...aj keď je to crossover. Ale rozhodne patrí medzi tie sympatickejšie. Akurát ten interiér na fotkách je hnusne čierny. To fakt už vymreli dizajnéri, čo majú vkus?
A ja sa hádam? Prečítaj si ešte raz...píšem o interiéri na fotkách. ;-) Divím sa, že zrovna to najhusnejšie prezentujú.
Neviem, koľko je variácií, ale tých farieb je tam tak či tak poskromne.
je to pohledný crossover, který navíc nabízí techniku jako o třídu větší auta. Jediný, co bych u něj měnil je jméno, jako u ostatních designových klonů F500. Podle mě by to výrazně přispělo k čitelnosti nabídky.
Jako notorický fiatář, proč ne. (I když teď zrovna žádného nemám.) Jen kdyby měl motor. Tím myslím nějakou volbu motoru, kde se obyčejně Fiati v historii pohybovali. Výkonově asi tak lehce nad průměrem své kategorie, chcete-li, třídy.
je fajn, nic jím nepokazili, což se občas stane.
Pánové redaktoři, na Mallorce nedávno proběhl test Kie Stinger, byli jste tam? Já jen, že by to bylo (mohlo být) pěkné nedělní čtení :-)
Redaktor si jízdu užíval, tvrdil, že od Kie nečekal tak sebejisté jízdní vlastnosti, obvzláště na okruhu.
Stinger jsem vcera konecne uzrel na vlastni voci. Je to fakt roztomily vozitko. Jen nikoho nepousteli do interieru.
A kdyz uz je tec o fiatu... musim konstatovat, ze korejska KIA uz umi interiery lepe.
Ano, fakt zajímavé GT. Interiér slušný, dobře odhlučněný a základní 2.0 lze kombinovat ve verzi GT line se čtyrkolkou. No, snad se o tom dočteme i zde.
Fiat uvnitř nedokážu pojmenovat, takový ani ryba ani rak. Ale za tu cenu... No hate.
Záleží, jak u kterého modelu. Zrovna 500x má interiér kvalitní, podle mě kvalitnější a pohlednější, než u porovnatelného Soulu. Interiér Stonicu mi taky nepřijde, alespoň podle fotek, lepší než u 500x.
Stonic je fakt prekvapko. Hlavne prostorem na prednich sedacich. Rozhodne je v nem pocitove mnohem vic mista, nez treba v cx3. Fakt moc prijemne prekvapeni. Co se tyka srovnani interieru 500x, ten je asi nej fiati, to je pravda. Ale takova malickost...ta designova ficura kolem ovladani klimy "picha" do kolena.
Ještě bych přidal interiér klasický F500, ten je taky v rámci třídy miniaut z těch nejpovedenějších. Ale tam si teda za to Fiat nechá i hodně zaplatit.
Já videotest viděl predevčírem na Pertyn glendzi pl (youtube). Narážím spíše na to, že tohle auto "přepisuje historii" a tady nic. Nic víc, pane :-):yes: Škoda, že nechápeš sarkasmus.
.... asi je to o tom kde bydlíš.... já je potkávám běžně, třeba včera v centru Prahy stály dva vedle sebe.... ;-) V EU se to auto prodává velmi slušně....
já taky ne, ale o motorech taky plácá autor kraviny. 1,3MTJ tam nikdy nebyl, a asi nebude, 1,6MTJ má 88kw - 120koní a 2,0MJT 103kw - 140koní, viz tohle: [odkaz]
Za takovej článek strhnout osobní ohodnocení a nasr * do dlaní a nepouštět tejden k vodě!!