Já ano.
Motor 458 Italia má údajně 570 koní a 540Nm (spíš bych věřil 450, ale budiž).
Kilo dá za 3,4s, maximálka je přes 320, ani nevím o kolik a je to fuk.
Tedy kvůli výkonu to dělat nebudou, ze současného motoru dolují dost.
Pokud by chtěli zachovat točivost svých motorů, turbo nepotřebují.
Takže pokud ho zavedou, tak nejspíš proto, aby dolovalo výkon z nízkých a středních otáček - a co pak s těmi nejvyššími? Já se ztráty zábavnosti obávám a to dost hodně, pokud udělají nový motor s turbem, bude to spíš V6, objem pod 4 litry a omezovač zatne mezi 6500 - 7000, ale efektivně bude točit tak do těch 6500 a to už dnes umí kde kdo...
V8 v Italii je dokonalý. Ve Speciale má dokonce 605 koní, je to nejlepší a nejpokrokovější V8 vůbec. Nejlepší litrový výkon, charakteru na rozdávání - právě úbytku charisma se bojím u budoucího nástupce 458. V8 Turbo v Cali je podle všeho výborný, stejně jako celé auto, ale nemohu si pomoct, to auto prostě nezní tak pronikavě jak by mělo. Pro budoucí V8 model s motorem uprostřed tipuju obsah okolo 4 l, oproti Californii to určitě zvednou. Výkonová křivka je zachovaná, toho bych se nebál.
Ano, ztráta charakteru, to je to, čeho se obávám.
California je spíš GT model, než supersport, tam to zklidnění chápu.
Ale jak píšeš - udělat důstojného nástupce motoru ze stávající 458 nebude jednoduché ani pro Ferrari, tak je dobrý.
Nesmysl prosímtě, Porsche nebude mít proti 458 šanci, na to nemají dost dobré know how a zkušenosti s auty s motorem uprostřed. Navíc 988 nepůjde proti 458, ale už proti jeho nástupci (400T). Nová R8 nebude pro Ferrari, McLaren ani Lamborghini žádná konkurence, stejně jako nebyla ani stará.
FF se mi nelíbí a neuznávám ho, ale F12 Berlinetta je jedno z nejlepších Ferrari s motorem vpředu, naprosto špičkový stroj s geniálním motorem., tady je tvůj hate zcela mimo mísu.
Ta poslední věta není nic jiného než zoufalý výstřel k pousmání >:D
Jo, jo. Za chvíli tady o tom bude jistě článek.
Taky tady brzo budou psát, že Tesla bude model S nabízet i v provedení GT s elektromotorem přeplňovaným dvěma turby.
Prostě redaktoři dasauto.cz si nedají říct a nedají 8-s .
no pokial teba zaujima len VW tak chod luskat ich propagacne letaky a nehat snahu dobre mienenou ktritikou vratit auto.cz spat k serioznemu webu o autach, od tejto dasauto.cz reklamnej stranky, kde klesa uroven a na ktorej niekto necita diskusie, alebo nerozumie co v nich je napisane, lebo pri Audi sa presne toto riesilo a zaroven preco je to nezmysel.