Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ferrari 288 GTO: Na pořízení moderní klasiky dnes 60 milionů korun nestačí

Ferrari GTO, to moderní, představuje takřka jistou investicí do budoucnosti. Je mu sotva třicet a stojí v korunách kolem 70 milionů. Za kus, pochopitelně.
Zpět na článek
10. 2. 2016 09:00
10. 2. 2016 11:15
10. 2. 2016 12:27
10. 2. 2016 13:30
10. 2. 2016 11:28
10. 2. 2016 15:35
10. 2. 2016 20:17
11. 2. 2016 23:13
Avatar - Ozzman
10. 2. 2016 09:00
Nádhera
Jak už jsem psal minule, tohle je automobilová dokonalost, na tom voze neni slabé místo. Exteriér, interiér..barva....
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2016 11:15
288 x 8 = ?
Akych analfabetov to zamestnavate v redakcii? Cislo 288 znamenalo objem 2.8 a 8 valec, nie zdvihovy objem jedneho valca ako pise autor. Dalo by sa tolerovat ze sa pomylil lebo to nevedel, ale nie ked hned nasledujuci odsek pise ze motor mal 2855 cm3 a 8 valcov, to asi nejak nesedi soudruzi, 288 x 8 je kolko? Aby mal valec 288 cm3 a motor 2,8 litra musel by mat snad 10 valcov. To nikto nerozmysla ked pise clanok?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ozzman
10. 2. 2016 12:27
Re: 288 x 8 = ?
Neskládaly se většinou takto označení Ferrari? Objem motoru a počet válců? Minimálně do 90. let ?
10. 2. 2016 13:30
Re: 288 x 8 = ?
Oni v tom mali klasicky bordel "po italsku" :-) Najprv bolo cislo objem valca ako napr pri 365 daytona, v polke 70 rokov presli na objem motora x pocet valcov (308, 512, 288, 348) a v 90 tych to bolo uz asi ako si kto kolko vypil ked vymyslali nazov - f355 bolo 3.5 litra a 5 ventilov na valec, 456GT bol objem valca v cm3 a 550 maranello bol objem motora 5.5 litra, a nasledujuce modely bol tiez podobny gulas. Cize hladat v tom nejaky presny system je marne :-)
11. 2. 2016 23:11
Re: 288 x 8 = ?
Compere, kdybyste si odpustil ty hloupé arogantní urážky (analfabet a soudruh), tak bych se i omluvil. Takhle vám jen oznámím, že jsem článek opravil. Ano, pomotal jsem to v devět večer já sám a je to moje chyba. Tečka.
10. 2. 2016 11:28
Ferrari
Ach jo, nějak se nám tu s těmi Ferrari roztrhl pytel a člověka to pořád nutí vymýšlet, jak si na nějaké, aspoň maličké vydělat :-) Asi začnu také dělat do drůbeže, nic jiného už mě nenapadá :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Petrolhead_CZ
10. 2. 2016 15:35
GTO
Jen taková malá připomínka, 288 GTO se dá těžko označit za moderní vůz. Je starý 32 let. Za moderní Ferrari se dají označit modely po roce 2000, takže moderní GTO je 599tka ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - beibej
10. 2. 2016 20:17
Re: GTO
Přesně, 288 je už zasloužilý klasik.
11. 2. 2016 23:13
Re: GTO
Pro mě je moderna všechno vyrobené po roce 1945. Autor.