Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ferrari LaFerrari je už kompletně vyprodáno

Ferrari hlásí, že kdo má ještě zájem o pořízení hybridního hypersportu LaFerrari, má smůlu. Všech 499 plánovaných exemplářů už má své majitele.
Zpět na článek
9. 12. 2013 11:43
9. 12. 2013 12:21
9. 12. 2013 14:24
9. 12. 2013 16:57
9. 12. 2013 12:18
9. 12. 2013 12:27
10. 12. 2013 08:38
10. 12. 2013 10:03
10. 12. 2013 10:27
10. 12. 2013 11:08
10. 12. 2013 11:08
10. 12. 2013 08:51
10. 12. 2013 12:11
10. 12. 2013 08:49
10. 12. 2013 08:40
9. 12. 2013 14:02
9. 12. 2013 14:30
9. 12. 2013 14:56
9. 12. 2013 17:57
Avatar - sargis
9. 12. 2013 11:43
Bugatko...
este nie je po tolkych rokoch vyroby vypredane...hej, toto je lacnejsie ale ziaducejsie :yes:
Rozbalit vlákno
4
9. 12. 2013 12:21
Re: Bugatko...
Na nástupce Enza se čekalo leta, dalo se přepokládat, že nebude s odbytem problém. Bugatti za posledních 20let vzniklo 2x a prodej byl i díky jakýsi vyčpělosti kdysi prestižní značky samozřejmě horší.
9. 12. 2013 14:24
Re: Bugatko...
Ani se nedivím,já být miliardář,tak mezi Bugatti a Ferrari neváhám ani sekundu. >:-[]
Avatar - Johny.Rico
9. 12. 2013 16:37
Re: Bugatko...
Jem i jasné, že by sis koupil obě ;-)
9. 12. 2013 16:57
Re: Bugatko...
Spíš bych si koupil 288GTO,F40,F50,Enzo,LaFerrari a určitě taky nějakou Testarossu. :-)
Avatar - Magister
9. 12. 2013 12:18
A safra...
Do dupy, jsem to zadrbal. No nic počkám na příští omezenou sérii >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
9. 12. 2013 12:27
Hor sa na NS!
Tak keď je už všetko predané, nejaký majiteľ by mohol vybehnúť na Nurburgring a skúsiť prekonať časy McLarenu P1 či Porsche 918. ;-)
Rozbalit vlákno
36
9. 12. 2013 12:32
Re: Hor sa na NS!
Pokud o to Ferrari bude stát, musí vzít stejně jako v případě obou dalších závodního jezdce a ukázat se ;-)
Avatar - Dinar
9. 12. 2013 13:09
Re: Hor sa na NS!
A vo tom to je, Ferrari na rozdíl od McLarenu nemusí...nic, stačí, když takové auto prostě postaví, oznámí kolik jich vyrobí a hotovo. Honit po smyčce se musejí ti, jejichž image na podobný postup nestačí. ;-)
Avatar - iudex
9. 12. 2013 13:12
Re: Hor sa na NS!
To ako Porsche či McLaren majú nedostatočný image? >:D Čo si si práve kúpil Veyrona? >:-[]
Avatar - Magister
9. 12. 2013 13:15
Re: Hor sa na NS!
Taky bych řekl. Navíc toto je vedlejší produkt o pár kusech. Právě na image a výsledky by měli ukázat. Nebude to nijak vydělečný projekt vzhledem k počtu kusů.
Avatar - Dinar
9. 12. 2013 13:20
Re: Hor sa na NS!
Ano, image McLarenu rozhodně není tak silná jako image Ferrari, jakkoliv čistě v kategorii hypersportů mezi znalci být může, proto taky Ferrari nemusí nikoho ohromovat časem z Ringu ani u LaFerrari. Majitelé garáží obsazených sbírkou Ferrari vůbec netrápí, že McLaren F1 byl lepší než Enzo, nebo jestli akt. P1 udělá Ring o tři vteřiny dřív. Prostě v této kategorii za dané peníze je image Ferrari nejsilnější... a to je také důvod, proč je vyprodáno něco, v čem nikdo z kupců nejel.
Avatar - iudex
9. 12. 2013 15:15
Re: Hor sa na NS!
Ako kvantifikuješ image automobilky? Cenou značky (ochrannej známky)? Cenou modelu v porovnaní s technicky obdobnou konkurenciou? Históriou? Exluzívnosťou vyrobených modelov? Pokročilosťou technológie? Nech na to pozerám akokoľvek, nevidím nič, pre čo by mal mať Ferrari vyšší image, ako McL. Pre mňa je to naopak a McL radím nad Ferrari.
9. 12. 2013 15:40
Re: Hor sa na NS!
Image je samozřejmě něco, co se špatně měří. Roli v ní hraje všechno co jsi vyjmenoval (Cenou značky (ochrannej známky)? Cenou modelu v porovnaní s technicky obdobnou konkurenciou? Históriou? Exluzívnosťou vyrobených modelov? Pokročilosťou technológie?).

Já bych ale vyzvedl jednu stránku image Ferrari, která je podle mě velmi důležitá. A to je jeho notorická známost mezi masami. Téměř každý člověk na celém světě ví, co je to Ferrari. Každá pipka z poslední vesnice ví, co je to Ferrari a chtěla by ho, nebo aspoň toho, kdo v nim jezdí. Ví, že jsou to supersportovní luxusní auta. Je kolem toho navázán velký průmysl. Zábavní parky, trička, modely, čepice, atd, atd. To je něco, čím Ferrari vyčnívá nad ostatní. McLaren může mít třeba lepší image mezi petrolheady, ale tahle masová kultovní image mu chybí. To potom samozřejmě hraje roli i při prodejích, protože tahle auta jsou často kupována jako imagemaker, chceš-li, jako masírka. A předvést se v červeném Ferrari prostě zabírá.
9. 12. 2013 15:47
Re: Hor sa na NS!
I mezi petrolheady je Ferrari oblíbenější. ;-) [odkaz]
Avatar - Dinar
9. 12. 2013 16:06
Re: Hor sa na NS!
Ten druhý odstavec, to je ono, "každá pipka ví..." to je en rozdíl v image, protože o McLarrenu každá pipka neví, a auta těchto značek se prodávají, protože pasují do garáže v Abú Dhabí, ne protože je testoval třeba Roehrl a zajeli s tím smyčku pod sedm. ;-)
9. 12. 2013 16:21
Re: Hor sa na NS!
O Mclarenu se ta pipka zeptá, jestli ten skotský kroj nosíš i do společnosti. :-)
9. 12. 2013 16:52
Re: Hor sa na NS!
Že si Ferrari koupí nějaký bohatý muslim,Leoš Mareš nebo lanýž Hájek ovšem nic nemění na tom,že žádný jiný výrobce aut nemá tolik výjimečných a odlišných modelů jako Ferrari.Jak v historii,tak v současné nabídce.
9. 12. 2013 22:13
Re: Hor sa na NS!
Ty 2 věci ale spolu úzce souvisí a spoluvytváří image.
Avatar - iudex
10. 12. 2013 08:38
Re: Hor sa na NS!
Iste, aj povedomie o značke a jej známosť tvorí image; ono je to ale dosť previazené s počtom vyrobených kusov: malosériová automobilka, ako McL nikdy nebude taká známa medzi laikmi, ako veľkosériové Ferrari.
Avatar - iudex
10. 12. 2013 10:03
Re: Hor sa na NS!
Vidím, že tu mám fanúšika, ktorý každý môj príspevok bez ohľadu na obsah ohodnotí mínuskou. >:D
10. 12. 2013 10:08
Re: Hon sa na ACZ!
To asi každej :-) Koukám, že tohle je jeden z nemnoha článků na ACZ, kde se dá diskutovat o autech, ostatní je PR plebs a informace o adventu v různejch městech…to už není ani k smíchu...
Avatar - iudex
10. 12. 2013 10:27
Re: Hon sa na ACZ!
Je to naozaj bieda, inde autoweby intenzívne vyberajú najlepšie autá roka, robia porovnávačky, rebríčky, ale my tu máme čítať o Vianočných trhoch a medovníkoch. Úbohé. 8-s
10. 12. 2013 10:33
Re: Hon sa na ACZ!
Není ani čas na napsání nějakýho pěknýho blogu, aby se to decentně oživilo. Nicméně jednoduchým srovnáním s ostatními českými weby ACZ prohrává na celý čáře.
Avatar - iudex
10. 12. 2013 11:08
Re: Hon sa na ACZ!
Nie je čas ani na objednanie auta, nieto ešte písanie blogov. ;-)
10. 12. 2013 11:13
Re: Hon sa na ACZ!
Nemas rad Vanoce? :-)
Clanky jsem jeste necetl, takze nehodnotim, ale urcite na ne hodim okem :-)
Avatar - iudex
10. 12. 2013 11:08
Re: Hon sa na ACZ!
A mínuskuje a mínuskuje, že ho to baví... >:D :-!
9. 12. 2013 14:21
Re: Hon sa na ACZ!
Tak zrovna Porsche neprodává podobná auta snadno. Nicméně honění aut po Severní smyčce je u nich zvykem.
Avatar - iudex
10. 12. 2013 08:51
Re: Hon sa na ACZ!
U Ferrari je to skôr taký trucpodnik v štýle: my máme v Taliansku dosť okruhov, nepotrebujeme sa naháňať po nejakom nemeckom. ;-)
9. 12. 2013 14:27
Re: Hon sa na ACZ!
Mají,ale nikdy nebudou mít takové charisma jako Ferrari.Ať se to někomu líbí nebo ne.
Avatar - iudex
9. 12. 2013 15:19
Re: Hon sa na ACZ!
To sú také plagátové reči, operujúce vágnymi pojmami ako charizma. Charizmu môže mať konkrétny model, nie značka ako taká, k tej priraďujeme pojem image. A tam McL ničím nezaostáva a s ohľadom na väčšiu exkluzívnosť McLarenov (Ferrari je oproti nemu masovka) má podľa mňa vyšší image McL.
9. 12. 2013 15:38
Re: Hon sa na ACZ!
Já mám teda plagátové řeči.A co jsou potom tvoje?Nebo už jsi ty auta srovnával na NR? >:D
9. 12. 2013 15:41
Re: Hon sa na ACZ!
A jen tak mimochodem,ještě jsem neviděl test,ve kterém by Italia neporazila Meca s tím těžko zapamatovatelným názvem.
9. 12. 2013 17:14
Re: Hon sa na ACZ!
Na čas, nebo na emoce? A 12C není zase tak těžké si zapamatovat. Problém je, že značná část testů byla s nedokončeným autem (byť to autor povětšinou zapomněl zmínit). A to vůbec nemluvím o vylepšeních, které přidali dodatečně. To McLaren poškodilo. Pořád není dokonalé, ale je dost odlišné, takže bude spíš záležet, co hledáš, co ti bude vyhovovat.
Avatar - iudex
10. 12. 2013 12:11
Re: Hon sa na ACZ!
Presne tak, v konečnej verzii poráža 12C súperov ako GT-R či 911 Turbo S: [odkaz]
Avatar - iudex
10. 12. 2013 08:49
Re: Hon sa na ACZ!
Tu síce Italia nie je, ale v tomto drag race McL skončilo tesne druhé za Aventadorom (!) a porazilo napr. GT-R. A v predošlom závode to GT-R (naviac v slabšom prevedení) porazilo Italiu: [odkaz]
[odkaz]
Avatar - iudex
10. 12. 2013 08:40
Re: Hon sa na ACZ!
Iste, v kontexte McLarenu sú aj moje reči plagátové, lebo som ho len videl a nikdy v ňom ani len nesedel (tobôž nie jazdil). Len som Ťa chcel trochu vyprovokovať k argumentácii, lebo ak niekto vyhŕkne "automobilka X nebude nikdy ako Y a basta", tam sa moc debatovať nedá. ;-)
Avatar - iudex
9. 12. 2013 13:15
Re: Hon sa na ACZ!
Btw. McLaren P1 šiel na dračku tiež a je vypredaný (a to sa ešte ani nezačal vyrábať): [odkaz]
Avatar - Dinar
9. 12. 2013 13:23
Re: Hon sa na ACZ!
Ale vždyť o tom mluvíme, ta masáž Ringem je rozdíl, že se limitka vyprodá tam nebo tam je jasné, rozdíl je v každodenním tlačení na pilu Ringu. Ferrari to prostě neřeší, protože nemusí.
Avatar - deolator
9. 12. 2013 14:08
Re: Hon sa na ACZ!
La Ferrari jezdilo na Ringu na přelomu září / říjen. Ale spíš tam ladili podvozek, než aby měli nervy z nějakého času na jeden okruh.
Avatar - Dinar
9. 12. 2013 16:08
Re: Hon sa na ACZ!
Ano, já mluvím o marketingu, masáži o časech z Ringu, oznamování rekordů...už brzy apod., ne o testování. ;-)
Avatar - iudex
9. 12. 2013 15:12
Re: Hon sa na ACZ!
Neviem, aké sú predajné čísla Ferrari a McLarenu, len tak zbrucha si ale tipnem, že Ferrari predáva 10x viac, ako McL. Preto za väčší úspech považujem, ak McL predá (ešte pred ich vyrobením) 375 kusov, ako keď "veľkosériové" Ferrari predá 499 kusov.
9. 12. 2013 22:15
Re: Hon sa na ACZ!
Neboj se, ruďocha osedlá sám bůh Fernandooo Alonsooo a bude se přepisovat historie, aby nám to ještě chlapec nezajel pod 6 minut :*)
Avatar - xjara
9. 12. 2013 14:02
redakce
Uz by si v tom "redaktori" auto.cz take mohli udelat jasno. Tenhle clanek tu byl kdysi [odkaz]
a hlavni v nem je tato veta kde rikaji neco o scitani vykonu.
"Zatímco většina výrobců hybridů si nedovolí oba výkony jednoduše sčítat, BYD jde proti proudu."

Pritom mi prijde, ze u kazdeho hybridu co zde je o nem clanek prave k takovemu scitani doslo.
Rozbalit vlákno
1
9. 12. 2013 14:30
Re: redakce
Klíčové je, jak je elektromotor zapojený do systému. Sčítat můžeš, pokud v nějaké rychlosti budou oba motory v otáčkách, ve kterých podávají maximum. To není o nějakém dovolování si. Sčítání typicky najdeš u hybridů, kde jsou motory oddělené, každý pohání "svou" nápravu.
9. 12. 2013 14:56
Borci...
...mám jich pět objednanejch... Kdyby jste někdo měli zájem, udělám vám cenu! ;-)
Rozbalit vlákno
0
9. 12. 2013 17:57
prachy
Magister dnes 13:15, fakt myslíš, že to nebude nijak výdělečný? To bych neřekl, že Ferrari to dělá jako dárek s vlastní ztrátou. Proč by to dělali? Kvůli image? Je to číslo 1 všude na světě, líp už to nejde.

Pokud budu najivní a sečtu 499kusů * 30 miliónů, tak mám cca 15 miliard Kč. Teď si vezmi, že to je základní cena, dá se dokoupit nějaký extras. A vývoj a technika toho auta bude v klidu pokrytá. A ještě zbyde na oběd s Di montezemolem.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - beibej
9. 12. 2013 20:09
haha to jsou info jako ze školních záchodků
LaFerrari bylo vyprodané ještě než bylo představeno veřejnosti. A to se ani na všechny "vip" které Ferrari uznalo, že by jim ho mohlo prodat nedostalo. >:D
Rozbalit vlákno
0