Redakcia, mozno by uz bolo na case prestat s tymito "patentami na auto". Ziadny "patent na supersport" sa ziskat neda a nikto ho ani nema a teda ani Ferrari. V tychto prezentovanych pripadoch sa jedna o registraciu priemyselneho dizajnu. Nie patentu. Sami to tak nakoniec v clanku aj nazyvate. Registracie priemyselnych dizajnov (ale aj patentov, uzitkovych vzorov, ochrannych znamok a pod.) vykonavaju spravidla institucie, ktore sa volaju plus minus "Patentovy urad" (v CR sa to zrovna vola Úrad prúmyslového vlastnictví", obdobne v SR). To ale neznamena, ze vsetko, co nejaky "Patentovy urad" zaregistruje, je patent. Edit - a samozrejme tu nedochadza k ziadnej patentovej ochrane ale k ochrane registraciou priemyselneho dizajnu.
Píšeš to naprosto správně a každý průměrně inteligentní člověk se sklony k technice by to tak nějak alespoň zhruba měl vědět a asi i ví.
Mě zaráží, že někomu, kdo chce navážno informovat veřejnost tento základní vklad chybí.
Já už bych to i nechal bez povšimnutí, protože je to marný, je to marný, je to marný. Ty jsi, podle 37 příspěvků, ještě ne zcela znalý zdejších poměrů, neopotřebovaný a "služebně" mladý, tak ti přeji hodně sil a úspěchů v boji s větrnými mlýny. ;-)
Samozřejmě je jen dobře, že se stále najdou v diskuzích tací, co se snaží hrdě nést prapor osvěty dál. :yes:;-):-)
Avšak redaktor, pověřený ovykřičníkováváním textů naproti tomu zaslouží právem plné absolutorium. Ve dne, v noci, soboty, neděle, Vánoce, nevánoce, bez dovolené, nezamarodí, prostě machr, co jede jako drak. >:D Vykřičníkář asi jede s otazníkářem v nějaké socialistické soutěži. >:-[]