Ja jsem tam Octavii za milion nevidel...ale zkus sehnat auto podobne velikosti v teto vybave za podobne penize a nehledej korejce...Neni to zase tak spatna nabidka...Kdysi tu byla Felicia L&K a jen se po nich zaprasilo (stala tusim okolo 400tis.Kc)
Honda Accord 2.2 i_CDTi stoji 989 000, momentalne so sportovym paketom (spjlery a 17" hliniky) zadarmo. Je to automobil o kategotiu vyssie, ako je octavia. Skodovka robi neskutocne predrazene auta. Neodsudzujem ale ludi, ktori to kupuju, proste nechcu vyskusat nieco lepsie.
Uplne suhlasim, za taku cenu sa daju zohnat ovela lepsie auta vratane accordu, 407, mondea ci passatu. nech si predrazene skodovky kupuju nemci s vysokymi platmi alebo hrdi cesi, myslim si, ze mi na slovensku tuto ediciu mozeme kludne nechat plavat dalej.
Vzhledem k tomu, že nejprodávanější auto u nás je fabia HTP tak asi moc velký kšefty s Edition 100 neudělají. Moc lidí co přijdou a řeknou dejte mi výbavu "odshora až dolů" u nás moc není. Tak uvidíme.
Nejspíš to do Česka moc nesměřuje.
Jak velká je dělící čára od dobrýho výsledku k rakvi? Ta jedna hvězdička? Vím, že čelní náraz nejde porovnávat mezi třídama (větší auta jsou bezpečnější), ale zároveň od nich i čekám lepší skóre (za ty prachy). No a Logan má za čelní náraz 50% a Superb 56% a pokud vím, kdyby NCAP neudělalo retest bočního nárazu, má Superb pouhé 3 hvězdičky celkově.
Mno, mít ty prachy, tak si tu fabku objednám Je de-facto v maximální výbavě a hodně jí to sluší. A taky je to výroční model..a vyrobí se jich pouze 100 kousků. Všechny tři modely byli vystavené na výstavě "Dědeček automobil", tam sem si je prohlédl. I když mě víc zaujal ten Tudor, (asi) nová octavia "ereso" a docela slušně vypadající fabka v kombíku..taková hezká modrá s blatníkama jako..no, byla hodně rozkročená Ale z těch tří modelů edice 100 jsem vyfotil pouze superba, ani nevím proč..byl jsem tam fotit ty poršáky
Náhodou mě se teda líbí,vadí mě naní jenom jedna úplná prkotina,že nemůže mět interiér dekorovaný ořechovým dřevem (pokud si to člověk nepředělá) a to si myslím není žádný důvod proč by měla být špatná.A navíc servis......v ČR ho má člověk skoro všude po ruce
Jsou edice a edice... Bohužel to nedělá jen Škoda a bohužel to všichni dělají proto, že jsou lidi, co osloví "neco extra" co tedy něco extra ani být nutně nemusí... Kdyby si auta kupovali jen lidi, co tomu rozumí, tak nejspokojenější musí být u BMW, tam koupíš auto na kost v základu a vybereš si vybavení jak na svojí pr...kenici tak na svojí představu o tom, co má auto mít. U Škody je samozřejmě k pochopení, že je to VÝROČNÍ edice..., je to logické a důvodné. P.S. Jinak mě ty soustavné edice - sportline, lamboline, trautenbergline... tak nějak nikdy neinspirují. Cením styl BMW.
Cituji e-mail:
"K Vašemu dotazu sdělujeme, že modely s označením Edition 100 jsou limitované, jak počtem kusů, tak i dobou objednání. Vozy je možné objednat od 27. kalendářního týdne do konce roku 2005 a budou vyráběny v tomto počtu: Superb 150 ks, Octavia 200 ks, Fabia 100 ks."
Škodovka nikdy nedělala malosérie v počtu několika desítek aut.Většinou to jsou série do pěti tisíc kusů ono by se to ani totiž nevyplatilo.
Jinak nemám strach o prodejnosti této edice , protože pokud si zadáte toto auto s touto výbavou , příjde vás ještě dráž. Možná by jste se divili , že maximální výbavu preferujou především naši zákazníci , po lince jede auto OII s pravým řízením , s motorem 1.4 s nejlacinější výbavou, je to sice vijímka , ale stává se to .Většina aut která jede po lince má svojeho zákaznika a cedulku se zemí do které jsou určeny..
Na autosalonu v Brně měli právě auta z této série a můžu vám teda říct,že jim velice slušelo.Na Fabii je totiž docela problém mít kožené čalounění v světle šedé barvě a tak si taky myslím že už je jich většina prodaná
Zkuste nahradit slovo limitované za slovo omezené. . Jen tak jsem si vzpomněl na film (myslím, že se jmenoval) Darebáci. Kde právě policajt měl Porsche v omezené (limitované) sérii a jeho kolega si dělal srandu, že je opravku omezené.
Plně souhlasím s tvým tvrzením. Vadí mi, že se Škodovka opravdu moc nevytáhla. Ono zadat v Rathgeberu výrobu 1000 ks štítků "Edition 100" je opravdu banalita. Ty prahy jsou také hodně odfláklé. Bavím se hlavně o vizuálním stylu. Vždyť proboha slaví 100 let, ne? Tohleto je výroční edice? Pamatujete na edici L&K? Na ceně vůbec nesejde, ale když je za co platit! Tak se nafukují hlavy!
Jo? V super vybave, vynikajici podvozek, dobra ergonomie, palubka zadna silenost ala frantici, jak psal Passat servisy vsude a ze to trochu klape - pche, je to PDi - takze na pruzny to foukne trochu dymu a papa benzin. Nekery prispevky sou fakt od dobrejch mastilu
Jo to máš pravdu mastile Jendo. Auto, ve kterém se nesvezou 4 lidi, do kufru dáš tak maximálně deštník hlavně, že si budu vychutnávat ergonomii palubní desky, stejné z Fabie Junior. Servisy super však do nich budu jezdit často!
Kamarád si koupil fobii RS a po 30 tis. km má v *přední nápravu. V servisu mu řekli,"no jo,ty fobie na to trpí a záruka se na to nevztahuje".Dík,ale nechci.
ja bych s tou skodovkou za mega zas takovej problem nemel. chapu ze nekdo ma mentalni potiz s tim, ze pred dvaceti lety usetril stezi na stodvacu a dneska skodovka prodava auto za mega a vic. to je zivot. nektery znacky jdou nahoru, jiny do *(rover etc). bmw bude asi vzdycky drazsi nez folks, folks drazsi nez skoda, skoda drazsi nez korejec atd. nekdo proste kouka na image, nekomu je jedno, jestli jede v dejvoletu, proste na vic nema no a nekdo hleda kompromis a koupi skodu. nakonec, je celkem prijemny videt, ze nejakej ceskej vyrobek ma ve svete docela dobrej zvuk (pro trumbeliny, ktery okamzite zahlasej, ze skodovka je nemecka: ano, nemecka firma vlastni 100% akcii. ale to neznamena, ze znacka sama o sobe je vnimana jako nemecka. nebo je snad opel, volvo, saab americky, lambo, rolls ci bentley nemecky...)
Kdo trochu "dělá" do aut, musí mít pro Škodu jen slova obdivu. To je bez diskuze. VW by nedovolil udělat propadák. A to, co VW dokázal ve Škodě není JEN zásluhou VW, to je zásluhou i potenciálnu lidí, kteří pracují ve Škodě. A ti lidé dokázali pod křídly VW vynést Škodu z nuly na Evropské výsluní. Styl, který Škoda vytváří je geniální. A v souručí s ostatními v koncernu VW ukazuje, že takhle se to má dělat - chceš auťák se sportovním espritem, jdi do SEAT (! velký koník, pozor na Leona, Altea je překrásná - přidrzlá, stylotvorná), chceš něco usedlejšího se šmrncem, jdi do ŠKODA (doporučuji se posadit do OCT II - tam spadne brada škarohlídům). Chceš etalon Evropy - jdi do VW (Golf+, Apoštol krás...), chceš něco na špici doby, jdi do AUDI (posaď se do A6, pak vylez a obejdi jí... ale pozor, aby ses z té dokonalosti nepodělal). Tohle umí zorganizovat VW.
Mě většinou nezajímá, jak auto vypadá, ale jak jede (1.4 8V z Ibizy r.v. '97 žije a strčí do kapsy 1.4 16V z Corolly r.v. 2004), ale u těch Seatů bych se zastavil. Předešlý Leon = nádhera. Ale ta nová Altea, Toledo..já nevím. Je pravdou, že líbivost designu je věc subjektivní, ale stejně. Ty nové Seaty jsou vysloveně ošklivé. A není z nich pořádně vidět.
Nepleť se. Není důležité, jakási líbivost designu. Oko s velkým "O" je důležité, objektivita. To jen ti co tomu nerozumí (nemyslím tebe) se zaklínají, že co člověk, to názor. To jsou ovšem ti, co kolem obrazů P. Klee prochází se zavřenýma očima... Tak ti nejsou vůbec pro hodnocení krásy auta důležití. Důležití jsou ti, co znají, co ví něco o designu, o účelnosti, o liniích, zlomech a tvarech... Jinak Seat vykročil velice odvážnou stopou... a podle mně správnou. Podobnost s Alfou asi hledejme ve jménu šéfdesignera, ale ta auta maj šmrnc.
Ti, co ví něco o designu, o účelnosti, o liniích, zlomech a tvarech... Tenhle popis se nevztahuje na "obyčejného" člověka. Myslím toho, od kterého ta která automobilka očekává, že si její nový designový směr koupí. A pokud se tomu "obyčejnému" člověku ten design nelíbí, tak si to nekoupí. Nebo si to koupí jako ojetinu, když už si na ten design zvykl, když už zevšedněl. Ale to už té automobilce moc nepomůže. Dost možná se tomu člověku ten design nelíbí právě proto, že tomu nerozumí. Ne všichni jsme dizajnéři nebo něco podobněho
VW dovolil udělat takový prodejní propadák jako je Golg V, o Pheatonu raději nepíšíc. U Seatu dovolil udělat vedle krásky Altea a zvířete Leona takový hybrid jako nové Toledo. Tohle umí zorganizovat VW
Golf V vypadá jak vypadá proto, protože si VW nemohl dovolit hazard jako třeba BMW s Chrisem Banglem (tfujj). Golf je prostě..no, on MUSÍ zůstat bestsellerem, protože z něj VW, jak se říká, žije. Ale jo, vzlehedem k tomu jaký mohl (teoreticky) být, je opravdu hnusnej Sorry GTI A Phaeton? Phaeton je neskutečný vůz, který má jen jednu vadu. Jednu jedinou - znak VW. Volkswagen je hotl Lidový vůz a za jako takový nebyli (a nejsou) lidi připraveni vysolit tolik peněz.
No já nepsal o konkrétních věcech u aut, ale o té úchvatné rádobyorganizovanosti VW . Golf - ano z něho má VW žít, ale myslím, že je to s těmi prodejními čísly tak na živoření, sami přiznali, že budou snižovat u golfu náklady, ale jsem zvědav, jestli se sniží i prodejní cena, těžko, přetěžko. Proto asi soudruzi někde udělali chybu, já myslím, že v designu (ani při zachování konzervativnosti nic hezkého) a v motorech (nic nového, FSI se moc nechytla, chybí diesel s objemem 1,6, benzím 1,8). A Pheaton je technicky opravdu dobrý, ale zkrátka nemá své místo na slunci.
Navím tak úplně přesně, co ze své minulosti víš o soudruzích... ovšem v případě VW bych soudruhy vynechal... Ten GOLF V vypadá přesně tak, jak VW chce, aby vypadal. Za 2 roky budeš zírat, jak krásně to tehdy střihli... jako teď zíráš na GOLF IV a nechce si ti věřit, že už byl nahrazen novým modelem. Mimochodem podívej se na zadní nárazník - spodek je v černé... ty si dnes nedovolí nikdo... jen GOLF... neboť VW ví proč to takhle udělal... Phaeton je důkaz především setrvačnosti těch, co ve firmách rozhodují o vozovém parku. S Phaetonem se totiž zpravidla na víkend za babičkou pro vajíčka nejezdí. Jinak je to úchvatně krásné auto, včetně finesy se zadním bočním okénkem. Tahle velká auta nemou vypadat jako AUDI TT. Proto také "mamut" od MB je dodnes v příslušných kruzích ceněn jako velká ikona...
Ty, kdož se snažíce vždy o nějaký ten rádoby vtípeček, si nepochopil jen citaci krásné otázky, navíc velmi povedené, z jednoho filmu, pojednávajícím i o těch letech soudružských ? Toť pro mne záhadou. Ale jinak k tvému příspěvku: pohádky, nic víc, nic míň, žádné vysvětlení, jen vize a snaha o naplnění snu. A o vozovém parku nezačínej, vím, že si to tady tehdá jednou kritizovati chtěl, když se někdo hájil tím, že passatů jezdí mnoho jen kvůli diktátu mateřských firem a setrvačnosti těch, co ve firmách rozhodují o vozovém parku. A pokud budeš popírat i velmi slabá prodejní čísla jak u nás, tak i v Evropě, pak opravdu jsi jen snílek.
Nějak ti nerozumím. Já se o nějaké rádobyvtípky nesnažím. Nerozumím ti ani v tom snu. Jaký sen? P.S. Hlášky je dobré umět užívat... zejména, nejsi-li jejich autorem. Jinak se ti může stát, že užiješ hlášku na nevhodném místě. Historicky je nesmysl tady v Čechách psát o SRN a použít hlášku o soudruzích. Pokud tedy si uvědomíš souvislost, v jaké ta hláška zazněla ve filmu... pak to snad pochopíš. Ale nechci tě za to kritizovat. Píši ti k tomu jen svůj názor.
Musim reagovat na tvoju vetu" kdo do aut jen trochu delá,musí mít pro skodu jen slova obdivu" Vlastním Škodu Fabiu 1.4MPI 50 kW, r.v.2002,75000Km. Nuž teda obdivujem jej skvelý 8 ventilový motor, ktorý do kopca treba tlačiť, spotreba, hlavne v meste, že by sa nehambil dvoj liter, otáčky ktoré na volnobehu skáču tak že sa cítim ako v naftáku. Obdivujem jej skvelú elektriku, keď kazdý mesiac mením dvakrát stretávacie ziarovky, elektrické ovládanie otvárania kufra je minulosťou, tak isto ako prepojenie osvetlenia interiéru pri otvorení dverí. Vyzdvihol by som tiež čidlo serva, ktoré mi odišlo asi tak po roku.Zvlášnu pochvalu si zaslúži aj vynikajúco vypracovaný interiér, ktorý hlavne keď je teplo vydáva podivuhodné zvuky a tak mi spríjemňuje cestovanie. Vynikajúci je zadný ostrekovač, ktorý vždy funguje týždeň po oprave, a anténa na ktorú treba dokúpiť zosilovač signálu.
To sú len moje osobné skúsenosti, nehovorím o vynikájucich motoroch 1.2 HTP apodobné technické "lahodky" ktoré zacala Skoda pod diktátom VW davat do aut.
no, podle toho co popisujes se tahle jedna konkretni asi moc nepovedla. smula, co na to rict... nechapu ale tvuj problem s 1.2HTP. pokud ma maly vykon, jdi do RS s 96 kW a budes max spokojen, to ti garantuju )
pokud je problem v tve penezence, tak s tim ti Skoda Auto nepomuze, to ti taky garantuju ) vydelavej vic anebo jdi do dacie )) p.s. toho "diktatu" folkse bych se zas tak nedesil, trendem doby jsou aliance a skodovka s nejakym pulmilionem vyrobenych aut rocne nema sanci prezit jako solovka...
Hned ako zacnem viac zarabat, tak rozhodne nepojdem do skody alebo do nieco z VW Group. Mal som aj skvely spanielsky automobil, kde sa nemecky temperament snuby so spanielskou technikou. Vrelo doporucujem, vydrzal som s nim rok a pol...Bol to rok plny novych priatelstiev, najma z prijmacimi technikmi zo seatu... A fabku "RS" s dieslom? No neviem.Ale aj Lamborghi zacinal z traktormy...
No a az teda jednou zacnes zarabat hodne penazi a budes moci odhodit shitozni skodovku a od srdce se vysmejes vsem znackam nenavideneho folksvagenu, do ceho pujdes?
Protože nejsem akcionář VW, tak je mi jedno, jakou edici,v jakém počtu kdo vyrobí, jestli prodá, nebo neprodá. Je to věcí automobilky a nám to může být FUK Tak to neřešme. Já řeším svoji profesi a problém, aby 50 lidí mělo práci za rok, za dva za 10?