Inspirováni zlatým věkem automobilu sestrojili pánové Faralli & Mazzanti nový automobil, který přebírá z italské automobilové historie let třicátých až šedesátých jen to nejlepší.
kde se zrodil TATRAPLAN... tak se z toho modrýho snu nepodělej. Hodnoť na tom srdce nadšenců... jo milujou to... tak buď stejnej. Tohle je přesně to, co to chce... srdce, ruce a nezměrnou, oddanou lásku. Práce rukou, umaštěný hadry, špinavý tváře, pot na čele, potrhaný montérky, chromový rámečky kolem skel, chromový stěrače, kůže na sedadle... a jeden velkej sen. Velkej, jako tvý srdce, velkej, jako celej svět... BRAVO LÁSKA :yes:
auto dobre.. prispevok GTI ako obvykle na smiech.. chlapce rada do zivota: necitaj tolko editorialov v casakoch o autach.... lebo mi je vzdy na grcky s tvojich pokusov o "literarne zamerany prispevok" (uz dospievam do stadia ked mam chut tvoje vyplody davat citat mojej frajerke- inak novinarke ktora si prave dokoncuje filologicke študium) 8-s
Koukám, že máš se mnou jistej problém, co? Měl bych jednu dobrou radu - nečti mě. Pokud ti mé pohledy neharmonizují, tak mě prostě nečti... a nebudeš se muset trápit. Já to dělám zrovna tak - tvé příspěvky čtu jen, když reaguješ vysloveně na mě, jinak je přehlížím, jak lány. Jo, ten chlapec :-) je milej... díky, v reálu by ses lekl >:D P.S. pozdravuj svou frajerku, je fajn, že umí číst. Moc se s tebou asi nenasměje, viď... >:-[]
PROBLEM?? JA??? JA SOM OK .. PODLA TVOJICH VYTVOROV MAS PROBLEM TY.. PROBLEM ZO ZDRAVYM ROZUMOM.. PAN WERICH POVEDAL(ZA PRIPANE CHYBY V CESKOM JAZYKU NERUCIM): KDYZ UZ JEDNOU CLOVEK JE TAK MA KOUKAT ABY BYL. A KDYZ UZ KOUKA ABY BYL TAK MA KOUTAT NA TO ABY BYL TIM CO JE A NE TIM CO NENI JAK TOMU V MNOHA PRIPADECH JE.. A TO CO POVEDAL PLATI AJ PRE TEBA´. KED UZ NEVIES PISAT "RADOBY" LITERARNE PRISPEVKY TAK ICH NEPIS.. MNE (A URCITE NIELEN MNE) USETRIS ZACHVATY AKE MAM VZDY KED NIEKTO TREPE HOVADINY A ZO SEBA UROBIS MENSIEHO VOLA.. TAKZE TAK.. JA LEN NEMAM RAD LUDI CO TLIACHAJU ALEBO SA SNAZIA O NIECO NA CO NEMAJU.. CO JE TVOJ PRIPAD..OFF :-! PS. : MAM RAD VECNE DEBATY TRIEZVE NAZORY A JASNE ARGUMENTY CO JE PRE TEBA PODLA TVOJICH VYTVOROV OBLAST NEZNAMA
Pokud nejsi učitel, cílíš to špatně. U toho učitele bych pochopil tu zoufalou snahu >:-[] P.S. Velmi naopak cením, že ceníš Wericha... byl to on, kdo táké pronesl tuhle sentenci - Klaunů je málo, alě šašků, těch je... >:D Sedí na tebe, jako ulitá, viď >:-[]
Zufalu snahu?? :-))))))))) ale tou predsa trpis ty ked sa snazis hrat na niekoho a pri tom zo seba robis toho saska:-))))) za tu dobu co ta vnimam si nenapisal ani JEDEN prispevok co by mal hlavu a patu a uz vobec ZIADNY ktor by mal aj nieco vecne k clanku.. Napriklad tento clanok.. Staci aby redaktor napisal ze pri vyvoji kary nebol použit počitač a tebe to stači na to aby si pustil do sveta blaboly typu : "prace rukou umasteny...spinavy tvare pot.....bravo laska " a pod.. A teraz mi povedz kto s nas dvoch je saso.
asi ti chyba sebereflexia... alebo ti chyba sex?? ja neviem.. ale rob zo sebou nieco.. a hlavne DRZ .... KED NEMAS CO ROZUMNE POVEDAT ( a to ty mas asi malokedy ak vobec)
Souhlas. Hlavně pokud máš na tomto serveru možnost vyjádřit se tímto způsobem na café.auto.cz. Pokud si všimneš, tak u těchto diskuzí je napsáno DISKUSE K ČLÁNKU a tvoje (GTI) příspěvky jde bez problému přesunout pod x dalších článk§ů a nikomu to nepříde divný.....
:-) Přemýšlím, kam přesunout ten tvůj příspěvek >:D O jednom místě bych věděl >:-[]:yes: P.S. Zkus napsat něco k článku... a na mě se vykašli, co? :-):yes:
Tak az bude frajerka prebirat pullitzera muze se zminit i sasovi GTI, ktery ji ukazal, jak to vypadat nema. Do te doby navrhuji, aby ses tu neprojevoval.
Nevinna narazka na tve umysly predkladat GTIho dila svoji frajerce-novinarce. Treba by ta recenze nebyl az takovy odsudek, jak se snazis naznacovat ;-)
tak schvalne som jej ho dal precítat.. bola v krčoch 8-s .... inak pre tvoje potesenie nie je novinarka(aj ked ma žurnalistiku) ale začína sa venovať oblasti nazvanej jazykova korektorka .. to je niekto kto dava hlavu a patu tomu co spotia novinari skor ako to ide na verejnost. A na to je studijny odbor filologia..(prave ho koncí) Ale omnoho podstatnejsie ze kazdy normalny clovek s ukoncenm základným vzdelaním ti povie to co ja.. GTI a jeho snaha tvorit "literarne zamerane" prispevky je hromada hnoja.. Zatial. RAda na zaver : co takto pisat vecne a nesnazit sa zo seba robit zurnalistu s carauta a pod? :-! tymto pre mna tato debata konci..
auto je to krásný, něco takovýho bych rozhodně chtěl mít :-). Co mi trochu vadí jsou ty chromovaný zrcátka a ta heart maska. Dokonalej je ten "startér" :-))
Chalani asi zabudli ze najkrajšie na autách tých čias je ich čisty a jednoduchý design, teda že v jednoduchosti je krása. Toľko nevkusných detailov na jednom aute som ešte nevidel. Počnúc prednou maskou cez zdvojenú linku predného blatníka, prahy, ktoré vôbec neladia s karoseriou, výfukový vývod a aj ten vetrací otvor nad ním, zadné svetlá, náraznik so žiabrami až po maxi nitovanie na celej karosérii. Taktiež sa nedá prehliadnúť ta "vec" na strope v ineriéri. Ale motorček k stieračom ukotvenym na streche niekam schovať treba. Nesúmerne vyleštená prístrojovka s maximálne vkusnými budíkmi ma tiež svoje čaro. A čerešničkou na torte je tá kaplička pre LCD :yes: Jediná dobrá vec na celom aute je jeho motor. Pri týchto receptoch na emisie a spotrebu na ktorých jazdíme dnes mám aj ja niekedy chuť zajazdiť si s naturelom karburátora. Jediné čo mi tam vadí sú tie udávane parametre(teda keď v nich nie je chyba). Vzhľadom na max. výkon sa dá predpokladať v hornom otáčkovom pásme dosť hlboký prepad točivého momentu čo môže spôsobyť subjektívny (aj objektívny) dojem neochoty motora do vytáčania podobného ako u dieslov. Ešte by ma zaujímalo, ako súdruhovia docielia EURO4 s tymi karburátormi. A možno práve preto, že sa muselo riadne škrtiť má ten motor parametre aké má.
Robím dynamické a napäťové analýzy v produktoch MSC a vývoj auta bez výpčtovej techniky si už ani neviem predstaviť. Ale filozofia tradície a jednoduchosti pri stavbe tohto projektu sa mi celkom páči. Keby sa jej tvorcovia pridržali aj pri designe karosérie, tak by mohlo vzniknúť veľmi krásne a unikátne vozidlo a nie nevkusne "vytunovany" veterán.
Všetko je otázka vkusu či nevkusu, design je vlastný jazyk každého tvorcu, ale ja by som sa skôr zameral na interiér a tam ma zarazila popri mnohých originálnych prvkoch á la F16 tá nemožná ľavá páčka pod volantom, to je snáď zo Škody 105L, nie??? To je totálny vrchol nevkusu, dobre, že ňou neprebije okno pri šoférovi... uff :-!
Je to otresny kyc, naprosta slatanina doplnena o spoustu trapnych zaber a vydechu vsude, kde se jen vesly a o tech zadnich svetlech ani nemluvim... :no::no::no: