Ferrari GTO, to moderní, představuje takřka jistou investicí do budoucnosti. Je mu sotva třicet a stojí v korunách kolem 70 milionů. Za kus, pochopitelně.
Akych analfabetov to zamestnavate v redakcii? Cislo 288 znamenalo objem 2.8 a 8 valec, nie zdvihovy objem jedneho valca ako pise autor. Dalo by sa tolerovat ze sa pomylil lebo to nevedel, ale nie ked hned nasledujuci odsek pise ze motor mal 2855 cm3 a 8 valcov, to asi nejak nesedi soudruzi, 288 x 8 je kolko? Aby mal valec 288 cm3 a motor 2,8 litra musel by mat snad 10 valcov. To nikto nerozmysla ked pise clanok?
Oni v tom mali klasicky bordel "po italsku" :-) Najprv bolo cislo objem valca ako napr pri 365 daytona, v polke 70 rokov presli na objem motora x pocet valcov (308, 512, 288, 348) a v 90 tych to bolo uz asi ako si kto kolko vypil ked vymyslali nazov - f355 bolo 3.5 litra a 5 ventilov na valec, 456GT bol objem valca v cm3 a 550 maranello bol objem motora 5.5 litra, a nasledujuce modely bol tiez podobny gulas. Cize hladat v tom nejaky presny system je marne :-)
Compere, kdybyste si odpustil ty hloupé arogantní urážky (analfabet a soudruh), tak bych se i omluvil. Takhle vám jen oznámím, že jsem článek opravil. Ano, pomotal jsem to v devět večer já sám a je to moje chyba. Tečka.
Ach jo, nějak se nám tu s těmi Ferrari roztrhl pytel a člověka to pořád nutí vymýšlet, jak si na nějaké, aspoň maličké vydělat :-) Asi začnu také dělat do drůbeže, nic jiného už mě nenapadá :-)
Jen taková malá připomínka, 288 GTO se dá těžko označit za moderní vůz. Je starý 32 let. Za moderní Ferrari se dají označit modely po roce 2000, takže moderní GTO je 599tka ;-)