S prodeji liftbacku střední třídy je BMW zatím spokojeno. I proto v rámci faceliftu jen lehce změnilo jeho tvary. Pod kapotu však nasadilo nové motory.
Náhodou 3erGT svy kouzlo určitě má, i předFL verze je naživo krasavec, zde stejně decentní a minimalisticky úpravy jako u klasické 3er ... za mě :yes: Víc se mi sice líbí sedan, o 4GC nemluvě, ale z hlediska praktičnosti tohle auto smysl dávat může a je to zde vykoupeno za rozhodně nižší daň než u 5GT :-)
Souhlas, není to tak hnusné jako 5 GT, ale stejně tozdaleka nepůsobí tak dobře, jako trojkový sedan či kombi. Holt dělat z trojkového BMW oktávku asi není ten nejlepší nápad, ale když se to prodává... :-!
mna by zaujimalo kolko rocne v eu preda to bmw 3GT..... lebo klasicka 3ka uz hodne pada ( zrejme na ukor suv X1, X3 ) ... zo zhruba 200 000 kuskov v roku 2013 jej predaje padli na nieco okolo 143 000 kuskov v roku 2015... to je pokles za dva roky o takmer o 60 000 aut a to uz je prepad jak hrom ... tak co uz potom tluste 3GT? ... lebo predpokladam ze 3GT predava len zlomok toho co klasicka 3-ka .. a ak aj s tymto zlomkom predajov su v bmw spokojni tak s panom bohom :-) kam kracas bmw
PS: 3GT som nevidel este nikdy a to ani u nas ani v madarsku, slovinsku ci italii... ale mozno som mal na tento europsky predajny trhak len smolu ;-) ... a ked "nahodou" aj skonci bez nastupcu tak slzu za nim ucite nevyronim .. lebo tadial cesta pre bmw do buducna nepojde
Počty prodejů ve srovnání z let 2013 a 2015 je jasné, že klesají a klesaly by u jakéhokoliv modelu jakékoilv značky (vzhledem k životnímu cyklu daného modelu), od toho tu přišel v roce 2016 facelift, aby prodeje opět trošku pozvedl. Je to naprosto přirozený koloběh každé generace. A statistiky prodejů 3GT ve srovnání s klasickou 3er jsem neviděl (a ani jsem se po nich nikdy nepídil), ale co se pohybuji po Brně, tak pravidelně vídám asi 3-4 kusy 3GT, což mi nepřijde zanedbatelné (a pro srovnání např. 4GC vídám pravidelně jen jedno). Samozřejmě se to nedá vztáhnout globálně na prodeje, ale myslím si, že prodeje 3GT tvoří nemalou část prodejů, popravdě bych se nedivil, kdyby byl jejich podíl větší než třeba coupé 4er ... ;-)
V roce 2013 se jeste trojka prodavala jako sedan, kombi, coupe i cabrio. Az na konci roku se oddelila/byla predstavena 4er, tedy coupe a cabrio dale vedene v statistikach mimo 3er. V statistikach z roku 2015 si k te 3er teda pripocti i prodeje 4er a uvidis kolik "trojek" se prodalo.
Takhle porovnavas jablka a hrusky. ;-)