Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Experti VW a Audi navštívili továrnu Fiatu. Fakt není Alfa na prodej?

Spekulace o možném prodeji Alfy Romeo Volkswagenu zase zesílily poté, co se v továrně Fiatu poblíž Neapole, kde se dříve vyráběly právě Alfy, objevila delegace z Wolfsburgu a Ingolstadtu...
Zpět na článek
10. 4. 2013 10:27
10. 4. 2013 14:10
11. 4. 2013 09:32
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 4. 2013 10:39
10. 4. 2013 10:57
10. 4. 2013 14:23
10. 4. 2013 11:31
10. 4. 2013 17:09
10. 4. 2013 15:53
10. 4. 2013 15:55
10. 4. 2013 16:01
10. 4. 2013 16:32
10. 4. 2013 17:12
10. 4. 2013 19:10
11. 4. 2013 16:45
10. 4. 2013 17:50
10. 4. 2013 19:13
10. 4. 2013 16:33
10. 4. 2013 18:10
10. 4. 2013 20:07
10. 4. 2013 21:12
10. 4. 2013 22:44
10. 4. 2013 17:44
10. 4. 2013 17:47
10. 4. 2013 17:54
10. 4. 2013 19:42
10. 4. 2013 20:18
11. 4. 2013 04:45
10. 4. 2013 21:09
10. 4. 2013 21:38
11. 4. 2013 00:13
11. 4. 2013 00:17
11. 4. 2013 14:35
12. 4. 2013 16:27
11. 9. 2013 17:21
10. 4. 2013 10:27
...
No jo, den otevřených dveří. ;-)
Minulej tejden těch 550 příspěvků nestačilo?
Rozbalit vlákno
1
10. 4. 2013 14:10
Re: ...
Dobrej vejvar, nutno zopakovat. >:-[]
Avatar - KANKUNEN
10. 4. 2013 10:39
Naděje na oživnutí
stále žije. Než začneš nadávat, tak si prostuduj vývoj Lamba. Zeptej se prvního chlápka co potkáš v prémii, jestli by si koupil Alfu. Poklepe si na čelo. Pak to doplň otázkou: ani kdyby byla Alfa pod koncernem? Odpověď: to ano, Alfy byly vždycky nejkrásnější.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
10. 4. 2013 12:30
Re: Naděje na oživnutí
A vo tom to je, přesně. Technický standard mainstreamových a premiových značek je dnes velmi srovnatelný v rámci tříd, to, co by eventuelně mohlo vést k záchraně značky Alfa Romeo nejsou blouznivé sny o nových motorech Busso, ale čistá sázka na design. Jestli máme ještě někdy mít vůbec šanci na evropských silnicích potkat nějakou krasavici střední nebo vyšší střední s hadem ve znaku, pak opravdu jedinou variantou, kterou za současného stavu věcí vidím jako reálnou, je že ta, že kráska frčí na podvozku a motoru audi. Ale ten design, ten musí sedět. :-) ;-)
10. 4. 2013 15:24
Re: Naděje na oživnutí
Jako bývalý majitel 156ky v červené barvě, který mimo jiné dneska s potěšením spoza volantu své desetileté Mazdy 6 sledoval 159combi stojící kolmo na jeho trasu na světlech ti dávám naprosto za pravdu....Alfu už nikdy, ale pokud bych měl skutečnou garanci aspoň průměrné kvality (a nejen vlastního produktu, ale všeho co s tím souvisí...) a bylo by to takto pohledné auto, tak proč ne. Nakonec k vzhledu a jízdním vlastnostem svého předchozího vozu jsme až zas takové připomínky neměl.
Avatar - Enzo
10. 4. 2013 20:16
Re: Naděje na oživnutí
Jakožto současný majitel 156, 11 let staré SW v naftě, který minulý týden v zrcátku viděl umírající Mazdu 6 taky v naftě. Bez potěšení v měm případě, snad jen s údivem, proč se onomu mladíkovi tak hulí z výfuku, za pár vteřin bylo dokonáno. Inu možná to byl Beranek říkal jsem si :-)
11. 4. 2013 12:58
Re: Naděje na oživnutí
Ale nepovídej...vymyslel sis to hezky. Ale asi žádnou Alfu, notabene 156ku nemáš, ta moje bývalá se začala rozpadat po pěti letech.....deset let to vydrží jenom na oko. Já tě le zklamu, když vydím rozpadající se 156ku někde na ulici či dokonce v provozu (naštěstí velmi velmi zřídka...), tak bych si na nějakýho joudu, kterej patři do partičky pořád se ztrapňujícíh puberťáků na AUTO.cz ani nevzpomněl. Holt asi žiju něčím jiným a nuly z inetrnetu vypouštím z hlavy hned, jak přejdu na jinou stránku......dobře ses odkopal, jak zde píšou ti, jejichž příspěvky na rozdíl od tvých mají hlavu, patu, ducha i vtip......
Avatar - Enzo
11. 4. 2013 17:36
Re: Naděje na oživnutí
Nemám co si vymýšlet, prostě se stalo. I Mazda se vysype a nepovažuju jí za pekáč. Alfy mám 2, jednu na denní ježdění (JTD) a druhou pro radost na víkend, ovšem že s 6ti válcem od Giuseppeho Bussa >:D, ale co ti budu vysvětlovat, když jsi tak znalej mudrc.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 4. 2013 09:32
Re: Naděje na oživnutí
Ja ti nevim, Karle... ze Alfu tak, ako ju pozname, nikdy, chapem.

Garancia priemernej kvality a spolahlivosti (VAG) mi ale nestaci, a hoci je tvar aut (zamerne sa vyhybam slovu dizajn, ktore sa na tomto fore pouziva v jednoduchom zvulgarizovanom vyzname) subjektivna zalezitost, Alfy mi pridu ak nie vyslovne skarede, tak urcite nicim vynimocne.

Prvoplanova naivita hra pri tejto znacke jednozne prim, tvarom chyba tak sofistikovanost ako aj prirodzena lahkost.
11. 4. 2013 13:02
Re: Naděje na oživnutí
Asi máš pravdu, že je to trochu mýtus, ale když jsme si před 15 lety 156ku kupoval, byla opravdu šik.....a ve své době jezdila dobře. Ale pak začala dlouhá řada těch ale...spotřeba, ergonomie, detaily a pal se to začalo sypat a bylo zle.....auto je v prvé řadě na ježdění, to si málokdo uvědomuje, když píše o "kráse" a "originalitě".....

Dnešní dvě poslední hrůzy jsou něco jiného.

Takže (tvůj názor za zamyšlení stojí....na rozdíl od jiných), máš asi pravdu.
10. 4. 2013 10:39
presun
Podla mna chcu presunut vyrobu Q7 a Up z Bratislavy do Neapola a v Bratislave maju vyrabat male mestske Ferrari a SUV >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JFK
10. 4. 2013 10:44
A zdroj je z vrátnice?
nebo odkud, že delegace KdF group byla ve FIATu bez vědomi Marichonneho...?
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2013 10:49
Značka vs. továrna
Prodej značky Alfa Romeo Volkswagenu je nesmysl, znamenal by pro Alfu pohřeb, pro Fiat rozpad dlouhodobých strategických plánů a pro VW vyhozené peníze.

Prodej jedné z italských továren Germánům je úplně jiná věc, to by docela smysl dávalo, a to pro všechny strany. Ani bych se nedivil, kdyby se v tom (tiše) angažoval někdo z politiky, ať už na státní nebo regionální úrovni.
Rozbalit vlákno
30
10. 4. 2013 11:01
Re: Značka vs. továrna
Prodej fabriky, kam narvali (ZE SVÉHO) hezkou miliardu.... na rozjetí výroby Pandy 3 je stejná Renaultovina, jako prodej AR, je to úplně stejný nesmysl...
Pokud tam skutečně byli..., pak to vysvětlení je úplně někde jinde... a souvisí opravdu s MM a Comau...

Fiat se svojí divizi MM je v současné době největším dodavatelem dílů pro koncern, předpokládám, že i výrobní stroje z velké části pocházejí od Fiatu, vč. mnoha výrobních technologií (Němci jsou schopní vyrobit maximálně tak kladivo...), takže tady by jakési vysvětlení bylo možné... Všechno ostatní je mlácení prázdné slámy.. a ztráta času...
Avatar - KANKUNEN
10. 4. 2013 11:48
Re: Značka vs. továrna
Nasypali, ale je třeba nasypat mnohem více.
Avatar -
11. 9. 2013 17:36
Re: Značka vs. továrna
wolff: Pokud je informace o návštěvě pravdivá, skutečně jediným a nejjednodušším vysvětlením je právě nákup technologických celků COMAU do VW. Ostatně jestli v něčem jih Itálie díky chronickým nemakačenkům vyniká a jestli socialistická politika italské vlády na jihu země něco pozitivního přinesla (světu, nikoli samozřejmě italským daňovým poplatníkům), tak to byl obrovský rozmach automatizace a robotizace. Díky (ne)pracovní síle na jihu Itálie se Comau dostalo v automatizaci do stadia několika světelných let před konkurencí, která se mohla spolehnout na pracující lidi.
Ostatně kdo ví, co znamená zkratka FIRE a ze kdy pochází...
Avatar - KANKUNEN
10. 4. 2013 11:47
Re: Značka vs. továrna
Pohřeb proč? Nezdá se mi, že by Lambo chcípalo, zato Alfa nemá základní modely.
10. 4. 2013 11:58
Re: Značka vs. továrna
Tak Lambo a AR nemůžeš úplně srovnávat - i Italové jsou schopni řídit prestižní značky jako Ferrari nebo Maserati. Prodávat ale normální auta, to je jiná.
10. 4. 2013 12:14
Re: Značka vs. továrna
Jak píše Odan: malosériové exkluzivní značce jako je Lambo nebo Bentley může i VW nechat jistou míru autonomie a vlastního vývoje. Značce s deseti- a statisícovými prodeji ročně už těžko. Takže Alfa by byla další klon konceVWnové techniky. To by od Alfy odradilo všechny skalní fandy, kteří chtějí italské, ne německé auto, a by těžko nalákalo někoho nového - kdo chce výsledek konstruktérského "umu" 8-s VW, má už dnes možností více než dost.
Avatar - Dinar
10. 4. 2013 12:37
Re: Značka vs. továrna
Základní omyl je v předpokladu, že existuje skupina skalních fandů značky Alfa Romeo. Nejspíš máš na mysli skupinu leštičů youngtimerů, o.k., ta tu je jistě, ale její průnik se skalními fandy značky, těmi co ojezdí jednu alfu a kupují násl. model, tedy kupci nových aut značky Alfa Romeo, je reálně nula, totiž tato skupina už zcela logicky neexistuje.
10. 4. 2013 12:49
Re: Značka vs. továrna
Přesně tak! Naprostý souhlas. Ano, existuje skupina "skalních fanoušků Alfy Romeo". Ale to jsou kluci s příjmem kolem 20 tis, kteří jsou většinou automechanici a kupují si ojeté Alfy, které si pak bezproblémů opraví sami. Ale ostatní zákazníci se ojetým Alfám vyhýbají velkým obloukem (i když se jim velmi líbí). A je to dáno pověstnou kvalitou těchto aut. A jak známo, z prodeje ojetých aut sama automobilka má velký kulový. Ta potřebuje prodávat nová auta. A i když je řada lidí, kteří by si novou Alfu koupili, neudělají to, pze nechtějí prostě mega vyhodit oknem za něco, co je sice krásné, je to sice italské, ale je to poruchové jako registr vozidel. Ale ve chvíli, kdy by existovala Alfa made by Audi (proto jsou tam experti Audi, pze VW by AR zařadil po Audi kvůli zachování nějaké prestiže alespoň "na oko"), tak se najde nemálo kupců, kteří si ji koupí. Já chápu, že pro Alfisty je tohle nepřekonatelné, ale Alfisté si dnes Alfy nekupují, pze na ně nemají. Mají poouze na ojeté Alfy (ano, najdou se dva tři, u nichž to neplatí). Naprosto nesouhlasím, že přechod Alfy pod VW by znamenla ztrátu klientely. Jasný, možná by si Alfu nekoupilo těch několik tisíc Talošů, ale koupili by si ji desítky tisíc Němců, Amíků (až vstoupí na trh) a dalších zákazníků.A víte proč? Pze by to bylo auto Made by Audi (VW). Takhle to prostě je....
Avatar - Dinar
10. 4. 2013 13:24
Re: Značka vs. továrna
Jistě, navíc v samotné Itálii, zejména na relat. bohatém severu je audi jednou z nejoblíbenějších značek, tedy rozhodně ani doma, u skalních fandů Alfy, by tu z hlediska image nebyl problém. To, co teď čteme od Magistrů apod., nemá s realitou nic společného, v diskusi řeší osobní problém, léta se tu vymezují vůči vw, mnohdy právě zaklínáním se alfou, a teď by měla tato značka skončit v náručí úhlavního nepřítele. Ano, je to dětinské, ale tak nějak zdejší kolorit.
10. 4. 2013 14:08
Re: Značka vs. továrna
Fiat ovšem Alfu neprodá, takže tu ten kolorit opět vytváříš sám plácáním nesmyslů. Přestože o autech asi něco víš, sám sebe shazuješ do kategorie neznalých šašků jako jsou GTI nebo jelito.
10. 4. 2013 14:19
Re: Značka vs. továrna
Opět jsi prokázal, že přes osobní nenávist nejsi schopen střízlivého úsudku. A za mne opakuji, ty víš o autech leda tak to, co si přečteš v katalogu. Chybu hledej v první řadě u sebe. :-!
Avatar - Dinar
10. 4. 2013 17:46
Re: Značka vs. továrna
A hele, zakejhala... >:D Možná by sis měl všimnout, že tu na rozdíl od tebe a x dalších nevěštím, ani informaci z článku nijak nerozebírám. Co bude, uvidíme, napsal jsem jen svůj názor na možnosti, které by mohly zabránit postupnému konci alfy, jehož jsme svědky. Trochu jiná rovina, než tvůj angažovaný boj. ;-)
10. 4. 2013 15:35
Re: Značka vs. továrna
Když jsme tu Alfu míval, potkával jsme se občas se dvěma italskými podnikateli (je to deset let...). Jeden měl šestkový Audi a druhý tuším pětkovýho bavoráka a ani jeden z nich neomohl pochopit, proč jsem si koupil produkt z jejich vlastní domoviny.....o kterém sami tvrdili, že na rozdíl od jejich "němců" je to nekvalitní šunt. Na začátku mi nedostatek jejich vlastenectví byl nepochopitelný, později jsem poznal, že to byl spíš realizmus a znalost místních "realit".

Italové, zejména ti na severu se v Němcích vidí, "tedeschi" jsou pro ně nedostižným vzorem a měřítkem a byli vlastně vždycky s jedinou historickou výjimkou. A to když Rakušák Hitler začal napodobovat již deset let vládnoucího fašistu Mussoliniho (to k těm poznámkám na adresu VW a používání výrazu KdF...). Nakonec i Mussolini se snažil o svůj lidový vůz, měla to být Ballila, ale to už by to nesmělo být v Itálii, aby se to nějak zadrhlo a nakonec ani vůbec nepovedlo :-)
10. 4. 2013 19:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 4. 2013 13:11
Re: Značka vs. továrna
A tím chceš říct jako co? Že učitel a novinář a navrch vynálezce fašismu byl marťan a volili ho marťani? Opakování hloupých frází a poznámek (viz tvoje neustálé přemoudřelé kritizování redakce) ještě není známkou inteligence ani pohotovosti. Ale to mně u tebe už nepřekvapuje......

Nicméně, abys to pochopil, tedy polopatě:

Kritizuje-li někdo (zejména tzv. italofilové) VW v souvislosti s faktem, že Brouk a továrna na něj vznikly za Hitlera, měl by si uvědomit, že země jejich snů ten režim měla o 11 let dřív a najdou se zde všechny "idey" (včetně oné Ballily, jestli ovšem víš, co to je....), které později použil Hitler - samozřejmě že v Německu,s Němci a na Němcích. Stejně jako Mussolini v Itálii a s Italy. Tudíž odsuzovat VW a přitom velebit Fiat je stejně hloupé a ubohé, jenže podle asi i tobě podobných v případě VW je to ok, v případě Fiatu je to demagogie. A když na to někdo poukáže, musíš hloupě, jako většinou - reagovat.

Víš Gilgite, pasoval ses tady na přemoudřelého všeználka, ale platí pro tebe jediné - lepší mlčet a být pokládán za hlupáka než promluvit (nebo napsat) a svoji hloupost jednoznačně potvrdit.
Avatar - white label
10. 4. 2013 19:40
Re: Značka vs. továrna
Velmi výstižné...
10. 4. 2013 12:50
Re: Značka vs. továrna
To si nemyslím a mám pro to i dost důvodů. Samozřejmě je tu spousta kupců ojetých Alf, ale znám i dost lidí, kteří prostě mění jednu novou Alfu po pár letech za další. A někteří z nich mají doma "na hraní" nějakého toho Spidera, jiní ne.
Avatar - Dinar
10. 4. 2013 13:19
Re: Značka vs. továrna
A čím teď tedy jezdí ve střední a vyšší střední?
10. 4. 2013 14:04
Re: Značka vs. továrna
No ve 159, v čem jiném? Pořád se dají koupit nové nejeté kusy.
10. 4. 2013 14:21
Re: Značka vs. továrna
Jistě, již několikátý kus 159. >:D

Kolik že jich znáš? >:D
10. 4. 2013 15:52
Re: Značka vs. továrna
Se nějak tak těším, co sem budou podobná individua (Magistr, ale hlavně wolff či športové srdce) psát, až ten titulek bude, že Marchionne prodal Alfu VW :-). Nicméně, jak je znám, tak budou plácat nesmysly pořád dál a stud je nezastaví. Stačí si připomenout, jak tady před pár lety věštili, jak Bravo zválcuje Golf a bude nejprodávanější ve své kategorii, jak to ta Panda natře všem a zašlape do země uP, jakým hitem je (píšu od době pár let nazad...) MiTo nebo Giulietta. No pár let uteklo, fakta jsou zřejmá a jasná, ale jim to prostě nestačí. A nebo naopak jejich jásot nad špatnými prodeji nejmenšího současného AUDI tak před rokem.

Jestli to nakonec nebude tím, že jsou to (jak píše GT) jenom plakátoví kovbojové, kteří ani netuší, že auto se používá ke ježdění a to je jeho hlavní funkce a ne infantilní a zcela nekritický obdiv k něčemu a la hokejová Kometa, někdo ze superstars nebo i sousedovic holka, kterou šmírujou večer přes plot spoza záclony svého pokojíku v patře v rodičovské vilce....

Mimochodem, taky si vzpomínám na ten radostný pokřik při akvizicích VW při výrobě nákladních aut taky tak před rokem. A ejhle - už je taky hotovo......a bez dalších komentářů.

VW je příklad prospěšné a rozumné integrace ve vazbě na globální světový trh stejně jako je 90% evropské integrace vedené EÚ nesmysl a cesta do pekel.

Na rozdíl od klasického bulváru už za poslední roky pamatuji řadu podobných poměrně dlouhých kauz, kdy se na jedné straně říkalo kategorické ne, dementovalo se o sto šest a pak jednou ráno jsme četli titulek Ford prodal Jaguár Indům či Volvo patří nově Číňanům.......jedině u Opela to GM zatím skrečoval, ale tady asi proběhne ta horší varianta a la Saab.
10. 4. 2013 16:03
Re: Značka vs. továrna
Ten, kdo ví, ten ví, kdo neví, tak ... se zacyklil v křeči vlastního snu. :-! :yes:
11. 4. 2013 12:50
Re: Značka vs. továrna
Tak tak, křeč vlastního snu, to si budu muset zapamatovat, to se hodí nejen sem.
Avatar - Dinar
10. 4. 2013 17:48
Re: Značka vs. továrna
Aha, tak to pak jo. Vidím, že veškerý odpor je zbytečný. Ty si fakt nevidíš na špičku nosu. :-! >:D
10. 4. 2013 19:48
Re: Značka vs. továrna
No na názor máš jistě právo Dinare, bohužel můžeme konstatovat, že tento názor je stejné úrovně, jako bych já teď vedl úvahy nad tím, že Fiat od koncernu koupí třeba ... Renault.. Je to stejná pitomost...

Takže se shodneme na tom, že tvůj názor je spíše než názor, tak nějak víceméně cílená provokace, kterou bych uměl definovat třeba asi takto:

Myslíš si, že by jakékoliv EVROPSKÉ současné značce prospělo vzhledem k image, spolehlivosti a výkonosti použití koncernové techniky? Já si myslím (je to můj názor podpořený zkušeností), že ne. Fiat má (a nejen ten, ale třeba i renault a další evropské značky) v současné době řadu motorů a technologií, která se jeví býti spolehlivější a lepší než je koncernová technika... Takže... Pokud budu chtít spolehlivé auto, opět půjdu do něčeho z koncernu Fiat, protože tam jsem nikdy nemusel řešit závažné technické problémy formátu prasklé hlavy, přeskočené řetězy... A pokud byly problémy, týkaly se hlavně období minulého tisícíletí, zatímco koncern s přechodem na složitější technologii tuto technologii prostě nezvládl...

Dinare sem s pozdravem a všem tvým prvokacím a proklikům zdar. ;-)

P.S. zaadit se vedle jelita, berana a GTI ti podle mě nesluší... To je celé...
Avatar - T613
10. 4. 2013 20:30
Re: Značka vs. továrna
VW Group = Audi, Porsche, Italdesign

Porsche bude časem potřebovat srazit náklady dolů, a to nejlépe sdílením s jinou značkou. Jak Alfa, tak Porsche míří na podobného zákazníka, ale v jiných cenových relacích. A v těchto cenových relacích dosti pravděpodobně dá přednost BMW před Audi. Klidně si dokáži představit zaměření Alfa Romeo směrem na zákazníky BMW, zatímco Audi bude mířit více na zákazníky MB.
90% zákazníků je jedno co má v autě pod plechy, chtějí image (Alfa) + vzhled (Italdesign) + dobrý výkon (Audi/Porsche). Ať se ti to líbí nebo ne, tak při jemném nastavení by toto fungovalo velmi dobře.
10. 4. 2013 21:22
Re: Značka vs. továrna
Mam dve moznosti napsat neco k tomu co jsi napsal. Nejjednoduzsi a nejefektnejsi by bylo neco ve smyslu, ze vy co cpete jakoukoli automobilku pod kridla koncernu volxfagen jste z meho pohledu omezene piiiicky a tezko hledat duvod proc to vubec delat. Ale budu li predpokladat ze se jedna o ucnovskou obsesy, pripadne jiny, treba zamestnanecky zajem budiz. Ale hledani takovych argumentu je proste mimo misu. O tom ze je koncern vw v dobre kondici v soucasne dobe neni potreba debatovat, nicmene fiat je taky koncern, majici ve svem portfoliu zajimavejsi jmena nez je italdesign a porshe. Takze ja osobne radeji ar italske pozicivane pod maserati, nez ar nemeckou pod porshe. Mam li zustat slusny, vzhledem k tomu ze zde vyhravaji pouze fabulace a nemecka redakce tyto prokliky podporuje, nemam k tomu co rict. Snad jen... ja bych si horsi auto... rozumnej audi se znackou ar nekoupil., stejne jajo bych si nekoupil uz ducati. Proste stale je nastesti na vyber. A pokud by nemci koupili cely fiat, cely renault, cele psa, tak si proste koupim treba mazdu. Z tohoto pohledu jim to stedti preju a lidm zde taky...
Avatar - T613
10. 4. 2013 21:37
Re: Značka vs. továrna
Pominu-li fakt, že nejsi schopný slušně diskutovat v tématu, který je zcela o *, což z tebe mimochodem dělá to za co nás označuješ. Tak my co o tom diskutujeme pouze rozvíjíme, že život Alfa Romeo je pod VW Group možný. A to z těch a těch důvodů..
Jestli si nekoupíš Alfu z područí VW group je celkem jedno, nebo´t tam není a ani v současné době si její vozy prakticky nikdo nekupuje. Já osobně bych si současnou a ani minulou Alfu nekoupil, protože má neskutečně debilní pověst. A klidně řeknu, že mého kamaráda stálo hodně energie, abych se jetou 159 začal zaobírat. A je jedno jestli jsou současné Alfy krásné a spolehlivé, protože mají pověst krásných, ale naprosto nespolehlivých vozů. Za další Fiat má pod sebou dvě značky - Lancii a Alfu a dříve nebo později bude muset jednu vypustit. Obě značky neutáhne a vlastně ani nemá proč by je měl živit obě. Jestli jednu z těch značek zruší nebo prodá je otázka do pranice, ale v každém případě půjde jeden z kola ven.
10. 4. 2013 21:44
Re: Značka vs. továrna
Jen tak na okraj, pod kým myslíš, že jsou Ferrari a Maserati ?
Avatar - T613
10. 4. 2013 22:04
Re: Značka vs. továrna
ech .. nikde nepíšu, že prodej Alfy pod VW je jediná možná cesta. Je to hypotetická cesta, nic více, nic méně.
Z faktů víme, že : Alfa Romeo i Lancia mají tristní prodeje a jsou dlouhodobě v mínusu. Ferrari je passé, protože to stojí absolutně mimo, a tedy nemá co Alfě/Lancii nabídnout. U Maserati je to jiné, ale i to se může o techniku dělit jen s jednou značkou. Bude to Lancia nebo Alfa?
Pokud to bude Alfa, tak co s Lancií? Bude jen přeznačkovávat Chryslery?
Pokud to bude provádět nadále, tak není to zbytečně drahé a nebylo by levnější na Chryslery lepi znak Fiatu?
Pokud se bude Maserati dělit o techniku s Lancií, tak co pak s Alfou?
To že Fiat nemá sílu něco udělat víme, neb prostě se žádné nové modely pod Alfou nedělají a jen se dávají nová a nová prohlášení, kterak nástupce 159 vyjede příští rok (mimochodem při těch prohlášeních, by už měl vyjet nástupce nástupce 159).
Takže ve hře jsou celkem tři varianty:
1) vše zůstane tak jak je
2) Alfa nebo Lancia skončí na smetišti dějin a práva na značku si ponechá Fiat
3) Alfa nebo Lancia budou nabídnuty k prodeji
Nic více, nic méně
10. 4. 2013 10:57
no
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
to je tak, když se redaktorem stane člověk, který nemá základní znalosti a jediné co se na učňáku naučil je to, že folxvágen je nejlepší...

Hledat vysvětlení je asi zbytečné, jen, pokud tam skutečně byli (což mi přijde nepravděpodobné), tak tím důvodem nejspíš byly tyto dvě věci (vzhledem k tomu, že je to momentálně nejvíce modernizovaná fabrika Fiatu, právě společně s tou srbskou):

Comau
Magneti Marelli

s Alfou Romeo to nemá (opravdu tam není žádná spojitost) nic do činění...

Lidi co o autobranži něco ví... těm to dojde..., ostatní tady mohou naplácat opět 500 pitomých příspěvků...
Rozbalit vlákno
1
10. 4. 2013 14:23
Re: no
A tu poslední větu jsi napsal ze své zkušnosti? >:D

Co se totiž týká automotive a toho, jak to tam chodí, tak jsi tu za jednoho z největších kašparů, kteří se sice tváří, jak do toho vidí, ale jakmile něco napíšou, tak je to totálně k smíchu. >:D :yes:

By ses raději měl držet topení a kotlů, tomu snad rozumět budeš. :-!
10. 4. 2013 11:31
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
10. 4. 2013 17:09
Re: sranda
Kecy...
FIAT koupil Chrysler a za minulý rok vydělal balík..je ziskový.
Opel se na západě prodává dobře. Problém má s vysokými náklady v Německu..
Do kytek ale nepůjde.
PSA je jiná kapitola..mají ale nové modely co je stály dost na vývoji..pak je tedy ta ztráta jasná investice..
Pokud se francouzům ta auta budou prodávat..a to v době krize neví nikdo! :-!
10. 4. 2013 12:27
Nějak mě nenapadá...
.... co by z tou fabrikou u Neapole Němci dělali.... Myslím že horší místo pro výrobu aut v Evropě není (tedy z pohledu lidských zdrojů).
Naopak fabrika samotná dostala minulý rok nějaké docela prestižní ocenění jako jeden z nejmodernějších závodů na výrobu aut v Evropě vůbec, takže určitě je tam co vidět....

Samozřejmě se dá spekulovat o přesunu výroby Pandy jinam (Srbsko, Polsko), ale vzhledem k úspěchům F500L budou mít s Srbsku snad jiné starosti než začínat dělat nový model....
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2013 12:50
V článku chybí konspirační teorie č.3,
a sice, že Srbové chtěji koupit Alfu, nebo alespoň tu fabriku.
Rozbalit vlákno
1
10. 4. 2013 15:54
Re: V článku chybí konspirační teorie č.3,
Velká křeč....ale jedna hvězdička za snahu. Abys nebyl smutnej.
Avatar - Stejsn
10. 4. 2013 13:08
Asi, zřejmě, možná, snad,
třeba, prý, kdyby, pokud,..... :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2013 15:53
VW ROMEO
Skutečnost, že Alfa Romeo je italská značka, stojí v žebříčku motivace při nákupu nějakého ze dvou jejích modelů možná až na předposledním místě. Na prvním místě však stojí to, že vlastně pod italskou taktovkou není co u alfy dnes... koupit.

Kdopak z nás tu pláče nad tím, kdo majetkově drží Jaguar, Land Rover či Volvo? Nikdo. Věc nastala a nazírat je nutno na to, jak si který model či značka stojí ve světě aut, nikoliv na to, jaký akcionář počítá dividendu. A když už jsme u toho Jaguaru, tak zrovna jemu ta změna majitele tak nějak velmi viditelně prospěla. Zrovna tak Land Roveru. Nebo Volvo, které skončilo dokonce v misce od rýže. Jak si stojí v této těžké době? No tak, že fanoušci značky mají co kupovat, mají co velebit a mají se na co těšit. Na co se u alfy těšíš ty?

Otázka zní - dá se pokračovat stejným způsobem do budoucna, tedy vyrábět prekabátěné punto, prakabátěné Bravo, dva tři kousky salonních geteček ročně, a tvářit se jako automobilová (aktuální) sportovní ikona? Samozřejmě, že to možné není.

Další otázka zní - Může narušit změna vlastníka (VW) gloriolu Alfy? Nikoliv, a to i kdyby se jejím vlastníkem stala Tata. Blábolivé zaklínačky zdejších prosťáčků jsou než doslovné plačky za garáží kluků, kteří si mohou dovolit výsadu mládí - být naivním.

Buďme hrdí na to, že o Alfu jeví zájem nejsilnější koncern Evropy. Ten, který je v technice dokonalým předvojem, ten, který vytáhl z úpadku jak Bentleye tak Lamborghini, ten který oživil značku Bugatti, koneckonců ten, který zcela elegantně vybudoval ze zoufale zastaralé Škody zcela regulerní mainstremovou značku, značku opět respektovanou celým světem.

A causa Alfa pro VW? S prstem v nose ti naservírují během tří let modely, které se pro tebe stanou novodobou alfa-modlou. A to přesně tak, jako je pro znalé modlou své kategorie produkce třeba lamborghini či bentley, ale i například AUDI A6 či Golf.

P.S. Nostalgie je na místě, leč vrchu musí nabýt racionalita. Tak utři svou pubertální slinu klukovské naivní vášně a podívej se na věc pokud možno dospělejma vočima. Koneckonců tu hlavní pravdu o sobě a o Alfě Romeo odhalíš jednou až tehdy, když budeš mít v kapse milión korun. Napiš pak, jakou "alfu" sis do garáže pořídil.

A tedy - BRAVWO ALVWA ROMEO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
13
10. 4. 2013 16:01
Re: VW ROMEO
No jo, takhle otevřít někomu voči... >:D
10. 4. 2013 16:32
Re: VW ROMEO
Pán GTI sa zobuď a začni žiť reálne ty, je vidieť že len trepeš ako nejaký neukojený sopliak čo sa tvári že je automobilový guru, tak poprvé keby si bol trošku znalí tak bi si vedel že Giullieta stojí na na novej podvozkovej platforme takže židne prezlečené bravo, mito je prezlečené punto to je pravda, ale ráznou upravou podvozku ...
Ďalej Alfa má smolu že ma len dva modeli Giullieta je tu 3 rok a nato že ročne sa jej pradalo tesne nad 100 000 je pekné číslo !!!!!! takže keby mala combi verziu tak počítajme dalších 100 000 kusov takže potencial značka ma na to že len dva modeli predáva momentálne ..
Tak a ďalej ta super technika VW je fakt učarujuca keĎ 2.0 tdi praskaju hlavy, vstrekovače nevydržia ani 50 000 km a TSI rozletené rozvody , zblbnuté a rozpadnuté DSGčky fakt toto ALfa potrebuje ....
Avatar - Jaros71
10. 4. 2013 17:12
Re: VW ROMEO
:yes: :yes:
Alfa Romeo patří do Itálie..
Ještě ti náckové dají nabídku na Ferrari?
Fuuj. :-!
10. 4. 2013 19:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
11. 4. 2013 16:45
Re: VW ROMEO
Myslím,že jsi dost mimo..
Alfa Romeo a německý výrobce??
Asi jako Mercedes a Ferrari..ty génie..
Čínský mor je tady...už se ho všichni bojíme.. :-)
Alfa prostě patří do Itálie..!!
Fiat je po akvizici Chrysleru už zase v zisku..a pokud dá do Alfy peníze , budou nové modely a automobilka bude mít prodeje..
Chápeš to ty primitivní chytráku?? Asi ne..
10. 4. 2013 17:50
Re: VW ROMEO
Tady někdo neví. >:D

Alfa měla celkový prodej všech modelů za minulý rok pod 100 tis. kusů, nejhorší výsledek od roku 1969. Giulietta se ani v dobách své nějvětší slávy nedostala snad nad 80 tis ks. Mito má za minulý rok pod 40 tis. ;-)

Takže blá blá blá pane sopliak. >:D
10. 4. 2013 19:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 4. 2013 16:33
Re: VW ROMEO
Ten Jaguar, Land Rover či Volvo jsou hodně klopýtající příklady. ;-)
Avatar - Mrakoplas
10. 4. 2013 18:10
Re: VW ROMEO
Taky bych řekl. Sice chrlí nové modely, ale stále jsou v červených číslech.
10. 4. 2013 20:07
Re: VW ROMEO
Psal jsem klopýtající příklady, ne klopýtající automobilky. Jaguaru, Land Roveru a Volvu se docela daří, aspoň ve srovnání s obdobím před prodejem.
Avatar - Mrakoplas
10. 4. 2013 21:12
Re: VW ROMEO
Snížily ztrátu, ale pořád jsou v mínusu. Podle mě, když se automobilce daří, tak vydělává.
10. 4. 2013 22:44
Re: VW ROMEO
Vystizne, zarob milion a daj vediet co si za tie peniaze kupis.
K vlastnictvu, resp. vlastnikovi automobilky - osobne mi je jedno, kto je hlavnym akcionarom automobilky, ktorej produkt som si bybral. Kriteria pre vyber automobilu su ine
Avatar - Mrakoplas
10. 4. 2013 17:44
Cesta
Já byl vloni v Trollhättanu. Myslíte, že jsem chtěl koupit SAAB?
Určitě by to taky stálo za článek. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2013 17:47
Kecy
Pracuju pro jednoho z největších výrobců autoskel v Evropě, nedávno u nás byl na návštěvě Mercedes. Znamená to snad že nás chce koupit? :-!
Rozbalit vlákno
4
10. 4. 2013 17:54
Re: Kecy
Velký rozdíl je vlézt ke svému dodavateli, či potencionálnímu dodavateli, to se děje dnes a denně.
A pak vlézt ke své konkurenci. To je zase úplně o něčem jiném. ;-)
10. 4. 2013 19:42
Re: Kecy
No kdybys nebyl pitomec a nechytal si se toho čeho nemáš a měl bys vlastní rozum a nebyl placený jen za klik, tak sis další kverulování mohl odpustit, protože by ses dočetl, že je Fiat největším dodavatelem pro VW (což je prostě fakt, a MM bylo dokonce loni oceněno, jako nejlepší koncernový dodavatel a MM je prostě 100% vlastněné Fiatem a primárně pro Fiat vyvýjí)... Dokonce sem ti napsal i značky, které pro VW dodávají... Z tohoto pohledu je teoretická návštěva nějakých tupců v nejmodernější evropské fabrice zcela normálně odůvodnitelná.. a spojovat si výrobní linku na Pandu s prodejem AR, když hned vedle vylezl článek, že nové Gibli (u nějž se prostě počítá s tím, že se jeho vývoj zaplatí i díky prodeji pod značkou AR a SRT) může jen nějaký místní * a stejnej * kvůli prkliku se toho chytá...

A jinej ober * si pak vymýšlí argumenty ve stylu, že je Giulietta předělané Bravo... (jak by ten prskla, kdybych tvrdil, že A6 je jen předělaný Superb, nebo A to je pravda, že je Superb jen předělaná Fábie)...
10. 4. 2013 20:18
Re: Kecy
Co to tady na mne zkoušíš??? >:D

Tys v životě nebyl v žádný automobilce, ale hubu máš plnou keců. Kašpare. >:D :no:
11. 4. 2013 04:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
10. 4. 2013 19:49
Nevím, jak to bude s Alfou... ale to minimálně tady neví ni
já jen vím, že jsem v práci vyfasoval služební auto... VW Passat diesel 103kW s DSG.
Při prvním výraznějším zabrzdění mi zpod sedačky vyjela plastová trubka... prý je na vedení teplého vzduchu k zadním cestujícím... namontovali mi ji zpátky na počkání - zatím drží.
Po 2 dnech přestala řadit DSG převodovka v manuálním režimu... a co hůř - rozsvítily se všechny kontrolky a auto začalo žhavit! Zůstal jsem stát v zatáčkovitém úzkém úseku - proto jsem přepínal na ruční řauení - a tím de facto ohrozil minimálně dvě auta za sebou...
Když jsem počkal asi minutu s vytaženým klíčem, tak se to vrátilo do "default" nastavení a dojel jsem aspoň do servisu...
Jasně, může se to stát... ale přestaňte tady hýkat o "etalonu spolehlivosti"!
Je to střep lehce podprůměrný, dost předraženej a za svoje peníze bych si to nikdy, NIKDY nekoupil... a to asi nikdo - zjistěte si, kolik VW bylo prodáno z důvodu "firemní politiky" firm s německými vlastníky.
Howgh.
Rozbalit vlákno
3
10. 4. 2013 20:21
Re: Nevím, jak to bude s Alfou... ale to minimálně tady nev
Z passatu tu nikdo "etalon spolehlivosti" nikdy nedělal.

Jsi první. ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
10. 4. 2013 21:08
Re: Nevím, jak to bude s Alfou... ale to minimálně tady nev
No - zrovna Ty asi ne... to je fakt.
;-)
10. 4. 2013 21:14
Re: Nevím, jak to bude s Alfou... ale to minimálně tady nev
Není vedení vzduchu uloženo pod kobercem?
Avatar - peter_ko
10. 4. 2013 20:19
trt a dva orechy
to sa len boli šuplikanti pozrieť ako sa vyrábajú autá. :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ham.
10. 4. 2013 21:09
Dementi
to jen VW dalo bonusy odborářům a poslalo je na rekreaci na ostrov Capri. No a nedaleko cíle si neschopný řidič autobusu popletl exity a místo aby odbočil do přístavu tak vzal exit Pomigliano a když se chtěl někde otočit tak omylem zajel do nějaké fabriky na dvůr. No a drby jsou hned na světě. :-)
Rozbalit vlákno
1
10. 4. 2013 21:38
Re: Dementi
:-) Doplnit titulní fotkou, ještě jedním odstavečkem o tom, na jaké platformě Alfa začne pod křídlem německé orlice a můžeš rovnou publikovat na Auto.cz. :yes: >:D
11. 4. 2013 00:13
Teorie
Mnozstvo konspiracnych teorii v diskusii prevysuje tie pod clankami o terorizovani twins 9/11 >:D
Dokonca sa mozeme dozvediet, ze skalny fanusik AR = lochneska prisera >:D
Jeden sa tu nestaci divit.
Rozbalit vlákno
0
11. 4. 2013 00:17
Teorie
:-) Alfa bude žiť :-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - curwasportiva
11. 4. 2013 01:40
Death before dishonor...
Radši uvidím Alfu mrtvou, než v rukou VW!
Rozbalit vlákno
1
13. 4. 2013 23:19
Re: Death before dishonor...
Ještěže jí neděláš šéfa...
11. 4. 2013 06:53
Znalý ví
Je jednoduše zjistitelné, že ten chudý Fiat Group je největším investorem v ČR v roce 2012 - uvádí to Czechinvest, investice 2.5 mld.
Pokud si přečtete včerejší článek na AMNews o AR, tak budete v obraze o její budoucnosti.
Rozbalit vlákno
1
11. 4. 2013 10:23
Re: Znalý ví
Ale nepovídej. >:D

Odkdy je Fiat investorem v ČR? >:D
Na Czechinvestu o Fiatu není ani zmínka. ;-)

PS: Kdo má zájem, nechť se sám přesvědčí.
[odkaz]
Avatar - jozephko
11. 4. 2013 07:03
Celé je to trochu inak
VW má záujem - ale o kúpu celého koncernu Fiat >:D . A bol si pozrieť, ktoré fabriky po akvizícii Fiatu zatvorí ako prvé >:D .
Inak kúpou fabriky na juhu Talianska by si VW nas.al akurát tak do vlastného hniezda. Táto oblasť je chronicky známa svojou nekvalitou. Pre ľudí na juhu Talianska je 5-dňový pracovný týždeň nezvyčajný - vzhľadom na množstvo sviatkov, hlavne cirkevných. sú zvyknutí pracovať tak 3 dni v týždni.
A potom tie talianske komunistické odbory...Ktoré radšej nechajú padnúť na hubu celú fabriku, ako by sa malo prepustiť pár percent nadbytočných pracovníkov. Stačí si spomenúť na Al Italia.
Pre VW by bolo najvhodnejšie kúpiť Alfu a postaviť fungel novú fabriku niekde na severe Talianska - tam, kde sa už hovorí nemecky.
Rozbalit vlákno
2
Avatar -
11. 9. 2013 17:27
Re: Celé je to trochu inak
Itálie má 9 dní státních svátků a 1-2 dny regionálních svátků, Slovensko má státních svátků tuším 13.
Co tam máte dál?
Avatar - jozephko
13. 9. 2013 08:40
Re: Celé je to trochu inak
Čo to má spoločné so štátnymi sviatkami? Platí jedno železné pravidlo: ak chceš pochopiť súčasnosť, musíš najskôr pochopiť minulosť. A minulosť talianskeho juhu je taká, že sú to boli a v podstate stále sú poľnohospodári. Dokonca aj 150 rokov po zjednotení Talianska samotní Taliani hovoria, že existujú 2 Talianska - južné a severné.
Práca na poli vyžaduje trochu iné mentálne nastavenie ako práca za pásom. Ľudia na juhu Talianska nikdy nebudú mať vo fabrikách výkonnosť ľudí zo severu Talianska.
11. 4. 2013 09:14
Podle mě je to tak,
že se Fiat chystá po koupi Chrysleru koupit další velký upadající koncern (VW). No a pánové z VW a Audi byli prostě jen na koberečku u svých budoucích šéfů. ;-)
Rozbalit vlákno
0
11. 4. 2013 14:35
Exkurze
Byli se jen podivat, priucit, jak se delaji mala auta.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
12. 4. 2013 16:27
VW a Alfa..
Je to blbost..!!
Italové Alfu nedají.. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar -
11. 9. 2013 17:21
KAM NA TO CHODÍTE?
Všechno se dá pochopit - až na jedno. Kde jste přišli k tomu axiomu, že Alfy jsou poruchové a VW/Audi jsou spolehlivé, to pochopit nelze.
Asi to říkal pan doktor v Bohnicích...
Rozbalit vlákno
0