Takže Ferrari s hybridama a SUV?!?! 8-s:-(
...musím se vážně zamyslet, jak se zmocnit ruské jaderné ponorky třídy Tajfun a usmažit tenhle nemocný svět v nukleárním pekle!!!!!!!
Spíš oceň že dou do SUV jako poslední :yes:
Natrvalo přenechat trh konkurenci = nechat si vzít podíl na trhu a peníze? Super že odolali tak dlouho a budou poslední = víc asi chtít nemůžem
Proč ti vadí hybrid? Viz nová A8 která ho má ve všech verzích pomůže to rozjezdum a u velkýho těžkýho SUV to i něco uspoří = kde je problém?
Mě ten hybrid zas tak nevadí. A o těch SUV jsem psal už dřív....hel je to noha vsunutá mezi dveře. Skončí to sériovkama, rejžováním v krátkodobém horizontu a ztrátou superimage v delším.
Je třeba začít šetřit. Zůstala jediná volba....Bugatti.
Jo a taky by jeste mohli zacit delat treba sedmimistne MPV, dodavku nebo popelarsky vuz, tam ma konkurence taky naskok, ne?
Ja naopak vubec nechapu proc ma kazda automobilka potrebu delat vsechno, zvlast kdyz stejne patri pod koncern dalsich X znacek ktere delaji to same.
Jak jiz psal nevim kdo; kdyz chci sportovni auto, koupim si Ferrari, kdyz chci limuzinu, koupim si Rolls Royce, kdyz chci SUV/offroad, koupim si treba Range Rover.
Kdyz to prirovnam k trhu s oblecenim, to je jako kdyby se treba v Burberry rozhodli ze zacnou delat neoprenove obleky pro surfare protoze to je prece taky obleceni tak proc na tom nevydelat...
:yes::yes::yes:
protože chtějí hrabat. teď hned. A je jim jedno, že za dvacet let bude z tý značky místo super brandu taková lepší prémie. Jako Porsche. 918 je možná nejvíc...ale co neplat?
Některý mercedesy jsou nejlepší auta světa, ale dělaj i dodávky a křapky.
V tomhle bylo Ferrari jiný.
je to nenažranost, zvlášť v koncernech by šlo zaměření značek udržet. Na luxusní SUV by mi super pasovala Lancia!
přesně. motoru, kterej je vosekanej pravidlama. A nepolemizuj s fostekem.
Kers je tam rimárně kvůli usnadnění předjíždění a tím zvýšené atraktivity závodu.
na jedné straně se automobilka chlubí tím, že své výrobky prodávají jen vyvoleným a né každému kdo má peníze a na druhé straně chtějí zdvojnásobovat zisk obludným SUV. Myslím, že takových modelů LaFerrari, nebo 812 superfast by se prodalo trojnásobné množství, kdyby je byli ochotni prodat i “obyčejnějším” zákazníkům.
Co je zas přesně obráceně? Chystají se nabízet SUV, protože je bohatí zákazníci nechtějí?
Když chceš diskutovat, nauč se v první řadě vyjádřit, co chceš říct.
S SUV mě nepotěšili ale jak sem napsal = odolávali až úplně nakonec = budou poslední. Úplně to vypustit a přenechat konkurenci by byla ekonomická absurdita
Úplně obráceně je overdrivova myšlenka zrušení desítky let budovanýho systému = všichni majitelé který se týhle hry za miliony ty desetiletí zúčastňujou a utratili za ty vozy v součtu obří sumy by v tu chvíli.. asi si dovedeš představit co
Prostě neni to dobrá ale špatná myšlenka = přesně obráceně
bejt na mně, tak bych pokračoval v tradici a pracoval na nějakém čtyřmístném kupé jako bylo 456 GT. Mohlo by se vycházet z modelu FF, ale ve stylu kupé s pohonem všech kol. Myslím si, že výroba SUV přiláká nové zákazníky “kolotočáře”, ale řada stávájících zákazníků bude pohoršena a může přejít třeba k Pagani, McLaren a podobně...
Myslim že v reálu moc velkej rozdíl mezi GTS4Lusso a tim SUV nebude = spíš pocitovej a vzhledovej rozdíl než reálnej technickej. Asi jako když některý SUV [odkaz] byly v minulý generaci na stejný technice MPV [odkaz]
Přecházet k Pagani nebo McL neni důvod = dostatek klasickejch modelů je v nabídce. Jen ten nástupce 456, 612, FF a GTC4Lusso bude viz ten Peugeot 5008 posunutej nepatrně jinam
sportovní auta pochopitelně v programu zůstanou stěžejním produktem, ale zákazník už třeba nemusí chtít auto od výrobce, který se snížil na úroveň tech, co vyrábějí SUV a půjde jinam. Je to podobné, jako kdyby Versace začal dělat montérky
SUV od Ferrari.... proč????? zisky mají už teď rekordní, můžou dělat víc běžných sporťáků a prodají je a vydělají.... tak proč dělat nějakou stupidní zvýšenou pixlu? moc smutné.... Marchionneho obhajuju defacto ve všem, ale tohle je pro mě jeho nejhorší rozhodnutí za dobu co je u Fiatu.... :-(
.... no tak mohl klidně na post ředitele rezignovat a nechat toto otevření pandořiny schránky na někom jiném.... už delší dobu mluví o odchodu do důchodu, mohl odejít aniž by se pod tohle podepsal....
Asi proto zde tradiční "nedělní pláč u zdi nářků", zde v diskusní předpremieře už ve čtvrtek kolem obědu. >:D
Ztrata image, ztrata hodnot, demonstrativni ukonceni fandovstvi... to vse tu uz mame, uz vazne chybi jen toper s tim jak premie uz neni premii a bude to komplet. >:D
No to je zase placu. Clovek by neveril, kolko je tu potencialnych zaujemcov o Ferrari, co si myslia, ze vydanim nejakeho SUV modelu cela automobilka so zvyskom modelov konci a tym padom si nemaju co kupit. To je taky problem ignorovat nejaky model, ked mi nie je po chuti ?
Porsche tak funguje uz dost dlho a tiez to bolo pred casom nemyslitelne.
Vyvíjet SUV je jedna věc. Ale ohánět exkluzivitou značky a tvrdit, že SUV rozhodně nebude, protože nepasuje k identitě značky, aby si o rok později nakáleli do pusy, to je věc druhá.
Hádám je např. šéfdesignér Ferrari taky jen hloupý diskusní plácal.
A co pokiaľ exkluzivita značky zavisí aj na tom, že nejdu s davom?
Ferrari nie je odkázané na to uviesť SUV, aby zvýšili predaje. Predaju všetko čo vyrobia a za koľko si povedia. Vlani sa rozhodli navýšiť výrobu a nemám pocit, že by teraz robili výpredaj skladových vozidiel. Ohlásili rekordne príjmi aj zisky. A takto by to pokojne mohli navýšiť až k určitej hranici, aby stále boli exkluzívnou značkou.
Porsche vďaka SUV navýšilo predaje, ale aj zovšednelo. Ich SUV nie sú auta za ktorými by som sa otočil. A je otázka kam chce smerovať Ferrari. Chce predávať veľa, alebo byť exkluzívnou značkou?
S takovou bude z Ferrari brzy BMW, které musí mít v nabídce úplně, ale úplně všechno, co navýší prodeje. Což je smutné u automobilky, která si velkohubě zakládala na tom, že její vozy jsou exkluzivní, zákazníky si dokonce vybírá a SUV je sprosté slovo. Názor, respektive celou filozofii změnili velice brzy.
Jasne ze zmenili, lebo hrdinske kecy ti ucty nezaplatia. To, ze maju lepsi obrat neznamena, ze nemoze byt este lepsie. Ze idu robit SUV? No a co? Ze sa to najviac nepaci ludom, co si to Ferrari nekupia ani ako ojazdene, vyrobcu fakt netrapi.
Prave SUV model vytrhol z biedy Porsche - aj vdaka SUV mozu financovat dalsie modely tych "standardnych" modelov. Vobec nevidim problem, je to naopak win-win situacia.
Ferrari nie je odkázané na to uviesť SUV, aby zvýšili predaje. Predaju všetko čo vyrobia a za koľko si povedia. Vlani sa rozhodli navýšiť výrobu a nemám pocit, že by teraz robili výpredaj skladových vozidiel. Ohlásili rekordne príjmi aj zisky. A takto by to pokojne mohli navýšiť až k určitej hranici, aby stále boli exkluzívnou značkou.
Porsche vďaka SUV navýšilo predaje, ale aj zovšednelo. Ich SUV nie sú auta za ktorými by som sa otočil. A je otázka kam chce smerovať Ferrari. Chce predávať veľa, alebo byť exkluzívnou značkou?
Za Macanom sa napriklad otocim, Cayene mi nic nevravi od zaciatku - predaje a zisky vsak hovoria, ze mnohym ano. Ferrari vie snad lepsie ako a kam chce smerovat a co tym sleduju. Mna ich znacka nechava chladnym, nie som cielovy zakaznik, ale aj keby som bol, je mi uplne jedno aku vyrobnu strategiu volia a preto nerozumiem tomu nareku ludi, co rovnako nie je cielovka znacky.