ano, v dětském světě již jistě Maserati SUV dominuje autosalonům, časopisům, silnicím a prodejům.... V tom reálném světě je ovšem zatím jen na papíře, takže bych si počkal....
Pokud napíšu pseudoporsche (předpokládám, že jsi ho při troše štěstí alespoň viděl naživo), pak je potřeba napsat i pseudomaserati...vyjde totiž z Jeepu, jak je psáno v tiskové zprávě. na tom není nic špatného, ale jaký bude výsledek je potřeba počkat.
vídam ho v Bratislave dosť často viackrát za deň teda aspoň nie verziu turbo , samozrejme Maserati bude len okrajová záležitosť nedosiahne ani zlomok predajov cayene to nebude ani jeho cieľom uvidíme aj aké budú použite prevodovky tipujem že V12 bude mat dvojspojkovú prevodovku Ferrari a v8 automat od ZF, podvozok a interiér budú určite výrazné prepracované a o výsledok by som sa neobával
Cayene nie je celkom echt Porsche vieme predsa z akej platformy vw vychádza takže pseudo je celkom na mieste pravé Porsche je aspoň u mňa 911 a svoj názor nezmením
kľúčovým modelom v Európe bude bude suv od alfy , fiat asi s predajom grandu v Europe asi velmi nepočíta čo je škoda
Ty jsi ukrutný logik, cayenne sdílí platformu s touaregem, je to tudíž pseudoporsche. SUV od maserati má být postaveno na platformě jeepu, takže to budé čisté a nefalšované maserati. Pozdravuj Chocholouška, ňoumo. >:D
Já bych dočkal času jako husa klasu. Pak si můžeme povědět, jak to vlastně je. To, že se ve Ferrari vyrábí motory "ručně" tak jako například v AMG, to možná nevíš, ale jsou zde lidi, kteří to vědí. Já vůbec nepochybuji o tom, že Maserati SUV si svoji exkluzivitu narozdíl od toho Porsche zachová. Takže...minimálně té poctivé ruční práce a osobní odpovědnosti na tom autě bude určitě víc než na tom indiánovi (a to si klidně vyber, kterého myslím).
A to že tohle auto bude Maserati? No aspoň motorem ano (což u toho Porsche taky tak nějak úplně neštymuje). Jinak je to věc sporná. Myslím, že tahle auta by se vůbec neměla vyrábět, ale chce to trh a u Fiatu na tom taky chtějí něco trhnout. Tak proč to nezkusit.
S tím ukájením bych ubral. Tak nelogické argumety by Sergiovi určitě radost neudělaly. Porsche nemá vlastní motory? Nebo částečně využívá solidního základu koncernu? Má Maserati kam sáhnout?
Motorem to bude maserati? Oni mají nějaký vlastní motor? Ale vím, jak jsi to myslel, jen obracím pohled.
Porsche dělá úlitbu dieselem (plus hybridem, tfuj), osobně nemyslím, že je to šťastné řešení, ale byznys je byznys, takže převedeno k maserati jejich kroky chápu a nijak mě nepopouzejí. Stejně jako příchod SUV, považuju za jistotu i příchod menších motorů, menšího modelu mase, sdílení s alfou atd. Jiná šance na přežití není. Ale jak vzdálené je to wolffím snům o maserati coby konkurenci rollsů a bentleyů si tváří v tvář přebouchanému jeepu budeš muset přežvýkat sám. ;-)
Nemám potřebu neustále si něco dokazovat a dokazovat jiným.
Drž diskuzi v rozumné úrovni a můžeme se bavit.
P.S. nestudoval sem Cayenne, ale tak nějak vnitřně cítím, že těch původních atmosferických 6V tam moc nebude ;-)
Jinak nikde na internetu ode mě nenajdeš jediný článek, kde bych napsal něco špatného na toto Prosche. Prostě to vnímám jako kšeft a tato sorta aut mi blízká prostě není (prostě nutné zlo).
U Maseati zatím podle toho co vím si cením snahy o instalaci V8 a V12 motoru, pravděpodobně v té době také asi s nějakým hybridním poserátkem. Taková je doba. Nafta tam snad nikdy nepude a to berme všichni jako pozitivum.
A to, že na tom Fiat chce trhnout? ANO CHCE. To píšu od samotného začátku. I podle toho co sem napsal je patrné, že to auto bude asi o chlup exkluzivnější než to Porsche a podíl ruční práce na něm bude asi v souladu s firemní strategií víc. Tedy vše co sem kdy psal je podle mě v souladu. To, že to bude mít střeva z JGC je, bylo asi zřejmé od počátku. Ano myslel sem si, že montáž tohoto auta bude probíhat v Itálii v Modeně. Mea Culpa.
P.S. Maserati a Ferrari je dnes jeden podnik - dvě značky, tedy tyto motory jsou jejich vlastní s jejich emblémy. Aspoň tak to vnímám.
Tak, a ještě můžeš zkusit rozvíjet teorie ve smyslu, jak asi ponesou klienti ferrari, že bude motor ze supersportu jejich značky vrčet v nějakém esúvéčku přebouchaném z džípu. To na konto plaček (častých na tomto webu) o motoru z gallarda v audi, například. :-)
Tak o tom žádná, jen by bylo fér, aby si o takových věcech nepsal pode mnou, neboť tvůj dvorní klaun to pak špatně pochopí a bude opět a znovu psát o věcech, které bude mít v hlavičce popletené (jako, že sjem ankupoval Focuse na Slovensku a enbo, že moje auto je předváděčka, což vůbec nechápu jeho lhaní o privátních věcech). Takže, za sebe říkám, že u Ferrari nebudou mít problém s tím, že "jejich" motor bude v SUV, stejně tak jako již v minulosti neměli problém s jejich motorem v Dinu, či Themě. To je prostě realita a byznys.
P.S. Nikdy sem neměl nic proti motoru z Gallarda v Audi.
Máš to pěkně zmáknutý. Jen bych upozornil, že dvouspojkovou převodovku v podobně velkém autě ještě nikdo nenasadil, tím spíš se 4x4. Stejně tak V12 s dvouspojkovou převodovkou nemá vůbec nikdo. Takže bych trochu krotil tvůj optimismus, nakonec automat tomu motoru určitě sedne líp. A stejně bych sázel na to, že se tam objeví hlavně odladěná V8. A třeba se časem Ferrari+Fiat+Chrysler odhodlají k nějaké použitelné V6
exkluzivní, ručně dělaná auta, značka jakou je maserati se nikdy nesníží k něčemu takovému, jako je přebouchaný jeep. Řikal to wolff, a tomu já věřím, pff ňákej Marchionne si může blábolit, co chce. ;-)
Tak ta kombinacia znie veeelmi uchylne >:-[] a velmi sa mi paci. Asi take P-cko ako LM002 to nebude ale uz len >:-[] V12 >:-[] v kazdom pripade :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes: