Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Přehled cen nových aut na českém trhu: Fabia a její konkurenti (červen 2009)

Škoda Fabia i dva z jejích největších zahraničních konkurentů - Renault Clio a Fiat Grande Punto - se nyní nabízejí za ceny už od 220 tisíc Kč. Může za to ostrá konkurence, ale také loňské radikální snižování cen v nižší střední třídě.
Zpět na článek
23. 6. 2009 23:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 6. 2009 00:01
neregistrovaný "yaroukh"
24. 6. 2009 12:39
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 6. 2009 00:42
neregistrovaný "maxo"
24. 6. 2009 09:55
neregistrovaný "maxo"
24. 6. 2009 09:52
neregistrovaný "maxo"
24. 6. 2009 11:47
neregistrovaný "maxo"
24. 6. 2009 15:47
neregistrovaný "maxo"
24. 6. 2009 15:54
neregistrovaný "maxo"
24. 6. 2009 18:20
neregistrovaný "maxo"
24. 6. 2009 18:39
neregistrovaný "maxo"
24. 6. 2009 12:40
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 6. 2009 14:31
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 6. 2009 21:49
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 6. 2009 12:43
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 6. 2009 01:54
24. 6. 2009 09:41
24. 6. 2009 09:43
24. 6. 2009 12:01
24. 6. 2009 12:21
24. 6. 2009 13:01
24. 6. 2009 10:59
24. 6. 2009 12:09
25. 6. 2009 09:49
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 6. 2009 23:42
Přístrojovky...
... ta palubní deska Clia v nejvyšší verzi je perfektní a u mě jasně kraluje. Ukažte mi hezčí a útulnější provedení interiéru mezi subkompakty...
Rozbalit vlákno
77
neregistrovaný "yaroukh"
24. 6. 2009 00:01
Re: Přístrojovky...
(Fiestu vyloučím v zájmu objektivity. :-)
Palubka Clia je nádherná (z palubky Laguny uchcávám), ale nemůžu si pomoct, Hyundai je v mejch očích přecijenom lepší. Nevypadá to tam jako v (hezkym ale) dětskym pokoji.
24. 6. 2009 07:42
Re: Přístrojovky...
Skús naživo - tam zistíš rozdiel. Podľa obrázkov Ti dávam zapravdu, reálne by som sa priklonil skôr k Avantimovmu názoru.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 6. 2009 12:39
Re: Přístrojovky...
Hyundai? Srovnej si palubky i20 a Clia - i postránce kvality.
24. 6. 2009 19:03
Re: Přístrojovky...
To chce vidieť naživo, podľa obrázkov vyzerá I20 naozaj výborne. Musím ale dodať, že ani Clio mi palubkou a použitým materiálom práve srdce netrhá... ;-)
Avatar - white label
24. 6. 2009 00:13
Re: Přístrojovky...
Proboha co dělá v subkompaktu imitace dřeva..., to považuju za kýč i ve střední třídě, natož tady...
A má k tomu Clio aspoň (v příplatkové výbavě) vestavěný bar... (samozřejmě jen u dvoumísté verze)...? ;-) >:D
neregistrovaný "maxo"
24. 6. 2009 00:42
Re: Přístrojovky...
drevo, nedrevo, ale mne to pride ako v hrackarskom aute. :no:
Avatar - white label
24. 6. 2009 00:52
Re: Přístrojovky...
Tak Avantime je ještě docela mladý a hravý... :*) >:-[]
Avatar - Ronault.
24. 6. 2009 01:44
Re: Přístrojovky...
Některé auta jsou z Tvého pohledu hračkářská, některé jsou pro změnu sotva pro playstationového jezdce: [odkaz]

Oficiální foto ze stránek dovozce.

Mimochodem Fobie svými disproporcemi imituje autíčko na hraní dokonale.
neregistrovaný "maxo"
24. 6. 2009 09:55
Re: Přístrojovky...
Ronault, len pristrojova doska mi pripada hrackarska, nie cele auto a ked vidim ten tvoj odkaz, tak pri tom pole si ma, len utvrdil, ze som sa nemylil v mojom nazore. ;-)
Avatar - Ronault.
24. 6. 2009 16:40
Re: Přístrojovky...
Polo tam má fotku vrcholné verze GTI, tuším, stejně jako byl jediný vystavený kousek na autosalonu v Brně. Některé detaily mi tam ale až tak propracované a precizní nepřišly, například ovládání ventilace, ale to je asi daň za první kousky a vystavovaný kousek (i když byl první den autosalonu)

Mimochodem je to jen světlé pojetí interiéru a třeba ve srovnání s bílým v Yetim mi tohle připadá vkusnější...
Avatar - white label
24. 6. 2009 17:15
Re: Přístrojovky...
Rone, POLO GTI "tam" ještě ani fotku nemá a už vůbec nemohlo být vystaveno v Brně... ;-)
Avatar - Ronault.
24. 6. 2009 17:21
Re: Přístrojovky...
Každopádně tam bylo jen jedno a v plné polní. Každopádně ano, GTI ještě představeno nebylo, ale mást umí. >:-[]
Avatar - white label
24. 6. 2009 19:08
Re: Přístrojovky...
Vidíš jak se to POLO povedlo i "běžný" highline si spleteš s (ještě nepředstaveným) GTI... :yes: >:-[]

P.S.čekal jsem hlavně tvou reakci na 17:03
Avatar - white label
24. 6. 2009 12:53
Re: Přístrojovky...
Zdar Rone, podle tvé reakce to spíš vypadá, že nějakou "Fobii" trpíš spíš ty..., a to z jakékoli kritiky spojené nějak
s Re(o)naultem... ;-)

Tou hlavní fotkou z odkazu si mi udělal docela radost a "fotem" POLA z "plejstejšnu" tu asi argumentovat nechceš, že...mělo by to totiž podobnouu logiku, jako reagovat na částečnou a konkrétní kritku jednoho auta, obecnou kritikou dvou jiných... :-!
Avatar - Ronault.
24. 6. 2009 16:47
Re: Přístrojovky...
Já jsem si Fobii projel, docela mě mila překvapila a své názory jsem tady již několikrát prezentoval, řekl bych že kladné, ale po stránce designu si přece sám sobě nenalžeš, že auto je elegantní a působí dospělým dojmem.

Mimochodem nejedná se o kritiku, ale o další zástupce hračkoidních prvků, až v tom Clio nestojí osamocené.
Avatar - white label
24. 6. 2009 17:11
Re: Přístrojovky...
Já jsem ale ve své reakci nezmínil na adresu Clia nic negativního a na adresu Fábie zase nic kladného..., tak že teď vůbec netuším, co bych si o ní vlastně mohl "nalhat"... ;-)
Avatar - Ronault.
24. 6. 2009 17:20
Re: Přístrojovky...
Já zapomněl, že ty jseš vlastně ten nejnestrannější z nejnestrannějších ;-)
Avatar - white label
24. 6. 2009 18:53
Re: Přístrojovky...
Tak na to už ale prosím příště mysli... >:-[]
...ale tak dobrý ještě nejsem, i když snažím se (zatím marně)
;-)
24. 6. 2009 09:33
Re: Přístrojovky...
Jasne, nie je to kvalita 21. storočia... :-)
neregistrovaný "maxo"
24. 6. 2009 09:52
Re: Přístrojovky...
to si povedal Ty, nie ja.A, ze mi to pripada hrackarske, s tym sa musis zmierit. ;-)
24. 6. 2009 11:30
Re: Přístrojovky...
Priznam sa, ze to mi je uplne lahostajne. "Kvalita 21.storocia" je tvoj vyrok z inej diskusie a ja ta nechcem obrat o tvoje autorske prava... ;-)
neregistrovaný "maxo"
24. 6. 2009 11:47
Re: Přístrojovky...
ano moj vyrok, ale platil pre ine auta. ;-)
24. 6. 2009 14:25
Re: Přístrojovky...
Aha, ja som zabudol, že malé auto pre teba nie je moderné, hodné 21.storočia. >:D
Avatar - white label
24. 6. 2009 15:32
Re: Přístrojovky...
To "překrucování" tím smajlíkem nevytrhneš... ;-)
Pokud vím, tak maxo naopak psal, že raděj menší vůz, ale kvalitní, než kupovat auto hlavně podle ceny za čtvereční metr vnitřního prostoru vozu... :-!
neregistrovaný "maxo"
24. 6. 2009 15:47
Re: Přístrojovky...
white to uz ani nema cenu reagovat. ;-)
Avatar - white label
24. 6. 2009 15:51
Re: Přístrojovky...
Já ale bojuju o titul: Nejtrpělivěšího přispěvovatele na auto.cz! :yes: 8-s >:D
neregistrovaný "maxo"
24. 6. 2009 15:54
Re: Přístrojovky...
no tak v tomto smere na to mas, drzim Ti palce. :yes:
Avatar - white label
24. 6. 2009 16:01
Re: Přístrojovky...
Dík... téměř jákákoli podpora se cení... >:D
24. 6. 2009 18:04
Re: Přístrojovky...
So mnou nemáš šancu, ja keď mám "múzu", nemôžeš stíhať... ;-) >:D
neregistrovaný "maxo"
24. 6. 2009 18:20
Re: Přístrojovky...
ja mam taky dojem, ze ked Ty mas muzu, tak nestihas sam sebe. ;-)
24. 6. 2009 18:32
Re: Přístrojovky...
Tak to máš naozaj len dojem. Ale díky za úsmev. :-)
24. 6. 2009 18:31
Re: Přístrojovky...
Tiež nie si celkom presný:

"Ja som sedel v THALII a stacilo mi.Taktiez crash testy su o nicom.Vybava v zaklade o nicom.Proste je to Low end.Ja by som v tom urcite moje deti nevozil, radsej by som si kupil ojazdene moderne auto za tie iste peniaze."

"...ojazdene moderne je vsetko okrem DACIA,THALIA a LADA."

"Upresnil by som to asi takto:Co najviac priestoru a vybavy za co najnizsiu cenu.Ale to same hovori o kvalite toho vyrobku.
Radsej sa budem vozit v mansom vozidle s mansou vybavou, ale s kvalitou na urovni 21 storocia."

Tak trochu si autor protirečí, čo je jedna vec, a tiež má trochu skreslenú predstavu o závislosti medzi cenou, veľkosťou a kvalitou. Navyše reagoval trošičku mimo, môj príspevok bol trošičku v inom duchu a vôbec som sa s ním neprel o kvalitu/nekvalitu. ;-)

Inak vážne proti maxovi nič nemám, perfektne nahráva a neodpálkovať, to by bol z mojej strany snáď až hriech... :-) ;-)
Jasne že prekrucujem, ale jedine otvorene a okato, akurát niekto nahrávku na smeč jednoducho nevidí...
Byť v debate Pierro alebo T613, videl by si veci... ;-)
neregistrovaný "maxo"
24. 6. 2009 18:39
Re: Přístrojovky...
boze kolko si si s tym dal prace a vobec si to nepochopil, az mi je ta luto. :'-(
24. 6. 2009 19:00
Re: Přístrojovky...
Žiadna práca, ja sa bavím. Evidentne si nepochopil Ty mňa a vysvetľuješ mi, čo mi je jasné a proti čomu nehovorím ani mäkké "f"... ;-)
Avatar - white label
24. 6. 2009 18:50
Re: Přístrojovky...
Ale to: "co nejvíc prostoru a výbavy za co nejmíň peněz..." to byl jeho popis vaší filosofie, né jeho..., takže to protiřečení nikde nevidím... ;-)
24. 6. 2009 18:58
Re: Přístrojovky...
1.Odkedy mi vykáš? :-)
2.Ten jeho popis bol popis o ničom. Alebo že by som už nevedel, čo píšem, a tvrdil niekde, že mojou métou je čo najviac priestoru a výbavy (a dodám, že asi bez ohľadu na kvalitu)?
Avatar - white label
24. 6. 2009 19:04
Re: Přístrojovky...
1.To bylo jen množné číslo...
2.Psal jsem jen o tom , co psal maxo...
Avatar - white label
24. 6. 2009 19:01
Re: Přístrojovky...
No tak se ukaž frajere... ;-) >:-[]
Avatar - T613
24. 6. 2009 19:42
Re: Přístrojovky...
To tu rozbalím a budeš se muset léčit. Copak mi to stojí za to, aby na mě vlítla tvá manželka??
"Pán Tatrovák co šte mi to urobil! Ten moj je teď blázen, kto sa mi postará o děti? Demeter potřebuje nová rovnátka, Eržika potřebuje antikoncepci, Lakatoš má roztrhané trenýrky! Pááán Tatrovák...
Avatar - white label
24. 6. 2009 19:54
Re: Přístrojovky...
Nechám tě radši na pokoji, vidím, že máš dost starostí se svou rodinou... ;-)

P.S. A ty jména si vybíral sám... >:-[]
A proč ti neříkají tati, místo pááán Tatrovák...? >:D
Avatar - T613
24. 6. 2009 20:02
Re: Přístrojovky...
hele mě do svojí rodiny nemotej. :-!
Avatar - white label
24. 6. 2009 20:06
Re: Přístrojovky...
To je to poslední co by mě napadlo, hlavně teď po tom, co si mi napsal... ;-\
Avatar - T613
24. 6. 2009 20:12
Re: Přístrojovky...
>:-[] ;-)
Avatar - Ronault.
24. 6. 2009 01:52
Re: Přístrojovky...
Mě osobně se ta lišta v imitaci dřeva líbí, je to podobné jako imitace chromu či hliníků kdekoliv v jakémkoliv autě, tady je decentní a ne přes celou palubku.

Mimochodem do ČR se s touhle lištou nedováží, aspoň není v oficiálním cenníku. U nás je nahrazena chromem, to aby si někteří chlapáci nepřipadali jako v hračkarskom autě.
Avatar - white label
24. 6. 2009 12:30
Re: Přístrojovky...
Imitace hliníku? Ten imitovat přece ani nemusíš. A když bys chtěl i na něm šetřit, "stačí" ti z něho i hodně tenká folie...,
ale hlavně s ním interiér subkompaktu nebude vypadat - tak rádoby "luxusně"...

Pokud půjdeš do národního v džínách, lákýrky k nim to taky nezachrání, spíš naopak... ;-)

P.S. Ale osobně se může líbit samozřejmě komukoli cokoli... :-!
Avatar - Ronault.
24. 6. 2009 16:36
Re: Přístrojovky...
Imitací hliníku chápej stříbrně nastříkaný plast, který se časem sedře.

Přece i malé auto může být luxusní. Ne každá zámožná panička chce jezdit po městě v Q7 a tenhle kus nejspíš polakovaného plastu, který se v ČR neprodává, dojem luxusu dává... všechny tyhle serepetičky jen dodávají dojem luxusu, luxus samotný je až to svezení, které navíc Clio poskytuje ve své třídě dobré.

Mimochodem byl jsi nakonec na autosalonu? Viděl jsi tam Yetiho s imitací zeleného plesnivého dřeva? Případalo ti to tam vhodné? Mě tedy ne.
Avatar - white label
24. 6. 2009 17:03
Re: Přístrojovky...
Už jsem psal(13:04), "kde" se mi to nelíbí, tak nevím proč by u mě měla mít Yeti nějakou "vyjímku"?

Souhlasím s tebou že: "všechny tyhle serepetičky jen dodávají (falešný) dojem luxusu, luxus samotný je až to svezení..."
Pokud si ovšem myslíš že kterýkoli současný subkompakt poskytuje skutečný luxus (ve smyslu tohoto slova), který se skutečně týká hlavně toho "svezení", pak si takové (pro mě neznámé) auto může klidně "dovolit" i to "dřevo" v interiéru... :-!
24. 6. 2009 07:48
Re: Přístrojovky...
Počkaj, tým chceš naznačiť, že v trieda malých áut je lepším meradlom kvality interiéru? To znamená, čo je dobré v malom aute, tak môže brať aj stredná? Tak si to napísal. Ak je imitácia dreva v strednej triede gýčom, tak v malom aute ešte väčším...? >:D >:D >:D ;-)
Avatar - white label
24. 6. 2009 09:10
Re: Přístrojovky...
Nic takového jsem ovšem nepsal a česky pokud vím. umíš dobře. ;-)
Imitace dřeva je svým způsobem kýč, podobně jako např. některé jiné imitace...
Dřevo, nejlépe "pravé" patří "tradičně" do opravdu hodně luxusních aut...takže nemá co dělat (podle mě) ve střední třídě, natož někde v subkompaktu...
Toť ode mne vše...
:-! ;-)
24. 6. 2009 09:32
Re: Přístrojovky...
Aha, takže tak opačne si to myslel... ;-)
No neviem, hodnotne vyzerajúce materiály podľa mňa interiér povyšujú, nie opačne. Obvykle prvky bežné vo vyšších triedach bývajú v tých nižších vítané. Ja by som povedal, že gýčom je imitácia dreva vo vyšších triedach, tam patrí pravé drevo. V lacnejších autách v lepších výbavách je imitácia dreva O.K. To je zas môj názor. ;-)
24. 6. 2009 09:36
Re: Přístrojovky...
furt lepšie imitácia dreve než imitácie motoru...
24. 6. 2009 09:39
Re: Přístrojovky...
Narážaš na konkrétne auto? ;-)
24. 6. 2009 09:44
Re: Přístrojovky...
nenarážam, jazdím pomaly a bezpečne :-! Keďže nemám najlepšie vyladenú jednaštyrku, nič iné mi ani nezostáva >:-[]
Avatar - Pierro
24. 6. 2009 09:51
Re: Přístrojovky...
ale áno zostáva. dnes už aj tvoja svokra vie, že za pár babiek môžeš kúpiť jeden z najlepších sedanov. Myslím, že vieš o čom hovorím. Tak nechaj jednaštyrku a zameraj sa na osvedčené. Stodvaciášok. Keď ho miluješ niet čo riešiť... ;-)
24. 6. 2009 10:03
Re: Přístrojovky...
jednatrojka rulezz! :yes:

nechápem, prečo všetci prešli na ten trapný objem "jednaštyri" keď dokonalý objem už bol objavený :-!

ináč svokre sa páčia SUV :-!
24. 6. 2009 11:36
Re: Přístrojovky...
načo také veľké kubatúry, vy megalomani? litrík by nestačil?
24. 6. 2009 12:14
Re: Přístrojovky...
objem ničím nenahradíš >:D
24. 6. 2009 14:52
Re: Přístrojovky...
ale aj downsizing či jak sa to píše, treba brať v úvahu...ja by som bral kompromis vo forme dvojvalca 900 ccm...menej valcov s väčším objemom...parádička...plus biturbo a máš motor snov... >:-[]
24. 6. 2009 11:51
Re: Přístrojovky...
Mě to přijde jako týpek (i když ve značkové) "teplákovce" s rolexkama na ruce. Může to být znalec, člověk s postavením a nebo "jenom" sbírá hodinky, ale celkový dojem padá do toho "nejhlubšího lowendu" a poutového nevkusu.
Avatar - white label
24. 6. 2009 12:08
Re: Přístrojovky...
...i tak se to dá vyjádřit... :yes: :-!
24. 6. 2009 12:16
Re: Přístrojovky...
no klasika, frantíci si dovolili dát imitaci dřeva do subkompaktu a je oheň na střeše...

Už se těším na reakce u nějaké special edice, třeba Fabie Laurint/Klement a pod. ;-)
24. 6. 2009 12:32
Re: Přístrojovky...
Neboj Kuko, mě to zas tak netrápí. Ať si frantíci používají co chtějí. Jen v případě, že bych toto viděl u někoho v tomto autě, tak si o jeho vkusu budu myslet svoje.
Avatar - white label
24. 6. 2009 12:39
Re: Přístrojovky...
Zbytečně "hysterická" reakce..., celou dobu se bavíme o imitaci dřeva v subkompaktu a nižších třídách obecně, nikde jsme Clio ani Renault konkrétně nevzpomněli, takže to téma "frantíci" sem taháš docela zbytečně... a můžu tě ujistit, že pokud se to objeví například v POLU, svůj názor na to určitě nezměním... :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 6. 2009 12:40
Re: Přístrojovky...
Ve střední používá Renault pravé dřevo. A v kombinaci s elegantním světlým provedením interiéru a materiály to považuji za příjemné i v malém autě. Co považuji za kýč, je laciná imimtace dřeva v šedivém interiéru Golfu mimulé generace... 8-s
Avatar - white label
24. 6. 2009 13:04
Re: Přístrojovky...
Avantime, já to prostě považuju za určitý typ "kýče" už minímálně od střední tř. dolů a je mi úplně jedno v jaké značce, nebo typu auta to je (padni komu padni)..., a že ty to považuješ za kýč pouze "někde" je už jen tvoje věc..., ale i ta může o něčem vypovídat... :-!

P.S. A nepleteš si náhodou předminulou, čtvrtou gen. Golfu s tou "minulou", pátou?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 6. 2009 14:31
Re: Přístrojovky...
Osobně nesnáším imitace dřeva. Ale ta v Cliu (pokud to je imitace, protože dekory v dražších Renaultech jsou zpravidla z pravého dřeva) je zdařilá.

Dokonalý kýč - imitace dřeva v Hyundai Santa Fe, v minulé generaci Golfu (nebo spíše před faceliftem toho současného? >:-[] ), u mnoha japonců... a tak bychom mohli pokračovat...
Avatar - white label
24. 6. 2009 15:43
Re: Přístrojovky...
>:-[] jasně Golf pět a půl, to už jsem někde slyšel a svým způsobem je to pravda, ale podstatný je výsledek...
Možná by evropské prodeje Meganu vypadaly také lépe, kdyby Renault udělal raději Megana dva a půl, než tuhle trojku... ;-)

Dřevo je jistě mnohem lepší, než jeho imitace a i provedení obojího může být pochopitelně více, nebo naopak mnohem méně zdařilé...
Ani to ovšem nemůže změnit můj "negativní" pohled na alikaci "dřeva" v nižších třídách obecně... :-!
24. 6. 2009 18:53
Re: Přístrojovky...
negatívny v úvodzovkách neznamená pozitívny? ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 6. 2009 21:49
Re: Přístrojovky...
Teď sem netahej prodeje, bavíme se o dekorech. Také nemám imitace dřeva v lásce, ale pokud se jedná o pravé dřevo (jsem ochoten skousnout i precizně vyvedenou imitaci, ale to jen v krajních případech), nevadí mi. Většinou se hodí ke světlému provedení interiérů...
Avatar - white label
25. 6. 2009 08:01
Re: Přístrojovky...
No tak nebuď tak úzkoprsý..., já za ty prodeje nemůžu
a téma - nová generace/facelift si tu "vytáhl" ty... ;-)
Avatar - Pierro
25. 6. 2009 10:18
Re: Přístrojovky...
tahle káva se mi zdála jaksi močopudná. Povídal mi náčelník Němá tvář, že prý ty zrnka vykakal nějakej ten místní drevokocúr. Cibeta anebo jak se ta potvora jmenuje. Na česneku je dobrá, ale jestli jsem pil kafe z jejích hoven, pak perun se mnou... :-O 8-s >:-[]
26. 6. 2009 07:37
Re: Přístrojovky...
Čo je to drevokocúr? Také slovo nepoznám.
Avatar - Pierro
26. 6. 2009 08:27
Re: Přístrojovky...
drevokocúr je čechismus, inak nesprávne označenie pre veverku. ale strám delty celkom trafné. Ostatne klaudius nechcel by si mi dávať lekcie spisovnej slovenčiny?? Si taký lingvista a ja sa tak snažím a vždy ma nakoniec vychytáš ako toho matelka pri diktáte.... >:-[]
24. 6. 2009 09:41
Re: Přístrojovky...
včera ráno jsem potkal žlutého ďábla, Clio RS. A ten F/L mu celkem přistal. Já myslím, že si na něj nakonec zvyknu, i když původní maska byla asi lepší...

Jediné co mi na Renaultech trochu víc vadí, je ta šaltpáka. I v mém Megošovi je sakra velká (trčí z toho středového tunela snad víc než manuální DSG v Škodylaku >:-[] ) ale na fotce toho Clio s automatem to vypadá už skoro na zbraň. To aby si člověk před koupí požádal i o zbrojní průkaz >:D
Avatar - chlapecx
24. 6. 2009 11:34
Re: Přístrojovky...
stará maska dravá se mi líbila víc ;-) :'-(
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 6. 2009 12:43
Re: Přístrojovky...
Na facelift si zvykám. Ale předchozí verze, kterou jsem měl tak rád, to není... byla dynamická a moderní. I když, faceliftové Clio ve vyšší verzi není zvenku tak ošklivé, jak jsem si původně myslel... a ten žlutý ďábel byl i na autosalonu v Brně... paráda :yes:

Renaultí automaty mají nezvyklý tvar, pamatuji si na klasickou automatku z devatenáctky (známá jako "tramvaj" >:D )
Avatar - JGucci
24. 6. 2009 01:54
Klima
Skoda prece nabizi klimatizaci v akcnim balicku+ za 10 tis.

20 tis. stoji mozna v konfiguratoru, ale kdo by nebral ten balicek+ ze? ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pelikoš
24. 6. 2009 09:41
micra
nissan micra má přece i nyní po tolika letech co říci...výborné jízdní vlastnost,prostorný interiér a zadní posuvná lavice-toto vše beatru pod 195000-no nekup to
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
24. 6. 2009 09:43
Re: micra
souhlas. její dizajn sice není stravitelný pro všechny, ale je to slušný vůz za slušné peníze :yes:
24. 6. 2009 12:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 6. 2009 12:21
Re: micra
kamarátov otec si to vedla RAV4 kúpil ako druhé auto do mesta. Skúsim sa ho nabudúce spýtať na tieto pocity >:-[] , zatial ale vyzeral spokojený :-!
24. 6. 2009 13:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skejpa
24. 6. 2009 10:59
Re: micra
195 000 ber s rezervou. musis si taky precist podminky toho jejich srotovneho. prvni cenikova cena je 265 000...
24. 6. 2009 12:09
Honda Jazz
Proč tady chybí??? Že by cenová politika,, která přesáhla rozmezí? Docela škoda....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
25. 6. 2009 09:49
Pro neználky
Tak hošani, je vidět že už dávno se tu neobjevil někdo, kovboj životem protřelý, bejk s kopyty co už cválaly i mimo vaší obec.
Takže copak jste mi to tu vy odborníci na malá auta chtěli sdělit??
Že dřevo nepatří do nižší třídy?? Hombre, ty nikdy nevozíš k vám na chalupu dřevěné uhlí?? Hliník?? Chlapče ty nemáš na chatě zavařovací hrnec?? Tys nikdy nebyl v Humpolci...?? Tohle všechno odvezeš i ve Fábii, královně krásy a praktičnosti ??.
Takže malá shrnovačka nakonec:

Fiesta - ano auto které není zlé, ale prosím nezapomeň si ráno vzít svou tabletu brómu, abys mohl přezvléct svoje propocené pyžamo,
Ale jestli jsi bejček, zrající eurodrzek, už dávno víš, kdo v téhle třídě hraje první housle. Takže hochu, zbav se pemprsek, řekni mámě, že teplotu si v konečníku změříš sám, začni na sobě makat, studuj, uč se jazyky. Uvidíš, že jsou i jiná děla než tvá tříkolka z Polska, bicykl Sobi a za vysvědčení slíbený řidičák s maluchem navrch.
Chlapče neboj, je to jako s holkou napoprvý.. trochu se tomu podáš a ona už ti pomůže a ukáže jak dál. Myslím, že se ti to bude líbit. A jestli náhodou ještě tápáš v temnotách a hledáš to optimální vozítko, mám pro tebe dobrou radu - ber Polo, pologolfa tvých mokrých snů, malého drzka, který tě obratem hodí mezi elitu mezi malými. Tohle si kámo dobře zapamatuj. Je jen jeden který tu bude míchat kartami, je jen jeden který může užívat všemi uznávaný pojem supermainstreem... Tak tedy bravo VW, bravo Polo... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - riderhenry
25. 6. 2009 12:23
chyba u Mazdy
Mazda 2 se prodava ve verzi GTA s motorem 1.5 za cenu, ktera je u 1.3...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
25. 6. 2009 15:17
Re: chyba u Mazdy
Děkuji za upozornění, chybu jsem opravil.