Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jak se dělá Ferrari (Roadlook TV)

Maranello je malé italské město z provincie Modena, které na první pohled žije z výroby obkladů a dlažeb. A ona tam přitom sídlí značka Ferrari.
Zpět na článek
5. 11. 2008 08:55
5. 11. 2008 10:37
neregistrovaný "Osmodiar"
5. 11. 2008 17:32
5. 11. 2008 19:44
neregistrovaný "Osmodiar"
5. 11. 2008 20:35
5. 11. 2008 23:14
neregistrovaný "Osmodiar"
6. 11. 2008 21:00
5. 11. 2008 17:50
5. 11. 2008 10:04
5. 11. 2008 20:07
neregistrovaný "karel34"
5. 11. 2008 17:44
neregistrovaný "Luky_21"
5. 11. 2008 14:43
neregistrovaný "Luky_21"
5. 11. 2008 15:07
5. 11. 2008 15:08
neregistrovaný "assasin-cz"
5. 11. 2008 15:11
neregistrovaný "Agnus"
5. 11. 2008 17:23
neregistrovaný "petrnevrela"
6. 11. 2008 10:07
neregistrovaný "dnsr"
5. 11. 2008 20:56
5. 11. 2008 21:23
6. 11. 2008 00:23
7. 11. 2008 12:53
7. 11. 2008 20:38
24. 11. 2008 12:06
neregistrovaný "M_Mizi"
5. 11. 2008 08:55
Ferrari..
Konečně, to je poprvně, co mě tento pořad zaujal, škoda některých vsuvek exhibicionismu toho kecala, ale jinak fakt dobrý.
F 430 to je prostě pořád nádhera, a hlavně je to pravý Ferrari, totiž motor vpředu mi tam moc nesedí. (599,612)
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Osmodiar"
5. 11. 2008 10:37
Re: Ferrari..
"škoda některých vsuvek exhibicionismu toho kecala" To je trefný, Libor je fakt úděsnej. Plochý moderování, fráze, kecy a "taky vtípky".
5. 11. 2008 17:32
Re: Ferrari..
Typicky čecháčkovská reakce ušlápnutého chudáka na zajímavé video. Rád bych si někdy přečetl něco "trefného" od tohoto "mistra pera a automobilismu", nějakého Osmodiara, který navíc ani neumí psát správně česky. Ale hlavně, že kolem sebe dští síru a šíří smrad. Zalez do křoví, ty chudáku a s tím "sajrajtem", co píšeš, už sem nelez!!
neregistrovaný "Osmodiar"
5. 11. 2008 19:44
Re: Ferrari..
Whatever...
5. 11. 2008 20:35
Re: Ferrari..
Přiznejme si, že Autoweb.cz má videotesty nesrovnatelně lepší.
neregistrovaný "Osmodiar"
5. 11. 2008 23:14
Re: Ferrari..
Souhlasim.
6. 11. 2008 21:00
Re: Ferrari..
Měl by sis ujasnit priority... dole máš režisérský ambice k videu a tady se masíruješ jinym "Holywoodem". ;-\
Avatar - sushi7474
7. 11. 2008 19:29
Re: Ferrari..
Hm, myslim, ze Libor cely program slusne odlahcuje - a tak je to OK.
Fakt ma nezaujim zoznam technickych udajov alebo suchy test - to na nete najdem 100x. Zaujimaju ma presne tie pocity, ktore clovek zaziva, ked sa dostane k volantu 612-ky...
5. 11. 2008 17:25
Re: Ferrari..
Pravověrné Ferrari s motorem vzadu? Jen se zamysli, kde měli první Ferrari motory? Bylo to hlavně vpředu.
A že dát V8 dozadu, s tím samotný Enzo příliš nesouhlasil. On byl hlavně pro V12 vpředu, případně vzadu.
5. 11. 2008 17:50
Re: Ferrari..
Dobře, to byly začátky celého automobilismu, ale jinak Ferrari..
5. 11. 2008 18:03
Re: Ferrari..
Prostě mi tam nesedí to tvrzení, že pravé Ferrari má motor vzadu a ještě k tomu V8 jako má F430...
Těžko nějak rozdělovat, která Ferrari jsou pravám a "nepravá" podle umístění jejich motoru. Někdo mi mohl říct, že pořádné Ferrari jedině s V12.
5. 11. 2008 09:23
Ranná dávka Ferrari
Ďakujem redakcii za skvelý zážitok, ulahodili ste nielen mojim ušiam, ale aj očiam. Kamera skvelá, strih skvelý, zvuk skvelý a hlavní účinkujúci ako Marlon Brando s Al Pacinom v Krstnom otcovi, dve ikony dnešného automobilového priemyslu, ktoré si zaslúžia Oskara..alebo žeby nomináciu na "Zlatý ventilek"? :-)
Rozbalit vlákno
0
5. 11. 2008 10:04
Ferda
Přímo ve fabrice je "návštěvnický okruh", kam se dostane každý, i když asi ne s kamerou, nebo foťákem. Před fabrikou je slušný hotel s výhledem na hlavní bránu, v budově hotelu je krámek, kde si člověk může koupit i Ferrari "housky", nebo hodinky, vedle skvělá restaurace s tradicí a nedaleko taky muzeum Ferrari. Na video mám pomalý připojení, ale to tam určitě je taky.
Rozbalit vlákno
0
5. 11. 2008 14:26
trochu rozpory ne?
V textu jsou rozpory ne? jako nikde stopy po Ferrai a pak že to tím žije a že je to tam všude vidět. :no: Kecy rádobymoderátora jsou hrozný reportáž ze super zajímavýho prostředí dost kazí.Jinak dobrý,jen mi připadá že se výrobní prostředí až na tu zeleň podobá běžnému prostředí v běžných automobilkách. Byl jsem minulej měsíc v boleslavi a fakt to stojí za návštěvu! A ty kecy z úvodu že se tam nikdy nedostanete neberte vážně.Jde to. U Škodovky stačí telefon a 60 kč, u Ferrari pozvání od dílera případně složená záloha na auto.
A možná se mi to jen zdá ale myslím si že jim auta ani nepůjčili všechny záběry jsou z propagačky >:D
Rozbalit vlákno
8
Avatar - zezlik
5. 11. 2008 17:27
Re: trochu rozpory ne?
Jen krátkou reakci (pokud byste chtěli vést konstruktivní debatu o tom, co vylepšit, tak jsem připraven na e-mailu). Rozpory - nikoliv. Kdo nevynechává při čtení slova, pochopí, že první dojem = jé, tady to je samá fabrika na dlažbu a druhý, ono se tady vyrábí i Ferrari. Můj první dotaz na tiskového mluvčího Ferrari byl, "dostane se tady běžný člověk?" - míněno turista..a odpověď zněla: "Ne, nedostane". Když si objednáte 612 Scaglietti a projevíte zájem o ateliér, pak ano, ale my se bavíme o výletníkovi, který vyrazil do Maranella za účelem prohlídky továrny. Auta jsme řídili, např. 430 Scuderia je úžasná. Produkčních záběrů je tak 30% ze všech použitých. No a zbytek. K exhibicionistovi mám daleko, ale pokud mě znáte lépe než všichni kolem a dokonce i já sám sebe, prosím. Všem ostatním, auta mám rád, auty se zabývám dlouho a budu i nadále. Roadlook i celý Auto Moto Styl neděláme proto, abychom si něco dokazovali, chceme dělat dobrý pořad a pokud nám k tomu pomůžete konstruktivní připomínkou, radou, budeme za ni velmi rádi.

Díky
neregistrovaný "karel34"
5. 11. 2008 20:07
Re: trochu rozpory ne?
Škoda že jsme toho neviděli víc.Nejsem znalec, jsem jen pouhý fanoušek,ale zato pořádný.Takové řeči jak se vyslovuje jaký název kterého auta mám hrozně rád.Je to jak u nás.V Čechách jinak ,na Moravě taky jinak.V Itálii to bude podobně.Reportáž se mi líbila a moc.Nedalo by se toho někde pustit víc?Srdce každého fanouška sportovních vozů zaplesá ,když slyší motor Ferrari.
5. 11. 2008 20:39
Re: trochu rozpory ne?
Uvítal bych méně vašich zběsilých efektů s kamerou, je to takové divoké a kazí to celkový dojem.
7. 11. 2008 10:46
Re: trochu rozpory ne?
Dobrý den Libore,
děkuji za výborné video! :yes: Je mi Vás v diskusích trochu líto, jelikož se vždy najde velké procento permanentně nespokojených rýpalů (spokojených lidí se vždy logicky ozve méně), kterým se nezavděčíte, ať uděláte cokoliv. Chci zde celému týmu Auto.cz poděkovat ze dobrou práci a zajímavé Roadlooky!
Mám-li být konstruktivní: 1. vždy a všude více Haničky ;-) 2. recenzí a suchých komentovaných videí jsou všude mraky, zkuste nabídnout ještě více unikátních pohledů na auto, včetně zajímavých kamerových efektů 3. zkuste prezentované auto postavit před zajímavé výzvy 4. je mi jasné, že Váš budget zdaleka nedosahuje sumy, kterou má k dispozici TopGear, na druhou stranu se na Vás jistě nikdo nebude zlobit (alespoň já tedy určitě ne), když si pár nápadů od TopGear nebo FifthGear vypůjčíte.
Každopádně děláte svou práci dobře! :yes: ;-)
P.S. Také se připojuji k prosbě o zveřejňování názvů tracků, které hrají v Roadloocích.
8. 11. 2008 14:36
Re: trochu rozpory ne?
pri dopozerani som tiez ratal tak s 30% hlavne pri okruhu fiorano ...

ako vzdy aj toto video z dielne roadlooku potesilo dusu
co sa deje s kolegom dlhsiu dobu som ho nevidel ? a ta babenka ?
neregistrovaný "Luky_21"
5. 11. 2008 17:44
Re: trochu rozpory ne?
uplne z tebou suhlasim .Vyzera to tak ze tie videa netocili ONI
5. 11. 2008 17:51
Re: trochu rozpory ne?
Čoveče ty snad máš "rychlý" připojení, jako já, nebo nečteš předchoží příspěvek pana Zezulky. Teda jestli ti vložení příspěvku trvá skoro 20 minut, tak bych volil nějaký DHL. :-O
neregistrovaný "Luky_21"
5. 11. 2008 14:43
otázka
Chcel by som sa opitat ci nevie niekto kde by som mohol zohnat pesnicky resp. hudbu k tomuto videou :-) dakujem
Rozbalit vlákno
1
5. 11. 2008 15:07
Re: otázka
To bude asi od BMG soundtrack "Zezulka boys" >:D
neregistrovaný "assasin-cz"
5. 11. 2008 15:08
dobré video
zajímavé pokoukání...ale mám jednu výtku,která mě praštila přez uši...Scaglietti se vysloví jinak, ve všech zahraničních motoristických pořadech se to jméno vyslovilo jinak ...fonologický přepis je zde (tenhle web znaky nepřekouše) [odkaz] slovo se tudíž vysloví jako "skaljeti"... u "g" dochází tím pádem k vynechání , u "i" k asimilaci zvuku ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Agnus"
5. 11. 2008 15:11
Hezkýýýý
Díky :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petrnevrela"
5. 11. 2008 17:23
parádní video, ale ta výslovnost
copak jste se tam za celou dobu nedozvěděli jak se čte scaglietti , to "g" mně tam úplně rve uši ... takže jednou provždy [odkaz] ... ale jinak parádní záběry a reportáž :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dnsr"
6. 11. 2008 10:07
Re: parádní video, ale ta výslovnost
jj, na mé uši to působí stejně ;-\ A je to docela nepochopotelné, když v té Itálii byli a jistě tu výslovnost od místních nesčetněkrát slyšeli...
Navíc ve Zlíně se to taky Italy jenom hemží, tak lze leccos pochytit >:D
Jinak video :yes:
Avatar - igor77
5. 11. 2008 20:56
bravo bravisimo
to byla nadhera 8-))
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Mileator
5. 11. 2008 21:23
Dík...
Pekný večerníček pre fandu FERRARI , ktorý musí zajtra do roboty-jak se dělá Touareg. (a Cayene) ;-\
Rozbalit vlákno
0
6. 11. 2008 00:23
Libore, díky
Tedy Libore, fakt díky, připomnělo mi to okamžiky, kdy jsme stejným způsobem s kolegou a zástupcem českého Ferrari navštívili fabriku, celý jeden den jezdili po silnicích kde jsme chtěli a celý druhý den testovali na okruhu. Parádní video, skvělá práce. A některé ty chytrolíny dole neposlouchej, máš to velmi povedené.
Rozbalit vlákno
0
7. 11. 2008 12:53
JÍZDA KRÁLŮ
Koukám, že je na diskuzi pár hlupáků, kterým zatím doma nikdo nestihl vysvětlit, že svobodný pohyb mezi dospělými lidmi na diskusi vyžaduje nemít zařazenou zpátečku, mít dobře vyštelované turbo a nekoktat v psaných příspěvcích...

Neskutečná nezdvořilost diskutéra A2 a Osmodiara vyžaduje jenom jedno - tvrdej vejprask rákoskou na holou. Když nemáš ani na Ferrari a ani na příspěvek o něm, šilhej na monitor a kousej si nehty. Ostatně nic jiného v životě ani dělat nebudeš...

Téma srdeční, zpracování špičkové, moderování bez chyby. Člověk kouká na ty krásné záběry podmalované skvělou muzikou, rytmizované perfektním střihem a mrzí ho, že video nemá delší stopáž. Jo, tohle jsou chvíle, kdy si člověk uvědomuje, že jsou produkty, které se tvoří s láskou. Těmi produkty jsou jak Ferrari, tak tohle dnešní video.

Dnes velmi zřetelně - BRAVO VIDEO :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
7. 11. 2008 20:38
Souhlas
GTI, vidíme to stejně. Osobně si vážím lidí, co umí něco co druzí ne. A Libor prostě moderovat umí a těm pár hlasům co o tom pochybují doporučuji, ať si to zkusí sami. Je to řehole.

Liborovi roadlooky mají drive, nic podobného dnes na českém motoristickém poli k vidění není. Porovnejte úroveň Autosalonu, Automotorevue a třeba motosekcí na idnesu, novinkách, nově a jiných "specializovaných" webech. Srovnání snese snad jedině Honza Koubek z Autowebu. Libore, jen tak dál...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "M_Mizi"
24. 11. 2008 12:06
Hudba???
Prosím, kdo je autorem hudby, která hraje při představení 430ky na okruhu?
Rozbalit vlákno
0
5. 2. 2009 17:39
Pěkně prosím...
...mohl by někdo napsat jaký je název té hudby ve videu. Především ta jak je F430 na okruhu a ta závěrečná :-)
DĚKUJI
Rozbalit vlákno
0