Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ferrari FXX: testovacím jezdcem za 1,5 milionu eur

Zapomeňte na všechna dosavadní Ferrari. Nový kousek z Maranella nepatří na běžnou silnici, přesto budou za volantem sedět „obyčejní“ řidiči. Výkon? Famózní.
Zpět na článek
15. 6. 2005 21:51
neregistrovaný "Jura z Brna"
16. 6. 2005 10:35
neregistrovaný "Kanibal"
16. 6. 2005 11:17
neregistrovaný "Jirkaa"
17. 6. 2005 11:12
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
17. 6. 2005 16:25
neregistrovaný "NIcKON"
17. 6. 2005 19:09
neregistrovaný "SLOVAKIAMAN"
18. 6. 2005 15:10
neregistrovaný "javole"
4. 3. 2007 17:25
neregistrovaný "slovak"
26. 6. 2005 21:47
neregistrovaný "pepo"
15. 6. 2005 21:54
neregistrovaný "AFA-hahaha"
16. 6. 2005 09:08
neregistrovaný "Fik"
16. 6. 2005 15:17
neregistrovaný "Ferrari"
15. 6. 2005 23:57
neregistrovaný "majo"
16. 6. 2005 00:23
neregistrovaný "anonym"
16. 6. 2005 12:37
neregistrovaný "anonym"
16. 6. 2005 16:42
neregistrovaný "ja"
16. 6. 2005 04:43
neregistrovaný "rasto"
16. 6. 2005 09:02
16. 6. 2005 08:38
neregistrovaný "Petr"
16. 6. 2005 10:30
neregistrovaný "anonym"
16. 6. 2005 11:16
neregistrovaný "pepa.fical"
16. 6. 2005 15:53
neregistrovaný "palo"
16. 6. 2005 11:17
neregistrovaný "Jirka"
16. 6. 2005 15:54
neregistrovaný "palo"
16. 6. 2005 11:18
neregistrovaný "Michal"
16. 6. 2005 11:18
neregistrovaný "Cosworth"
16. 6. 2005 11:35
neregistrovaný "Ice"
16. 6. 2005 12:05
neregistrovaný "petrt"
16. 6. 2005 12:12
neregistrovaný "Jirka"
16. 6. 2005 12:56
neregistrovaný "wolff"
16. 6. 2005 13:02
neregistrovaný "Manga"
16. 6. 2005 14:13
neregistrovaný "Max"
16. 6. 2005 15:47
neregistrovaný "Ferrari"
16. 6. 2005 15:55
neregistrovaný "nos"
16. 6. 2005 16:00
neregistrovaný "Cosworth"
16. 6. 2005 16:02
neregistrovaný "Cosworth"
16. 6. 2005 16:06
neregistrovaný "nos"
16. 6. 2005 16:05
neregistrovaný "Marek-Fpmi"
16. 6. 2005 16:50
neregistrovaný "125S"
17. 6. 2005 08:55
neregistrovaný "Ferrari"
16. 6. 2005 19:37
neregistrovaný "golf04"
16. 6. 2005 19:39
neregistrovaný "golf04"
16. 6. 2005 22:02
neregistrovaný "Bobb"
16. 6. 2005 22:19
neregistrovaný "anonym"
17. 6. 2005 04:15
neregistrovaný "siberian"
17. 6. 2005 09:02
neregistrovaný "Tempesti"
17. 6. 2005 11:21
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
18. 6. 2005 08:25
neregistrovaný "David"
18. 6. 2005 09:48
neregistrovaný "xxl"
19. 6. 2005 12:30
neregistrovaný "neran"
24. 6. 2005 17:47
neregistrovaný "Mario"
21. 8. 2006 23:59
neregistrovaný "Crayzee"
neregistrovaný "Jura z Brna"
15. 6. 2005 21:51
ble
Hnus na ctyrech kolech.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Kanibal"
16. 6. 2005 10:35
Re: ble
Ty budeš hloupej, viď?
neregistrovaný "Jirkaa"
16. 6. 2005 11:17
Re: ble
Co po nem chces??? Vzdyt je z Brna.
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
17. 6. 2005 11:12
Re: ble
a ty jsi z prahy viď ... jedině tam jsou nejlepší a nejchytřejší a nejkrásnější ...... a všude jinde jsou pepíci ...
neregistrovaný "NIcKON"
17. 6. 2005 16:25
Re: ble
Pepíci - tak se říká Pražákům; tohle slovo začali používat lidé, kteří mají neustále potřebu se vyjadřovat a vymezovat ve vztahu Praha x zbytek světa. Plýtváš energií na zbytečné věci...
neregistrovaný "SLOVAKIAMAN"
17. 6. 2005 19:09
Re: ble
no vy ste teda riadni hlupáci...typický češi ...vidím, že do áut sa fakt rozumiete... tak len sa medzi sebou vaďte...typci
neregistrovaný "javole"
18. 6. 2005 15:10
Re: ble
drzh hubu * a kdyz te to tady sere padej si na slovensky stranky o autech
neregistrovaný "slovak"
4. 3. 2007 17:25
Re: ble
nejaky problem ??? fakt je to ferarri na grc !! najskaredsie ferarri
neregistrovaný "pepo"
26. 6. 2005 21:47
Re: ble
brnák jenom zetor
neregistrovaný "AFA-hahaha"
15. 6. 2005 21:54
Job
Tak ja to teda beru, sefe. Kdo za me zalepi taech 1,5 melounu?
Rozbalit vlákno
0
15. 6. 2005 22:07
TAK TOHLE CHVÁLÍM
Málokdo by mě tu mohl podezřívat, že mi Enzo v závěti odkázal třetinu firmy... ale já musím napsat, že tuhle aktivitu cením. Není dobré v životě dostat se čelem ke zdi ve svých možných touhách. A tohle u Ferrari určitě vědí. Nemusím stihnout první turnus... stačí ta naděje, a vědomí, že překážka není na straně Ferrari, ale že překážka je na straně mé... A život je o překonávání překážek... tak bravo P.S. - to auto... velice jisté... řekl bych... definitivní nářez
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Fik"
16. 6. 2005 09:08
Re: TAK TOHLE CHVÁLÍM
Je to super, akorat to ma jediny problem - nemam na nej... ale stejne bych radeji XJR-15 od Jagu ta se ma zacit zase vyrabet, dokonce z komponentu co zbyly po likvidaci TWR.

Tusi nekdo, zda tenhle ospojlerovany konik ma nejake ambice na FIA GT championship nebo ALMS?
neregistrovaný "Ferrari"
16. 6. 2005 15:17
Re: TAK TOHLE CHVÁLÍM
Ferrari= F1 X Maserati=FIA GT, tak to(zatím) funguje...
neregistrovaný "majo"
15. 6. 2005 23:57
ufff
hmmm, tak znicit enzo, klobuk dole. V zivote som nevidel vacsiu kravinu. Myslienka je podla mna super, urobit si reklamu tymto tahom,.... fajn, ale preco tak dokonale auto. Ved to vyzera ako uzbekistansky tunning, ci co? fakt neviem o co im ide tymto fxx.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "anonym"
16. 6. 2005 00:23
Re: ufff
o pritlak
neregistrovaný "anonym"
16. 6. 2005 12:37
Re: ufff
řek bych, že jde o úpravy nutné pro větší přítlak ... jak se píše v článku
neregistrovaný "ja"
16. 6. 2005 16:42
Re: ufff
Nedelaj to kvuli reklame a tuning se pise s jednim n.
neregistrovaný "rasto"
16. 6. 2005 04:43
bez titulku
fantasticka strategia firmy. rovnako dobra ako svojho casu taktika rossa brawna na okruhoch f1. k autu len tolko. prepracovanejsie enzo. kam vlastne speje technika, ked sa pozriem na enzo, hovorim si, ze uz nic lepsie a dokonalejsie byt nemoze. a teraz citam, ze moze. nejde o reklamu, ale o ten pocit. a to je to, co vela ludi za tie prachy jednoducho bude chciet.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Petr"
16. 6. 2005 08:38
Tak tomu rikam poradny narez :)
Nekomu se to auto libit nemusi, ale je prima, ze ne vsecky auta musi byt dneska oble. Tohle je proste super kousek Mit ty prachy, tak do nej du hned
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
16. 6. 2005 10:30
slušně poštelovaný ENZO ...
... zdá se, ze že je to postavený na zákalde Enza ... alespoň kapota ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pepa.fical"
16. 6. 2005 11:16
OK
Vcera byla vejplata a tak se do toho pustim. Povi mi nekdo kde si stoupnout do fronty?
Jo a neni to preklep tech 590 kW ??? Neni to cca 800 koni? To ma mnohem vic nez seriove Enzo?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "palo"
16. 6. 2005 15:53
Re: OK
60 mega sk za auto je uz slusna palka
neregistrovaný "Jirka"
16. 6. 2005 11:17
bez titulku
Super! Nářez! Chválím použití výhradně na okruzích. Auto s výkonem nad 600koní je na normální silnici prakticky nevyuižitelný.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "palo"
16. 6. 2005 15:54
Re: bez titulku
a to este nehovorime o 800 konovom Ferrari FXX
neregistrovaný "Michal"
16. 6. 2005 11:18
Redakce, jsou nějaké zprávy o převodovce?
Možná je v tiskové zprávě nějaká přesnější formulace, ale co jsem v angličtině zatím četl, tak není jasné (ani z tohoto článku), zda je převodovka vytunovaná z Enza anebo jestli je to opravdové ústrojí z F1... (což by teda byl fakt šok)
Děkuji za případné doplnění
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cosworth"
16. 6. 2005 11:18
bez titulku
Fakt nářez!!! Hlavně u tohoto auta jde o jízdní vlastnosti, má naprosto nejdokonaklejší podvozek co kdy tento svět spatřil... V kombinaci se speciální směsí od Bridgestone to bude dávat určitě 2G bočního přetížení!!! Nejde o maximálku, ale o čas na kolo - kombinace motor, podvozek, převodovka a sliky
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ice"
16. 6. 2005 11:35
800 koňový nářez.....
Tak bych si přál být jedním ze zákazníků Ferrari...tomu říkám drahý služby ale musí to být zážitek a taky umění uřídit takové stádo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petrt"
16. 6. 2005 12:05
bez titulku
Nádhera. A nejlepší na tom je to že si ho nebudou kupovat šejkové a jiní mamlasové co ho šoupnou do garáže a jezděj tim na recepce. Tohle je auto pro fandy značky a srdcaře, nadšence. Co na to maj. Bravo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jirka"
16. 6. 2005 12:12
bez titulku
Nevjvíc mě dostalo to že to auto přišlo jako blesk z čistýho nebe. Ferrari prostě vždycky dokázalo šokovat!! Pro mě značka č.1
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "wolff"
16. 6. 2005 12:56
Re: AMEN
MODLETE SE SE MNOU. SVATÁ PRAVDA! AMEN
neregistrovaný "Manga"
16. 6. 2005 13:02
Nemám slov
No...jak píšu...nemám slov - brutalita, po které bezmězně toužím ...ach jo, proč nemám volných 50 mega a tři auta se vzpínajícím se koněm ve znaku v garáži?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Max"
16. 6. 2005 14:13
Design
Když to napíšu hodně tvrdě, tak dělat Ferrari testovacího otroka za takový peníze (tolik zaplatit) bych snad ani nechtěl. Ale vážně: kdo má a může ať koupí a hlavně si hodně užije! Osobně bych raději jiné, třeba i levnější auto a nebýt tolik závislý na výrobci vozu. Některé designové prvky mohly být i na až moc strohém sériovém Enzu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferrari"
16. 6. 2005 15:47
Re: Design
No, pokecat o autech se Schumim nebo Dariem Benuzzim... Mmmm! I když s Enzem, Jacky Icxem, nebo Gillem by bylo asi lepší...
neregistrovaný "nos"
16. 6. 2005 15:55
sluzby
otazka : co obsahuje balicek doprovodnych sluzieb ?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Cosworth"
16. 6. 2005 16:00
Re: sluzby
Ferrari Bikini Internationalclub - zkráceně FBI - to je snad jasný, ne?
neregistrovaný "Cosworth"
16. 6. 2005 16:02
Re: sluzby
Co myslíš, že tak asi můžou dělat pitbabes, když nejsou závody? Heh..
neregistrovaný "nos"
16. 6. 2005 16:06
Re: sluzby
masaze ?
neregistrovaný "Marek-Fpmi"
16. 6. 2005 16:05
bez titulku
Tak to je brutální nářez z ničeho nic!!!!!!!!!!!! přes 800 koní z 6 litru objemu bez přeplňování je dost slušný (133.9 k/litr) a o 40% větší přítlak!!! Kdýž uvážím, že sériové Enzo dává při 300 km/h přítlak 785 kg (myslím že je to jenom na zadní nápravu) tak tahle strojovna bude dávat cca 1100 kg a to je nářez!!!!!!!!!!!!! No ještě by mě zajímala hmotnost, krouťák, akcelerační a decelerační schopnosti a těch 1,5 mega eur abych si to mohl ověřit!!!!!!!!!!!!! Jen tak dál Ferrari.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "125S"
16. 6. 2005 16:50
Re: bez titulku
To je jednoduchý dostat z motoru takovej výkon, když nemusí myslet na předpisy. Jinak pěkný. Ale kde to auto bude, v garáži zákazníka nebo u Ferrari? Kdybych ho mněl v garáži, tak by mi to nedalo a projel bych se i bez značek, stejnak by mě nechytly a na pokutu bych taky měl.
neregistrovaný "Ferrari"
17. 6. 2005 08:55
Re: bez titulku
...a kriminálu se taky nebojíme, co?!
neregistrovaný "golf04"
16. 6. 2005 19:37
tak to berem
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "golf04"
16. 6. 2005 19:39
beriem
ale není nad moju P 206
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bobb"
16. 6. 2005 22:02
Jak usetrit milion eur
.... jak usterit za stejny zazitek? Varianta a), kupte si ojetou pouzitou F1, kamion i s navesem a objizdejte si okruhy po Evrope co jen hrdlo raci. Varianta b) kupte si Kleemann CL 65 nebo jiny delo s jeste vetsim vykonem a jezdete po okruzich po sve ose a muzete i do prace nebo na nakup. Za zbytek co usetrite si objednejte nejake pekne call girls jako hostesky i tlupu mechaniku v cervenym, aby jste si pripadali duleziti!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
16. 6. 2005 22:19
bez titulku
Je to hustota,ale cena nereálná
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "siberian"
17. 6. 2005 04:15
tester
Zaplatit více než 30 mil. Kč za to, že budu ferrari testovat jeho, ehm, vlastně moje auto? Skvělá nabídka.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tempesti"
17. 6. 2005 09:02
Ferrari-forever
Nesouhlasim z názorem jednoho ruskýho tenisty,že...Ferrari je jenom hromada sraček z dvanácti cilindrama...,tohle je další umělecký dílo z tý nádherný Itálie!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
17. 6. 2005 11:21
bez titulku
hmmm tak přehlídka marnotratnosti je u tohole auta asi maximální ....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "David"
18. 6. 2005 08:25
nářez
Tak takovýhle nářez jsem už dlouho neviděl
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xxl"
18. 6. 2005 09:48
enzo na2!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "neran"
19. 6. 2005 12:30
Good weekend experience :)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mario"
24. 6. 2005 17:47
F1
F1 s blatníkmi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Crayzee"
21. 8. 2006 23:59
zeptejte se batmana
Zeptejte se batmana ten by mněl určitě o takovouhle mašinu zájem,800 koní,590 kw,8500ot./min. a váha 1792kg no to je nepozemský ani se nedivim že to nesmí na normální silnici.No a taky si myslím že kurz řízení takovýho stroje je nezbytnost a když jde o ferrari samozřejmě že u toho nemůže chybět schumi.Já jen doufám že to všichni zúčastnění přežijí v celkovém zdraví.
Rozbalit vlákno
0