Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ferrari: nástupce modelu Enzo možná nedostane dvanáctiválec

Automobilka se vzpínajícím se koníkem ve znaku pravděpodobně pro pohon nástupce modelu Enzo nepoužije dvanáctiválec, ale sáhne po přeplňovaném motoru s osmi válci do V.
Zpět na článek
29. 11. 2007 15:18
anonym
29. 11. 2007 15:49
neregistrovaný "sepo"
29. 11. 2007 16:24
29. 11. 2007 16:26
neregistrovaný "sepo"
29. 11. 2007 17:28
neregistrovaný "maximilian"
29. 11. 2007 19:41
29. 11. 2007 19:51
anonym
30. 11. 2007 13:41
29. 11. 2007 22:33
neregistrovaný "maximilian"
30. 11. 2007 14:00
30. 11. 2007 16:38
neregistrovaný "maximilian"
29. 11. 2007 15:37
neregistrovaný "sepo"
29. 11. 2007 16:18
29. 11. 2007 16:26
neregistrovaný "gdfgdfgdfg"
29. 11. 2007 16:29
anonym
29. 11. 2007 21:25
neregistrovaný "jghjggjg"
29. 11. 2007 20:01
anonym
1. 12. 2007 19:57
anonym
30. 11. 2007 10:06
neregistrovaný "oz"
29. 11. 2007 21:14
29. 11. 2007 21:30
neregistrovaný "yukista"
29. 11. 2007 21:32
neregistrovaný "Yukista"
29. 11. 2007 23:37
neregistrovaný "288GTO"
30. 11. 2007 02:13
anonym
30. 11. 2007 08:50
neregistrovaný "Donaldd"
30. 11. 2007 01:05
neregistrovaný "Dlabka"
30. 11. 2007 07:37
neregistrovaný "SpeedGTR"
30. 11. 2007 14:10
neregistrovaný "neaktualizoval jsem si registrac"
30. 11. 2007 08:20
neregistrovaný "ugo"
30. 11. 2007 09:52
neregistrovaný "maximilian"
5. 12. 2007 15:28
neregistrovaný "ugo"
30. 11. 2007 11:15
neregistrovaný "tonic11"
30. 11. 2007 07:31
neregistrovaný "Volvo T5"
30. 11. 2007 09:58
neregistrovaný "maximilian"
30. 11. 2007 10:10
neregistrovaný "oz"
30. 11. 2007 18:59
neregistrovaný "maximilian"
30. 11. 2007 09:04
neregistrovaný "wlken"
30. 11. 2007 12:39
neregistrovaný "sepo"
anonym
29. 11. 2007 15:18
300?
A pôjde to zase len 370km/h, alebo sa možno pochvália 415km/h. A potom o rok to už nebude rekordman. Ferrari podľa mňa nejde správnym smerom. Určite je to kvôli emisiám.EU=PEKLO!!
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "sepo"
29. 11. 2007 15:49
Re: 300?
akoze .. sportove auto je tym lepsie cim vyzsia je maximalka .. no ty si expert 8-s
29. 11. 2007 16:24
Re: 300?
uznavam, ze ekolobby asi pobije vsechny krasne plnokrevniky :no:, ale obavat se o maximalku, spis bych podezrival Ferrari z plagiatorstvi, napad s V8 a dvema turby uz tu je a i na E85
Koenigsegg rullezzzz :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "sepo"
29. 11. 2007 16:26
Re: 300?
a co f 40 .. nemala nahodou v8
neregistrovaný "maximilian"
29. 11. 2007 17:28
Re: 300?
nad "maximalkou" uz dnes masturbuje malokdo. jaky je spravny smer podle vas? emise ani nema cenu komentovat, zalezet na takovych jako jste vy by znamenalo ze se dnes nebude po meste dat jit bez respiratoru. osobne nemam problem ani s predstavou ze se do pohonu ferrari zapoji i elektrina.
29. 11. 2007 19:41
Re: 300?
Em..srovnejte si čísla prodejů jednotlivých značek..a myslím že je zcela jasné že i kdyby průměrný ferrari mělo spotřebu jako tank, stejně jeho podíl na splodinách ve vzduchu by byl mizivej.

Stejně to nechápu..celá amerika jezdí na nějakej 81 oktanovej benzín pokud si to správně pamatuju, a motor pod 2.5l tam moc nepotkáte..

Nemůžu si pomoct ale myslím že omezujou nesmysly. Raděj bych zkoušel dostat ze silnic co nejvíc těch 70ti tunovejch monster co ničí ovzduší, silnice a všechny okolo 1000krát víc než jakýkoli osobní auto..přesunout co největší část týhle hrůzy na koleje, lodě, letadla, cokoli..

;-\
anonym
29. 11. 2007 19:51
Re: 300?
Jasné, treba povedať: "Ty, VW (napríklad) vyrábaš niekoľko miliónov áut ročne, ničíš nám ovzdušie, zníž emisie." a potom prísť k Ferrari: "Ahoj páni, máme nariadenie na znižovanie emisií, ale kašlite na to, aj tak pár tisíc áut toho veľa nevyprodukuje."
Príde mi to ako zrušiť dane ľuďom, čo zarobia dajme tomu 500 000 mesačne a viac... veď ich až toľko nie je, tak štát o veľa peňazí nepríde. Chudobní, tí, ktorých je viac, nech platia
30. 11. 2007 13:41
Re: 300?
S daněma je to přesně naopak, jde o to kolik kdo vydělá a kolik tím pádem daní, ale to je fuk.

Nemyslel sem rušit normy pro automobilkjinouy s menší produkcí. Ale co třeba zřídit zřídit to jako nějakou analogii přihlašování veteránů. Stálo by to peníze, bylo by v tom něco papírování, ale normy splnitelný. Tak jako tak jsou tyhle auta natolik drahý na provoz..a každej majitel ferrari si imho raději připlatí než aby jezdil na bionaftu..
neregistrovaný "maximilian"
29. 11. 2007 22:33
Re: 300?
Z meho pohledu by bylo aspon castecnym resenim nad urcitou uroven vyraznejsi zdaneni. pak muzete jezdit s buggati, ale bude vas uz opravdu jen par procent. Americany bych do argumentace netahal. Je to spatne, ale to neni pro ostatni omluva. Mimochodem, byla to kalifornie, ktera dost zasadne ovlivnila vyvoj v tomto smeru par desitek let zpet. A jeste k tem procentum u supersportu - Saabu se taky moc neproda, maji mit o neco mene prisne limity nez treba u VW? Reseni s prumerem na automobilku je jeste docela slusny kompromis, pokud chce firma konkurovat auty se slusnym vykonem, tak to musi kompenzovat o to vic na druhem konci. Mimochodem, pokud se Ferrari zahrne pod cisla Fiatu, tak to pro ne nebude problem, uz kvuli tomu ze Fiat je ve snizovani emisi hodne vpredu. On ten boj proti osobnim autom pusobi nespravedlive, ale jen pokud se nezacne zohlednovat i postradatelnost. Nebo snad nekdo potrebuje osobni auto na prepravu do prace (nejlepe jen sam v aute), ktere ma pocet koni skoro jako ten nakladak? A ano, u americanu to plati opet dvojnasob. BTW: presouvat dopravu do vzduchu taky neni energeticky dvakrat vyhodne.
30. 11. 2007 14:00
Re: 300?
prave o tý nespravedlnosti to je..např. celá eu se navenek snaží vypadat jak jde o ekologii, ale na druhý straně uměle sráží cenu nafty podstatně nižší minimální spotřební daní než u benzínu..stejně tak mírnější emisní normy pro naftový motory, a všeobecně mírnější normy pro náklaďáky.

To že diesely by stejný normy jako benzín nebyly schopny plnit je fakt..ale ekologicky smýšlející eu to vyřeší jejich zmírněním. Tak komu tady jde o ovzduší...

Každopádně se musím přidat, ferrari na to jde dobře..snížit hmotnost nikdy neuškodí:)
neregistrovaný "maximilian"
30. 11. 2007 16:38
Re: 300?
Jde to brat tak, ze emisni limity na diesely by zase nesplnily benzinove motory. Nechce se mi ted hledak kvuli kterym latkam. Posoudit co je skodlivejsi je docela obtizne, sitauce kdy dochazi k diverzifikaci zdroju pohonu neni uplne spatna, naopak. Diesely nemam rad, ale netroufl bych si tvrdit ze po zvazeni vyse napsaneho je lepsi vsude benzin. Jina vec je, ze uz dnes mel jezdit kazdy diesel s lapacem sazi. U nakladaku je situace jina, i kdyz se jednoznacne priklanim k tomu, ze by se nakladni doprava mela smerovat na zeleznici, tak i pres to jsou porad dulezitejsi nez auta osobni. Limity asi budou jine, jen by meli byt prisne tak, aby nutili vyrobce jit na hranici snesitelnych nakladu a pouzitelnosti. Coz dnes asi diky tlaku automobilek nebude.
neregistrovaný "sepo"
29. 11. 2007 15:37
...
tych 1000 kg znie dobre .. to sa mi paci .. dobry smer f
Rozbalit vlákno
1
29. 11. 2007 16:18
Re: ...
Ferrari se chce přiblížit Lotusu? A bude to mít ˇosmiválcovou osmnáctistovku s dvěma turby a 600 k? :o)))
neregistrovaný "gdfgdfgdfg"
29. 11. 2007 16:26
fgdfgdfgdf
ten 6 litrovy motor bolo to jedine dobre na enze,preplnovanie je krok spat,hodny nejakeho tunera s obmedzenim rozpoctom,nie vrholoveho modelu ferrari.p.s:doteraz to vyzeralo ako vysavac , teraz to bude aj tak zniet.
Rozbalit vlákno
2
anonym
29. 11. 2007 16:29
Re: fgdfgdfgdf
No ty si iny *! Turbo ti znie ako vysavac, tak si vysavaj a sem ani nepis!
neregistrovaný "jghjggjg"
29. 11. 2007 21:25
Re: fgdfgdfgdf
hej, pust si nejake videa, s autami co maju turbo a litrovy vykon viac ako 100k na liter,podla mna to ma najblisie k vysavacu,ale to je jedno jedno,proste to tu uz bolo F50, F40.
anonym
29. 11. 2007 20:01
Ekologům nejde o ekologii
Ekologové se naváží do rychlých aut jen proto, že nemůžou "překousnou" že jej nemůžou mít. Osobní auta se na emisích samozřejmně taky podílí ale ne ta sportovní!!
Enz se vyrobilo 400 favoritů jezdí statisíce. Pokud by šlo ekologům skutečně o lední medvědy tak nebudou buzerovat nevinné supersporty, ale zaměří se na skutečné viníky "pojízdné vraky"
např Škoda 120.
Jinak superferrari s osmiválcem podle mne by to scela zabilo auru Ferrari. usporné V8 ano mají vyšší otáčky a jsou nepochybně
ůspornější, ale vrcholný model Ferrari který přichází jednou za dest let a je výsledkem jejich technologického pokroku by měl
mít V12.
Rozbalit vlákno
4
30. 11. 2007 06:28
Re: Ekologům nejde o ekologii
Ferarri F40 ti nie je dosť vrcholný model? Tiež malo turbo V8.
anonym
1. 12. 2007 19:57
Re: Ekologům nejde o ekologii
Vrcholový model před 20 lety.
neregistrovaný "oz"
30. 11. 2007 10:06
Re: Ekologům nejde o ekologii
a co potom - V 14...V 18...V 28?? ved sa neda ist donekonecna.aj V8 sa da napchat spickovymi technologiami.o tom je technologicky pokrok-vysoky vykon a mala spotreba(event V8) a nie velky motor (V12)
Avatar - 125S
30. 11. 2007 23:44
Re: Ekologům nejde o ekologii
Jenomže Ferrari má tradici ve dvanáctiválcích, už od čtyřicátých let, to že u F40 použilo véosmičku s přeplňováním ,bylo sbůsobeno modou v době turbomotorů... :-)
29. 11. 2007 21:14
konec
Dneska je ta blbá ekologie všady!!! Mě už to vážně se**!! Ať se jdou zahrabat!! Klidně ať ty emise sníží ale ať se taky trochu dívají na typ auta - sportovní auto a má mít emise jako např Smart Fortwo (to jsem už možná přehnal)??? Není to padlý na hlavu??
Taky by se mělo něco udělat s amíkama. Kolik CO2 vyprodukuje jen USA? Nad tím se EU nezamyslela, a nenapsali do USA dopis a my emise snížíme a oni je ještě zvýší, proč by to taky neudělali že?. Svět aut přestává být normální, to je konec!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yukista"
29. 11. 2007 21:30
ferrari musí být bez přeplňování
ferrari s přeplňování není ferrari. Ekologie sice pěkná věc ale ferrari je stylový auto a ne velkoseriové sportovní vozy. prostě turbo NE!!!
Rozbalit vlákno
1
30. 11. 2007 14:28
Re: ferrari musí být bez přeplňování
[odkaz]

..? ;-)

[edit]pardon, koukám že to už bylo zbytečný.
neregistrovaný "Yukista"
29. 11. 2007 21:32
Ferrari + turbo = no ferrari
ferrari s přeplňování není ferrari. Ekologie sice pěkná věc ale ferrari je stylový auto a ne velkoseriové sportovní vozy. prostě turbo NE!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "288GTO"
29. 11. 2007 23:37
Re: Ferrari + turbo = no ferrari
praveze ferrari-8 valcov a dve turba, to bolo vzdy ferrari. a vzivote som nevidel stylovejsie auto ako 288GTO. na svoju dobu to bola pecka a podla mna to je pecka aj teraz a aj vzdy bude
anonym
30. 11. 2007 02:13
Re: Ferrari + turbo = no ferrari
A co F40?
neregistrovaný "Donaldd"
30. 11. 2007 08:50
Re: Ferrari + turbo = no ferrari
Jasně a F40 neni plnohodnotný Ferrari.
neregistrovaný "Dlabka"
30. 11. 2007 01:05
Eko
Nechápu co to tady plkáte.........
Zákony a nařízení musej platit pro všechny a ne jen pro někoho. Jinak jsou pak k ničemu, tak se prosím zamyslete ;-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "SpeedGTR"
30. 11. 2007 07:37
Re: Eko
Zamysli se ty! Já osobně zákony dodržuju. Ale jenom ty, které mají smysl. Když nějaký pako vydá zákon, který stejně k ničemu není, tak na něj s odpuštěním s***! Až ti vydají zákon, že si musíš zapisovat přesně každý tvůj krok (př. 11:12 vycházím z domu směrem...), taky budeš chodit jak blbec s notýskem?!?!?
neregistrovaný "neaktualizoval jsem si registrac"
30. 11. 2007 14:10
Re: Eko
příspěvek hodný myslitele! a na který zákony ty tolik "..."? Podle nicku a způsobu vyjadřování bych si tipnul že silniční. Rychlost? Zákaz předjíždění? Plná čára? Pravidlo zipu? Které opatření má podle tebe nejméně smyslu? Já si myslím, že plošné omezení rychlosti mimo obce a na dálnicích nemá smysl, protože existují pravidla, díky kterým se dá soužít i bez toho. Ale to neznamená, že na ten zákon "..." Disciplína a demokracie musí jít spolu, jinak bychom se nikam nedostali. Radši než hloupý kecy se snaž sám aktivně něco změnit, já jsem dostal tady v diskusi za uši. A lehké Ferrari, V8 dvě turba = :yes: zkusím si na něj vydělat!
neregistrovaný "ugo"
30. 11. 2007 08:20
Re: Eko
osobné automobily jazdiace na benzín v súčastnosti vyprodukujú 0,8% škodlivých plynov. Čo keby sa ekológovia viac sústredili na zvyšných 99,2%! - priemysel, vykurovanie... (počul už niekto o tepelnej elektrárni s katalyzátorom v komíne?., napríklad v anglicku stáda kráv vypustia do ovzdušia viac CO2 ako doprava a priemysel dohromady - ako chcú toto riešiť?)
p.s. ferrari a turbo? - nie som proti, aj keď zvuku atmosférického 12V sa len ťažko niečo vyrovná.
neregistrovaný "maximilian"
30. 11. 2007 09:52
Re: Eko
proč osobní auta? asi proto, že jsou zbytečná. Pokud pojede na plný výkon elektrárna zásobující elektřinou malé město, které potřebuje jen 10% z toho, tak bude na místě okamžitý protest. A co se týká těch 0,8% škodlivin, o které přesně se jedná? jaký máš k tomu zdroj? úplně stejně můžu uvést, že auta vypouští 30% škodlivin.
neregistrovaný "ugo"
5. 12. 2007 15:28
Re: Eko
oficiálne štatistiky EU za rok 2005.,
osobné autá sú "zbytočné", ale poznám aj pár ďalších "zbytočných" vecí - žiarovky, počítače, tv, mikrovlnky, rychlovarné kanvice, klimatizácie..., ale skús bez nich existovať - a ich "prínos" je obdobný.
chcem tým povedať, že to má s ekológiou len málo spoločné., keby niekomu vážne išlo o ekológiu už dávno by sme nebývali v nezateplených domoch, nesvietili obyčajnými žiarovkami, nepoužívali klimatizáciu, jednorázové plastové "veci"... nemám nič proti znižovaniu spotreby, hmotnosti a zvyšovaniu efektívnosti , ale "ktosi" tu vybral úhlavného nepriateľa ekológie. ide len o to, aby vo všetkých oblastiach nášho "antiekologického" života boli zavedené rovnako prísne limity.

a ešte jeden zaujímavý štatistický údaj na záver - dnes sa už vážne dá zmerať úplne všetko - ak by človek stál na najfrekventovanejšej križovatke v Miláne v dopravnej špičke 8 hodín, dostalo by sa do jeho tela toľko škodlivých látok ako po vyfajčení dvoch cigariet (taký drobný postreh na názor od tonic11.)
neregistrovaný "tonic11"
30. 11. 2007 11:15
Re: Eko
Neviem co vsetci obhajujete supersporty. Uzitok nulovy...aaano radsej vypnut elektrarne (neboj, filtre v kominoch su) a pozabijat kravy. A hlavne v centrach miest, kde je najhorsi vzduch..co je pricinou? kravy, alebo auta?
neregistrovaný "Volvo T5"
30. 11. 2007 07:31
turbo a Ferrari
Vy co křičíte, že turbo do Ferrari ne, tak si nejdříve něco o Ferrari přečtěte. Právě modely 288 GTO a F40 jsou v novodobé historii nejvíce ceněná auta. A takové 288 Evoluzione mělo 650 PS už v roce 1986. O takovém výkonu se mohlo nějaké V12 6.0 v té době jenom zdát. Ačkoli F50 nemá chybu, tak věhlasu F40 nebo 288 GTO nikdy nedosáhlo. Ono totiž když motor s turbem dělá někdo, kdo o motorech něco ví, tak je to právě to nejlepší co může být. A Ferrari není žádný tuner z garáže.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "maximilian"
30. 11. 2007 09:58
Re: turbo a Ferrari
Ono F40 nebylo problém na křižovatce předjet i s rodinným kombíkem. To že bylo po zátahu turba hned pryč je věc jiná, ale právě ta prodleva byla asi hodně lidem proti chuti. Třeba já bych benzínové auto s turbem bral, byť jako zábavnou nedokonalost. I když to časem začne štvát. Jezdil jsem s autem, které mělo pořádně výkon až ve vyšších otáčkách, člověk na to musel myslet, ale bylo to svým způsobem zábavné.
neregistrovaný "oz"
30. 11. 2007 10:10
Re: turbo a Ferrari
ale vy tu pisete a kritizujete TURBO ked bolo viacmenej v plienkach.Ferri s turbom v 2012 nemoze mat "prodlevu",ak aj ano softwarovo bude osetrena tak ze o nej vediet nebudes!
neregistrovaný "maximilian"
30. 11. 2007 18:59
Re: turbo a Ferrari
Ale vzdyt ja pisu ze uz turbo v F40 bylo svym zpusobem zabavne. Jako se jet projet s starou 911 a v zatacce muset korigovat chovani auta s motorem "na spatnem miste". O tom jak bude turbo fungovat v novem ferrari nepisu, tam predpokladam ze bude technologicky nekde jinde. A spis nez softwarove bych cekal ze to bude osetreno hardwarove, treba dve male a dve vetsi.
neregistrovaný "wlken"
30. 11. 2007 09:04
kila dolů
Trend snižování hmotnosti se mi moc líbí,z vlastní zkušenosti vím že váha pod jednu tunu přidá na sportovním prožitku daleko víc než nějaký ten koník navíc..osobně moc nechápu sporťáky které mají skoro dvě tuny a tváří jako lehkonozí dravci... ;-) A pokud někomu vadí osm hrnků ve Ferrari,tak pro mě zůstává nejlepším Ferrari ten s šesti hrnkama co je měl napříč..I když to vlastně ani oficiálně Ferrari nebylo... :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sepo"
30. 11. 2007 12:39
Re: kila dolů
:yes: