Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ferrari FXX-K Evo využívá nejnovější poznatky z aerodynamiky

Ferrari představilo evoluci svého speciálu pro zákaznický program XX. Novinka pojmenovaná FXX-K Evo i nadále vychází z modelu LaFerrari a pyšní se aerodynamikou své karoserie.
Zpět na článek
30. 10. 2017 14:30
30. 10. 2017 15:17
30. 10. 2017 19:00
30. 10. 2017 21:02
30. 10. 2017 22:22
30. 10. 2017 14:30
Princip?
Možná je to tím, že na tohle auto (a jemu podobná) nikdy nebudu mít finance ale prostě nechápu ten koncept toho, že si koupím auto za 2 miliony dolarů a ti co mi ho prodali mi >dovolí< se v něm svézt jen 9x za rok. Může mi někdo vysvětlit, proč by to kdo dělal? Však přece auto si kupuji abych ho mohl používat dle sebe a ne aby mi někdo určoval termíny.
Rozbalit vlákno
4
30. 10. 2017 15:17
Re: Princip?
No, nedovedu si dost dobře představit, jak bys ho chtěl podle sebe používat. I kdyby pro tebe nebyly peníze hlavní problém.

Kdo si zaplatí program Ferrari XX má prachy, má minimálně i jiná, civilnější Ferrari a asi i bude umět řídit.

Auto na silnici nemůže, údržba a servis je v téměř závodním režimu velmi speciální a pronájem soukromého ježdění na okruzích typu Paul Ricard, Mugello, Monza, Šanghaj, Spa Fracorchamps, Mosport, Silverstone, Imola a zase Mugello si dost dobře nedovedu představit, stejně jako pouhou dopravu auta a potřebného materiálu vč. lidí - mechaniků do příslušných lokací. O což se stará Ferrari.

Chápu, že bys ho rád vzal nejraději po ose do Mostu nebo do Brna a vyprášil tam kožich všem těm rádoby závodníkům v oktávečkách. To ale fakt nejde. ;-)

A proč by to kdo dělal? Přece aby se hezky svezl.
30. 10. 2017 19:00
Re: Princip?
Tak že to auto nemůže na silnici beru, takových je víc, prostě je to trackday hračka. Po vlastní ose bych to v ČR neriskoval >:D Co se dopravy na okruh týče, tady je ta hlavní věc kterou nechápu. Ferrari si to auto po koupi nechá a nedovolí majiteli vzít si ho domů. Člověk který na to auto má má určitě i na náklaďák a návěs tomu uzpůsobený. Co se servisování týče, Ferrari by to mohlo na dálku kontrolovat přes palubní počítač. Jako jak to tak píšu tak koukam že pro Ferrari je asi jednodušší si to auto nechat >:D Ale pořád je tu ta věc, že tam není ani ta možnost. A taky sem to pochopil tak, že se s tim ti majitelé svezou fakt jenom na těch jejich spešl akcích a ani není možnost nechat si to dovézt na nějaké track days.
30. 10. 2017 21:02
Re: Princip?
Asi to tak skutečně je, jak píšeš, já to zase až tak přesně nevím. Přesto je zřejmě pár lidí, kterým to tak vyhovuje.

Asi bude snad nějaký prostor pro individuální dohody, ale s tím nemám vůbec žádné zkušenosti.
30. 10. 2017 22:22
Re: Princip?
Co vim, tak muzou jezdit vicemene kdy chteji, ale musi si zaplatit okruh a personal atp.