Vsadil bych si na to poslední, ale vzhledem k tomu, že podle včerejších debat v jiných diskuzích už má řidičák, tak bohužel (i pro nás tady) už to asi lepší nebude >:-[]
sorry, musím sa ozvať. Trúfam si to napísať, lebo ja problém s pravopisom nemám (nerátam preklepy, ktoré búcha každý, bavíme sa tu narýchlo popri práci). Poznám fakt kopec ľudí s fatálnym pravopisom, ale bystrou hlavou - vôbec to spolu nesúvisí. Ak raz nemáš v hlave pravopisnú bunku, nikdy si nezapamätáš aké i sa kde píše, ale to neznamená, že automaticky nemáš mozgovky. A zrovna medzi technikmi je ich dosť.
jasné, nehovorím, že čo hrubka to génius a čo tlsťoch to gény, určite sa mnohí poctivo vypapkali, ale fakt je kopec takých, kde to platí, v poslednom čase musím ľuďom napríklad často hovoriť ku mne k tebe a nie doprava doľava, lebo to mnohým robí problémy a to už asi nebude o ikve, to už by bolo na úrovni nesvojprávnosti.
Dyslektici, dysgrafici, určité procento jich v populaci je, jistě, ale... Tahle relativizace, neber to osobně, to je to nejhorší zlo, my už ani nejsme schopni pojmenovat věci pravými jmény, dobré, špatné, černé, bílé, moderní "pravda" je vždy někde v těch posr.aných padesáti odstínech šedi. Když je někdo nevzdělaný hlupák, tak je nevzdělaný hlupák, pravděpodobnost, že za texty marose najdeš geniálního dyslektika, je stejná, jako že se někdy podíváš na Mars. ;-)
Tohle je těžké. Osobně znám vysokoškolsky vzdělaného dys...něco živícího se psaním, jehož gramatika je hrozná. A sám za sebe musím říct, že ačkoli nejsem dys... a troufnu si své znalosti gramatiky označit za velmi dobré, čas od času se mi povede úplné gramatické zvěrstvo (únava je sviňa).
Já se pokoušel dostat odpověď na tohle i z Toppera a bez výsledku....
Ale nezoufejme, aspoň je na těchto příkladech vidět, že doba pokročila a i ne moc vyvinutí, vzdělaní a zabezpečení jedinci mají přístup k novým technologiím, potažmo k internetu.
Tady je příslib do budoucna, že minimálně jejich děti gramotnost nemine a úroveň diskuzí se zlepší >:D
nic proti 500X .... ale verzia abarth tu nedava velky zmysel... ma to byt rodinny crossover ktory vyzera roztomilo a tak trosku retro.... nejaka jeho naslahana verzia na steroidoch je to posledne co fiat potrebuje v dnesnej dobre
chyba mi jednoznacne nastupca punta a fiatu bravo.... a nepohneval by som sa keby prisla aj nejaka vacsia croma.... ci sportova barchetta ..... ten boom robit sportiaky z crossoverov dufam nepotrva dlho.... ale to uz je zase ina tema
Capture aby nahradzoval Megane? To skôr by mal nahradiť Clio keď už vychádza z jeho techniky. A pokiaľ viem Capture nemá také ambície, on je skôr ako doplnok modelovej rady Clio a Clio GrandTour. Fiat má inú stratégiu - kto chce hatchback veľkosti Punta nech si radšej kúpi 500 X. Či to bude aj v reále fungovať to je otázne. Na niektorých trhoch zrejme áno a na niektorých trhoch určite nie. Pán účtovník Machione to má určite dobre spočítané. Ale s tým, že kvázi športová verzia crossoveru mi tiež nedáva veľký zmysel, tak s tým súhlas.
Myslím že s taktikou: kdo chce HB velikosti Punta, ať si koupí 500X, to dotáhnou hooodně daleko. Žádný trh neakceptuje tak malé auto za tak velkou cenu.
Veľkostne medzi nimi nebude až taký veľký rozdiel a ako píše pargi nižšie dnes tie všelijaké "crossoverpotvory " letia a čoraz viac ľudí je ochotných si priplatiť za zvýšený posed nemalé peniaze. Dizajn je celkom podarený. Otázka je len ako postavia taliani cenovú politiku.
Nevěřím, že 500X nahradí GP. V přepočtu 600 tisíc za základ je moc i na "bohaté" západní zákazníky. Lidé jsou ochotní si za crossover připlatit, viz. Captur, ale jsou určité hranice, které se moc překonat nedají. Design 500X je povedený o tom žádná, motorizace také vypadají solidně. Úspěch mu přeju, ale bude to mít hodně těžké.
Pro italského zákazníka, který by neměl na výběr a místo GP by byl nucen vzít 500X, je česká cenovka naprosto putna. Ne, 500X není nebude nástupcem GP.
Ani nemá být, má nahradit bravo. Ten článek o italských cenách jsem nečetl, ale pokud jsou to ceny za Opening Edition, tak samozřejmě tam je cena vyšší, když je to i lepší specifikace než avizovaný základ. Na straně druhé, italský Fiat pořád v newsletterech nabízí ono bravo (asi mají ve skladech ještě zbytky).
Takže si přečti příspěvek wakantanky a bude ti jasné, na co jsem odpovídal.
Jinak i kdyby to měla být nahrada za Bravo, tak to moc pozitivně nevidím. Možná se pletu ale v nižsí střední být úspěšný pouze s crossoverem se jednou povedlo a to Nissanu. Že by to vyšlo Fiatu si nemyslím a i když bude cena začínat na 400 tisících za benzín v základu a zbytek půjde nad půl milionu, tak s tímto se domnívám obchodně pohoří.
Že je popletený on, tak nemusíš být taky. Argumentovat cenou nemá smysl, je to o velikosti a určení. Vrcholné verze malé 500 stojí ještě více, přesto se najdou lidi, co je koupí. Navíc punto se ještě vyrábí a dožije se dalšího roku, bravo je už zařízlé.
500X je náhrada za bravo (a zároveň sedici), ani jeden z těch modelů nebyl nikdy tak úspěšný, jak se čekalo. Nissanu se v tomto segmentu daří nejvíce, ale neřekl bych, že ASX je propadákem (byť taková čísla nedělá). Fiat to prostě musí zkusit jinak, když to tradiční cestou nešlo.
Já poplatený nejsem, to špatně čteš. Hádat se s tebou nebudu, mám na situaci svůj názor a vyvrátit mi jej může pouze budoucnost a případný úspěch tohoto modelu. Dnes mu předpovídám nepříliš velký úspěch vzhledem ke konkurenci.
Mi ten tvůj názor připomíná tezi místního prognostika, že 500 bude "vejbuch tisíciletí". Zatím je 500 i 500L na špici svých segmentů. Jediný problém u 500X očekávám v tom, že ho do některého z klasických segmentů bude problém zařadit a v klasickém C asi golfa opravdu neporazí.
To je ten hlavní problém, Fiat rezignuje na nový model v kategorii malých vozů a do kategorie nižší střední nasadí crossover. Ve dvou nejprodávanějších třídách v Evropě tedy žádná hitparáda. Ty si klidně můžeš myslet, že půjde o nejprodávanější model a brát či smát se ti za to nebudu.
Jaký bude nástupce punta, si netroufám předjímat. GP bylo na začátku kariéry nejprodávanějším modelem v Evropě a podle mě ani současné punto není špatné nebo zaostalé auto. Kdyby ho na trh uvedli dneska, nemělo by takový problém, kdy ho dolů táhne 9letá kariéra. V segmentu C je to jiná písnička, tam se Fiatu naposledy dařilo ve 2. polovině 90. let, takže rozhodnutí zkusit to jinak chápu. A přestože jsem si koupil bravo, přestože mi u něj pocitově chyběl kombík, přestože si i můj otec koupil bravo jako náhradu stila MW (všecko nová auta od dealera), tak nějak oba dokážeme časem v klidu přejít na 500L, 500X. Nevěřím taky, že by se tyhle modely prodávaly v součtu hůře než bravo a sedici dohromady, což je asi spolu s nějakou rozumnou ziskovostí na každém vyrobeném kusu to hlavní.
ANo, nástupce GP je i přes devítiletou kariéru v nedohlednu, ať bylo jakkoliv dobré, dnes už je za zenitem a zákazníci jen budou odcházet jinam. U nižší střední měly také smůlu, Marea vcelku povedená, Stilo změnilo kormidlo o 180 stupňů a zákazníci jej až tak pozitivně nepřijali, Bravo se designově vrátilo zpět do Itálie, ale absence kombi verze prodejům uškodila. Oba poslední modely jsem měl, ale mě už dále Fiat neměl co nabídnout. Ale o tom už jsme spolu diskutovali.
Nevěřím, že by 500L a X prodávaly tak dobře, že jejich prodeje by předčily případně klasického nástupce Brava v běžných karosářských variantách. Ale obé jsou pouze spekulace.
Tak som asi niečo splietol, ale mal som/mám pocit, že tento 500 X je o čosi väčší ako Grande Punto a namiesto Brava má prísť to 500 Plus. Ak som to poplietol moja chyba.
Tak som asi niečo splietol, ale mal som/mám pocit, že tento 500 X je o čosi väčší ako Grande Punto a namiesto Brava má prísť to 500 Plus. Ak som to poplietol moja chyba.
500X je o 20 cm delší a GP bylo ve své době přerostlé (větší než trojkový golf), i dneska patří ve své třídě k těm větším, zatímco některá konkurence se mezigeneračně spíše zmenšuje (což je jedině dobře). Bravo II je jen o 10 cm menší a u 500X to nezmená v podstatě nic jiného než o 50 litrů menší kufr. Místa na zadních sedadlech bude tolik jako v 500L, čili více než v bravu (přestože má 500X o 3 cm kratší rozvor). Velikostně (délka i rozvor) je 500X mezi jukem a qasqaiem, kde je cenový rozpal 340-455 tisíc, takže základ za 400 tisíc by znamenal, že i konkurence tahle auta přestřeluje. Přitom 500X má být levnější než renegade a ten je cenově pod pod qashqaiem (a ten se prodává dobře).
Potenciál hatchbacků B a C segmentu je ovšem vyčerpán, trh nasycen a konkurence silná. Docela dramaticky ovšem rostou prodeje právě různých crossoverů a SUV, já tedy FIAT chápu, že chtějí do boje poslat své modely v těchto segmentech.
no mě se tenhle směr nafukování pětistovky moc nelíbí. za chvíli bude 500XXL+++ bochník chleba line... Taky bych byl pro nové Punto a Bravo. Ale ono se jim to kupodivu prodává, už když přišla nová 500 tak jsem tu cenu nechápal, ale prodává se...
u Abarth verze takhle velkýho auta bych očekával objemově větší motor. Třeba tu 1,8 co dávají do Giulietty. Tím spíš, že 1,4t už tam je jako jedna ze základních motorizací.
Abarth 500x je přesně to, na co se celý trh třese, zejména ten australácký,ale bacha, jakmile s ním přijdete, zajistěte si dostatečnou kapacitu ve všech vašich továrnách, abyste pak nemuseli narychlo organizovat pětisměn, víkendovky a stavět nové výrobní prostory, jak se na něj zákoši vrhnou - stejně jako na 500L...ehm..nebo to bylo naopak?
Podľa mňa vsadiť dizajn značky na 500 bol správny krok. Asi tu ovácie nezožnem, ale o to mi nejde. Základná 500 sa vydarila neskutočne a zjednotenie je logické. Áno, uberie to exkluzivitu základnej 500, ale získa nových zákazníkov v iných modeloch, ktorí začali od fiatu utekať. Audi tiež nemá problém s totálnym unidizajnom. Otázkou zostáva len, ako sa kokrétny dizajn jednotlivých modelov vydarí. Niektoré sú lepšie, niektoré slabšie, ale nápad to bol perfektný. Sprasiť sa dá všetko.
500X se mi moc líbí, ale velmi mne zklamala nabídka verzí, konkrétně nemožnost pořídit si benzín se 4x4 a manuální převodovkou. Když se objevily první zprávy o verzi Abarth, doufal jsem, že by alespoň štír mohl dostat normální převodovku. Ale jestli tam nacpou dvouspojku v základu, tak to opět nebude auto pro mě. :-( To už je v Evropě vážně tak málo normálních lidí, kteří si chtějí ještě řídit auto sami, že se automobilkám nevyplatí pro ně udělat auto?
Já jsem se svého času díval na lidi, kteří jezdí v automatu jako na podivíny. Automat jsem bral jako hračku pro ženy, protože ty mají s řazením problémy (nevím proč), ale i já si své další auto koupím v automatu. V USA to je ještě horší, tam manuál už skoro neznají. V Evropě to bude taky tak.
Zrejme očakávajú gro predajov práve v USA. A tam bez automatu ani šmitec >:D viď posledný Viper. Jasne ten Viper je extrém, ale taká je realita. A čo tak sledujem vo svojom okolí, tak presne to samé sa začína diať aj v Európe. Čoraz viac ľudí chce automat, ale čo vieš možno sa manuálu človek dočká pri nejakom facelifte alebo limitke.
Moc rád řadím, ale do auta na denní ježdění, potažmo cestování, už manuál nechci. Je to podle mého otázka ročního nájezdu a podílu typů cest na něm, v dnešním provozu je pravděpodobnost poskakování v kolonách, ať na dálnicích nebo ve městech, taková, že výhody automatu nad nevýhodami (které jsou vzhledem k vývoji AT stále více relativní) spolehlivě převáží. Jinými slovy, klidně preferuj manuál, proti gustu... jen bych ty, co volí manuál, nenazýval normálními, protože pak by ti, co preferují AT, museli být nutně nenormální, a tak to nejspíš není... :-);-)
Z mého pohledu je jediná výhoda automatu opravdu jen při tom poskakování v kolonách. Ale já jezdím denně z práce/do práce 25km po dálnici, když se chci projet, tak jedu na okresku, když jedu na dovolenou nebo někam dál, tak jedu opět převážně po dálnici, nákupní centra se dnes staví všechna na periferiích, takže do center měst už člověk skoro nemusí. Např. já jezdím tady u nás do centra jen jednou týdně na místní trhy (něco jako v ČR farmářské). Takže pro mě je automat opravdu naprosto zbytečný a když už jednou za čas člověk zůstane stát někde ve Stau, tak to těch pár kilometrů vydržím. Sám jedno auto s automatem mám, ale u auta na každodenní ježdění ho prostě nechci.
:-) Jasně kluci, ten Fiat prostě vůbec auto neumí udělat...
a když už - tak je šíííleně drahý! Že jo.
Protože cca 600tis za fiata většího něž Golf, se 103 kW a 18-palcovými koly, je tam i zatmavená zadní boční okna, automatická klimatizace, systém Keyless Entry & Keyless Go, stavitelné loketní i bederní opěrky předních sedadel a bezpečnostní paket, zahrnující řadu systému aktivní bezpečnosti od sledování mrtvých úhlů a jízdních pruhů až po zadní parkovací kameru... to je nehoráznost!
Zatím co kuckátko Fabia TSI s poloviční výbavou za 400tis je akční nabídka.. a je nejlěpší na trhu.
;-)
Mně se Fabka jako malý auto vlastně líbí.. ale už jste fakt legrační.
Re: :-) Jasně kluci, ten Fiat prostě vůbec auto neumí uděla
Prodejní statistiky ukazují jen to jak se komu daří v marketingu - protože jinak by Fiat v ČR nebyl tam kde je, a Hyundai taky, o Škodovce celoevropsky nemluvě :-) Třeba Punto považuju vzhledem k ceně za zajímavější auto jak Fabii a určitě minimálně stejně spolehlivé. Sám jsem odjezdil drtivou většinu právě ve Fiatech a Lancii a nikdy jsem nikde nezůstal, vždycky jsem dojel - asi statistická chyba >:D
Jediný co mi přijde divný je, že základ 1.4TJet 132kW by nahradil Abarth 1.4TJet 132kW, to by asi moc smysl nedávalo, tam budou muset hodně přitvrdit, protože přeci nebude mít sériovka stejnej motor jako Abarth, to by mohly prodávat pak jen Abarth paket
Re: :-) Jasně kluci, ten Fiat prostě vůbec auto neumí uděla
Prodejní statistiky ukazují to, na jakou pozici v rámci trhu daný model má. Marketing je jednou zčástí propagace, nikoliv však jedinou. Sebelepší marketing ti špatné auto neprodá.
Punto již dosluhuje, Fabii dokáže konkurovat jen v několika málo modelech. Kdyby se psal rok 2007, nejspíše s tebou budu i souhlasit, ale dnes nemůžu. V italských značkách mám také něco odjeto a co se kvality či spolehlivosti týká, nemůžu mít nějaké větší výtky.
Základní motorizace je 1,4 MultiAir se 103kw. Dalším v řadě je 125kw verze.
Re: :-) Jasně kluci, ten Fiat prostě vůbec auto neumí uděla
Paradoxne je, ze Punto v aktualnej verzii je opticky ovela hodnotnejsie ako Fabia2, ako zvonku tak zvnutra a ked mas Lounge verziu, su tam rozmerne a velmi dobre formovane sedacky s kombinovanou texturou pripominajuce alcantaru a interier je pocitovo proti Fabii hotova obyvacka. Nehovoriac, ze to aj lepsie jazdi. Len ponuka motorov je uz smiesna.
Preco su predaje v miestnych koncinach ake su je zahadou.
Re: :-) Jasně kluci, ten Fiat prostě vůbec auto neumí uděla
Do designového hodnocení se pouštět nebudu, jednomu se líbí to, druhému ono.
Proč jsou prodeje jaké jsou? No právě diky určitému morálnímu zastarání a zejména slabé nabídce motorů a výbav. Něco málo přidá i absence kombi verze. Auto již nemá moc šancí konkurovat nové konkurenci.
Re: :-) Jasně kluci, ten Fiat prostě vůbec auto neumí uděla
Vybavy su stale 3, ako u konkurencie, doplnit sa da cokolvek a prisli aj nejake pakety, co v uvode neboli, len motorov je malo.
Na druhej strane, napr. v Nemecku sa tusim 45% GP predalo s 1.2 atmo, 1.3JTD malo tusim len okolo 8%, 1.4multiair len nejake 4%.
Moralne zastarana je aj Fabia, v tom by som problem nehladal. Mozno to akurat na niekoho tak posobi.
Na druhej strane aky ma zmysel pozerat na moralne zastaranie, ked dostanes lepsie auto.
Re: :-) Jasně kluci, ten Fiat prostě vůbec auto neumí uděla
Viděl jsi aktuální ceník Fiatu Punto? Výbavy jsou pouze dvě, ta vyšší navíc jen se dvěma motorizacemi. Doplnit se výbava dá, ale pak už jde cena extrémně mimo. Fabia má tu výhodu, že za životní cyklus GP stihla vyměnit již dvě generace, takže o zastarání nemůže být ani řeč.
Myslím, že osekat nabídku na dřeň proto, že stejně nejprodávanější pouze 1,2, způsobí právě ten nezájem. Od roku 2006, kdy bylo GP představeno, jeho prodeje kromě roku 2009 klesají, v posledních dvou letech opravdu výrazně a letos to je tragédie.
Dle tebe dostaneš lepší auto, ale nelze to zobecnit. Kdyby přeci jen šlo o skvělé auto a dobrou nabídky, lidé by na to slyšeli a GP by se prodávalo jako housky na krámě.
Jaký vidíš ty důvod slabých prodejů a nezájmu zákazníků?
Re: :-) Jasně kluci, ten Fiat prostě vůbec auto neumí uděla
No pozeram prave, ze uz ozaj len dve, nejaky mesiac aj nieco dozadu boli 3. Predaje idu dole uz aj s troma, posledna zmena nic neriesi.
Fabia2 zacala v 2007, GP v 2005, zase taky velky rozdiel v tom nie je.
Je dost mozne, ze prave mala moznost vyberu posobi zly dojem, plus vseobecne povedomie; vela ludi do Fiatu nezavita ..lebo Fiat.
Fabia ma cenovu vyhodu len posledne 2 mesiace, predtym to bolo horsie a uzitkove vlastnosti su horsie celkovo, teda vyjma kufra, tam ma o 40L navyse. Co je vsak v celkovom kontexte nepodstatna vec.
Re: :-) Jasně kluci, ten Fiat prostě vůbec auto neumí uděla
A právě v tom je ten rozdíl, GP zde máme o roku 2006 až do teď. Fabia se v době jeho uvedení prodávala v první generaci, na niž navázala druhá generace a aktuálně zde je i třetí. Takže mezitím co Fiat se snaží model "vylepšit" různě povedenými facelifty, Škoda dokáže nabídnou už dvě další generace. A to je propastný rozdíl.
Určitě je omezená nabídka důvodem chabých prodejů, však právě dvě výbavy a nejsilnější motor se 77k je slabé. Fabie nepotřebuje být cenově výhodnější než Punto, zvláště ne u nás. Užitné vlastnosti jsou podobné. Pro přepravu 4 cestujících jsou dostatečné oba, kufr je v našich končinách je podstatný faktor, navíc jak jsem uvedl má Fabia výhodu kombi verze. Ono to do sebe zapadá vcelku dobře.
Re: :-) Jasně kluci, ten Fiat prostě vůbec auto neumí uděla
Je uplne jedno, ci 2 ci 5 generacii; na tom absolutne nezalezi, ked je to horsie auto.
Rozdiel v uvedeni je len necele 2 roky, to je minimum, kedze preslo 8-9.
Ponuka je obmedzena na 2vybavy posledny cca mesiac-dva; predaje su nizke uz minimalne rok aj dva, takze tu chyba nebude.
Rovnako tak Fabia sa nepredava vyhradne s TDI a TSI 77kW, ale gro tvoria HTP, kde bez problemov 1.2 FIRE a 1.4 moze stale konkurovat.
Kolko sa preda kombikov? 80-90%? asi nie, ze. Tym padom, keby sa islo zmysluplne, Punto by muselo vykazovat minimalne 5x take predaje.
Nebavime sa o rozdieloch predajov 500ks a 700ks, ale cca 50ks proti 1000ks. Tu ziadne vysvetlenia typu combi a nedostatok top motorov nepomozu.
Re: :-) Jasně kluci, ten Fiat prostě vůbec auto neumí uděla
V tom se neshodneme. Že jde o pro tebe nejlepší automobil se přít nemohu, každý má svého favorita. Omezená nabídka na našem trhu je již delší dobu, zejména ta motorová.
Motorové gro určitě aktuálně neleží na HTP, ale na TSI. Kombíků se prodá cca 40%, což je opravdu velké číslo. Zatím zde neustále vymýšlíš, proč je pro tebe Punto lepší, ale realita prodejů je naprosto odlišná. Řekni mi, komu tedy to auto chtějí nabízet? Těm, co již GP mají a potřebují jej vyměnit? To by nedávalo smysl, když jde stále o to samé auto.
Takže zkus ještě jednou odpovědět na tu otázku, proč jsou prodeje Punta tak hrozné? Prosté vysvětlení, že je to Fiat plave na vodě, jelikož to auto se prodávalo obstojně a například variace tématu 500 ukazují na opak.
Re: :-) Jasně kluci, ten Fiat prostě vůbec auto neumí uděla
Mas statistiku, ze TSI je gro? podla toho, co vidim na uliciach sme potom asi chudobnejsia krajina.
Ak by sa kombikov predalo 40%, este stale je cca 600 aut mesacne hatchback a to je stale asi tak 10x viac, nez sa preda Punt, co znamena, ze argument nedostupnosti kombika je nezmysel.
To znamena, ze Punto je 10x horsie alebo co? no nie je, zial je lepsie, len trh na to zrejme nie je nastaveny, asi lepsie pocuje na zlavu alebo co, ci krajsie vyzerajuci cennik.
Punto nie je pre mna lepsie; je objektivne lepsie, ked si sadnes a povozis sa v Punte a vo Fabii.
Re: :-) Jasně kluci, ten Fiat prostě vůbec auto neumí uděla
Zhruba půl roku zpět byla v Auto7 statistika s prodejností jednotlivých motorizací a v ní vedlo právě TSi. Ale jestli to byla statistika za poslední rok nebo za celou dobu prodejů nevím.
Já jsem ti vyjmenoval různé důvody, které jsou pro prodeje podstatné. Jejich kombinace ti dá výsledek a ten je vidět, Punto se neprodává a prodávat nebude. Kdyby to byl opravdu skvělý stroj, určitě by se to projevilo na prodejích.
Nesouhlasím, že Punto je objektivně lepší. Respektive maximálně můžeš říct, že dané verze lze srovnat nanejvýše s dosud základním motorem 1,2 HTP a to až tak dobře nevyznívá. Výše nemá co nabídnout a tak není ani co srovnávat.
Re: :-) Jasně kluci, ten Fiat prostě vůbec auto neumí uděla
Auto nie je len motor. Zakladnym htp? a dovod? silnejsie HTP ma vykon ako 1.2 FIRE, preco zrovnavat zakladny?
Naco je komu na vyber aj 1.4 s turbom, ked maximalne ma na zakladny motor a postacuje mu? Alebo moznost vyberu pohladi na dusi?
Ja som ti dal odpovede, ktore tvoje dovody vyvracaju; to ze im nerozumies alebo co, uz nie je moja chyba.
Neviem, co je tak sakramentsky narocne na pochopeni faktu, ze predaje su velmi nizke a neodzrkadluju , co pises.
Ked fabia predava 600ks HB verzie, tak argument nedostupnosti kombika pri predajoch okolo 50-60ks je proste uplny blud a na to netreba vysoku skolu. Dostupnost kombi predsa nedvihne predaje o 500%.
Rovnako tak teoria o generaciach, ked jedno sa predava 9r a druhe 7,5r. 1.5r je z pohladu celej doby marginalny rozdiel.
Re: :-) Jasně kluci, ten Fiat prostě vůbec auto neumí uděla
Je to s tebou těžký, dvakrát jsem se tě ptal, proč si myslíš, že prodeje GP nejsou dobré a ty jsi schopen jen vyvracet to, co jsem napsal, ale odpovědět neumíš. Stačí jen přiznat, že naprosto vůbec netušíš, proč to tak je, to není hanba. Nevyvracej, odpověz.
Re: :-) Jasně kluci, ten Fiat prostě vůbec auto neumí uděla
Ved som uz pisal, ze je to zahadou, nevies citat?
Nemam pre to logicke vysvetlenie, predaje nezodpovedaju kvalite auta ani na trhu zatazenom vlastnou automobilkou.
Re: :-) Jasně kluci, ten Fiat prostě vůbec auto neumí uděla
Samozrejme, ze su to somariny, i20 nema kombik a predava sa viac, Corsa je podobne stara, nema kombik a predava sa viac.
Len by si sa mal najprv zamysliet, kym nieco svetoborne tresnes.
Napr. co som sa akurat dnes rozpraval s Nemcom a zhodou okolnosti o autach, ten rovno povedal, ze pre nich je Fiat kazovy stroj a Taliani by mali vyrabat radsej nieco, co nema 4 kolesa.
V CZ zase plati, ze Fiat hrdzavie a kazi sa a hospodskej mentalite sa tazko vysvetluje, ze socik je davno prec.
Re: :-) Jasně kluci, ten Fiat prostě vůbec auto neumí uděla
Zjavne si si zmylil role, kombikom zaklinas leda ty.
Corsa je tu v jednej generacii od 2006, teda v principe rovnako dlho a predaje su uplne ine. Jediny rozdiel je v ponuke vybav a to rozhodne nespravi rozdiel predajov 300% a to musis uznat, ci chces, ci nechces.
Samozrejme, ze ta to prestane bavit, ked zistis, ze vlastne argumenty boli nezmysly.
Re: :-) Jasně kluci, ten Fiat prostě vůbec auto neumí uděla
Já ti tvrdím, že to je kombinace všeho, nedostatku karosářských verzi, výbav a motorů. Mě pouze přestane bavit zarytost těch, kteří odpověď nemají, ale ví, co je špatně.
Corsa má tu nesmírnou výhodu, že ji nikdo nezařízl a její nabídka výbav a motorizací je proti GP o řády jinde.