Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Pětiletka Ferrari: Nové SUV má zdvojnásobit prodeje značky, úspěch se čeká i v Číně

Generální ředitel italské automobilky poodhalil plány pro následujících pět let. Jejich součástí je i první SUV v historii značky.
Zpět na článek
3. 8. 2017 19:28
3. 8. 2017 23:40
3. 8. 2017 23:55
4. 8. 2017 10:51
4. 8. 2017 11:08
4. 8. 2017 12:41
4. 8. 2017 16:01
3. 8. 2017 23:42
4. 8. 2017 07:26
4. 8. 2017 11:09
4. 8. 2017 12:15
4. 8. 2017 17:12
4. 8. 2017 23:33
5. 8. 2017 10:36
6. 8. 2017 15:52
3. 8. 2017 12:10
Nééééééééééééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!…
Takže Ferrari s hybridama a SUV?!?!
8-s :-(
...musím se vážně zamyslet, jak se zmocnit ruské jaderné ponorky třídy Tajfun a usmažit tenhle nemocný svět v nukleárním pekle!!!!!!!
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 12:36
Re: Nééééééééééééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!…
Spíš oceň že dou do SUV jako poslední :yes:
Natrvalo přenechat trh konkurenci = nechat si vzít podíl na trhu a peníze? Super že odolali tak dlouho a budou poslední = víc asi chtít nemůžem

Proč ti vadí hybrid? Viz nová A8 která ho má ve všech verzích pomůže to rozjezdum a u velkýho těžkýho SUV to i něco uspoří = kde je problém?
3. 8. 2017 12:40
Re: Nééééééééééééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!…
Mě ten hybrid zas tak nevadí. A o těch SUV jsem psal už dřív....hel je to noha vsunutá mezi dveře. Skončí to sériovkama, rejžováním v krátkodobém horizontu a ztrátou superimage v delším.
Je třeba začít šetřit. Zůstala jediná volba....Bugatti.
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 12:47
Re: Nééééééééééééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!…
Myslíš plánovaný Bugatti SUV >:-[]

Nebo [odkaz] :-)
3. 8. 2017 13:00
Re: Nééééééééééééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!…
Hmmmm. to nedávám.
spoň to V10 Atmo mě těší.
Jak uzavřel Jeremy test Chironu..."Ještě ne , sluníčkáři, ještě ne..."
3. 8. 2017 13:29
Re: Nééééééééééééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!…
Jo a taky by jeste mohli zacit delat treba sedmimistne MPV, dodavku nebo popelarsky vuz, tam ma konkurence taky naskok, ne?
Ja naopak vubec nechapu proc ma kazda automobilka potrebu delat vsechno, zvlast kdyz stejne patri pod koncern dalsich X znacek ktere delaji to same.
Jak jiz psal nevim kdo; kdyz chci sportovni auto, koupim si Ferrari, kdyz chci limuzinu, koupim si Rolls Royce, kdyz chci SUV/offroad, koupim si treba Range Rover.

Kdyz to prirovnam k trhu s oblecenim, to je jako kdyby se treba v Burberry rozhodli ze zacnou delat neoprenove obleky pro surfare protoze to je prece taky obleceni tak proc na tom nevydelat...
3. 8. 2017 13:52
Re: Nééééééééééééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!…
:yes: :yes: :yes:
protože chtějí hrabat. teď hned. A je jim jedno, že za dvacet let bude z tý značky místo super brandu taková lepší prémie. Jako Porsche. 918 je možná nejvíc...ale co neplat?
Některý mercedesy jsou nejlepší auta světa, ale dělaj i dodávky a křapky.
V tomhle bylo Ferrari jiný.
je to nenažranost, zvlášť v koncernech by šlo zaměření značek udržet. Na luxusní SUV by mi super pasovala Lancia!
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 15:58
Re: Nééééééééééééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!…
Ne to ne = a nemusíš bejt ani moc chytrej aby věděl že ne :-)

Ale veškerá konkurence cenová i typem aut SUV ohlásila nebo už dělá = jak víš

Jestli jednou fakt konkurence začne dělat popelářský vozy = tak tipuju že Ferrari bude zase poslední >:-[]

Zkus příště nejdřív myslet a až pak psát = jen takovej tip ;-)
Avatar - JDM
3. 8. 2017 17:07
Re: Nééééééééééééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!…
Přesně tak všichni dělají všechno ale nikdo neumí nic
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2017 23:33
Re: Nééééééééééééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!…
Ferrari nechť se zaměřuje na exkluzivní sportovní auta. Na vše ostatní je tu Maserati.
3. 8. 2017 12:49
Re: Nééééééééééééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!…
pokud to bude hybrid jeko v LaFerrari (KERS), používaný a vyvinutý pro F1, tak všemi deseti.
3. 8. 2017 12:59
Re: Nééééééééééééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!…
ten KERS je v tý formuli, protože tam další věci bejt nesměj. Je to šidítko. Nedělej si iluzi, že ho tam chtěj.
3. 8. 2017 13:06
Re: Nééééééééééééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!…
funguje dobře a není tam primárně z důvodu ekologie, ale pro vychytání mrtvých míst v charakteristice motoru.
3. 8. 2017 15:08
Re: Nééééééééééééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!…
přesně. motoru, kterej je vosekanej pravidlama. A nepolemizuj s fostekem.
Kers je tam rimárně kvůli usnadnění předjíždění a tím zvýšené atraktivity závodu.
3. 8. 2017 15:36
Re: Nééééééééééééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!…
napsal jsi to samé co já, ale jinými slovy
3. 8. 2017 12:28
a toľko svalnatých rečí mali
pripomenulo mi to klasika, čo ospevuje kórejské atmosféry a kupuje nemecké turbá
Rozbalit vlákno
0
3. 8. 2017 12:46
dost protichůdné
na jedné straně se automobilka chlubí tím, že své výrobky prodávají jen vyvoleným a né každému kdo má peníze a na druhé straně chtějí zdvojnásobovat zisk obludným SUV. Myslím, že takových modelů LaFerrari, nebo 812 superfast by se prodalo trojnásobné množství, kdyby je byli ochotni prodat i “obyčejnějším” zákazníkům.
Rozbalit vlákno
12
3. 8. 2017 12:59
Re: dost protichůdné
Oni jsou to taky kecy. Ty auta seženeš, ale musíš připlatit no.
3. 8. 2017 13:05
Re: dost protichůdné
seženeš, ale až jako “ojeté” od překupníků. V automobilce ne.
3. 8. 2017 13:21
Re: dost protichůdné
Ferrari je znacka ktere pro zdvojnasobeni zisku staci zdvojnasobit marzi a lidi si to stejne koupi.
3. 8. 2017 15:35
Re: dost protichůdné
no nebo tak jak píšeš. Každopádně nemají zapotřebí se znemožnit zvráceným SUV
Avatar - _Karel_
3. 8. 2017 17:12
Re: dost protichůdné
:yes: Tak to je nejlepší argument, co tu zazněl.

Na druhou stranu - dělají to, co lidi chtějí. Pokud by lidi nechtěli SUV Ferrari, neměli by důvod.
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 20:57
Re: dost protichůdné
Přesně obráceně :-!

Bejt to na tobě = lety budovanej systém by se vmžiku zhroutil = jistě k nekonečnýmu nadšení všech majitelů za posledních... let :-)
Avatar - _Karel_
3. 8. 2017 21:11
Re: dost protichůdné
Co je zas přesně obráceně? Chystají se nabízet SUV, protože je bohatí zákazníci nechtějí?
Když chceš diskutovat, nauč se v první řadě vyjádřit, co chceš říct.
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 21:18
Re: dost protichůdné
S SUV mě nepotěšili ale jak sem napsal = odolávali až úplně nakonec = budou poslední. Úplně to vypustit a přenechat konkurenci by byla ekonomická absurdita

Úplně obráceně je overdrivova myšlenka zrušení desítky let budovanýho systému = všichni majitelé který se týhle hry za miliony ty desetiletí zúčastňujou a utratili za ty vozy v součtu obří sumy by v tu chvíli.. asi si dovedeš představit co

Prostě neni to dobrá ale špatná myšlenka = přesně obráceně
Avatar - _Karel_
3. 8. 2017 21:22
Re: dost protichůdné
Takže raději SUV než zvýšit prodeje sporťáků? To je věc názoru. Mě je to vcelku ukradený tak jako tak.
4. 8. 2017 06:34
Re: dost protichůdné
bejt na mně, tak bych pokračoval v tradici a pracoval na nějakém čtyřmístném kupé jako bylo 456 GT. Mohlo by se vycházet z modelu FF, ale ve stylu kupé s pohonem všech kol. Myslím si, že výroba SUV přiláká nové zákazníky “kolotočáře”, ale řada stávájících zákazníků bude pohoršena a může přejít třeba k Pagani, McLaren a podobně...
Avatar - Hammunasakra
4. 8. 2017 07:45
Re: dost protichůdné
Myslim že v reálu moc velkej rozdíl mezi GTS4Lusso a tim SUV nebude = spíš pocitovej a vzhledovej rozdíl než reálnej technickej. Asi jako když některý SUV [odkaz] byly v minulý generaci na stejný technice MPV [odkaz]

Přecházet k Pagani nebo McL neni důvod = dostatek klasickejch modelů je v nabídce. Jen ten nástupce 456, 612, FF a GTC4Lusso bude viz ten Peugeot 5008 posunutej nepatrně jinam
4. 8. 2017 12:53
Re: dost protichůdné
sportovní auta pochopitelně v programu zůstanou stěžejním produktem, ale zákazník už třeba nemusí chtít auto od výrobce, který se snížil na úroveň tech, co vyrábějí SUV a půjde jinam. Je to podobné, jako kdyby Versace začal dělat montérky
3. 8. 2017 14:49
jdu blejt....
SUV od Ferrari.... proč????? zisky mají už teď rekordní, můžou dělat víc běžných sporťáků a prodají je a vydělají.... tak proč dělat nějakou stupidní zvýšenou pixlu? moc smutné.... Marchionneho obhajuju defacto ve všem, ale tohle je pro mě jeho nejhorší rozhodnutí za dobu co je u Fiatu.... :-(
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ja Prvni 123
3. 8. 2017 18:23
Re: jdu blejt....
Ferrari už není pod Fiatem...

A tím pádem ma Marchionne mnohem těžší pozici, a prostě se neprosadil.

Že se bránil mu nelze upřít...
3. 8. 2017 18:53
Re: jdu blejt....
.... no tak mohl klidně na post ředitele rezignovat a nechat toto otevření pandořiny schránky na někom jiném.... už delší dobu mluví o odchodu do důchodu, mohl odejít aniž by se pod tohle podepsal....
Avatar - fOE
3. 8. 2017 18:16
Tradice je potřeba udržovat
Asi proto zde tradiční "nedělní pláč u zdi nářků", zde v diskusní předpremieře už ve čtvrtek kolem obědu. >:D
Ztrata image, ztrata hodnot, demonstrativni ukonceni fandovstvi... to vse tu uz mame, uz vazne chybi jen toper s tim jak premie uz neni premii a bude to komplet. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - beibej
3. 8. 2017 19:28
A proč .....
neuvažuje o suv třeba Pagani? Jsou tam hloupí plánovači nebo jen nechtějí vydělávat peníze? A co na to Jan Tleskač?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 21:00
Re: A proč .....
Protože Pagani je malá manufaktura s 50 zaměstnanci? Vyrábějící celkem 35-50 kusů ročně? ;-)
Avatar - beibej
3. 8. 2017 22:00
Re: A proč .....
no a? Myslíš, že Ferrari na tom bylo dřív jinak?
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2017 22:15
Re: A proč .....
No a to je všechno = to byl ten důvod = víc nebude >:-[]
Avatar - Beefcake
3. 8. 2017 23:40
?
No to je zase placu. Clovek by neveril, kolko je tu potencialnych zaujemcov o Ferrari, co si myslia, ze vydanim nejakeho SUV modelu cela automobilka so zvyskom modelov konci a tym padom si nemaju co kupit. To je taky problem ignorovat nejaky model, ked mi nie je po chuti ?
Porsche tak funguje uz dost dlho a tiez to bolo pred casom nemyslitelne.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2017 23:55
Re: ?
Vyvíjet SUV je jedna věc. Ale ohánět exkluzivitou značky a tvrdit, že SUV rozhodně nebude, protože nepasuje k identitě značky, aby si o rok později nakáleli do pusy, to je věc druhá.

Hádám je např. šéfdesignér Ferrari taky jen hloupý diskusní plácal.
Avatar - Beefcake
4. 8. 2017 10:51
Re: ?
Pokial exkluzivita znacky spociva v tom, nieco nedodavat, tak mozno...
4. 8. 2017 11:08
Re: ?
A co pokiaľ exkluzivita značky zavisí aj na tom, že nejdu s davom?
Ferrari nie je odkázané na to uviesť SUV, aby zvýšili predaje. Predaju všetko čo vyrobia a za koľko si povedia. Vlani sa rozhodli navýšiť výrobu a nemám pocit, že by teraz robili výpredaj skladových vozidiel. Ohlásili rekordne príjmi aj zisky. A takto by to pokojne mohli navýšiť až k určitej hranici, aby stále boli exkluzívnou značkou.
Porsche vďaka SUV navýšilo predaje, ale aj zovšednelo. Ich SUV nie sú auta za ktorými by som sa otočil. A je otázka kam chce smerovať Ferrari. Chce predávať veľa, alebo byť exkluzívnou značkou?
Avatar - twistedTSD
4. 8. 2017 12:41
Re: ?
Odkážu tě rovnou na web Ferrari, tam máš exkluzivitu definovanou. [odkaz]
Avatar - Beefcake
4. 8. 2017 16:01
Re: ?
Nevidim tam ziadny rozpor.
Napr. toto ti pride malo exkluzivne ? [odkaz]
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2017 23:42
Heh
S takovou bude z Ferrari brzy BMW, které musí mít v nabídce úplně, ale úplně všechno, co navýší prodeje. Což je smutné u automobilky, která si velkohubě zakládala na tom, že její vozy jsou exkluzivní, zákazníky si dokonce vybírá a SUV je sprosté slovo. Názor, respektive celou filozofii změnili velice brzy.
Rozbalit vlákno
7
4. 8. 2017 07:26
Re: Heh
Jasne ze zmenili, lebo hrdinske kecy ti ucty nezaplatia. To, ze maju lepsi obrat neznamena, ze nemoze byt este lepsie. Ze idu robit SUV? No a co? Ze sa to najviac nepaci ludom, co si to Ferrari nekupia ani ako ojazdene, vyrobcu fakt netrapi.
Prave SUV model vytrhol z biedy Porsche - aj vdaka SUV mozu financovat dalsie modely tych "standardnych" modelov. Vobec nevidim problem, je to naopak win-win situacia.
4. 8. 2017 11:09
Re: Heh
Ferrari nie je odkázané na to uviesť SUV, aby zvýšili predaje. Predaju všetko čo vyrobia a za koľko si povedia. Vlani sa rozhodli navýšiť výrobu a nemám pocit, že by teraz robili výpredaj skladových vozidiel. Ohlásili rekordne príjmi aj zisky. A takto by to pokojne mohli navýšiť až k určitej hranici, aby stále boli exkluzívnou značkou.
Porsche vďaka SUV navýšilo predaje, ale aj zovšednelo. Ich SUV nie sú auta za ktorými by som sa otočil. A je otázka kam chce smerovať Ferrari. Chce predávať veľa, alebo byť exkluzívnou značkou?
4. 8. 2017 12:15
Re: Heh
Za Macanom sa napriklad otocim, Cayene mi nic nevravi od zaciatku - predaje a zisky vsak hovoria, ze mnohym ano. Ferrari vie snad lepsie ako a kam chce smerovat a co tym sleduju. Mna ich znacka nechava chladnym, nie som cielovy zakaznik, ale aj keby som bol, je mi uplne jedno aku vyrobnu strategiu volia a preto nerozumiem tomu nareku ludi, co rovnako nie je cielovka znacky.
4. 8. 2017 17:12
Re: Heh
všechno chápat nemůžeš
4. 8. 2017 23:33
Re: Heh
Nie, vazne nemozem chapat veci, ktore sice vecsina riesi, ale nijakym sposobom sa ich to netyka ani im to nijakym sposobom nezasahuje do zivota.
6. 8. 2017 15:52
Re: Heh
To mám nejraději ty proroky, kteří vědí co se koho týká a co komu zasahuje do života.