Praktická karoserie, která však z Ferrari FF dělá v podstatě hatchback, nemusí milovníkům vrcholných italských GT přijít dostatečně přitažlivá. Automobilka z Maranella to nejspíše tuší, protože do roka představí FF s karoserií kupé.
Ja som bol praveze sklamany, cakal som nieco na sposob 612-ky, konecne sa mozno dockam :-) Len dufam, ze nieco urobia s tym zadkom, lebo zadne svetla posobia ako keby tam boli nasilu natlacene.
Kdyby byl tento článek publikovaný 1.4., tak je mi to jasné :-) , takto mám pouze silné pochybnosti: 1) pochybuji, že ferrari uzpůsobuje skladbu svých modelů zrovna podle bentley, 2) takovýto nový model se nemá kam vklínit, ledaže by existovala velká poptávka po něčem jako F12, ale s pohonem všech kol.
Formulace v článku "nejspíše tuší" prozrazuje, že autor vaří z vody. FF je geniální auto, o technice není řeč, design se musí pochopit, no a jízda je fantastická. Mimochodem ve svém okolí jsem nezaznamenal žádné negativní reakce na design FF, tak kdo jsou ti "milovníci vrcholných italských GT", kteří to nemohou skousnout?
ale fotka s kolem uvnitr zavazadelniku to cela zabila, je krasne videt ze zadni kolo zasahuje do predni casti a spolujezdec i ridic by si mohli o to kolo oprit hlavu >:D navic je prevazeni takovich konstrikci v aute faaaakt bezpecne >:-[]
[odkaz]
1) není hezké
2) je hlučné
3) drahé
4) čstější servisní intervaly
5) křehké
6) malý dojezd
7) vzadu sedět je utrpení
8) není to 4x4
9) není třo Ferrari
10) kufr je malý
11) maska chladiče vypadá jak Gril
12) interiér nic moc
13) není vůbec pohodlné
14) volant z kterého se ovládá vše, když se otočí o 180 stupňů všechno je naopak
15) špatný přístup na zadní nepohdlné sedačky
16) vzhledem k tomu jak je auto rozměrově velké je uvnitř zoufale málo místa, FF je velké jako A8 ale je v něm místa jako v Audi A3
17) není to sportovní auto
18) není to limuzína
18) není to off-road
19) kožené sedačky- potí se v nich *
20) rychle klesá na ceně, z tohoto úhlu pohledu je nejrychlejší
bravo vyhrávaš zlatého bludišťáka...čítaš vôbec niekedy po sebe??
je drahé-je to Ferrari takže nečakaj že ho budú predávať za 990 990kč v akcii..
malý dojazd-asi nikto z nás si tu nemyslí že Ferrari je určené k tomu aby si na ňom najazdil 100 000 km ročne...a niekto kto si kúpi Ferrari asi nebude riešiť spotrebu..
nie je to 4x4-je ale po zaradení 5 stupňa sa vypína..ano nie je to úplná 4x4 ale ten náhon na všetky štyri tam je..takže je to 4x4--
není to Ferrari-vyrobilo ho Ferrari na kapote nemá znak Peugeotu takže je to Ferrari.len preto že to nie je kupé to neznamená že to nie je Ferrari..
kufor je malý-pochop že FF je imidžovka nie auto v ktorom budeš sťahovať skrine
interiér nič moc..nie je nejako odlišný ako iné ferrari čo sa týka materiálov a spracovania..ale jasne..kedže s tým jazdíš každý deň musíš to vedieť najlepšie
nie je vôbec pohodlné-isto si sa na ňom ani nevozil ale vieš že je nepohodlné..btw Ferrari nikdy nebolo o komforte...to by si mohol vedieť
17) není to sportovní auto
18) není to limuzína
18) není to off-road--...bravo..jedno auto nemôže plniť tisíc funkcii naraz...a či to je športové auto..prevez sa a potom povedz..limuzína-to auto nebolo vyrobené na to aby sa v ňom vozili piati ľudia na spoločenské akcie
nie je to off road-to by si snad od Ferrari nechcel
potenie sa v sedačkách-keď je vonku 30 stupňov potil som sa aj vo svojom BMW..to nie je pri kožených sedačkách nič netypické...al. si skús dať nabuduce dole bundu určite sa to zlepší..
proste najprv sa v aute prevez a potom naňho napluj v 20 bodoch vo svojom príspevku...ja som FF riadil..a áno nie je to 458 Italia..ale tá V12 ma neskutočný záťah a zvuk a doslova človeka tresne medzi oči..proste skvelý pocit...pri ostrej jazde sedí ako pribité..a dokonca som s nim jazdil aj po Prahe a rozhodne nebolo nepohodlné..takže najprv sa prevez a vyskúšaj a potom si dovol nadávať na auto akým je FF..
to že sa jej ty vyhneš neznamena že to je hlupe auto...navyše podla tvojich predošlych nazorov si viem urobiť obraz ale OK..mňa len zaujíma..mal si doma FF aspoň na víkend ked tu o ňom tak detailne píšeš?? síce to robíš vždy ale tak predsa len.