Ferrari 250 GTO z Nissanu 280 Z s motorem BMW

Ferrari 250 GTO z Nissanu 280 Z s motorem BMW

 
 

Ferrari 250 GTO patří k nejvyhledávanějším a nejopěvovanějším modelům značky se skákajícím koníkem ve znaku, a když nejsou finance na originál, proč si nepostavit alespoň repliku ze starého Nissanu 280 Z a pod kapotu neuložit dvanáctiválec BMW.

Originální Ferrari 250 GTO se představilo v roce 1962 a je poháněno dvanáctiválcem o objemu 3,0 l, osazeným šesti dvojitými karburátory Weber. Tento motor podával výkon 220 kW (299 k) při 7500 ot./min a točivý moment 275 Nm při 5500 ot./min. Automobil, jehož pohotovostní hmotnost se pohybuje okolo 1050 kg je schopen dosáhnout maximální rychlosti přes 250 km/h a z 0 na 100 km/h zrychluje za 5,6 s. V letech 1962 až 1964 vzniklo 36 vozů první série a 3 vozy druhé série, lišící se vzhledem karoserie, která připomíná model 250 LM, ale s motorem umístěným vpředu.

V roce 1969 se začal vyrábět Nissan 240 Z, v současnosti klasický japonský sporťák s řadovým šestiválcem pod dlouhou přední kapotou a pohonem zadních kol. Na tento model navázaly další generace 260 Z, 280 Z a další. Proporce právě těchto vozů jsou celkem vhodné k přestavbě na repliku Ferrari 250 GTO.

Na severoamerickém trhu je několik společností nabízejících repliky karoserií Ferrari 250 GTO, které jsou použitelné ve spojení s některým z Nissanů řady Z. Jejich stavitelé si je upravují k obrazu svému a tak se pod kapotou může místo řadového šestiválce Nissan objevit například osmiválec Chevrolet.

Replika Ferrari 250 GTO na fotografiích zahájila svou kariéru původně jako Nissan 280 Z v roce 1977, který později dostal karoserii maranellské legendy. V roce 2001 tento vůz koupil přes eBay současný majitel, který chtěl více výkonu a plný počet válců. Pod kapotu se tedy nastěhoval dvanáctiválec z BMW 850 CSi společně s šestistupňovou převodovkou. Když už byl vůz dílně, tak dostal i nový interiér a několik úprav karoserie, aby se co nejvíce přiblížil originálu.

Spolupracujeme s TipCars.com
Němečtí řidiči si pořizují stále širší automobily. Komplikují tím dopravu Němečtí řidiči si pořizují stále širší automobily. Komplikují tím dopravu

Dopravní komplikace v Německu jdou v posledních letech…

Skála: Kdyby se volba předsedy konala hned po volebním debaklu, dopadlo by to jinak Skála: Kdyby se volba předsedy konala hned po volebním debaklu, dopadlo by to jinak

Předsedou KSČM se po sobotním sjezdu stal opět Vojtěch…

Snad Češi jednou vyjdou do ulic kvůli vysokým cenám bytů, říká exdeveloper Koch Snad Češi jednou vyjdou do ulic kvůli vysokým cenám bytů, říká exdeveloper Koch

Nizozemec s českými kořeny Paul Vincent Koch pracoval už…

Vyšetřování údajného chemického útoku v Dúmě začíná. Experti jsou na místě Vyšetřování údajného chemického útoku v Dúmě začíná. Experti jsou na místě

Experti Organizace pro zákaz chemických zbraní (OPCW)…

 
 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
V garáži Elona Muska zůstala jen dvě klasická auta. E-Type a lidový vůz V garáži Elona Muska zůstala jen dvě klasická auta. E-Type a lidový vůz

V losangeleském domě Elona Muska za v přepočtu 350…

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové…

 



Ikonické Ferrari 250 GTO se vrátí do produkce, naznačil Marchionne Ikonické Ferrari 250 GTO se vrátí do produkce, naznačil Marchionne

Vlastníky limitovaného počtu vozů 250 GTO jsou dnes…

Toto Ferrari 250 GTO je ve skutečnosti... Tipnete si? Toto Ferrari 250 GTO je ve skutečnosti... Tipnete si?

Ferrari 250 GTO patří k automobilům, které si dnes může…

 



 
Rozjíždění vozidla „na dvojku“: Škodí autu i vašim nervům!

Rozjíždění vozidla „na dvojku“: Škodí autu i vašim nervům!

Včera

K rozjíždění vozidla s manuální převodovkou z klidu slouží první převodový stupeň. Tak se to učí v autoškole. Co když ale při rozjezdu použijete „dvojku“? Co při tom hrozí? A proč je takový rozjezd pomalý a neplynulý?




Blesk.cz

Spotify předělá bezplatnou verzi. Lidem umožní lépe pracovat s playlisty

Spotify předělá bezplatnou verzi. Lidem umožní lépe…

Uživatelé bezplatné verze Spotify se můžou začít těšit. Hudební streamovací služba chystá změny, díky kterým…

Chlapec s autismem postavil největší repliku Titaniku z lega. Teď doplula do USA

Chlapec s autismem postavil největší repliku…

Největší světovou repliku neslavně proslulého parníku Titanic, která kdy byla sestavena z kostek lega,  trvalo…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018:  kompletní rozpis zápasů, skupiny, play off

Program MS v hokeji 2018: kompletní rozpis zápasů,…

Rok 2018 přináší sportovním fanouškům jeden vrchol za druhým. Po únorové olympiádě v Jižní Koreji odstartuje v…

Padesát střel a nic! Tomašík to rozjel až v Superfinále proti „svým“

Padesát střel a nic! Tomašík to rozjel až v…

Florbalisté Mladé Boleslavi slaví historicky první mistrovský titul. V Superfinále v Ostravě před 8191…

 

Reflex.cz

KSČM nadále povede Filip, ve druhém kole volby porazil Skálu

KSČM nadále povede Filip, ve druhém kole volby porazil Skálu

Komunistickou stranu Čech a Moravy nadále povede Vojtěch Filip. Ve druhém kole tajné volby mu delegáti dnešního…

Skoro zázračná špalda: Dávala vojákům sílu do boje a pomáhá s trávením

Skoro zázračná špalda: Dávala vojákům sílu do boje a…

Svatá Hildegarda z Bingenu prý prohlásila: „Kdyby už člověk nemohl nic jíst a nic mu nepomáhalo, špalda jej…