Automobilka z Maranella trochu nečekaně odhalila fotky a informace o novém modelu Portofino. Pro veřejnost bude sporťák k vidění na autosalonu ve Frankfurtu.
Portofino je o dva levely dál než California, pryč je ta milá baculka, pornokino má potřebnou ostrost i lehkost a jasně se vymezuje proti vyšším, dražším modelům, přesto nepůsobí jako baby Ferrari. Tohle si umím představit místo topu prémie! ;-)
U ferrari asi nectou co vypousti konkurence, nebo nevim co ted timto kouskem z vymirajici kolekce zkousi. Podobnym autum odzvonilo, kdo by to kupoval kdyz clovek muze mit BMW M5 co je na stovku podobne rychle, je levnejsi a co je v prakticnosti o 2 levely dal?. A kdyby se snad nejaky odvazlivec precijen nasel tak bum, foukany motor? Jen necele 4L objemu? Automat? Pche..
Spravny, evropskym ekoteroristickym lobby nezlomeny petrolhead by si o to ani sve rychle pruhy neoprel! A ja? Snad jednou nejake potkam v provozu, bliz se mu nedostanu, za me: sen na kolech. :yes:
Ferrari nema konkurenci, Ferrari je Ferrari.
BMW muze do sve M5 nacpat treba motor z letadla a porad to bude Ferrari ktere bude pro vetsinu lidi synonymem sportovniho auta.
Btw nechapem co ti vadi na automatu, manual je zastarala technologie ktera patri do historie a ne do moderniho supersportu, explicitne to rekl primo CTO Ferrari.
Ty si teda silny d*bil... 1. BMW nie je konkurencia pre Ferrari, nikdy nebola a pochybujem, ze bude. 2. Preco by malo Ferrari vyrabat auta podla konkurencie?? To je prave jedna z veci, ktore ich odlisuju.. ze sa neponizuju ako Porsche, ktore zacalo vypluvat skarede SUV-cka a uplne tym skazilo charakter znacky, len kvoli extra zisku 3. Porovnavat nemecke sracky bez dizajnu, ktore chcu byt vsetko v jednom, prepchate elektronikou a co pustaju fejkove zvuky motora do kabiny s krasnym talianskym kuskom od Ferrari, ktore sa na nic nehra, je silne trapne az imbecilne.
Cele je to narazka na miestnych dikuterov a specialne jedneho z Kosic, ktory sa snazil pod clankom o novej M5 presvedcit ostatnych ze coupe vymieraju, lebo sedany su praktickejsie >:-[]
Vubec nic se nedeje ;-) vedel jsem ze tomu kdo necetl druhe vlakno tady: [odkaz] to nemusi davat smysl.
Kdybych to cele myslel vazne tak bych si vazne naliskat zaslouzil. >:D
Ale Porsche by bez SUV-eciek mozno uz neexistovalo. A to by bola velka skoda, keby 911 chybalo na ceste. Jednoducho bez zisku si nemozes dovolit tie extravagancie, co ponukalo a ponuka Porsche v malych seriach a zaroven plnilo sen aj menej majetnejsim motoristom ako to bolo aj v minulosti v pripade ludoveho modelu 914, ci neskor 924. Takze aby si mohli ti pravi fanusikovia kupit 911 GT3, musi si mozno 20 ludi kupit Macan, alebo Cayenne. Alebo Boxter ci Cayman.
Teda pokial je tam stale 911, charakter znacky sa zachovava. Mne to osobne nevadi, lebo Porsche nemam a verim, ze ani tebe to nepokazilo chut z tvojej 911tky:-)
Nakoniec aj Ferrari uvazuje nad SUV, lebo vie ze bez penazi sa muzika robit neda. To dokaze len Elon Musk tahat a minat cudzie peniaze, lebo sa najdu barani, co mu ich daju.
Mimochodom na tie Ferrari sa tie RHT strechy konstruuju v Nemecku vo Webaste ako pre vsetky talianske supersporty ( Lambo, Maserati ale soft top ). Aj predchadzajuca California mala Webasto strechu, podobne ako 458 Italia a aj novsia 488 a dalsie buduce Ferrari.
Ta elektronika je rovnaka vsade, len Ferrari pridalo moznost nechat zhoriet auto:-)
Nebojim sa ani o Porsche, ani o Ferrari. Bojim sa skor o to, aby sme mali este spalovacie motory, lebo ta hysteria co sa dnes robi okolo motorov je neskutocna. pritom je to totalna hlupost a vymysli politikov, ktori nemaju ani sajnu co hovoria, len potrebuju strasit ludi. ked nie su imigranti, budu to spalovacie motory, ktore vraj ohrozuju Europu 8-s