Podle první fotky vypadá opravdu pěkně! :yes: Ale jsem hlavně zvědavý na ten "stálý pohon všech kol", protože opravdových čtyřkolek dneska na trhu už moc není.
Áno toho sa bojím aj ja, zvlášť preto, že rovnakú platformu a techniku bude využívať aj malý JEEP B-SUV... To by pokazili, pokiaľ by sa pod kapotou auta značký JEEP nachádzala technika Fiatu Punto/Panda...
tvoje obavy o Jeep s technikou Fiatu jsou vskutku dojemné.... Ale on ten Grand Cherokee se s dieselem od Fiatu prodává docela dobře, co? ;-)
Lidi už tohle dneska prostě neřeší.... Buď to funguje nebo nefunguje, na autentičnost v dnešní globální době se*e pes....Však on ten Folcvágn přebouchaný na Porsche taky své kupce našel....
Už mě to také napadlo :-) Ale to by byla chyba... U Punta,Brava a případného zástupce střední třídy by měl Fiat použít zcela jiný designový jazyk... Když k tomu přidá výbornou kvalitu,materiály a zpracování,o jeho budoucnost strach nemám :yes::-!
Mal by... Uvidíme, čo vymyslí tá svetríková líška - Sergio.. Najskôr sa objavili informácie, že nástupca Brava má prísť v roku 2013 ako kompaktné SUV.. Lenže Fiat myslí každý rok ináč, čo je v podstate aj celkom dobrá zbraň na konkurenciu.. Možno prekvapí a príde s niečím inovatívnym.. Dúfam, že nové Punto tromfne všetky nové Clia, 208čky a Ria :-)
Bohužel, vedení Fiatu je asi plné takových blbců, že by Punto klidně zavrhli :/ Přitom je to jedno z nejúspěšnějších jmen automobilů vůbec. I když bohužel na úspěch mk1 se Fiatu nedaří navázat (holt z koreje přišla tvrdá konkurence)...
Všechny (téměř) Fiaty vypadají pěkně. Alespoň mně se vždy líbily! Bravo,Punto a nyní i 500 považuji za nejkrásnější auta ve svých segmentech. Mít tyto auta zpracování,materiály,promyšlenost detailů a celkové provedení Volkswagenu,vznikly by dle mě naprosto dokonalé automobily...
a necpat se tam kam nepatří, i když to pro manažéry může vypadat lákavě. kd chce moc, nemá nakonec NIC. Punto je dobré ale chtělo by to minimálně jionou cenovou politiku a třeba oturbený FIRE 1242 ;-) , dvouválec to nespasí. A taky Bravo III..
Re: FIAT by měl pokračovat v tradici Punta a Brava
Já se taky divím že ještě není T-Jet 1.2, přecijen 1.4 má jen vyšší blok, technicky je všechno stejné jako u klasických Fireček už přes 20 let >:D Ale co, kdo je šikovný, tak si to poskládá sám >:D
Auto se má dělat "za rok", jak jsme už v předstihu chytil na nějakém slovenském servru o autech. Takže i když to zvenku (da-li se to na základě jednoho kratičkého videa a jediné horší fotky posoudit) vypadá hezky, je otázka, kdy se to skutečně objeví a jak to dopadne. Stačí se podívat na přebouchanou Ideu od Zastavy a veškeré pozitivní emoce, které tohle může vyvolat pominou......
JInak marně čekám na tu úžasnou AR, co byla loni v Ženevě, měla mít hmotnost pod tunu (dokonce snad 850 kg) a měla stát pod milión. Aby to s tímhle neskončilo taky tak....nakonec, Slováci mají jedno moc hezké rčení a myslím, že Marchionne je zná velice, ale opravdu velice dobře - Sliby sa slibujú, blázni sa radujú....