Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ferrari LaFerrari: Česká premiéra v Praze!

Na showroomu Ferrari na Evropské ulici v Praze je vystaven hybridní hypersport Ferrari LaFerrari. Prohlédněte si jeho exkluzivní fotografie.
Zpět na článek
8. 7. 2014 16:43
8. 7. 2014 19:50
9. 7. 2014 07:56
8. 7. 2014 20:00
8. 7. 2014 21:17
8. 7. 2014 21:31
Avatar - Armin Tamzarian
8. 7. 2014 16:39
104t EUR bez DPH
Dobré odpoledne, uvedená cena se mi zdá poněkud nízká. Myslím, že jsem někde četl, že LaFerrari stojí milion EUR bez daně.
:-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - beibej
8. 7. 2014 19:35
Re: 104t EUR bez DPH
Já tu cenu pochopil jako 1040 t €
Avatar - Armin Tamzarian
9. 7. 2014 14:55
Re: 104t EUR bez DPH
Když jsem to četl, bylo tam "103 tisíc", pak za chvilku 104 tisíc (to jsem psal komentář), následně opraveno na "1,040 tisíc euro"...
btw, je jedno 1 euro, ale 1,040 eur..skloňuje se..taky neříkáme 72 koruna
Avatar - Pekelná Micinka
8. 7. 2014 16:39
FeLaFe
Nádhera, no.. :-)
Rozbalit vlákno
0
8. 7. 2014 16:43
jedna chyba
Jediná chyba je, že to sedadlo a pedály jsou nastavené na konkrétního řidiče. Což mi může vadit, až to budu kupovat jako ojetinu.

>:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
8. 7. 2014 16:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Petrolhead_CZ
8. 7. 2014 17:58
Fenomenale nella Repubblica ceca!
Dokonalost sama. Je to nádhera. Geniální superauto s atmo V12, dost možná jedno z posledních vůbec. Dle všeho je to nejlepší řidičské auto všech dob, k tomu exkluzivita 499 kusů a z toho budou 3 v ČR, spekuluje se dokonce o 4kusech, takže by mohla být větší šance ho potkat. To je jako sen. Mimochodem tohle je krásná kombinace :yes:

Budoucí legenda a ikona, ať ji tu máme co nejdéle.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - CHerokee
8. 7. 2014 18:09
Re: Fenomenale nella Repubblica ceca!
[odkaz]

No hlavně, aťto není další LaCrash :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
8. 7. 2014 18:21
Re: Fenomenale nella Repubblica ceca!
Právě proto to píšu ;-)
Avatar - faubléé
8. 7. 2014 19:43
Re: Fenomenale nella Repubblica ceca!
Naprostý souhlas, je to skvost :yes: :yes: :yes: Vidět LaFerrari a zemřít, jako se říkávalo o Neapoli ;-)
Avatar - Petrolhead_CZ
8. 7. 2014 19:57
Re: Fenomenale nella Repubblica ceca!
:yes:

Vidět už mám splněno, už se zbývá jen svézt :-)
Avatar - Deathstar
8. 7. 2014 21:04
Re: Fenomenale nella Repubblica ceca!
Atmo V12 tek ještě bude hodně ;-) Budou možná propojeny s hybridy a elektromotory, ale značky jako Ferrari, Lambo, Aston nebo Rolls se takových motorů nevzdají
Avatar - Petrolhead_CZ
8. 7. 2014 21:19
Re: Fenomenale nella Repubblica ceca!
Upřímně v to doufám :yes:

Ferrari bude dělat V12 s elektromotorem, Lamborghini slibuje atmošku (i když tam se bojím co bude v budoucnu) a Aston snad taky zanechá tu starou dobrou Cosworth V12. Tam se bude foukat jen u V8, stejně jako Ferrari (sakra, jak mě to u té budoucí 380T nebo 400T štve ;-\ )
8. 7. 2014 18:01
Já jsem skromný hoch.
Mně by ke štěstí stačila obyčejná Italia,ale kdyby mi kouzelný dědeček daroval LaFerrari,tak bych se na něj určitě nezlobil. >:D
Rozbalit vlákno
0
8. 7. 2014 19:50
Huh
Krása :-) , jen aby se na LaFerrari nezačaly lepit problémy, jedno v Itálii už začalo doutnat :'-( .

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - flyboyeda
8. 7. 2014 20:00
FANTAZIE
konečně pořádné Ferrari, i když na mě by to byla moc velká porce výkonu, mě by bohatě stačila i v uvozovkách obyčjná 458
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Petrolhead_CZ
8. 7. 2014 20:25
Re: FANTAZIE
Tohle není přemotorovaný stroj, výkon se dá perfektně využít a dávkovat ;-)
Avatar - CountachSV
8. 7. 2014 20:42
Humbuk tuk-tuk
totok vozidlo je hezké, ale považte.... kdyby Lamborghini udělalo LaLamborghini... tak potom by skončila sranda. Je to pořád jenom konformní Ferrari. Má V12? No a? Poslední tedy určitě není... teď teprve se ukáže, kdo na to má :-!

Když budu chtít auto se členitým designem, což LaFerrari je, pak jednoznačný vítěz je Veneno.
Když to budu chtít učesaný, pak mám Aventador. S takovým balíkem si Lambo koupí hardcore milovník supersportů a Ferrari Leoš Mareš.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Petrolhead_CZ
8. 7. 2014 20:50
Re: Humbuk tuk-tuk
A hele, zaujatý jouda plný předsudků :no:

Ferrari a konformní? Větší protimluv a nesmysl jsem dlouho nečetl...

''Mareš si koupí Ferrari'' - a proto jezdí Mareš v Aventadoru >:D

Neber mě špatně, Lamborghini je jedna z mých srdcovek, dělají podobné skvosty jako Ferrari, ale po stránce jízdních vlastností, vyvážení, schopností, techniky a pro mě i po stránce designu (i když Aventador a zejména Huracán jsou krasavci) na ně nemají a dlouho mít ani nebudou.
Avatar - CountachSV
8. 7. 2014 21:05
Re: Humbuk tuk-tuk
já sem v pohodě a zaujatej taky :-p ferrari bezpochyby JE konformní :-). Lambo už taky není takovej hardcore, jako dřív, ale ty červený pekáče svým charismatem vždycky uzemní >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
8. 7. 2014 21:10
Re: Humbuk tuk-tuk
Říkej si co chceš, po stránce charakteru si tyhle dvě značky koukají na pomyslné váze do očí v naprosto dokonalé rovině ;-)

Nech ty plky blázne a svez se v nějaké strojovně v Maranella - zážitek, který ti za tyhle řeči nafackuje :-)
9. 7. 2014 06:11
Re: Humbuk tuk-tuk
Určitě na základě vlastní zkušenosti, viď? >:-[]
Avatar - flyboyeda
9. 7. 2014 07:02
Re: Humbuk tuk-tuk
Koncern VW si je toho vědom, že s Lamborghini na Ferrari nestačí, proto proti Ferrari pošle Porsche: proti La Ferrari postaví 918 a proti 458 už se chystá 988 , jestli se 988 povede a já věřím že se povede( 8válec boxer uprostřed), bude to mít 458 hodně těžký

ale upřímně 918 vypadá proti la Ferrari jako chudáček i když je 918 technicky možná stejně dobrá, na image La Ferrari to nestačí

La Ferrari mi připomíná Pagani Huyuru, ale La Ferrari je mnohem hezčí
Avatar - Petrolhead_CZ
9. 7. 2014 10:30
Re: Humbuk tuk-tuk
Tak já bych neřekl, že je Lamborghini až tak mimo hru. To, co předvedli např. s Gallardem Squadra Corse je hodné obdivu, ta věc vypráská většinu ostatních silničních aut v dané kategorii jen kromě právě 458 Speciale. Huracán Superleggera bude taky hodně zajímavý hráč. Docela rád bych něco slyšel o Venenu, ale ten je tak kusově omezený, že máme asi smůlu. I když je jasný, že na LaFerrari a P1 by neměl.

918 na LaFerrari nemá, na čemž už se nepřímo shodlo všechno novinářstvo. Je moc těžké, má špatné brzdy, je moc eko a postrádá vyjímečnost. Pořadí bude takové, jak jsem tu kdysi předpovídal ;-) 1. LaFerrari 2. P1 3. 918

U toho 988 bych si nebyl tak jistý, 458 Italia odolává konkurenci už 5 let a naprosto úspěšně...navíc 988 nepůjde už proti 458 ale proti novému osmiválcovému Ferrari, podle všeho to bude buď 380T nebo 400T, takže se začne nanovo. Plus tu bude 650S a Huracán.
Avatar - flyboyeda
9. 7. 2014 13:08
Re: Humbuk tuk-tuk
Gallardo mám opravdu hodně rád zejména LP560 je vynikajicí, ale na 458 nestačí ani superlegera 570 ani Squadra Corse a jestli chceš srovnávat jablka s jablkama tak 458 speciále s 570 superlegerou a 458 speciále má navrh

pro lidi co neumí moc jezdit je lepší Lamborghini 4x4 a pro ty co to umí tak pro ty je zas 458 prostě každý si tam najde to své

To že si 988 nejsi jistý stím si nelam hlavu, na to jsou Machři vod Porsche a ti to zvládnou , v Porsche dostali rozum a uvědomili si že s autem s motorem vzadu (911) 458 neporazí, proto udělají nový model s plochým 8válcovým boxerem uprostřed a to se budou dít teprv věci, 988 má téměř neomezenou finanční podporu VW a Porsche je sportovní značka krom těch deb. SUV, modelem 988 dle mě ukažou co v nich je, 918 je spíš zklamání stejně jako I8 od BMW, 988 tu nastolí nový pořádek a 458 pěkně zatopí, stejně tak MClarenu
Avatar - Petrolhead_CZ
9. 7. 2014 15:07
Re: Humbuk tuk-tuk
To s tim Speciale ti píšu v příspěvku na kterej reaguješ, jsi slepý? Stejne jako tady píšu, že Ferrari hraje jinou ligu než Lamborghini. Nauč se číst. Porsche může mít peněz kolik chce, ale auta s motorem uprostřed umí Ferrari jako nikdo jiný.
Avatar - Martin911Turbo
9. 7. 2014 13:32
Re: Humbuk tuk-tuk
Mě osobně se design Lamborghini za posledních 10 let líbí více jak design Ferrrari za posledních 10 let, samozřejmě sto lidií sto chutí
Porsche 918 že nemá na ferrari ale kdeže, vyprdni se na novináře, ty jeli s původní 918, to co dostanou zákaznici už bude defakto facelift 918, vzhledem ke konkurenci Porsche neustále ladí výkony a do budoucna se stejně u prodaných kusů počítá s komplet aktualizací celého software pro lepší výkon a trakci a slibují se i lepší akumulátory a vylepšené elektromotory. Takže i už konečný majitel může stále zvedat výkon svého supersportu
Nová podvozková platforma a model 988 bude velmi zajímavý počin, sám jsem zvědavý jak jej aplikuje na opačný nonec na Boxstra a Caymana
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2014 01:37
Re: Humbuk tuk-tuk
Tos pos*al :no: 8-s
Avatar - CountachSV
8. 7. 2014 21:17
tuktuk
ale jo.... beru tě... respekt k Ferrari mám, ale LAMBO je jedno a to mi nevezmeš :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rokyta.p
8. 7. 2014 21:31
1:43
Pěkný, ale stačilo by mi 1:43 >:D Tady na to stejně nejsou cesty a lidé jsou často nepřející. Tu aby se o to člověk pořád bál.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Petrolhead_CZ
8. 7. 2014 21:56
Re: 1:43
S těmi lidmi máš pravdu. Naše silnice LaFerrari zvládne v pohodě, přečti testy ;-)
Avatar - šmoula nešika
8. 7. 2014 22:32
Nádhera
Musí to být neskutečně parádní vůz a ještě lepší investice. Ale (zvláště v Čechách) nevím, zda bych v tom chtěl denně jezdit (a bourat) jako Rowan Atkinson. Tohle tak jednou na okruh, třikrát do roka na výstavu a jinak do obýváku na bílý koberec s vysokým chlupem vedle gauče. :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Petrolhead_CZ
8. 7. 2014 22:41
Re: Nádhera
Podle novinářů se s ním dá jezdit skoro denně, takže já ti nevím hele ;-) S takhle schopným autem s využitelnými výkony a podvozkem se má jezdit, ne ho schovávat v garáži.
Avatar - šmoula nešika
8. 7. 2014 22:46
Re: Nádhera
Možná. Bydlím v ďolíku na severu, kde se mraky sráží, a za "drobného deště" to asi nebude kdovíco. Spíš bych ale nerad měl na tom krásném laku nalepené šlupky od banánů. :-!
9. 7. 2014 00:15
Male preliaceninky na dverach???
pozrite video na iDNES a zastavte na 1:30 (2 sekundy pred koncom)

[odkaz]

Nie su to v lavej casti male preliaceninky? Nevyzera to ako keby to niekto klepol?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Otrava
9. 7. 2014 00:27
Pěkné, ale...
Kdovíjak nadšený z toho nejsem. Někdo si koupí za těžké peníze špičkové auto, které posadí do garáže, možná jej párkrát za rok provětrá a díky omezené exkluzivitě pravděpodobně půjde o dobrou investici.
Nevím jestli je tohle skutečně dobrý důvod k radosti motoristického fanouška. Ale je to pěkná podívaná, to uznávám...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - poterienko
9. 7. 2014 07:58
Proč ne Veyron?
Když už mám cca 40 mega na super sport, proč rovnou nevzít Veyron, který bude zajisté pohodlnější, rychlejší a přece jenom je to větší kult. O 16 válcovém motoru nemluvě.
Rozbalit vlákno
4
9. 7. 2014 09:27
Re: Proč ne Veyron?
Někdo chce třeba auto, které bylo navrženo v tomto tisíciletí :-) ale sám nevím po čem bych sáhnul :-)
Avatar - šmoula nešika
9. 7. 2014 09:52
Re: Proč ne Veyron?
Jasně že po obojím. Vždyť už je pak skoro jedno, jestli dáš třicet, nebo sedmdesát. Jen nebožtík Enzo by asi nadšen nebyl...
Avatar - Petrolhead_CZ
9. 7. 2014 10:15
Re: Proč ne Veyron?
Veyron je v porovnání s LaFerrari předražené nic. Navíc to není supersport, ale rychlé GT. Je těžký jako prase, postrádá agilitu a vyvážení, technickou vyspělost, motorově na Ferrari taky nemá, šestnáctiválec není žádný klenot, zvuk je hrozný, spíš u Veyronu ani není...výkon je uměle nadopovaný foukačkama, kdyby je neměl, tak po něm neštěkne pes. Zato 800 koní z atmosférickýho V12 je dílo mistrů motorářů.

Kdo chce v supersportu nějaké přehnané pohodlí? Na to si člověk kou***stokrevné GTčko, nebo Range Rover. Navíc LaFerrari je na tak výkonné auto komfortní docela slušně. Rychlost je u Veyronu naprosto nevyužitelná, naozdíl od Ferrari, který mu v reálnym světě naklepe. Žádný kult kolem Veyronu neexistuje, je to jen umělé pozlátko vytvořené kolem rychlosti 400 km/h na papíře. Touhle rychlostí jelo auto možná jen tak v Ehra-Lessien.

LaFerrari je auto pro řidiče a ty, kteří si chtějí užít jízdu na naprosté hraně možností dnešní produkce, zpívající V12 v zádech točící do 9250 otáček, kde se dosahuje největší nirvány, nejrychlejší reakce na plyn, vyvážení a schopnosti podvozku, obratnost, bezkonkurenční dostupnost výkonů, famózní převodovka a brzdy a opět ten vyjímečný zvuk....tohle Veyron nikdy nenabízel, ten bude vždy a všude jako slon v porcelánu, s nudným zvukovým projevem, pouťovým designem a zdaleka ne s tak ušlechtilým původem. Je to taková nafouklá bublina se vším všudy, zatímco LaFerrari píše historii svým puristickým přístupem a ultimativností, v případě Veyronu to bylo vše jen o imaginární maximálce.
9. 7. 2014 11:05
Re: Proč ne Veyron?
>:D Ty by jsi mohl dělat z fleku obchoďáka pro Ferrari, takové chvalozpěvy a výčet samých kladů, a jakou formou! Ale veskrze souhlas, osobně jsem nikdy moc nechápal, proč jsou všichni z Veyronu tak paf, proč jej považují za pomalu nejlepší auto milénia, ať už laická veřejnost či odborníci, prostě všichni. Samozřejmě to auto nemůžu soudit z vlastní zkušenosti, věřím, že "něco" na něm být musí. Ale ve mně vždycky vyvolávaly mnohem větší emoce auta jako Ferrari Enzo, McLaren a mnohá další, ale Veyron mě vždycky nechával chladným. Shrnuto do jedné věty - vždycky to u mě byla taková "rozpláclá uhlazená placka s brutálním výkonem, co je schopná se na rovině rozjet přes 400 km/h" a na tom se budoval jeho kult, na nejvyšší rychlosti, dokonalosti a klidu, se kterým ty rychlosti zvládá. To když se podívám na LaFerrari, rozproudí mi to krev v žilách, vyzařuje z něj ta sportovnost, ten hlad po zběsilosti ... to vše mi u Veyronu chybí, ale přiznávám, že tohle je dost subjektivní. Jinak při srovnání dneska - LaFerrari je proti Veyronu nabušeno nejmodernějšími technologiemi, přeci jen 9 let co tyto auta od sebe dělí je straaaaašně moc.