To je typ čecha, co sousedovi ze závisti/ z nenávisti objede auto pětikorunou nebo posprejuje novej barák. Mě víc udivuje, že se stále najdou ubožáci, kterým se to líbí.
Co je na tvém původním příspěvku ("Modla na chvostu?") fandovského???
Na fandění není špatného nic, ovšem antifandění ve tvém "stylu" je nekonečně ubohé.
A nejhorší na tom je, že ty vlastně ani nevíš (jak ses právě přiznal), co je na tom ubohého...
Co je na tvém původním příspěvku ("Modla na chvostu?") fandovského???
Na fandění není špatného nic, ovšem antifandění ve tvém "stylu" je nekonečně ubohé.
A nejhorší na tom je, že ty ani nevíš (jak ses právě přiznal), co je na tom ubohého...
V Británii byl březen, což je každý rok prodejní superměsíc. Vždy se prodá stejný počet aut jako za jiné dva měsíce dohromady Nejvíce na tom vydělají britské značky Ford, Opel a Nissan. Získají měsíční náskok, který pak postupně ztratí. To je hlavní důvod, proč byl v Březnu Ford tak blízko VW. Další měsíc bude mít Ford opět poloviční prodeje.
Nema niekto z vas statistiku predaja aut za 2017 v Rusku? Celkom by ma to zaujimalo. Viem, ze automobilovy trh sa v Rusku vzpamätal z najhorsieho a ak sa nemylim, tak ma po dlhsej dobe narast predaja ale nikde nemozem ziskat presne udaje o predajoch za 2017.
Inac som netusil, ze v poslednom case v Rusku investuju do automobiloveho priemyslu i mnohe ceske firmy [odkaz]
Lada rostla i v EU, prodala v březnu 504 ks aut (v reálu to může být dalkeo víc, údaje sou nepřesné viz 0 v tabulkách pro Chevrolet atd), zejména šlape v Madarsku kde za čtvrt roku prodali už přes 1000 ks aut
Tak je určitě lepší vozit si zadek v Mazdě a Volvu, než ve Škodě, tak jsou halt v Evropě dražší a tím i nedostupnější, než škoda.
Já jen nechápu, kde ten "růst" bude nakonec jezdit, o tom, že by přibývaly podobným tempem silnice nevím....a města už nyní připomínají prodejní sklady automobilek.