Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 1,3 Multijet II: Nová generace italských turbodieselů přichází nejprve ve Fiatu 500

Fiat 500 a 500C jsou prvními modely, které dostanou motor 1,3 Multijet II. Nový turbodiesel má výkon 70 kW a v 500 doplní starší a slabší 1,3 Multijet s 55 kW.
Zpět na článek
27. 11. 2009 09:00
27. 11. 2009 09:21
neregistrovaný "ke"
27. 11. 2009 09:38
27. 11. 2009 10:34
neregistrovaný "ke"
27. 11. 2009 10:44
27. 11. 2009 10:46
27. 11. 2009 10:55
27. 11. 2009 18:45
27. 11. 2009 09:33
27. 11. 2009 09:39
27. 11. 2009 10:38
27. 11. 2009 10:54
27. 11. 2009 17:43
28. 11. 2009 08:28
27. 11. 2009 10:37
neregistrovaný "rospell88"
27. 11. 2009 12:16
neregistrovaný "Sumi1982"
27. 11. 2009 14:58
27. 11. 2009 17:26
27. 11. 2009 17:09
27. 11. 2009 17:35
27. 11. 2009 19:32
27. 11. 2009 19:55
29. 11. 2009 13:55
27. 11. 2009 19:45
27. 11. 2009 20:14
27. 11. 2009 20:28
27. 11. 2009 20:34
27. 11. 2009 21:01
27. 11. 2009 21:08
27. 11. 2009 21:14
27. 11. 2009 21:20
27. 11. 2009 21:48
27. 11. 2009 19:51
neregistrovaný "honza1212"
27. 11. 2009 19:53
27. 11. 2009 19:54
27. 11. 2009 23:08
28. 11. 2009 17:28
28. 11. 2009 06:38
28. 11. 2009 20:22
27. 11. 2009 17:16
27. 11. 2009 17:21
27. 11. 2009 17:24
27. 11. 2009 17:28
27. 11. 2009 21:43
neregistrovaný "menjilat pantatku"
27. 11. 2009 21:42
neregistrovaný "menjilat pantatku"
28. 11. 2009 23:37
27. 11. 2009 09:00
bravo
Na turbodiesel o objemu 1250ccm úctyhodný výkon. :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ke"
27. 11. 2009 09:21
Re: bravo
jojo, slusna cisla, doufejme, ze i prubeh Mk. A jestli se bude i relativni rado tocit s ohledem na objem, tak :yes: :yes:
27. 11. 2009 09:38
Re: bravo
No vzhledem k tomu že největší výkon je ve 4000 což je na diesel celkem vysoko to vypadá, že ano a krouťáke zvednutej na 2000... čísla vypadají velmi dobře, uvidíme jaká je realita.
neregistrovaný "ke"
27. 11. 2009 10:34
Re: bravo
4000 t. je ale u 1,3 - 2,0 l celkem standart, > 2,0 to jde dolu vetsinou nekam k 3500........
Nm 200 (- 250) mely pred 10 lety 2 litry, takze :yes:

Ale 2000 maji LKW a male lokomotivy ;-)
27. 11. 2009 10:44
Re: bravo
....a standartu má zase prezident vyvěšenou na hradě, jinak je to standard...taky ;-)
27. 11. 2009 10:46
Re: bravo
A to kafe je Standart nebo Standard? Teď se ukaž >:D
Avatar - da_b0mb
27. 11. 2009 10:55
Re: bravo
[odkaz]
skoro jako Lavazza >:D
Avatar - Ricardo
27. 11. 2009 18:45
Re: bravo
No a co Russian Standard?
27. 11. 2009 09:33
tak
tu máme číslo měsíce. 70

70 km tam a 70 km zase zpět.
Propadák roku 2007, 2008, 2009, čti Fiat 500 dostáývá nový moderní motor, který nikdo jiný nemá. Blíží se mu podobný motor (starší generace) v Corse a dokonce ASTŘE!!!

A ty si ho můžeš koupit v berušce... v propadáku roku.

Fita Bravo Fiat.

Netřeba dlouhých vět, každý tady přece ví, že propadákem roku je... Fiat F 500 :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - da_b0mb
27. 11. 2009 09:39
Re: tak
A ještě jednou pro jistotu, kdyby to někdo přehlédl: PROPADÁKEM ROKU JE FIAT 500!!! >:D
27. 11. 2009 10:38
Re: tak
zaujímavé je, že to tu jeden pisálek písal ale neprizná si to >:D
27. 11. 2009 10:54
Re: tak
Tak ještě to chce ty dvouválce a pak to bude teprve ten pravej "propadák" :-)
27. 11. 2009 17:43
Re: tak
Ono v Astře/Corse jsou totiž motory od FIATu, proto ta podobnost ;-) Stejně tak 2,0 CDTI (ten nejnovější) je FIATí 2,0 JTD...
28. 11. 2009 08:28
Re: tak
On to dobře ví, proto to i napsal... ;-)
neregistrovaný "rospell88"
27. 11. 2009 10:37
potrebujem poradit
potrebujem poradit a rozobrat tapacir zadnych dveri na octavke II.
Rozbalit vlákno
4
27. 11. 2009 10:52
Re: potrebujem poradit
Myslím, že brečíš na špatným hrobě.
27. 11. 2009 10:52
Re: potrebujem poradit
A co to má společnýho s novým motorem fiatu?? :-| Zkus jiné forum, tady mezi fiatisty asi pro auta s useklou slepičí hlavou ve znaku nenajdeš pochopení. Jinak by ti určitě poradili u jakéhokoliv autokarosáře.
27. 11. 2009 10:59
Re: potrebujem poradit
Áda by doporučil TDI PD, které vyklepe i ten poslední šroubek. 5 minut a tapec je fuč >:D
27. 11. 2009 11:32
Re: potrebujem poradit
Zkus pohledat na internetu. Určitě někde kolují dílenské příručky, manuály nebo knížky v PDF. Možná někde na Škoda Fóru. ;-)
neregistrovaný "Sumi1982"
27. 11. 2009 12:16
Legenda
Toto auto je uz teraz legendou :yes:

Bravo Fiat

Tyzdenne stretavam 500ku snad aj 20 krat zaujimave ze Foxa som nevidel snad uz pol roka. Kde je ten majster elegancie ked ho nikto nikde nevidi?
Rozbalit vlákno
2
27. 11. 2009 14:58
Re: Legenda
Nééééééééééééééé, ty seš masochista, nebo co?
Nezačínej to znovu... Jednou se zmíníš a máš ho tady zase... nech ho odpočívat a ten zgarp tady raději nezmiňuj... ;-) ,stačí, že je F 500 propadákem století...
27. 11. 2009 17:26
Re: Legenda
Já sem tě varoval...

Vymyslím pro tebe nějaký trest... Asi 100 x odříkat zdrávas Guru modlitbu.. ;-)

A prosím, ten mor už zde na diskuzi nepřivolávej !!!
27. 11. 2009 17:09
500 POHÁDEK
Nalijme si čistého olivového oleje, v době, kdy se v jiných západních krajinách Evropy považovala vozítka pod tři metry za hračky pro děti, nezbylo chudé poválečné Itálii, než najít nějakou alternativu k motorizaci země. Impulsem k motorizaci byly především modely F600 a F500. V naší hirearchii členění aut, byla ta šestistovka takovou Italskou "Octavii" a pětistovka italskou "Fabií".

Časy se mění, kdo někdy viděl naživo pětistovku původní, sázel by se dnes, že je to maximálně jednomístné auto. Nikoliv, tehdy, na přelomu padesátých/šedesátých let to byl regulerní čtyřmístný vůz, ne naslepo všichni víme, co znamená výraz - sardinky...

Jak známo, dvakrát do stejné řeky nedokázal vstoupi ani Kačer Donald, v autech to platí dvojnásob. Máme tu nového Brouka, nové MINI a novou pětistovku. Nový brouk zvolil takřka totožnou strategii - modernizovaná karoserie, "starý" obsah, nový MINI na to šel pobavorácku, tedy nová karoserie, nový obsah. Neboť pokud byl MINI původní než minivozítkem pro méně majetné vrstvy, pak MINI aktuální, to je klenot na kolech pro ty více futrované.

V případě nového F500 spatřuji právě problém v tom opakování motivu bez nově přidané hodnoty. Koneckonců se to ukazuje například na našich silnicích, vždyť kdo už viděl pětistovku, považuje se takřka za soukromého detektiva.

Přesto jisté odlišnosti mezi Broukem a F500 lze vystopovat. Brouk je důsledně tradicionalistický, a to včetně vázičky na kytičku, F500 poučen příkladem MINI posouvá (zejména nadstandardní výbavou) pětistovku do roviny milého klenotu. Bohužel současná doba nepřeje malým milým autíčkům. I malé auto musí být podmračené, ostré až drzé, odráží prostě stav splečnosti. Současně spatřuji u F500 ještě jeden hendikep, její jednosměrná, přímočará až jemně naivní hezkost redukuje možné jezdce než na tu půvabnější polovinu lidstva.

Tedy dobře, městský stylový vozík do města pro dívky. Takto tomu rozumím a v této rovině je pětistovka jistě silničním městským pozitivem.

Z uvedeného pohledu tedy nevnímejme nijak závratné prodeje F500 jako neúspěch. Jistě, byli tu i tací, kteří v nevědomé naději předpokládali, že Evropa bude zapětistovkovaná. Není, nebyla a nebude, což ovšem není kritika pětistovky, nýbrž hold evropanům... Pětistovka již dnes totiž neplní roli ani hlavního italského silničního tahouna (tím je jak známo i v Itálii především VW GOLF) nýbrž než a jen roli rozmilého knoflíčka (citace), jakési berušky městských silničních džunglí. Na ikony jsou tu jíní - v retroobleku nikoli z jednotkového obchodu nýbrž od "brioniho" samozřejmě MINI, v kategorii mainstreamových minivozů samozřejmě FOX, mistr elegance a... stylu (jako důsledně tradicionalistický mini-hatch-back) a dvojjediní AGILA/SPLASH, jako veskrze moderní variace na dané třídní téma.

P.S. Nafta do pětistovky? To snad raději už do toho Ferrari... ;-)
Rozbalit vlákno
24
Avatar - miromen
27. 11. 2009 17:35
Re: 500 POHÁDEK
Sehr zu Unrecht Herr Kommandant. :-)
27. 11. 2009 19:16
Re: 500 POHÁDEK
Jistě, vím že tento tvůj příspěvek je hlavně rýpnutím do bazalkářů. Potud ho beru. Nicméně i tak je vidět že třída mini je trochu mimo tvůj jinak obdivuhodný autorozhled. Ukažme si to na příkladu zde na diskuzích stále probíraných F500 a Foxe.

Zjednodušeně, třídu mini kupují 2 typy kupců. První protože nemají jinou volbu. Ti hledají maximální hodnotu a praktičnost za minimální cenu. Druzí hledají stylové minivozítko buď jako přibližovadlo pro sólistu, nebo jako druhé, třetí auto do rodiny. Ti druzí pochopitelně nikoliv nutně za minimální cenu.

A teď k našim adeptům.

Zatímco F500 je téměř dokonalým příkladem té druhé skupiny. Především nepostrádá tzv. "smile efekt", pro tuto druhou kategorii naprosto nezbytný. Kromě toho nabízí možnost bohaté kustomizace orientované na styl a na třídu bohatý výběr techniky. To všechno z F500 dělá stylové, rozkošné autíčko, které se může stát součástí stylu majitele (jistě především majitelky) především pro každodenní pohyb po městě. K tomu ještě přihazuje ostrou verzi Abarth.

No a Fox. Ten se netrefil ani do jedné z těchto dvou kategorií. Pro tu první mu schází jeden pár dveří a přebývá vysoká cena. Pro tu druhou potom postrádá jakýkoliv náznak nezbytné roztomilosti, stylu a možnosti si auto výrazně individualizovat. Proto je prodejně neúspěšným modelem. Ví to i VW, proto připravuje Up, který bude podle všeho jiné kafe než Liška.
Avatar - miromen
27. 11. 2009 19:32
Re: 500 POHÁDEK
A proto lepe miti vlka na prde.li než li lišku pod prde.li.
27. 11. 2009 19:55
Re: 500 POHÁDEK
Prosím, není nutno tu podrobně sdělovat ctěné veřejnosti své každodenní potíže...
29. 11. 2009 13:55
Re: 500 POHÁDEK
>:-[] >:-[] >:-[] :yes:
27. 11. 2009 19:45
Re: 500 POHÁDEK
Díky za pochvalu, netvrdím, že třída MINI je mým životním krédem, přesto se domnívám, že oslavné písně na adresu pětistovky nejsou vůbec na místě. Co se týká Foxe, je zřetelným důkazem o síle Volkswagenu. Foxem vyplnil modelovou díru po ukončení výroby modelu LUPO (Arosa) do náběhu epochálního UPu. Mohl si to dovolit, neb těžiště kupců aut Volkswagen se nekontcetruje do třídy mini. Avšak i přes tuto skutečnost nelze Foxe považovat ze nějakou exotickou lištičku. Je to stále ten kvalitní, ve všem dotažený Volkswagen. Těží (ve třídě) z velkého vnitřního prostoru, vynikající ergonomie a solidních jízdních vlastností. Absence dalšího páru dveří znamená, že holt si foxe koupí méně lidí, to ale není pro VW zásadní věc. Fox svojí roli plní dobře, zejména na trhu v Německu. Zde v Česku je Fox ve stejném postavení jako F500, proto ani jednoho prakticky na silnicích nevidíme.

Na Foxovi nutno cenit, že je vizuálně aktuálním, přesto tradicionalisticky pojetým hatchbackem. F500 naproti tomu je než opáčkem, které ovšem postrádá přínos MINI v rovině nové dimenze. U MINI je tou novou dimenzí cílení na jinou příjmovou skupinu. Díky tomu zůstane (nové)MINI stále evergreenem, ktežto F500 jen hezkým malým autem do města pro dívku.

Z hlediska každodenní praxe, to jest užívání auta k jízdě do zaměstnání, na nákupy a za koníčky vyhrává jednoznačně nad F500 Fox. Svojí velikostí, moderní (zvýšenou) karoserií a dobře vybranou motorizací.

Rozvor F500 230cm, Fox 246cm
Šířka vpředu - F500 135cm, Fox 146
délka sedáku vzadu - F500 41cm, Fox 50 cm

Myslím, že z hlediska uživatele není co řešit...
Avatar - T613
27. 11. 2009 20:14
Re: 500 POHÁDEK
v třídě mini vyzdvihovat velké rozměry? Velice zajímavý přístup.. většinou se zde počítají minimální rozměry s maximálním využitím prostoru, ale ejhle.. velikost na úrovni Golfu I a Felicie je lepší :yes:
27. 11. 2009 20:28
Re: 500 POHÁDEK
Mimimální a maximální rozměry třídy jsou definovány minimálními a maximálnímu mírami sousedních tříd... Ve třídě mini je Fox tím nejprostornějším. To je fakt, který tu těžko dokážeš vyvrátit. Právě umění možného je dostat do třídy auto, které nabídne (zejména v této ořezané třídě) nejvíce prostoru.

Sám jistě i víš, jak to vypadá s honbou za velikostí ve třídách jiných, například v kompaktech, kde nová Astra přerůstá svojí konkurenci. Obdobné to je se Superbem ve třídě střední.
Avatar - T613
27. 11. 2009 20:34
Re: 500 POHÁDEK
Měl bys pravdu, ale .. Vozy mini se kupují především kvůli jejich obratnosti a možnosti zaparkovat v každé škvíře. Což automobil velikosti Felicie nesplňuje.
27. 11. 2009 21:01
Re: 500 POHÁDEK
V praxi jde o to, že většinou malá auta jezdí ženy, neb se domnívají, že s větším autem by se jim hůře parkovalo. Tohle ovšem platí ve velmi omezené míře, víceméně je to spíše psychologická berle. O obratnost nemusíme mít starost ani u F500 ani u Foxe, pouze u F500 by mohlo být v předmětném kontextu na škodu, že z něho není takový dobrý výhled jako z Foxe.
Avatar - T613
27. 11. 2009 21:08
Re: 500 POHÁDEK
V praxi jde o to, že je stále větší problém s parkováním, a zde se hodí malý půdorys auta. Podstatně rychleji najdu parkovací místo se Sparkem než s Foxem. Krom toho se budu lépe proplétat na úzkých městských silničkách. Opět výhoda pro ženy, protože mají horší odhad.
Fox je zde jen kvůli debaklu Lupa. Ale Lupo neuspělo jen kvůli vysoké ceně. VW se nechtělo do vývoje nového vozu investovat a vrazilo sem lidový vůz z Brazílie. Díky vysoké ceně toto auto zabilo, jinak mohlo pohodlně plnit funkci Felicie.
Nyní kdy je nákupní trend neuprosný a směřuje k menším "ekologištějším" vozům přichází s projektem Up!.
27. 11. 2009 21:14
Re: 500 POHÁDEK
Kde je místo na zaparkování zaparkuje prakticky vždy až po střední třídu každý. Máš podivné zkušenosti s parkováním (nepíši nyní o divokých poměrech v Římě...).
Avatar - T613
27. 11. 2009 21:20
Re: 500 POHÁDEK
Ta tvá první věta je velmi úsměvná. Jde vidět, že jezdíš maximálně na velké parkoviště. Nebo nemáte v Mostě moc aut.
Zde musím objíždět ulici několikrát, a často parkovat velice dlouho takřka mikroposuvy, abych se tam nacpal.
27. 11. 2009 21:48
Re: 500 POHÁDEK
Já to pojímal jako parkování ve městě, když jedu někam na jednání (na noc mám garáž), pokud bydlíš na sídlišti, tam ano, tam je to zejména v noci našlapané.

Most je pro dopravu velmi specifický, neb projektován jako moderní město nezná (doslova) jedinou křižovatku, kde bys čekal déle než rovnou na zelenou. Navíc se zde udělalo asi 30 kulaťáků, takže je to ráj pro šoféry.
neregistrovaný "honza1212"
27. 11. 2009 19:51
Re: 500 POHÁDEK
jen bych chtěl dodat, že v Belgii jezdí pětistovek fakt hodně, na každé ulici jedna...
27. 11. 2009 19:53
Re: 500 POHÁDEK
Jedna a ta sámá? :-)
Avatar - salamoon
27. 11. 2009 19:51
Re: 500 POHÁDEK
"Současně spatřuji u F500 ještě jeden hendikep, její jednosměrná, přímočará až jemně naivní hezkost redukuje možné jezdce než na tu půvabnější polovinu lidstva."

na to je jednoducha odpoved: fiat 500 abarth ss :-)
27. 11. 2009 19:54
Re: 500 POHÁDEK
Jako myslíš pro bejčího eurodrzka s horkm srdcem pětistovku v abarthu? Dovol abych se lehce pousmál... ;-)
Avatar - ReznikCZE
9. 12. 2009 19:33
Re: 500 POHÁDEK
500 abarth ss to by se mi líbilo mňam :-)
27. 11. 2009 23:08
Re: 500 POHÁDEK
'kdy se v jiných západních krajinách Evropy považovala vozítka pod tři metry za hračky pro děti'
No jo, este ze v povojnovom Reichu sa kazdy vozil v 5 metrovych Isettach a 'Kaferoch'...
28. 11. 2009 17:28
Re: 500 POHÁDEK
a mesershmidt nebo jak se to pise
28. 11. 2009 06:38
Re: 500 POHÁDEK
Bravo :yes: :yes: :yes: Konecne pravda o F500! :-)

Dnes ti to jde... ;-)
28. 11. 2009 14:46
Re: 500 POHÁDEK
Jen technická: Fiatu 500 se v Itálii prodá mnohem víc než Golfů, za 1-10/2009 je to 71 tis. vs. 47 tis. kusů.
Viz:
[odkaz]
28. 11. 2009 20:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
27. 11. 2009 17:16
500 POHÁDEK
Raději to nečtěte ja bohužel tu chybu udělal. :'-(
Rozbalit vlákno
5
Avatar - T613
27. 11. 2009 17:21
Re: 500 POHÁDEK
jsem hlavně zvědav, který osel mu na tu provokačku nalítne.
Avatar - miromen
27. 11. 2009 17:24
Re: 500 POHÁDEK
Ja tušim ale nebudu předbihat. :-)
Avatar - T613
27. 11. 2009 17:28
Re: 500 POHÁDEK
jj, asi máš pravdu
Avatar - salamoon
27. 11. 2009 19:55
Re: 500 POHÁDEK
suhlasim,ale aspon vidiet,ako sa da totalne zdrb*t auto na uplne vsetkom ked sa chce,a zase na druhej strane z FOXu spravit normalne skoro az kultove auto.... >:D :no: :no: :no:
neregistrovaný "menjilat pantatku"
27. 11. 2009 21:43
Re: 500 POHÁDEK
Vy se z těch vlastních chyb nemáte šanci nikdy vymotat.
27. 11. 2009 20:52
diskuze s kašpárkem
Docela se divím, že Vás ještě diskuze na téma nejhnusnějšího auta segmentu, které i samotný nekritický koncern stáhl z trhu baví...
Je směšný a dělá (nevím proč), ze sebe kašpara ještě většího než je vůbec možné.. snad aby sám sebe přesvědčil

Ještě bych pochopil, kdyby za ty peníze co mu marketingové pravděpodobně platí (zadarmo by ze sebe takového vola tady asi nikdo nedělal) obhajoval jiný zgarp z té stáje který je bohužel ještě na trhu (třeba tu Fabii II), ale tohle je už hraničící se senilitiou.

Jinak kašpar co napíše, že ty auta jsou na tom u nás stejně je orpavdu megahňup, stačilo by se jen podívat na statistiky SDA -Cia a zjistí, že Foxe se u nás za poslední 4 roky prodalo průměrně 0,5 ks za měsíc, kdežto F 500 má stabilní měsíční prodej někde kolem 20 ks, přičemž základní cena toho auta je cca 300 000 Kč. Průlměrná cena F 500 u nás prodaná se pohybuje někde kolem 380 000 Kč, což je vyšší prodejní cena než je u Fabie. Co se týká celoevropských prodejů, tak je F 500 v této třídě myslím na 4. místě hned za Pandou, Twingem a koliňatama, což je obrovský úspěch a spochybňovat to může skutečně jen megahňup a kašpar.

Koho peprná slova uráží, tomu se omlouvám (s výjiimkou samotného kašpara), bohužel to je realita.

Dobrou noc.

O ceně naší F 500 raději psát nic nebudu. Stála určitě víc než kašparovo ojeté volvo, tak aby ho z toho nekleplo...
>:-[]
Rozbalit vlákno
4
27. 11. 2009 21:41
Re: diskuze s kašpárkem
Tohleto jsou zase a jen zvratky. :-! :no:
28. 11. 2009 06:43
Re: diskuze s kašpárkem
wolf je hooodne specificky, al zvratky pises ty. ;-)
neregistrovaný "menjilat pantatku"
27. 11. 2009 21:42
Re: diskuze s kašpárkem
Škoda, že na téma auta pro pastevce svých milenek potřebujete tolik slov.
29. 11. 2009 14:27
Re: diskuze s kašpárkem
Mohu vědet zdroj informace, že průměrná cena prodaných F500 v CZ je 380 000 Kč? Nebo se jedná jen o zbožné přání?
27. 11. 2009 21:39
skusenost so sucasnym 1.3 multijet
V sucasnosti mam firemny voz fiat fiorino s tymto motorom. Po 20.000 km mam skusenosti nasledovne:
Pozitiva - voci benzinovej 1.4 iba 20 kg naviac (podla udajov vyrobcu
- da sa s nim jazdit za slusnu spotrebu - dlhodoby priemer cca 5,3-5,5 l/100km
- po zohriaty ako taka kultura
Negativa - uzky rozsah pouzitelnych otacok - do cca 1800 absolutne nic, potom kopanec, za 3000 este ide ale tahom by som to nenazval
- za studena prejav za ktory sa nemusi hanbit ani polnohospodarsky stroj (aj ked na 1.4 tdi to fakt nema)
- spotreba extremne zavisla od pravej nohy :-)
- intenzivne vibracie v prevodovke a spojke pocas prudsiej akceleracie

Male zhrnutie - odhlucnenie a vibracie ma odpustene vzhladom k tomu, ze sa jedna o uzitkovy (aj ked 4 miestny) voz. Spotreba je pri umiernenej jazde tiez prijatelna. Horsie je to uz s vykonom v nizkych otackach, co sa prejavi drvenim spojky ked je voz viac nalozeny a nutnostou poriadne miesat s rychlostou pakou

:-)
Rozbalit vlákno
1
27. 11. 2009 21:49
Re: skusenost so sucasnym 1.3 multijet
:yes:
Avatar - saldy
28. 11. 2009 23:37
nechápu
význam byť minidýzlu pro městské auto,než se ohřeje i maloobjemový dýzl tak to trvá 10-12km, po tu dobu je to velký žrout, no a když se mu bude motor ještě na každé křižovatce vypínat tak to bude fakt úspora jako prase, nevím nerozumím tomu jako tvůrci toho auta, třeba je ten motor fakt dobrej.
Rozbalit vlákno
0