Jednou z novinek blížícího se ženevského autosalonu bude modernizace stávající crossoveru Renault Captur. Hlavním motivem faceliftované karoserie má být písmeno „C“. Co si pod tím představit?
Je na škodu, že Renault neponúka aj mimo EU trhu svoj model Kaptur (ktorý ponúka v Rusku). O trocha dlhšie ako Captur a aj s pohonom 4x4.
Viem, že v tomto segmente áut je u podobných "SUV" aj tak žiadaný len náhon predných kolies. A, čo píšem nerád, sú to viacmenej len autá na parádu...
Tak šuškalo sa, že s faceliftom Capturu, príde aj Kaptur pre západný trh, no asi by to spôsobilo kanibalizáciu vo vlastných radoch. Crossover na báze Clia do mesta úplne stačí. Mimochodom Clio Grandtour je podľa mňa v ďalšej generácii už na odstrel.
Cesta a la Peugeot. 2008 nahradila kombík u 208.
Ťažko povedať, či je to zlé riešenie. Škoda aj Seat ostávajú pri myšlienke malého SUV a kombíka pri Fábií a Ibize. Nehovoriac, že u Škody nepriamo kanibalizuje na kombíku Fábie aj Rapid Spaceback
Takto si predstavujem dobrý facelift. Nesnaží sa prísť za každú cenu s niečim novým alebo pôvodnú formu znásilniť novým dizajnovým jazykom, ale snaží sa či najviac vylepšiť súčasný dizajn a to tak, aby zmeny nepôsobili rušivo. Potom si pán Dusil v zápale prekladania PR článku ani nevšimne, že zmien je tam pomerne dosť a Captur bude pôsobiť opticky širšie než doteraz. Ešte som zvedavý na interiér, ten pôsobil dosť lacno.
Francouzi umí dizajn, tak pěkný malý crossover teď má málokdo. Interiér mi vyhovuje, vzadu si pohodlně sedne i urostlý chlap.
Captur má jednu velkou vadu pro mě = vzadu nejsou hlavové airbagy, které má i Fábie, C3, Peugeot 208, Kia Rio atd.... :-)
Všechny ty pitomý kecy od těch pochlebovačů okřídlenýho šípu jsou ubohý. Hodně ubohý. Captur je skvělý auto a v poměru cena, design a praktičnost je to jednička! Dělá se mi zle ze všech těch lidí co si kupujou ty naprosto nudný škodovky a myslej si bůhví co nemaj. Předraženej krám, co se vys*re stejně jak ostatní značky. Mám osobní pracovní zkušenost.. Přestaňte lidi už blbnout a cpát těm podvodníkům z VW prachy do chřtánu, aby pak švindlovali a podváděli zákazníky! Hamba..
No nevim proč sem cpeš škodu, když ta ke capturu nema alternativu, ale když už jsi tak udělal budu se toho držet - stará fabia 2 (což nebyl žádný technický majstrštyk) jezdí podstatně lépe (podvozek) než Captur. Motor 1,2TCE je žravá líná tragédie, na 1,2 TSI (aktuální) nedohlédne ani dalekohledem. Úplně jiný svět. Což je prostě škoda, protože captur je docela prostorný, a teoreticky zajímavý auto. Ale jen do té chvíle, než otočíš klíčkem v zapalování. Pak je to žravej kostitřas, s nic moc jízdníma vlastnostma. Pár neokonalostí v interiéru bych mu odpustil To jak jezdí ne.
Podle mne nejhorší ve své kategorii (pravda neznám 500x, ten na tom může bejt ještě hůř). :no:
A to je právě vidět, že jsi blb. Mluvíš z cesty. 1,2TCe žere jen když se mu šlape, ale to naopak oproti TSI alespoň jede. Ten je vyřízenej, nejede a nejede. Kostitřas.. No kdyby ty fabky jezdily na 17 jako většina Capturů, tak se můžem bavit. Né, je vidět že jsi "ovce".. další z davu.
Je tvuj problem, že pro zaslepenost ke značce nevidíš jakej fail renault pustil na silnice. A není to poprvý. stačí vzpomenout pár jmen, R19, Laguna 2, Modus, aktualní twingo atd. Bota kam se podíváš. A bohužel captur v tomto směru pokračuje. Nebejt stědrejch vládních dotací tak je ta firma dávno mrtvá.