Diskuse

Expanze Lady? Zveřejňuje české ceníky Kaliny, Granty i Vesty!

17.1.2017

Pozici nejlevnější značky na českém trhu léta úspěšně drží Dacia, která se však dočká staronového konkurenta. Větší roli by u nás opět ráda hrála i ruská Lada.

 

  • 30 Reagovat !

    foto MDK

    MDK 17.01.  18:01

    .....

    Chtěl jsem napsat něco hnusného, ale pak kouknu na tu fotku a nevypdá to zas tak špatně, nic pro mě, ale je to celkem hezké (alespoň na fotce) a docela levné.
    • 20 Reagovat !

      foto Bazalt

      Bazalt 17.01.  20:10

      « Re: .....

      Chtěl jsem napsat něco hezkého, ale pak jsem se podíval na tu fotku..... :-)
      Ba ne, až na ty prapodivné prolisy je to dobrý.
  • 00 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 17.01.  18:02

    Zaujímavé

    Nejvíce mě zaujala Kalina f kombíku a Granta liftback. Za ty peníze skoro bezkonkurenční auta. Jen škoda, že zřejmě bez výbavy...Otázkou je, jak moc je na nich ta cena vidět, toho bych se hodně obával.
    • 10 Reagovat !

      foto gargamel1

      gargamel1 17.01.  18:15

      « Re: Zaujímavé

      Tu sú slovenské cenníky
      [odkaz]
      [odkaz]
      [odkaz]
      [odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto KubikCv

      KubikCv 17.01.  20:34

      « Re: Zaujímavé

      tak většinou byla jedna dvě verze výbav. A základ el.okna,centrál s DO..mlhovky,alu + klima manuál. Když k tomu připočtu jednoduchou atmosféru tak je to docela slušný...obzvlášť teď když Logan šel do litrovýho tříválce. A 1.6 16v má konkurenci v podobně stavěnejch autech P 301/ Citroen C-Elysée.
      Interiér nejen tady z renderů ale i z videí vypadá na "rusáka" docela pohledně a příjemně. Horší to ovšem bude se servisní sítí...jezdit na garančky a servis až do Sadský.... V ČR prostě chybí odpovídající prodejní a servisní síť....v Německu je to o něčem jiným překvapivě
      • 20 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 17.01.  21:47

        « Re: Zaujímavé

        Pro zajímavost v Německu se prodalo loni 1 109 ks Nivy a 569 ks Granty. dále pak 8 modelů neurčeno, zřejmě Kalina, což mě překvapuje že tak málo, protože na Mobile.de je jich v inzerci hafo.
        • 04 Reagovat !

          foto topten

          topten 17.01.  22:03

          « Re: Re: Zaujímavé

          a krome ty necely dvoutisícofky novodobych zigulu se prodalo uz jen něco přes 3 mega aut ostatních znacek >:D
          • 10 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 17.01.  22:07

            « Re: Re: Re: Zaujímavé

            Jojo, třeba 300 Camar, 300 Corvett, 300 Cadillaců atd >:D

            Co by neprodalo
            • 13 Reagovat !

              foto topten

              topten 17.01.  22:12

              « Re: Re: Re: Re: Zaujímavé

              ... coz jsou podle tebe srovnatelny auta, hahaha.

              zkus ten sovetskyj samochod porovnat s odpovídajícím autem
              no, nic moc me nenapada, snad jedine ta dacije
              • 20 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 17.01.  22:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavé

                A tenhle samochod s V8 a 4x4 bys porovnal s čím? Určitě s Felicí, vid :o)))
                [odkaz]
                • 02 Reagovat !

                  foto topten

                  topten 17.01.  22:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavé

                  ano, byly doby, kdy felda byla vrcholem skodovacky techniky.
                  to uz davno neplati.

                  volha mela mozna nejakej vrcho v podobe v8 4x4, jen by me zajímalo, kolim se toho vyrobilo.
                  jediny co me zaujalo, tak ta drevena sajtrpaka, jinak všude hnusnej plast.
                  a sedacky, za bych se do nich bal sednout, abych nechytil nejakou zlou nemoc ...
                  • 10 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 17.01.  22:47

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavé

                    3105 se vyrobilo 55 ks v letech 92-96. Měla to být náhrada za M-14 Čajku, kterou Gorbi utnul. V8 3,4 L, 5,8 m délka, zrychlení za 11 sekund.

                    3111 se vyrobilo přes 500 kusů, motory 2,3 a 2,5 ZMZ a 3,4 Toyota V6

                    Siberu se vyrobilo 9000 ks
                    • 10 Reagovat !

                      foto topten

                      topten 17.01.  22:52

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavé

                      fakt obdivuju tvoje informace
                      myslim, ze v tomhle na tebe tady nikdo nema
                      • 10 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 17.01.  23:00

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavé

                        Já se o ty auta vedle těch amerik zajímam několik let a speciálně čajky a ZILy sou to co mě zajímá. Tohle se musí líbit každýmu kdo má rád ameriky, pokud se dokáže oprostit od toho že je to ruský (což někdo nedokáže, jeho boj)

                        [odkaz]

                        Ten interiér je špička.
                        • 10 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 18.01.  07:53

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavé

                          Tvé informace o ruských autech jsou jistě obdivuhodné, ale že tvé argumenty v roce 2017 jsou více než 20 let staré auta vs 20 staré Felicie... to už trochu kulhá nemyslíš? Neříkám, že Vesta je špatné auto a na poměr té bídy je to trochu lepší i vzhledově, ale dnes proti Evropské konkurenci prostě ztrácí brutálně a za bratru 280 tisíc máš už skoro plnohodnotnou nižší střední mainstreamovou.... To snad už každý radši veme korejce, francouze, nebo Dacii (která za tuhle cenu defakto nabídne třeba povedeného Dustera).

                          • 10 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 18.01.  09:00

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavé

                            Kdo chce sedan/kombi nižší střední asi nebude přemýšlet o Dusteru.

                            Vesta je konurecí aut jako Peugoet 301 nebo Rapid. Na auta z ruska jaksi platí clo, pokud Vám to neušlo a taky se za něco musí nakoupit diagnostika atd.
                            • 10 Reagovat !

                              foto Ozzman

                              Ozzman 18.01.  09:44

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavé

                              Ale notak, Vesta a vůbec Lada se pohybuje na hranici nejnižších možných cen nového auta, které můžeš koupit a není to segment mini. Kdo dá dohromady necelých 300 tisíc a chce nové auto, bude hledat asi to nejlepší, co za své peníze dostane. Pokud mu stačí Bsegmentový hatch, má velký výběr, ale pokud chce rodinné auto (Což sedan do jisté míry suplovat může), bude hledat nejlepší poměr value/money. Tam už pak kalkuluješ jinak a vážíš, jestli sedan, nebo za ty peníze třeba Duster, či kombik B segmentu...a je jedno, že tato auta ve srovnávacím testu málokdy postaví někdo proti sobě...

                              Konkurence v podobě Lady má pak velmi těžkou pozici z pohledu Lowendového vnímání automobilky, slabé techniky vs zavedení konkurenti..
                          • 11 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 18.01.  09:51

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavé

                            No - Lada není výrobce prémiových vozů, pokud vám to neušlo. Lada dělá levná auta pro široké masy. Roli prémiových výrobců plnil GAZ a ZIL, ale jeden nechal stát zoufale zastaraat a pak v jeho areálu postavil baráky a druhej po privatizaci zkousil několik pokusů a když to nikdo nekupoval, vykašlal se na to.

                            Pokud čekáte od Lady auto typu Superba, tak se prostě nedočkáte.
                            • 10 Reagovat !

                              foto MOJE-JMENO

                              MOJE JMÉNO 18.01.  10:15

                              « Marný boj o místo na trhu..

                              Bez vybudované dealerské sítě to navíc budou mít velmi těžké - zejména proti zavedené Dacii. Osobně bych se bál "ruské" kvality, výskytu koroze, dostupnostiND a hlavně toho, zda-li to vůbec za pár let ode mne vůbec někdo koupí. Když už levné, tak bych zůstal u zavedené Dacie.
                              • 00 Reagovat !

                                foto Barrichello

                                Barrichello 18.01.  11:00

                                « Re: Marný boj o místo na trhu..

                                díly nejsou problém, ty jeidné umí dovéz i CS Auto Lada, ostatně poslední auto co sem CS dovezla bylo 5 Grant (vedle Nivy).
                                Samozřejmě pak ty díly umí i všichni delaři sítě Lada + neofiko jako Remoraid či AMC Radíkovice co vozí Nivy a Uazy a Kamazy.

                            • 10 Reagovat !

                              foto Ozzman

                              Ozzman 18.01.  10:32

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavé

                              Já vůbec nemluvím o prémii, natožpak o autě velikosti superbu, ale o tom, že za cenu, za jakou se nabízí, to je v dnešní konkurenci hodně těžce prodejné auto. A že Gaz a Zil vyráběl.... to je mi celkem v roce 2017 k ničemu ne? >:D
  • 40 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 17.01.  18:05

    Slušná nabídka

    Dealerovi Lady ze Sadské samozřejmě patří obdiv a dík, ovšem to, že je nucen k takovým akcím jen dokládá naprostou neschopnost českého zastupení této značky. Jinak ceny slušné, ale té Grantě bude hodně konkurovat Fiat Tipo za 280 000 vč. klimatizace a další potřebné výbavy. :-!
    • 21 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 18.01.  07:58

      « Re: Slušná nabídka

      Nezlob se na mne, ale racionálně Lada nemůže konkurovat ničemu za tyhle ceny. Slabý motor, byť pro někoho pozitivní bez turba. Možná mám předsudky, ale pověst nekvalitní karoserie (rez) a gumového řízení to moc nevylepší. Za polovic to chápu, ale TIPO se snaží útočit na mainstream, za tyhle peníze se dá sehnat už i Rapid, nebo francouzské dvojčata 308/Elyese, kdo by dal přednost Ladě?
  • 21 Reagovat !

    foto Bristol

    Bristol 17.01.  18:18

    Kalina cross

    ta Kalina cross nevypadá vůbec zle... sice nejsem cílová skupina těchto aut .. ale tohle za ty prachy celkem jde.. :yes:
  • 30 Reagovat !

    foto comper

    comper 17.01.  18:32

    Ok

    Uz nam aspon nemusite v cechach zavidiet ze si mozeme kupit tieto balsoje mashiny :-) Ale teraz vazne, furt lepsia nova lada ako nejaky olietany a stoceny srot bez historie - no nevidim dovod preco radsej nevziat za tie prachy daciu.
    • 20 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 17.01.  18:40

      « Re: Ok

      Přesně tak, vidím to stejně - dačka bude pro Ladu na českém trhu konkurence jako řemen. Byť se zdá, že Vesta je podstatně méně spartánské auto než Logan... A pro typického kupujícího této kategorie aut (muž vyššího středního věku, který si ho pak ponechá řadu let) je atmosférický benzinový čtyřválec podstatně lákavější volbou, než přeplňovaný tříválec 0,9 l... :-O Vestě ale zatím chybí kombík, a to je na českém trhu zásadní nevýhoda, ale prý se připravuje i ten. :-)
      • 10 Reagovat !

        foto comper

        comper 17.01.  18:56

        « Re: Re: Ok

        Nejak podrobne som to neporovnaval, nie je to moja cielova skupina, keby som zene kupil daciu alebo ladu asi sa necha rozviest, ale ceny su zhruba podobne, aj ta kvalita na pohlad, pritom dacie vyzeraje predsa len viac sucasne. S tou atmosferou je to pravda, ale nenarocny kupec sa v tom aj tak nevyzna a skor sa chyti na zatah "vocpoda", aspon podla mna.
      • 10 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 17.01.  19:02

        « Re: Re: Ok

        No, za mě tomu chybí hlavně servisní zázemí... jak dlouho je záruka? A na servis se bude muset do Sadské?

        Jinak je to škoda, nevypadá až tak špatně. Jestli bude držet pohromadě, tak jako levné auto úplně v pohodě.
        • 00 Reagovat !

          foto comper

          comper 17.01.  19:54

          « Re: Re: Re: Ok

          Hodnotil som auta ako take, nie zazemie, jasne ze chybajuca dilerska a servisna siet je velka nevyhoda, ale to sa moze zmenit, pre to zas ladu nemozeme hned odsudzovat.
        • 10 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 17.01.  21:49

          « Re: Re: Re: Ok

          Na Moravě to vozí Remoraid z Vyškova, takže kdo je z Moravy může koupit tam.

          EDIT: tak podle informací přímo z Remoradiu to bude Sadská kupovat od nich. A Remoraid to berze ze Slovensku od SlovLady (Belusov). Tak zřejmě jen Nedbalovi ze Sadské došla trpělivost s CS Auto Lada a zařídil se po svém. Své zákazníky si určitě najde, loni se prodaly 2 Granty a 6 Kalin vč. Cross.
      • 12 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 17.01.  19:15

        « Re: Re: Ok

        Na první pohled ano- jediný důvod proč raději Ladu než Dacii by mohl být atmo vs.turbo. Ale na druhý pohled raději turbo, které oservisuji na každém rohu, než zcela ojedinělé atmo.
        • 30 Reagovat !

          foto skyactive-for-everybody

          skyactive for everybody 17.01.  19:27

          « Re: Re: Re: Ok

          Ses si jistej???
          • 12 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 17.01.  19:33

            « Re: Re: Re: Re: Ok

            Ojedinělostí novodobé Lady u nás?
            • 20 Reagovat !

              foto skyactive-for-everybody

              skyactive for everybody 17.01.  19:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ok

              Ale ten motor bude nejaka kopie kopii. Navic rozdil mezi turbomotorem a atmosferou neni v zakladnim principu temer zadny, pouze v pouzitych materialech... Ale servisni sit... Jasne, protiargument nemam...
              • 10 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 17.01.  21:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ok

                Kopie to není ničeho, je to originál vlastní motor Lada, pro rusko je Vesta k mání i s motorem 1,8
          • 41 Reagovat !

            foto narona

            narona 17.01.  19:35

            « Re: Re: Re: Re: Ok

            Náhradní díly trochu zdražily od doby sankcí, ale kamarád má kalinu deset let a je to docela držák - servisní náročnost minimální...
        • 21 Reagovat !

          foto KubikCv

          KubikCv 17.01.  20:42

          « Re: Re: Re: Ok

          docela slušná průchodnost [odkaz]

          Lada fakt zapracovala na interiéru a nebýt znaku,člověk odhadne něco mezi Fordem/Kia/Hyundai... V Německu je daleko větší výběr a celkem zajímavá je Kalina GTi
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 17.01.  21:48

        « Re: Re: Ok

        Kombík se začne v Rusku vyrábět v létě, bude prý i verze Cross
    • 22 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 17.01.  20:31

      « Re: Ok

      Za 200 už se dá v kompaktech docela vybírat... třeba Meganů s nájezdem kolem 50tkm je mraky.
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 18.01.  11:53

        « Re: Re: Ok

        Jasně, ale řada hlavně starších lidí má prostě z koupě jakékoliv (byť mladé) ojetiny panický strach... :-O
    • 11 Reagovat !

      foto mrazik

      mrazik 18.01.  08:27

      « Re: Ok

      Za tuto cenu je na vyber z mnoha rocnich aut, kterym Lada konkurovat nemuze, ani se k nim nepriblizuje.
      • 00 Reagovat !

        foto KubikCv

        KubikCv 18.01.  19:45

        « Re: Re: Ok

        roční Rapid 1.2 TSi s nájezdem 40tisíc za 280....tady bych se ptal proč někdo dává pryč roční auto? Předváděčky pochopím...ale jakej dostaly kouř >:D
    • 11 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 18.01.  09:02

      « Re: Ok

      Ani bych nerekl ja myslim ze v cenovy relaci kolem 250 tisic se uz vyskytuje dost aut ktery nejsou ve skupine olitany stoceny srot. Tohle asi moc na dracku nepujde.
  • 00 Reagovat !

    foto Daffy-Duck

    Daffy Duck 17.01.  18:48

    .

    Najlacnejšie modely majú konkurenciu v Dacii a vesta v 301, celysee, tipo. Takže Lada to bude mať ťažké.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 17.01.  19:31

      « Re: .

      tipo je podla mna uz kusok vyssie ..... aj sirkou kasne je uz tipo o 10,5cm sirsie ako vesta a to je uz citelny rozdiel ... k veste ma najblizsie podla mna P301/C-elysee.. dacia logan a rapid/toledo ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 17.01.  19:33

    Ale jo..

    Občas jsem tu viděl nějaký článek o Ladě a pak to nějak vypustil, nejsem cílovka Lady, ostatně jako většina. V čerstvé paměti mi zůstal pouze X Ray, který se mi docela líbil. Tyhle Lady jsou ale docela zajímavé. Cena slušná, čtyřválcové motory v nabídce... Tohle nevypadá, až na servisní sít, jako úplná past. Dá se to servisovat v Renaultu?
  • 60 Reagovat !

    foto Werten

    Werten 17.01.  19:38

    Lada..

    Já bych se toho nebál. Sleduju celkem vývoj na téma Lada, nejsem nekritický, ale po nějakém čase jsem z důvodu potřeby kombíka přesedl z poměrně luxusního Chrysleru PT v plné palbě a po najetí 250 tis. do zánovní Lady Priora, kup za hubičku, neboť byla lehce křáplá v Dojčlandu po najetí cca 20 tis. a profesionálně, na mou žádost, opravena právě v Sadské. Je to low cost bez pochyby, nedá se srovnat s Vestou, ani Kalinou 2, dílenské zpracování a interiér nic extra, ale vše funguje, neotravuje a je uživatelsky příjemné vč. podsvícení přítrojů..prostě rozdíl od poruchové řady 211.. tu je. Auto jezdí téměř denně, mám najeto již 110 tis., čerstvě po STK, závady 0,0,0. Co se podělalo, tak pár čidel, zadní díl výfuku a nějaký drobnosti. Spotřeba oleje neměřitelná, tj, od výměny k výměně, spotřeba překvapivě nízká, umí dálkové jízdy za 5,8l, vmax na hranici 200 km/h. Brzdy jsou původní!, geometrie nikdy nedělaná, přesto gumy sjíždí ukázkově souměrně. Topení na výtečnou, klima taky, jetá na plnou syntetiku z Parama. Poměr cena výkon je musím uznat dobrý.
  • 00 Reagovat !

    foto Werten

    Werten 17.01.  19:45

    ad..Lada

    Zapomněl jsem dodat, že jsme absolvovali Balt a Jadran bez jediného problému :-!
  • 10 Reagovat !

    foto hedvin

    hedvin 17.01.  19:47

    Rapid vs. Vesta

    • 00 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 17.01.  21:02

      « Re: Rapid vs. Vesta

      Tohle je hezký a zajímavý srovnání... dík za link.

      I ty komentáře stojí za poslechnutí.

      ;-)
  • 20 Reagovat !

    foto Bazalt

    Bazalt 17.01.  20:17

    A proč ne?

    Lada, a proč ne? Kdo čekal před deseti lety takový návrat Dácie? Naopak si myslím (a prodeje Dácií to dokazují) že hodně lidí si chce koupit nové auto v ceně ojeté "lepší" značky. A další argument je, že právě Dácie nebo asi i Lada mohou nabídnout jednoduchost manuálního, analogového auta a ne pojízdný smartphone.

    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 18.01.  15:17

      « A proč ne?

      To jsou jen takové řeči. Logan má ABS, má ESP, má 0.9TCe plnící Euro 6, má elektrický posilovač... jestli má analogovost spočívat v topení na táhla a oknech na kličku, tak budiž, jinak moc ne.
  • 00 Reagovat !

    foto Bazalt

    Bazalt 17.01.  20:18

    Lada=Renault, nic pro Ádu :-)

    Rychle zavolejte Ádu, je tu článek o frantíkovi co je navíc z Ruska :-)
  • 11 Reagovat !

    foto Dusan10

    Dušan10 17.01.  21:02

    Cena je dosť nereálna ...

    Ak začína cenník napr. Kie Ceed od 11 500 eúr s neporovnateľnou výbavou, vyššou zárukou, zabehanou servisnou sieťou ... tak nie je čo riešiť .... Lada jednoducho nemá šancu ...

    Reálna cena je určite pod 10 tis. eúr ...

    Neviem si predstaviť, že by niekto kto ide na cenu - iný to obzerať nebude, išiel do rizika nového vozu u takého "vzácneho" predajcu.
    • 01 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 17.01.  21:40

      « Re: Cena je dosť nereálna ...

      to je presne ten tenky lad medzi "dobrym" a "vybornym" ..... kym dobre auto mas za 10... uz za 11-12 vies kupit vyborne auto ... ale samozrejme aj tu plati ze kazdy kupuje a vybera podla toho na co ma a co potrebuje....

      okrem ineho uz aj z vlastnej skusenosti viem ake vie byt skromne holatko za 11 ( povedzme baleno ) a ake vie byt uz slusne auto za 12 ( nejaka ta slusnejsia fabia, polo, yaris ) .. ten cenovy lad je tam ozaj tenucky ( pritom technicky rozdiel aj rozdiel vo vybave je uz citelny a vacsi ako tych par eur navyse )
  • 52 Reagovat !

    foto topten

    topten 17.01.  21:51

    zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

    jak by asi dnes vypadaly skodofky, kdyby tohle porad platilo??

    je smutny, ze země, která si hraje na svetovou velmoc a ma tolik obyvatel jako nemecko a francie dohromady, není schopna vyrobit auto, za který by se clovek na zapad od ruských hranic nestydel.
    • 16 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 17.01.  21:54

      « Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

      Co je na Vestě ke styzení?
      1,6 nebo 1,8 atmo, manuál či automat, výbava kde nic zásadního nechybí? ABS, ESP, BAS, přední a boční pytle, manuál či automatická klima atd

      Srovnej si to s Rapidem za stejnou cenu a pak se můžeš bavit kdo se má stydět
      • 42 Reagovat !

        foto topten

        topten 17.01.  21:57

        « Re: Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

        rapid urcite není vrcholem nabídky skodofky, narozdil od tohodle ruskyho vrcholu techniky
        zrychleni za 12sec , petikvalt ... to je minuly tisicileti ;-\
        • 11 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 17.01.  22:03

          « Re: Re: Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

          Rapid je přímá konkurence Vesty, auta typu Superb by si od domácí značky nikdo nekoupil, GAZ to v 90 letech zkoušel hned se dvěma novými modely Volhy a 00 letech s modelem Siber a nikdy neuspěl, tažko by tedy uspěla Lada.
          • 12 Reagovat !

            foto topten

            topten 17.01.  22:09

            « Re: Re: Re: Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

            no jasne, ruskej zbohatlik si radsi koupi baworaka
            ja ho plne chápu.
            kdo si to muze dovolit, koupi zapadni techniku.

            jen stále nechapu, proc rusko, který si hraje na svetovou velmoc a ma tolik obyvatel jako nemecko a francie dohromady, není schopny vyprodukovat auto, za který by se ruskej zbohatlik nestydel
            • 10 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 17.01.  22:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

              Ono je ho schopný vyprodukovat, ale nikdo ho za tu cenu nekoupí, protože smetánka jezdí v Mercedesech, Porsche, Bentley a BMW. Najdi si někdy na instagramu fotky z Moskvy, aspon uvidíš pěkný ruský holky :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 17.01.  22:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

              [odkaz]

              Volha GAZ 3105 s V8 a 4x4

              [odkaz]

              A taktéž moderní 3111 [odkaz]

              a konečně Siber [odkaz]

              Prodalo se toho dohromady pár desítek tisíc, tak kdo by to vyráběl. Stát nedal do podpory korunu, stejně jako do ZILu.
              • 02 Reagovat !

                foto topten

                topten 17.01.  22:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

                uzasny
                proc se to neprodava na zapade podobne, jako se zapadni auta prodavaj v rusku??
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 17.01.  22:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

                  To se zeptej vedení města Moskvy a ruského státu (ZIL) a pro privatizaci Olega Děripasky, (GAZ).

                  Stát nedal do modernizace limuzín ZIL ani pětník a Děripaska to po pár pokusech odpískal a soustředil se na nákladáky, dodávky a armádní stroje.
        • 10 Reagovat !

          foto Bazalt

          Bazalt 17.01.  23:29

          « Re: Re: Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

          Pětikvalt má třeba OIII 1,6 tdi... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Wolverine

          Wolverine 18.01.  19:28

          « Re: Re: Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

          No muzeme zacit tim, ze Rusko stavi 36 bloku jadernych elektraren po celem svete, vyvazi vrtulniky a letadla do vice nez 30 zemi, ruske Kamazy se prodavaji tusim v 28 statech, ma sobestacnou vyrobu vozu MCV a autobusu, vyrabi 500 lokomotiv rocne a 15 000 vagonu rocne atd. A tech veci se da najot, kdo hleda, ten najde. Treba ze vloni exportovalo pres 800 tis kusu pracek. Nemluve o tom, ze rusti programatori, fyzici a matematici jsou uznavani po celem svete. Co mas doma ceskeho ty, krome zmontovaneho VW za 1/3 nemecke platy, teda Skody?
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 18.01.  22:29

            « Re: Re: Re: Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

            To jim nepiš, z toho místní protiruská agistka neusne :o)))
            • 00 Reagovat !

              foto Wolverine

              Wolverine 19.01.  01:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

              No, dnes budou mit spatny spani, kdyz zjisti ze ve Veste a X-Rayi funguje ERA-Glonass docela poctive a supermoderni EU made Gallileo ma tohle: [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 19.01.  09:02

            « Re: Re: Re: Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

            Je spousta českých firem i jednotlivců, co se ve světě neztratí... ať už je to medicína, nanovlákna, tramvaje... nebo třeba antivirový software.
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 19.01.  12:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

              U většiny národů se najde pár firem a jednotlivců, co se ve světe neztratí.
      • 10 Reagovat !

        foto narona

        narona 18.01.  01:17

        « Re: Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

        No topten má v jádru pravdu. Mimo těch nových žigulů, teda spíš jen ty vesty a ještě Nivy v Rusku žádná opravdu konkurenceschopná auta nedělají což je docela známá věc. Taky si kladu otázku proč nejsou schopný vytvořit vlastní výrobky bez licencí a vyrábět je velkosériově když je to tak velká a i surovinově bohatá země?
        • 11 Reagovat !

          foto jam2015

          jam2015 18.01.  08:14

          « Re: Re: Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

          Nejak tak. Stále o sebe tvrdia, že sú krajinou vedcov, poetov, ... hercov
          Avšak ich tzv. automobilový priemysel je jeden "Boľšoj teatr"! :'-(
          • 11 Reagovat !

            foto mrazik

            mrazik 18.01.  08:35

            « Re: Re: Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

            Nejen automobilovy prumysl, ono se to tahne skrze vsechno.
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 18.01.  11:55

        « Re: Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

        Hele, úplně stačilo shlédnout ten ruský srovnávací test Vesta - Rapid. I ten ruský redaktor musel uznat, že úroveň dílenského zpracování kabiny i kufru je u Rapidu na úplně jiném levelu! :-!
    • 00 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 18.01.  08:07

      « Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

      A po revolúcii sa stal rómskym mercedesom. ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 18.01.  08:57

        « Re: Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

        ti už v tom nejezdí, ty maj dneska Mercedes,y fordy a bmw, stejně jako ukrajinci a vietnamci >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 18.01.  11:57

          « Re: Re: Re: zigul bejval "mercedesem" vychodni evropy

          No, co jsem si všimnul, tak "lepší" romáci si hodně oblíbily Superby I. generace, které už dnes lze koupit za hubičku.. >:D
  • 30 Reagovat !

    foto vabis

    vabis 17.01.  23:52

    sebevedome ceny

    Pokud je P301 a Tipo za podobny peniz, tak to na prodejni trhak nevidim, ten uz vyzobala Dacia. Ze auto jako takove nemusi byt katastrofa, to je vec druha.
    • 02 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 18.01.  00:34

      « sebevedome ceny

      Granta a Kalina myslím Loganu a Sanderu umí cenově konkurovat a lidi ocení poctivou atmésféru. No a Vesta je trochu někde jinde než Logan.
      • 31 Reagovat !

        foto mrazik

        mrazik 18.01.  08:35

        « Re: sebevedome ceny

        Takze jedina vyhoda ma byt v atmosferickem motoru ? To je k smichu nez k placi.
        Ano jsou jinde nez Logan, hodne hodne vzadu.
        • 21 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 18.01.  08:56

          « Re: Re: sebevedome ceny

          Určitě, např do Lady jde dát automat asi 4 roky, do Dacie od lonska. Opravdu Dáčka je technologická špička, 0,9 turbo je krám co nejede když to trošku naložíš a životnost motoru velmi pofidérní, interiéry maj asi tak srovnatelný s tou Grantou a Kalinou a Vesta je o parník před jakoukoliv Dacií jak interiérem, tak výbavou.
        • 10 Reagovat !

          foto Lovap

          Lovap 18.01.  09:12

          « Re: Re: sebevedome ceny

          Hm ... vo Veste som nesedel, ale Dacia je viditeľne robená na to aby bola lacná - takže plasty v obložení dverí sú tenké a prehýbajú sa pri nie veľmi silnom dotyku, nemá žiadnu možnosť kontrolovať teplotu motora - ani blbá kontrolka (modrá-studený motor) tam nie je. Kúrenie vymyslel retard - pravá noha vodiča pomaly horí ľavá div že nemrzne, stredový panel je horúci jak sauna, dozadu k nohám však nejde nič, pretože vývody vzduchu končia v stredovej konzole/palubke ...ešte niečo ohľadom toho, že by bol Logan tak moc pred Ladou?
  • 00 Reagovat !

    foto Standa69

    Standa69 18.01.  05:53

    Proč ne?

    Vypadá to na slušný auta. Otázka je, jaká bude spolehlivost, za jak dlouho se vyrachtá interiér, jak je to se servisní sítí a s dostupností náhradních dílů. Jinak za mě: docela slušný.
  • 31 Reagovat !

    foto Brin

    Brin 18.01.  07:39

    Nesmysl

    Vzhledem k cenové konkurenci již zavedených prodejců a značek bude dále pokračovat trend nákupu pár kusů u lidí, kteří chtějí exoty nebo mají k Ladě nostalgický vztah.
  • 11 Reagovat !

    foto Martin

    Martin 18.01.  08:38

    ach.....ta cena......

    teď se zase ukáže, jak jsou ti západní kapitalisti hnusní, že nebudou houfně kupovat výrobky východního bloku
  • 10 Reagovat !

    foto Drag-On

    Drag-On 18.01.  12:58

    Vesta vs Tipo

    Nie som bohvie aký fanda Lady, lebo s ňou mám dosť zlé skúsenosti, ale to ešte so starou Ladou 111. Nová Vesta by už predsa len kvalitou mala byť niekde inde, keďže Renault im tam postavil komplet novú modernú linku. A musím uznať že Vesta sa dizajnovo vydarila, až na ti prelisy, ale na tie si pomaly začínam zvykať a na verzii Cross vyzerajú vcelku obstojne. Mnohí tu kritizujú cenu a porovnávajú že prečo už neisť do Tipa. No len pre zaujímavosť som si porovnal tieto dva modely, keďže cena Lady sa mi zdá viac ako priaznivá.
    Zobral som si obe verzie s vyššou výbavou a to konkrétne Fiat Tipo 1.4 95k Lounge (1.6 – je len s automatickou prevodovkou, preto som na porovnanie dal tú 1.4ku) a Lada Vesta 1,6 16V Luxe. Tipo má v danej najvyššej verzii trochu nižšiu výbavu ako Vesta, až na niektoré prvky ktoré vo Veste nie sú... napíšem na koniec.
    Ak chcem Tipo dovybaviť na úroveň Vesty potrebujem dokúpiť:
    Vyhrievané predné sedadlá za 150€ ,
    Plnohodnotné rezervné koleso 70€,
    zadná parkovacia kamera 200€.
    Lada píše, že má aj zadné parkovacie senzory ktoré u Tipa stoja 150€ Ale tie som neprirátal, keďže je tam tá kamera.
    Konečná cena Tipa s takouto výbavou je 14 460€.
    Samozrejme mám v ňom niečo navyše oproti Veste. A to 16˝ zliatinové disky miesto 15˝ (mimochodom tie 15ky zliatiny u Lady neviem či nie sú chyba), volant a riadiaca páka v koži, chrómované kľučky a okenné lišty, nie len výškovo, ale aj osovo nastaviteľný volant, , elektrochomatické spätné zrkadlo, okenné airbagy (asi najvážnejší argument v prospech Tipa).
    No napriek tomu je cena Vesty 12 500 €. Čiže rozdiel necelých 2000 € v prospech Vesty dosť zaváži. Asi bude zaujímavejšie ju porovnať s tou Dáciou.
  • 10 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 18.01.  13:29

    Nová, ještě lepší cena Tipa!

    Tak jsem jen tak pro formu po delší době prohlédl stránky Fiatu.cz a Tipo má novou, ještě lepší cenu - v akci nyní stojí verze 1.4 od 269 900 Kč! Vesta to tedy bude mít ještě těžší, než jsme mysleli... :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Karen-

      Karen_ 28.02.  20:58

      « Re: Nová, ještě lepší cena Tipa!

      Tipo je jinej level, z Ruska nikdy nic dobrého nepřišlo
  • 10 Reagovat !

    foto chetoos

    chetoos 18.01.  16:59

    Lada

    Lada to bude mít na našem trhu těžké. Zavedená konkurence umí být taky docela levná. Dacia si vydobyla výsostné postavení, Fiat umí být levnější. Nicméně se mi paleta vozů Lada líbí. Ta Vesta vypadá hodně dobře a kdybych chtěl druhé auto do rodiny tak bych ji koupil už z toho důvodu že bude na našich silnicích ojedinělá.
    • 00 Reagovat !

      foto KubikCv

      KubikCv 18.01.  19:10

      « Re: Lada

      Ještě nedávno měl Fiat skladový GrandePunta pod 200k s "poctivou" atmosférou 1.2 (za mě asi jeden z nej fiatích motorů). Nevím jestli je Tipo konkurence pro Ladu/Dacii. Lada i Dacia jsou auta primárně pro východ Evropy. Dacia těží z množství dealerů Renault,postupně zlepšuje kvalitu,výbavu,zpracování i design (nový Sandero Stepway je celkem pohledný auto). Ladu v ČR drží Nivy,ale prodeje taky nebudou bůhvíjaký. Tuším že AMC (nebo která firma dováží 5dv. Nivy,Uazy apod.) má lepší "marketing" a služby než kterejkoliv dealer Lada v ČR. V cenách kolem 200-280 tisíc je obrovská konkurence a je to opravdu jen o preferencích konkrétních lidí. Známej měl předchůdce Priory 111 a byl spokojenej,řešil jen drobnosti s komforní výbavou (stahovačky apod) a klasickej běžnej servis (destičky,kotouče,výměny náplní,výfuk). Podvozkově to auto snášelo naše cesty na výbornou. Oproti tomu zkušenosti s prvníma Kalinama byly tragický. Asi každý auto má svýho kupce. Nový Kaliny mají na ruský poměry docela příjemnej design jak exteriéru,tak interiéru (ten byl největší slabostí Lady),Granta HB bude bodovat 5dv. karoserií a objemem kufru. Vesta opět na ruský poměry vypadá koukatelně. Světlost podvozku na úrovni evropských SUV a podvozek který vydrží ruský cesty. Dalším plusem je vytápění kabiny. Možná jsem ujetej na "divný" a podceňovaný auta,ale v tý záplavě embéček na ACZ je fajn vidět nějakej pokrok u Lady. Stačilo by si pročíst starší diskuse z doby,kdy začala v Evropě Dacia s Loganem :-) A pokud se budeme bavit o zůstatkový hodnotě? Dacie i před lety stály kolem 200 tisíc...dnes se ojetiny drží okolo 50tisíc. To není zas tak strašný...třeba oproti Saabu :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Víme, kde rostou! Kam vyrazit na houby a nepřijít s prázdnou?

Víme, kde rostou! Kam vyrazit na houby a nepřijít s…

Zdá se vám, že letos houby nerostou? Není to pravda! Jen je třeba vědět, kam na ně! A s tím vám poradíme.

Proč Pavla Tomicová tolik zhubla? Stojí za tím nemoc

Proč Pavla Tomicová tolik zhubla? Stojí za tím nemoc

Měla k tomu vážný důvod! Pavla Tomicová (55), která se na tiskovce k novému seriálu ČT Trapný padesátky…

 

iSport.cz

PÁTEČNÍ MAGAZÍN: velký průvodce ke startu HET ligy. Plus dárek PEXESO

PÁTEČNÍ MAGAZÍN: velký průvodce ke startu HET ligy.…

Fotbalová horečka je tady a deník Sport pro vás připravil celkem 84 stran průvodce novou sezonou HET ligy.…

CZ Bělehrad – Sparta 2:0. Bídný výkon, Stramaccioniho tým v problémech

CZ Bělehrad – Sparta 2:0. Bídný výkon,…

Tohle přesně nechtěli dopustit. Jenže nic jiného si za špatný výkon nezasloužili. Fotbalisté Sparty prohráli…

 

Reflex.cz

Ekonom Vladimír Pikora: Česko zase zaspává šanci. Mohli jsme být lithiovou velmocí, ale nejsme...

Ekonom Vladimír Pikora: Česko zase zaspává šanci.…

Už už se zdálo, že dieselgate je sice neblaze proslulá, nicméně přeci jen stará kauza, která jak náhle začala,…

Za první půlrok požádalo o azyl v Česku 713 lidí, z toho bylo 254 Ukrajinců. Udělen byl jen 23 osobám

Za první půlrok požádalo o azyl v Česku 713 lidí, z…

Evropská komise odeslala ve středu do Česka, Polska a Maďarská svá stanoviska ohledně nedodržování takzvaných…