Konečně, to je poprvně, co mě tento pořad zaujal, škoda některých vsuvek exhibicionismu toho kecala, ale jinak fakt dobrý.
F 430 to je prostě pořád nádhera, a hlavně je to pravý Ferrari, totiž motor vpředu mi tam moc nesedí. (599,612)
Typicky čecháčkovská reakce ušlápnutého chudáka na zajímavé video. Rád bych si někdy přečetl něco "trefného" od tohoto "mistra pera a automobilismu", nějakého Osmodiara, který navíc ani neumí psát správně česky. Ale hlavně, že kolem sebe dští síru a šíří smrad. Zalez do křoví, ty chudáku a s tím "sajrajtem", co píšeš, už sem nelez!!
Hm, myslim, ze Libor cely program slusne odlahcuje - a tak je to OK.
Fakt ma nezaujim zoznam technickych udajov alebo suchy test - to na nete najdem 100x. Zaujimaju ma presne tie pocity, ktore clovek zaziva, ked sa dostane k volantu 612-ky...
Pravověrné Ferrari s motorem vzadu? Jen se zamysli, kde měli první Ferrari motory? Bylo to hlavně vpředu.
A že dát V8 dozadu, s tím samotný Enzo příliš nesouhlasil. On byl hlavně pro V12 vpředu, případně vzadu.
Prostě mi tam nesedí to tvrzení, že pravé Ferrari má motor vzadu a ještě k tomu V8 jako má F430...
Těžko nějak rozdělovat, která Ferrari jsou pravám a "nepravá" podle umístění jejich motoru. Někdo mi mohl říct, že pořádné Ferrari jedině s V12.
Ďakujem redakcii za skvelý zážitok, ulahodili ste nielen mojim ušiam, ale aj očiam. Kamera skvelá, strih skvelý, zvuk skvelý a hlavní účinkujúci ako Marlon Brando s Al Pacinom v Krstnom otcovi, dve ikony dnešného automobilového priemyslu, ktoré si zaslúžia Oskara..alebo žeby nomináciu na "Zlatý ventilek"? :-)
Přímo ve fabrice je "návštěvnický okruh", kam se dostane každý, i když asi ne s kamerou, nebo foťákem. Před fabrikou je slušný hotel s výhledem na hlavní bránu, v budově hotelu je krámek, kde si člověk může koupit i Ferrari "housky", nebo hodinky, vedle skvělá restaurace s tradicí a nedaleko taky muzeum Ferrari. Na video mám pomalý připojení, ale to tam určitě je taky.
V textu jsou rozpory ne? jako nikde stopy po Ferrai a pak že to tím žije a že je to tam všude vidět. :no: Kecy rádobymoderátora jsou hrozný reportáž ze super zajímavýho prostředí dost kazí.Jinak dobrý,jen mi připadá že se výrobní prostředí až na tu zeleň podobá běžnému prostředí v běžných automobilkách. Byl jsem minulej měsíc v boleslavi a fakt to stojí za návštěvu! A ty kecy z úvodu že se tam nikdy nedostanete neberte vážně.Jde to. U Škodovky stačí telefon a 60 kč, u Ferrari pozvání od dílera případně složená záloha na auto.
A možná se mi to jen zdá ale myslím si že jim auta ani nepůjčili všechny záběry jsou z propagačky >:D
Jen krátkou reakci (pokud byste chtěli vést konstruktivní debatu o tom, co vylepšit, tak jsem připraven na e-mailu). Rozpory - nikoliv. Kdo nevynechává při čtení slova, pochopí, že první dojem = jé, tady to je samá fabrika na dlažbu a druhý, ono se tady vyrábí i Ferrari. Můj první dotaz na tiskového mluvčího Ferrari byl, "dostane se tady běžný člověk?" - míněno turista..a odpověď zněla: "Ne, nedostane". Když si objednáte 612 Scaglietti a projevíte zájem o ateliér, pak ano, ale my se bavíme o výletníkovi, který vyrazil do Maranella za účelem prohlídky továrny. Auta jsme řídili, např. 430 Scuderia je úžasná. Produkčních záběrů je tak 30% ze všech použitých. No a zbytek. K exhibicionistovi mám daleko, ale pokud mě znáte lépe než všichni kolem a dokonce i já sám sebe, prosím. Všem ostatním, auta mám rád, auty se zabývám dlouho a budu i nadále. Roadlook i celý Auto Moto Styl neděláme proto, abychom si něco dokazovali, chceme dělat dobrý pořad a pokud nám k tomu pomůžete konstruktivní připomínkou, radou, budeme za ni velmi rádi.
Škoda že jsme toho neviděli víc.Nejsem znalec, jsem jen pouhý fanoušek,ale zato pořádný.Takové řeči jak se vyslovuje jaký název kterého auta mám hrozně rád.Je to jak u nás.V Čechách jinak ,na Moravě taky jinak.V Itálii to bude podobně.Reportáž se mi líbila a moc.Nedalo by se toho někde pustit víc?Srdce každého fanouška sportovních vozů zaplesá ,když slyší motor Ferrari.
Dobrý den Libore,
děkuji za výborné video! :yes: Je mi Vás v diskusích trochu líto, jelikož se vždy najde velké procento permanentně nespokojených rýpalů (spokojených lidí se vždy logicky ozve méně), kterým se nezavděčíte, ať uděláte cokoliv. Chci zde celému týmu Auto.cz poděkovat ze dobrou práci a zajímavé Roadlooky!
Mám-li být konstruktivní: 1. vždy a všude více Haničky ;-) 2. recenzí a suchých komentovaných videí jsou všude mraky, zkuste nabídnout ještě více unikátních pohledů na auto, včetně zajímavých kamerových efektů 3. zkuste prezentované auto postavit před zajímavé výzvy 4. je mi jasné, že Váš budget zdaleka nedosahuje sumy, kterou má k dispozici TopGear, na druhou stranu se na Vás jistě nikdo nebude zlobit (alespoň já tedy určitě ne), když si pár nápadů od TopGear nebo FifthGear vypůjčíte.
Každopádně děláte svou práci dobře! :yes:;-)
P.S. Také se připojuji k prosbě o zveřejňování názvů tracků, které hrají v Roadloocích.
Čoveče ty snad máš "rychlý" připojení, jako já, nebo nečteš předchoží příspěvek pana Zezulky. Teda jestli ti vložení příspěvku trvá skoro 20 minut, tak bych volil nějaký DHL. :-O
zajímavé pokoukání...ale mám jednu výtku,která mě praštila přez uši...Scaglietti se vysloví jinak, ve všech zahraničních motoristických pořadech se to jméno vyslovilo jinak ...fonologický přepis je zde (tenhle web znaky nepřekouše) [odkaz] slovo se tudíž vysloví jako "skaljeti"... u "g" dochází tím pádem k vynechání , u "i" k asimilaci zvuku ;-)
copak jste se tam za celou dobu nedozvěděli jak se čte scaglietti , to "g" mně tam úplně rve uši ... takže jednou provždy [odkaz] ... ale jinak parádní záběry a reportáž :yes:
jj, na mé uši to působí stejně ;-\ A je to docela nepochopotelné, když v té Itálii byli a jistě tu výslovnost od místních nesčetněkrát slyšeli...
Navíc ve Zlíně se to taky Italy jenom hemží, tak lze leccos pochytit >:D
Jinak video :yes:
Tedy Libore, fakt díky, připomnělo mi to okamžiky, kdy jsme stejným způsobem s kolegou a zástupcem českého Ferrari navštívili fabriku, celý jeden den jezdili po silnicích kde jsme chtěli a celý druhý den testovali na okruhu. Parádní video, skvělá práce. A některé ty chytrolíny dole neposlouchej, máš to velmi povedené.
Koukám, že je na diskuzi pár hlupáků, kterým zatím doma nikdo nestihl vysvětlit, že svobodný pohyb mezi dospělými lidmi na diskusi vyžaduje nemít zařazenou zpátečku, mít dobře vyštelované turbo a nekoktat v psaných příspěvcích...
Neskutečná nezdvořilost diskutéra A2 a Osmodiara vyžaduje jenom jedno - tvrdej vejprask rákoskou na holou. Když nemáš ani na Ferrari a ani na příspěvek o něm, šilhej na monitor a kousej si nehty. Ostatně nic jiného v životě ani dělat nebudeš...
Téma srdeční, zpracování špičkové, moderování bez chyby. Člověk kouká na ty krásné záběry podmalované skvělou muzikou, rytmizované perfektním střihem a mrzí ho, že video nemá delší stopáž. Jo, tohle jsou chvíle, kdy si člověk uvědomuje, že jsou produkty, které se tvoří s láskou. Těmi produkty jsou jak Ferrari, tak tohle dnešní video.
GTI, vidíme to stejně. Osobně si vážím lidí, co umí něco co druzí ne. A Libor prostě moderovat umí a těm pár hlasům co o tom pochybují doporučuji, ať si to zkusí sami. Je to řehole.
Liborovi roadlooky mají drive, nic podobného dnes na českém motoristickém poli k vidění není. Porovnejte úroveň Autosalonu, Automotorevue a třeba motosekcí na idnesu, novinkách, nově a jiných "specializovaných" webech. Srovnání snese snad jedině Honza Koubek z Autowebu. Libore, jen tak dál...