Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 127: Jak by vypadalo další retro od Fiatu?

Jeden designér naznačil, jak by mohla vypadat moderní reinkarnace Fiatu 127, a výsledek stojí za to.
Zpět na článek
24. 3. 2013 12:53
24. 3. 2013 12:54
24. 3. 2013 13:01
25. 3. 2013 08:44
24. 3. 2013 13:01
25. 3. 2013 13:12
24. 3. 2013 13:14
24. 3. 2013 13:26
24. 3. 2013 17:50
24. 3. 2013 14:51
24. 3. 2013 15:40
25. 3. 2013 13:13
24. 3. 2013 16:57
24. 3. 2013 17:58
24. 3. 2013 18:35
24. 3. 2013 18:13
24. 3. 2013 18:33
24. 3. 2013 21:00
25. 3. 2013 10:52
25. 3. 2013 17:38
25. 3. 2013 19:01
Avatar - PeterLuk
24. 3. 2013 12:53
Podarené
Veľm pekné auto, zvlášt potom interiér! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PeterLuk
24. 3. 2013 12:54
Podarené
Veľmi pekné auto, zvlášt potom interiér! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Fe
24. 3. 2013 13:01
dizajn
Tu vidieť aký nádherný a ladný je dizan z dôb minulých a ako sa s ním dá pekne popracovať :-)

Určite by nebolo odveci takéto autá vyrábať ako reinkarnovaná 127, Renault 5 či Citroen 2CV, veď to celkom pekne funguje - viď 500, či Brouk.. Ja osobne by som o takejto 127 uvažoval.. ak by bola cena do 15 000 €, prečo nie v nejakom turbolitríku? :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - King of the road.
24. 3. 2013 13:29
Re: dizajn
Souhlasím,k autům co jsi jmenoval bych ještě chtěl vidět přepracovanou Škodu 125,110R nebo dobrá by mohla být 1000MB ;-) ;-) ;-)
Avatar - dal
25. 3. 2013 08:44
Re: dizajn
:yes: Tak 110R nebo 1000MB by jsem si nechal líbit. :-)
Avatar - pelikoš
24. 3. 2013 13:01
wow
úplně jsem se vrátil o více jak 30 let zpět do dětství,kdy jsme legendární 127 měli a toto je fakt povedené.
bravo fiat...
Rozbalit vlákno
1
25. 3. 2013 13:12
Re: wow
fiat bravo vypada uplne jinak >:D
24. 3. 2013 13:14
Povedené Retro
Musím říct, že mě tenhle koncept dost překvapil a na první pohled dost zaujal ;-) Je to přesně to co FIAT umí - malá auta. Povedená kombinace moderního a původního designu. Jen tak dál, je to paráda :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
24. 3. 2013 13:27
Re: Povedené Retro
Pro upřesnění... není to koncept od Fiatu...
24. 3. 2013 13:36
Re: Povedené Retro
no vidiš, máš pravdu, ale pěkný to teda je ;-)
25. 3. 2013 07:37
Re: Povedené Retro
Aby tady jen každý nechválil, tak mně se to teda moc nelíbí. 127 jsme měli a na svojí dobu to bylo pěkný auto, ale dnešek je již jinde. Punto je teda o dost hezčí, Fiat by měl hlavně přijít s nějakým nástupem Brava a přidat k tomu v Evropě i kombík, jestli se chce vrátit tam, kde býval.
Avatar - Emel
24. 3. 2013 13:26
Super
Moc pěkné, čisté... přední světla jsou od předlohy docela daleko, ale ničemu to nevadí. Tohle by byl zdatný konkurent pro Mini, aspoň co do designu.

Interiér je hodně "koncepční", sice vypadá hezky uklizeně, ale ono to ve finále bez těch tlačítek úplně nejde a mastit všechno na iPadu taky není ideální.
Rozbalit vlákno
0
24. 3. 2013 13:31
Touhle cestou
By se měl Fiat vydat a myslím že úspěch by byl zaručen. Takové Retro Rytmo, X1 nebo 127 :-! .
Rozbalit vlákno
20
24. 3. 2013 13:40
Re: Touhle cestou
Přesně tak - tohle by byla cesta. V technologiích na tom fiat není špatně a tam by bylo každé odlišení od konkurence vykoupené drahou cestou vývoje. Ale do tohohle bych šel, na sinicích by bylo zase o něco veseleji...
24. 3. 2013 13:49
Re: Touhle cestou
Když vidím úspěch 500 který není malý myslím že i tohle a další modely by se prodávaly. Retro Rytmo nebo X1 bych si koupil i já a to nejsem příznivcem Italů, ale tyhle stylovky na víkend a svátky jsou hodně sexy. Vyšší cena je u nich opodstatněná.
Avatar - CHerokee
24. 3. 2013 14:32
Re: Touhle cestou
Souhlasím s váma. Dnešní fiat nikoho technikou a ani cenou neoslní. Měli by jít cestou designu... tam mezera je a to retro jim opravdu sluší.
24. 3. 2013 14:33
Re: Touhle cestou
Na víkend a svátky si můžeš pořídit i originál. Tohle by bylo klidně na každý den. Líbí se mi.
24. 3. 2013 15:38
Re: Touhle cestou
Ital není na každodenní provoz, nesvědčí jim to ;-\
Avatar - PlumJelinek
24. 3. 2013 16:33
Re: Touhle cestou
S tím nesouhlasím.
24. 3. 2013 16:50
Re: Touhle cestou
Na to máš samozřejmě právo.
Avatar - PlumJelinek
24. 3. 2013 16:58
Re: Touhle cestou
Při správné údržbě je v podstatě každé auto na každodenní provoz, víceméně i třeba veteráni :-) Italům moc nesvědčí zima, ne že by nestartovali, ale je znát, že jsou dělaný spíš na teplý počasí. Ale na každodenní provoz jsou stejný jako kterýkoliv jiný auto.
24. 3. 2013 17:09
Re: Touhle cestou
To že Ital netopí je asi to nejmenší. To že kvetou - hnijí po pěti letech už je horší. Navíc zákeřně pod kobercem tak že je to vidět až když je pozdě. V zimě se do auta natahá voda, sníh ta se vsákne do koberce a je vymalováno. Podvozek je ochráněn u Italů dnes již dobře, ale jinak žádná sláva. ;-\
Avatar - Stejsn
24. 3. 2013 17:14
Re: Touhle cestou
No, je vidět že poslední ital, kterého jste viděl, byl z 80. let. Todle už dávno neplatí, DÁVNO. Problémy s elektrikou u starších aut ovšem přetrvávají, to je jediné. To už je bohužel takový fiatí trademark.
24. 3. 2013 17:21
Re: Touhle cestou
Poslední shnilej Ital byla cca před rokem Alfa 159 z roku 2006 přesně tak jak jsem popisoval. Pán je první majitel. Auto bourané nebylo na první pohled navíc by o tom majitel asi něco věděl, pouze jak jsem již napsal měl přední podlahu pod kobercem prohnilou jak má Felda z roku 95 prohnilé prahy. Po odkrytí koberce šly zbytky podlahy namést na lopatku. Přišlo se ne to při vyřezávání čelního okna kdy jsem stoupl jednou nohou na podlahu takřka celou vahou 80 kil. Není se pak čemu divit že snad každá Alfa je po nehodě na dvě půlky ;-\
Avatar - PlumJelinek
24. 3. 2013 17:26
Re: Touhle cestou
Tyhle korozní problémy se týkaly italů tak do půlky 90. let, pak se to plně srovanlo s konkurencí, leckdy možná i předběhlo. cca před rokem jsem prodával Lancii Kappu, která byla 13 let stará, nikde, opravdu NIKDE neměla ani centimetr rzi a mrkni se třeba na stejně starý Octávky jak jsou na tom. Teďka jezdím mimo jiné 10 let starou Lancií Lybrou, která taktéž nemá jediný rezavý flek a to opravdu nikde. Tohle jsou zkrátka pomluvy, italové mají spoustu specifických nedostatků které se jim dají vytknout, ale koroze mezi ně už cca od poloviny 90. let nepatří.
25. 3. 2013 09:09
Re: Touhle cestou
Možná máte pravdu oba - není Ital jako Ital... Třeba někde antikorozní ochranu řešili, jinde ne...
Avatar - F127
24. 3. 2013 17:50
Re: Touhle cestou
Fiaty začaly dostávat pozink někdy od let 92-93 včetně nejmenšího Cinquecenta a tím se jejich antikorozní ochrana výrazně zlepšila. Moje osobní zkušenost: u Tipa 94 začaly hnít prahy po 14 letech. Dodnes mám Punto 96 a Bravo 97 a po korozi ani památky. Fiaty nejsou bezproblémová auta, už jsem jich pár měl :-) , ale jejich antikorozní ochraně věřím.
24. 3. 2013 18:31
Re: Touhle cestou
Netopí ? Tak to jsi nejel třeba v Mirafiori.
24. 3. 2013 18:28
Re: Touhle cestou
Ale jdi ty............... . Měl jsem jich navážno sedm. (A plus dvě polky - 126). Bez vážnějších problémů.
25. 3. 2013 09:07
Re: Touhle cestou
126P? To jsem jednou přeparkovával kolegyni. Zážitek jako blázen - zvuk skoro jako v tanku. A co se místa týká - pro dva lidi by ho bylo celkem dost, kdyby vyhodili ty přední sedačky. Jo, takový Trabantík - to je proti tomu ředitelská limuzína. ;-)
Avatar - Stejsn
24. 3. 2013 17:00
Re: Touhle cestou
RITMO! RITMO, ne Rytmo ježišmarjá!!!!
24. 3. 2013 17:04
Re: Touhle cestou
Pardon to jsou ty cizí slova ;-\
Avatar - pumpkin
24. 3. 2013 21:48
Re: Touhle cestou
To by bolo super. Deriváty 500-ky začínajú byť už nasilu. 8-s
Avatar - 1975ak
24. 3. 2013 14:51
127
Přesně se mi to vybavilo, [odkaz] Tak jak jsme jej měli od 1975 do 1987.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - RadisGT
24. 3. 2013 15:40
Ulysse
Pěkné, až na přední světla ala Ulysse. Původní hranatější tvar by slušel víc...
Rozbalit vlákno
1
25. 3. 2013 13:13
Re: Ulysse
nebo spis vyzkouset neco uzouckeho s led technologii
Avatar - Stejsn
24. 3. 2013 16:57
BOŽÍ!!!
Za mě 1* :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Kubass
24. 3. 2013 17:58
tohle auto
řadím do svého žebříčku aut co nutně potřebuju, bral bych ho všema deseti...
Rozbalit vlákno
2
24. 3. 2013 18:35
Re: tohle auto
Je vidět, že navzdory mládí víš, o čem je život. :yes: :-)
Avatar - sendador
25. 3. 2013 07:15
Re: tohle auto
Nadherny auto :-) :yes:
Avatar - lexi
24. 3. 2013 18:13
vzpomínky 127
Tak tohle se prostě povedlo. Dokonalý design made in Italy a malé auto = dokonalé spojení. To je to co Fiat uměl a myslím, že umí . Jako kluk jsem zažil osobně jednak první Fiat 127 a pak i druhou generaci , Takže je na co vzpomínat . Je neuvěřitelné, že jsme takovým autem jeli ve čtyřech lidech do Jugoslávie. Dnes by člověk řekl - auto do města . Fiat :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - F127
24. 3. 2013 18:33
Sedma
Sedma byla moje první i druhá kára a na to se nezapomíná. Nejdřív to byla Mk. I a potom Mk. III. Je to už dávno ale sedma zůstala mojí srdcovkou. Škoda, že už moc nejsou vidět. Koncept se mi velmi líbí, hlavně exteriér, ale sériovka je asi, bohužel, utopie. Díky za článeček, pohladil po duši.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - peV
24. 3. 2013 21:00
Zklamání
...doufal jsem, že jde o návrh fiatu :-( Jinak krása (z venku, vnitřek je taková konceptová univerzální klasika). Pochybuju, že se ten střelený strejc v čele koncernu odhodlá k nějaké akci.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
24. 3. 2013 21:52
Toto sa teda podarilo!
Veľmi rád by som túto retro 127-ku videl aspoň v malej sérii. Podľa mňa by sa našli fanatici čo by si nechali prestavať Grande Punto. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - SEKYC
24. 3. 2013 23:27
Srdeční záležitost
Tak tohle bylo moje oficiálně první auto (před ním Fiat 600D,ale bez papírů jako sranda auto po vesnici),koupil jsem ho věřte nevěřte za kuponovou knížku s harvardkýma fondama plus doplatek za celkem 34 tisíc :-) S tímto autem jsme "vychovali" naše dvě dcery-veškeré dovolené i s kočárem,dnes když vidím rodiny a nedokáží se srovnat pomalu do octy combi >:D Těžko jsem ho prodával,ale koroze se nedala zastavit a dcery taky narostly :-) Po roce od prodeje,když jsem se dozvěděl jak náš fiátek skončil(totálně zdevastovanej jedním pakem 8-s ) mě bylo do breku. Koncept se myslím povedl :yes:
Rozbalit vlákno
0
25. 3. 2013 09:48
Odkrvený mozek
Koukám, že se tu snad všem nedostává přínusu kyslíku do mozku. Auto, jakožto nějaké designové cvičení, klidně, ale jesti si tu někdo myslí, že by to mělo v dnešní době šanci na nějaký zajímavý prodej, je vedle jak ta jedle. :-!
Rozbalit vlákno
6
25. 3. 2013 09:53
Re: Odkrvený mozek
Podle mě by to sice šanci na úspěch mít mohlo, ale celkově by měl Fiat designem mířit dopředu a retro nechat jen pro F500. Stavět modelovou politiku na retru je slepá ulička.
25. 3. 2013 09:55
Re: Odkrvený mozek
Tohle jsem chtěl tímto říct.
Avatar - Dinar
25. 3. 2013 10:27
Re: Odkrvený mozek
Otázkou je, jak moc je tento design retro, respektive, jak moc to znamená nemoderní. Mě přijde v daném případě velmi svěží a modernější než to, co v této třídě vydíme jako aktuální modernu, která je na jedno brdo. Základní designová linka většiny subkompaktů napříč značkami je stejná, nudná, předvidatelná, tohle je sice na motivy 127ky, ale nádherně moderní design. Chytit se tohohle Fiat, bude ta auta sekat jako Baťa cvičky. Za mě jednoznačně designové :yes: :yes: ;-)
25. 3. 2013 10:40
Re: Odkrvený mozek
Podle mě je to retro tak napůl. Rozvíjí to původní design 127 podobně, jako rozvíjí současný Golf původního Golfa I. Ale tenhle Fiat mi čistě pocitově přece jenom trochu retro přijde, na rozdíl od toho Golfa. Ale souhlasím, že je to povedené a úspěch by to mít mohlo. Jenom si nedokážu představit, že by tohle auto nějak mohlo definovat designový jazyk pro další moderní Fiaty. Ale jako solitaire, proč ne.
Avatar - Dinar
25. 3. 2013 10:49
Re: Odkrvený mozek
Otázkou je, co ten jazyk definuje teď, panda nebo punto nebo ty přifouknuté deriváty pětistovky? Mě přijde současná designová "řeč" fiatů jako jeden velký zmatek a hlavně kýč, ta studie je mnohem čistší a modernější. Klidně si ji umím představit jako punto a myslím, že by takto pojatý design unesl i příští bravo. Ale stejně je to akademická debata... :-) ;-)
Avatar - vabis
25. 3. 2013 10:52
proč ně
Pokud se to nezabije low costovým vzezřením, tj holé plechy v interiéru a 13" černá plechová kola ale naopak se dodá mírný retro cool nádech, tak to úplně černě nevidím. Celkem se mi to aj líbí. Pravdou ale je, že Opel Adam je přecejen hezčí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Kubass
25. 3. 2013 17:38
Re: proč ně
Jo, ale představ si to v nějaké jiné, míň nudnější barvě jak je ta stříbrná, třeba v červené, nebo v 70tejch letech na fiatech hodně oblíbené cihlově oranžové, kdyby se tomu ještě dodali nějaky jakoby retrokola co by vypadaly jako chromovy pukličky z prvních stosedmadvacítek a dali by se na to nějaky pseudochrom nárazníky jako u 500 byla by to naprostá pecka :-).
Ale třeba se pletu...
Avatar - dock37
25. 3. 2013 19:01
Ale áno! :-)
Tak to je ďalší Fiat,ktorý si môžem kúpiť!!!:-)
Rozbalit vlákno
0