Běžný Abarth určitě ne, minimálně verzy EsseEsse. O malym 500 Abarth výhledově hodně uvažuju jako o autě na tuning a sprinty jako nástupce za moje upravený Uno Turbo i.e. Ale je to těžký... Kromě financí je to taky problém místa. Uno se mi prodávat nechce, za 1. je to moje první auto a mám k němu určitej vztah a za 2. jsem do úprav narval tak nehoráznej balík peněz, že by se mi při případnym prodeji nikdy nevrátil ani náznakem. Takže garáž má rezervovanou unko a ještě jeden náš yougtimer a krytý stání na zahradě má zase Stilo a 7er. Takže pro případný další auto by už zbylo jen místo na ulici a to taky neni nejlepší řešení...
Tak Uno Turbo i.e. bylo taky první opravdu MOJE auto po půjčených a rodinných strojích. Prodal jsem ho teprve před pár lety s těžkým srdcem, ale zato jednomu nadšenci, který ho provozuje dodnes (rok výroby auta je 1988!).
Jo, 100 koní na nějakých 900 kilo (čili celkem s řidičem zhruba tuna), to byla / je pěkná střela dodnes :yes:
K tématu: Abartha nebude problém koupit v Německu nebo Rakousku, pokud ovšem nebude limitovaná série hned fuč. Mně se moc líbí, ale zrovna u téhle limitky by mi vadila automatizovaná převodovka. Moje volba by v současnosti byla Abarth Grande Punto Esseesse...
Uno bylo OK, ale pokud si pamatuju, tak nemělo posilovač a mělo strašně těžký řízení. Já si v 92 místo něj koupil Tipo 2.0ie, dvouvačkový v kůži, bylo tady pár kusů a to bylo celkem slušný auto. Taky jezdí dodnes.