZAJN FIESTY
Ford se do evropského vkusu trefil. To ale nic nemění na tom, že design Fiesty je prvoplánový, nevkusný, rýchlo opozeratelný a pod. >:D
Avatar - iudex
26. 3. 2010 10:26
Re: DIZAJN FIESTY
Ano, teda aj vkus Európanov je prvoplánový, nevkusný atd... ;-) Rozmýslam len, ci je tento záver prenositelný i na ostatné miesta v rebrícku, alebo je to viazané výhradne na Ford a vsetky ostatné autá v rebrícku sú prejavom opaku... >:-[]
26. 3. 2010 10:46
Re: DIZAJN FIESTY
to máš ťažké - dizajn Golfu je príliž konzervatívny, nudný, bez nápadu, a predsa "skončí" furt na prvom mieste.

Fiesta je prvoplánová, nevkusná, rýchlo opozeraná, ani plasty nechutia ako majú a aj tak predá skoro tolko ako Guru a suverénné vedie svoju triedu.

Asi proste každá kasta potrebuje niečo iné >:-[]
26. 3. 2010 12:14
Re: DIZAJN FIESTY
Ne, jen jsem to trochu zlehčil. Fiesta je autíčko pro holky a těm taky hadry nevydrží víc než jednu sezónu. Fiesta se přesně trefila do jejich vkusu a to je jen dobře. Jak pro holky, tak pro Ford.