Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 500: vítěz kategorie městských vozů v prestižní anketě BBC Top Gear Awards 2007

malé italské autíčko se líbí nejen zákazníkům (když je o něj enormní zájem) ale také mezinárodním porotám.
Zpět na článek
3. 1. 2008 08:31
anonym
3. 1. 2008 09:03
anonym
3. 1. 2008 09:12
anonym
3. 1. 2008 09:34
neregistrovaný "SOUMAR"
3. 1. 2008 09:42
neregistrovaný "A2"
3. 1. 2008 10:36
neregistrovaný "FX"
3. 1. 2008 10:38
3. 1. 2008 10:59
neregistrovaný "A2"
3. 1. 2008 11:19
neregistrovaný "FX"
3. 1. 2008 11:29
neregistrovaný "mam_las"
3. 1. 2008 11:51
neregistrovaný "A2"
3. 1. 2008 12:11
neregistrovaný "FX"
3. 1. 2008 13:35
neregistrovaný "majkl20"
3. 1. 2008 14:35
neregistrovaný "FX"
3. 1. 2008 10:00
neregistrovaný "AG"
3. 1. 2008 10:35
3. 1. 2008 11:53
neregistrovaný "Kubas_"
3. 1. 2008 13:08
anonym
3. 1. 2008 16:26
neregistrovaný "tezanonym"
3. 1. 2008 16:59
3. 1. 2008 17:34
anonym
3. 1. 2008 17:43
neregistrovaný "anonymekkk"
4. 1. 2008 09:46
anonym
anonym
3. 1. 2008 08:31
GTI
GTI si zalúži Zlatý ventilek roku 2007. Udeľujem prvé miesto :-!
Rozbalit vlákno
1
anonym
3. 1. 2008 09:03
Re: GTI
Souhlas :-) za nejlepsi ODHAD PRODEJU a USPECHU auta za EOK 2007!!
anonym
3. 1. 2008 09:12
fiat
No neviem ci su cakacky take strasne, staci sa pozriet napr. na mobile.de a tam ich najdete kopec novych. :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SOUMAR"
3. 1. 2008 09:34
Kapacita
jaká je kapacita výroby??Jestli jich dělaj do 100-120 000 ročně, tak bych to jako megaprodej raději nepropagoval.Jinak jako úspěch to lze označit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "A2"
3. 1. 2008 09:42
???
...jak by taky mohl vyhrát někde, kde považují novou Fabii za designově a vůbec celkově lepší než GP, Golfa za lepší než Bravo atd., to jsou ankety vtipálků nebo alkoholově podroušených, takže druhé místo F500 a vítězství Volvo C30 nemůže nikoho překvapit.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "FX"
3. 1. 2008 10:36
Re: ???
Nedá mi to se nezeptat.
Jmenuj jednu oblast, kde je Bravo lepší než Golf, design vynech, to je subjektivní záležitost.
neregistrovaný "A2"
3. 1. 2008 10:59
Re: ???
V podstatě za subjektivní názor lze považovat cokoliv, kromě naměřených hodnot, ať už co se prostoru týče nebo rychlostního měření, takže kufr +50 litrů, prostornost v interiéru nemá cenu zmiňovat, lepší výkony při srovnatelných motorizacích turbo vs. turbo, nikoliv kompr+turbo.
V neposlední řadě lepší odhlučnění a hodnotnější materiály na přístrojové desce, o slícování nemluvím, je na stejné úrovni. Poměr cena/kvalita. Pocit sportovnějšího vozu (tvrdší podvozek) atd...
Je toho málo?
neregistrovaný "FX"
3. 1. 2008 11:19
Re: ???
Kufr sice +50, ale místo dveří je tam téměř průlez - sporadické využití.
Nabídka motorizací pro Golf je mnohem širší a k mnohým nemá Fiat ani alternativu, také tu máme několik karosářských variant.
Slícování interiéru osobně nepovažuji za stejné, Fiat stále pokulhává.
Cena je sice lákavá, ale té taky odpovídá provedení auta. Neb jinak si nedovedu vysvětlit, proč o Bravo není zájem.
neregistrovaný "mam_las"
3. 1. 2008 11:29
Re: ???
Dokud budou dělat Fiatu servis podobná paka jako Smažík, tak se o ně zájem těžko zvýší. :no:
neregistrovaný "A2"
3. 1. 2008 11:51
Re: ???
Nevím jaký průlez myslíš, ale do kufru takového auta se většinou nedávají předměty se šířkou odpovídající šířce auta. Další verze také přijde.. SUV Bravo Cross opět se skvělým designem.
neregistrovaný "FX"
3. 1. 2008 12:11
Re: ???
Jen klidně dál, mají co dohánět. ;-)
neregistrovaný "majkl20"
3. 1. 2008 13:35
Re: ???
tak ty jsi fakt dobry vtipalek...Ale jasne,milovnici designove opravdu povedenych nemeckych vozu(ironie,protoze co kus to original >:D) nikdy nereknou nic kladneho na italske auta...a myslim ze fiat ted dela maximum...a dari se mu...
neregistrovaný "FX"
3. 1. 2008 14:35
Re: ???
Vtipálek? Proč? Není měřítkem úspěšného modelu jeho prodej?
Ne každý chce divoký design a prodeje to jen potvrzují. Taky jednou dospěješ. ;-)
neregistrovaný "AG"
3. 1. 2008 10:00
City car
Pro F500 zasílám gratulaci,v této kategorii,tzn. citycar,si ji skutečně zaslouží.Pozastavovat se nad vítězstvím C30 v kategorii designu je přinejmenším zvláštní,protože i tohle auto se opravdu hodně povedlo.Jen mi trochu vadí,že se docela často srovnávají auta,která spolu nemají vůbec nic společného,což se děje bohužel dost často.Takže v kategorii městských a příměstských vozidel si F500 (pokud se potvrdí slibovaná kvalita,zatím je brzy hodnotit) zcela jistě udrží prvenství.
Rozbalit vlákno
0
3. 1. 2008 10:35
Ách,ty ankety
Pětikilo jako nejlepší městský automobil?Aha.Na základě čeho?Designu?Aha...Tento fiátek se určitě povedl,o tom žádná,ale já ho vidím spíše jako image-car.Městský automobil je spíše "dělník" pro každodenní potřeby,má splňovat určité atributy a mezi ty nejhlavnější patří PRAKTIČNOST.Takže minimálně čtyři dveře atd.Takže když "dělníka" od Fiatu,to raději Pandu... :-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Kubas_"
3. 1. 2008 11:53
Re: Ách,ty ankety
Dá se souhlasit, na druhou stranu u "městského auta" se počítá s tím, že v něm člověk bude jezdit sám, takže argument čtyř dveří podle mě není tak silný. Nezapomeň na excelentní bezpečnost F500, nizoučkou spotřebu se základní motorizací a taky plnění emistní normy Euro6 (tuším...), která začne platit až za pár let...
3. 1. 2008 12:18
Re: Ách,ty ankety
Taky s tebou vcelku souhlasím,samozřejmě záleží na úhlu pohledu:zda-li jsi svobodný či ženatý a máš děti.Já tyhlety "prcky" nějak automaticky řadím spíše k ženám,jsou to většinou druhé či třetí auta v rodinně,které dle mne slouží spíše k zajištění denních potřeb,jako je odvoz dětí do škol,nákupy,jízdy do práce a díky své velikosti a manevrovatelnosti jsou do města přímo ideální. ;-)
anonym
3. 1. 2008 13:08
Re: Ách,ty ankety
Povedal by som, že 500 zrovna na odvoz detí do školy nie je stavaná...alebo si vieš predstaviť, ako budeš pripútavať dieťa do detskej sedačky vzadu, cez sklopené operadlo predného sedadla?
3. 1. 2008 13:13
Re: Ách,ty ankety
Zkus se podívat na můj první příspěvek... :-)
4. 1. 2008 09:59
Re: Ách,ty ankety
No jo, ale 500 tie štyri dvere nemá, a tiež je to veľkosťou "prcek"... ;-)
5. 1. 2008 10:37
Re: Ách,ty ankety
Krásný,ale nepraktický prcek... :-)
neregistrovaný "tezanonym"
3. 1. 2008 16:26
Re: Ách,ty ankety
ach jo, tu niekto nema bud dieta alebo trojdverak, imho mam aj 3D aj 4D a dokonca aj dieta, a ovela jednoduchsie je dieta posadit a priputat do sedacky v 3D. do 4D ho posadit je o chrbticu, ak stojis niekde pri ceste dokonca nemozne, lebo cely proces musis stat vonku, otovrene dvere, zohnuty do auta a vykruteny k decku. do 3D vhodis najprv decko, potom si vlezes sam, v klidku si cupnes za sklopenu prednu sedacku, zatvoris za sebou dvere, usadis potomka, otvoris, vylezies a hotovo :-!
4. 1. 2008 09:58
Re: Ách,ty ankety
Tak potom máme každý asi inú stavbu tela, pripútať dvojročného chlapca do sedačky do dvojdverovej Astry mi dalo celkom zabrať, so Škodou Forman to bolo o kus jednoduchšie.
3. 1. 2008 16:59
MĚSTSKÝ DÉMANT
Tak konečně můžeme i my, co máme rádi auta, myslím auta s nimiž se nemusíš bát opustit náměstí tvé rodné vsi, zvolat BRAVO FIAT 500. Tohle vítězství, to sedí dokonale.. No, jen považ ty soupeře - Smart, Atos, Picanto... Ano, F500 je i podle mého měřítka velmi povedená aktuální městská skákačka která sluší jak blondýně, tak černovlásce. No.. a na cesty mimo město to chce něco důstojného, třebaaaa... Golf. Mimochodem, dodnes je Golf nejkrásnější hatchback na trhu... půl roku před svou modernizací.
Rozbalit vlákno
7
anonym
3. 1. 2008 17:34
Re: MĚSTSKÝ DÉMANT
Golf je najkrasnejsi akurat pre teba kamo >:-[]m, pre mna je to hnus velebnosti, hnus chapes? Zopakujem ti to GOLF je hnus co do dizajnu uz vacsi ani v nizsej strednej triede nie je, taka zuvacka ako je golf snad ani uz nemzoe vyjst dnes na cesty. C4, Astra, Mazda3 to su auta ale golf nie , golf je hnus bohuzial
neregistrovaný "anonymekkk"
3. 1. 2008 17:43
Re: MĚSTSKÝ DÉMANT
jasne ze golf, nevies co je pekne ;-)
3. 1. 2008 18:08
Re: MĚSTSKÝ DÉMANT
Já tě chápu stydlíne. Musí prostě být i ti, kterým se líbí Mazda3... tak to na světě chodí. V té souvislosti zkus promyslet tohle - ani nevíš, co by dala Mazda za to, kdyby dokázala udělat takové auto, jako je GOLF... Mimochodem, ten triumvirát, cos tu vypsal... to je na hlubokou úvahu, lépe řečeno na hlubokou diagnózu ;-) :yes: P.S. Neměl bys ale do diskuze pod F500 zatahovat své modly. Já toho Golfa zmínil jen okrajově, na ty cesty mimo město, abys neskončil v prvním výmolu... tedy logicky v návaznosti na hlavní článek.
3. 1. 2008 20:45
Re: MĚSTSKÝ DÉMANT
Tradičný "golfista" sa ozval...asi by si dostal špatnú nemoc, keby si ho aspoň nespomenul? Ten ošúchaný diamant našich ciest? Lesk už dávno stratil, a len tak ľahko ho nazad nezíska. Pol roka pred modernizáciou, hoci je už dlhšie za horizontom. Pred modernizáciou, ktorú výrobca hrdo (a smiešne) nazýva šiestou generáciou...

Je až s podivom, ako niečo dokážeš pochváliť, a potom tak nevhodne sprzniť podivným zaradením. F500 s Atosom alebo Picantom. Nie si chorý, GTI? Evidentne si novú Fiatku ešte ani poriadne zblízka nevidel, nie aby si sa na nej previezol. Potom by si tu nemohol trpať také nezmysly...
3. 1. 2008 21:16
Re: MĚSTSKÝ DÉMANT
Ten článek nahoře, resp. to ohodnocení vytepalo přece dokonalý erb pětistovce. Nebo tys to nevěděl a opravdu jsi přesvědčený, že pětistovka je lepší auto, než Mercedes C-klasse? Samozřejmě, že ne, ovšem popravdě uznávám, že jako městská skákačka by Céčko neobstálo :-) Proto velmi cením to prvenství pětistovky zde. A s čím asi tak bys ji chtěl srovnávat, když ne s jinými auty kategorie - mini. Klaudie, fiatka opravdu není vyšší střední...

Co se týká Golfu, pak ještě dnes je stále nejlepší volbou své třídy. Jak vizuální tak technickou.
anonym
4. 1. 2008 09:46
Re: MĚSTSKÝ DÉMANT
Kdeže, si celkom mimo, drahý priateľ. Čo Fiaty v nedávnej dobe nepestovali a nová päťstovka to má, je štýl, image a odkaz minulosti. K takej vizitke predsa nemôžeš radiť spotrebáky bez rodokmeňa ako sú Atos alebo Picanto. Fiat 500 sa môže zdraviť akurát tak s Mini, možno ešte malá Lacia Y by do tejto partie sadla, možno dokonca Lupo. Nad tým Tvojim porovnávaním S C-Mercedesom som sa zasmial, keď nemáš vhodný argument, zachádzaš do extrémov.

Čo sa týka tej krásy Golfa, tak trochu brzdi. Kia cee´d je rozhodne krajšie auto, a rovnako pred Golfa, čo sa dizajnu týka, bez rozpakov radím všetkých francúzov. Dizajn Golfa je pre dnešok už dosť usadlý a nudný, chýba mu dynamika a šmrnc. S tou technikou to tiež nie je až také ružové, hoci nie je zlý, ale testy ukazujú, že technikou má premožiteľa v Aurise a cee´d sa mu minimálne vyrovná. Tak potom neviem, prečo by mal byť najlepšou voľbou, pretože patrí v triede k najdrahším...?
Avatar - T613
3. 1. 2008 22:00
Re: MĚSTSKÝ DÉMANT
Pětistovka je krásné městské vozítko, a už se těším jak z něj Poláci dokáží udělat velké MPV :-! Z těch prcků mě nenapadá lepší kandidát. A co se Golfu týče.. dva mi stojí před oknem černy hatch a zlatohnědý kombík a nic mě na nich nezaujalo. I když ten kombík to je "dílo". Zde bych se podíval ke konkurenci. Ale proti gustu.. ;-)